3D Grafika | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

3D Grafika

Správci:Python, Zlatovous
Popis:Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Máte čas i náladu pro projekt? Info na nastěnce.
Ano, mám čas i zájem.8
Ne, nemám čas a/nebo zájem.1
9 celkem
Nástěnka:
Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz

Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé.


Jeden velmi dobrý modelovací. C4D.


Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu.

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html

Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků.

3dsoftware

K anketě.
V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

1 2 3 4 ... 90 ⇒|

Python - 4. prosince 2016 19:12
Python

Ono to pozadí je celkem upozadněné, tyhle modely pak vkládám do animace, tam se hodně detailů ztratí. Textury...no, hraju si už týden, pořád to není ono :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

murthags - 4. prosince 2016 18:30
murthags

Python 3. prosince 2016 20:33
člověče to jsou fakt zvláštní textury, zkus ještě pohrát s osvětlení a tak. Jinak nekonečné pozadí/plátno vypadají líp než tyhle horizonty.
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

Python - 3. prosince 2016 20:33
Python

Nuda v brně. Po dlouhé době jsem se dostal k modelování.

http://nobank.g6.cz/Cleopatra/ipx2/ballbot.jpg

No a ještě:

http://nobank.g6.cz/Cleopatra/ipx2/flybot.jpg
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

murthags - 5. prosince 2015 01:29
murthags

dnešní gif
https://media.giphy.com/media/26tP6eYNrkMhUsvJu/giphy.gif
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

murthags - 23. září 2015 10:57
murthags

http://www.3dsoftware.cz/3dportal/forum-detail.aspx?v=74636
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

murthags - 2. ledna 2015 11:53
murthags

Má někdo zkušenosti s renderování na grafickou kartou?
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

murthags - 6. listopadu 2014 17:54
murthags

Python 5. listopadu 2014 23:16
už jsem to vyřešil. Cinema 4D verze R14. Jen jsem snížil odrazivosti, akorát nevím k čemu je ten "Tření". Jinak demence, v cinemě tuhý předměty funguje jen na podlahu, jako objekt padá. shiiittt
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

Python - 5. listopadu 2014 23:16
Python

S jakou verzí čehože to na čem že pracuješ? :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

murthags - 5. listopadu 2014 09:30
murthags

Trochu mi hoří v práci a potřebuji helpnout. Simuluji volný pád člověka z 2. patra. Na podlahu se mi odrazí jak pinkpongový míč. Jak to napravím prosím? :D
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

John_x - 19. října 2014 23:33
John_x

Darth jofry 19. října 2014 22:52
Wow, díky, tohle mi docela otevřelo oči. Rozhodně, jestli budeme mít čas na to se vrátit k tomu co máme a opravit nedodělky, udělám vrch znovu.

murthags 19. října 2014 20:08
No, bude to spíš taková levná vesmírná adventura :D

Python 19. října 2014 23:19
Danke!
What can change the nature of a man?

Python - 19. října 2014 23:19
Python

Má pravdu ten hoch. Ale jinak pěkný render.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

Darth jofry - 19. října 2014 22:52
Darth jofry

John_x 19. října 2014 00:00
Mně se to líbí.

Pokud by byl obvod ještě kulatější a lem plechu u horní podstavy vysunutý a ostřejší, vypadalo by to ještě lépe. Takhle to vypadá, jako by mezi obvodem a horní podstavou byl viditelný rádius.

Teď mě napadá, že ta textura horní podstavy bije do očí. Pokud to má být nebarvený materiál ("přírodní" nenastříkaný plech), měl by být povrch bez viditelného vzoru, jen třeba s oděrkami a kousky rzi, jako je to u obvodu.

(lem + vzor vrchní podstavy barelu):
http://i.idnes.cz/12/051/cl6/BRM43085d_barelropa.jpg

Vzory na povrchu kovových součástí poukazují na to, jak byla součást vyrobena. Podle soustředných kruhů to teď vypadá, jako by byl sud soustružen (což je z výrobního hlediska nesmysl).

(Soustružená čelní plocha):
http://www.tumlikovo.cz/wp-content/gallery/ozubena-kola/P1030615.jpg

Plech válcovaný za studena, ze kterého bude barel pravděpodobně vyroben má na povrchu téměř neznatelné podélné čáry, které netřeba zahrnovat do textury.
http://www.acrodesign.cz/images/.resized_364x191_dibond_acrodesign.png

Plech válcovaný za tepla dokonce žádné viditelné stopy po zpracování nemá.
Útočná puška Kalašnikov se skládá ze čtyř částí. Jsou to tyto tři: pažba a hlaveň. Pažba nemusí být vždy přítomna.

murthags - 19. října 2014 20:08
murthags

John_x 19. října 2014 00:00
vypadá to jak levná ruská střílečka :D ale render vypadá dobře.
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

John_x - 19. října 2014 00:00
John_x

S týmem v rámci předmětu Počítačové Hry a Animace na ČVUT začínáme pracovat na naší první hře, vesmírné 1st person adventuře. A jako můj první herní objekt v životě jsem se pustil do barelu. Model v 3DS max, textury poskládané z několika vrstev fotek co jsem našel různě na netu ve Photoshopu. Co na něj říkáte? https://www.dropbox.com/s/34kdfmsrtgw9sxg/BarrelPreview.png?dl=0
What can change the nature of a man?

Python - 9. října 2014 20:24
Python

murthags 8. října 2014 23:11
Renderuju přímo v Cinemě. Dříve jsem používal V-ray, ale od verze R14 už ho ani nepotřebuju. Stejně pak všechno jde do PS (nebo AE) a tam ladím formu.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

murthags - 9. října 2014 10:31
murthags

John_x 9. října 2014 00:18
však já vím :D

Jen jsem měl dva krátké spoty. Jeden sponzorský a jeden předvolební. Vše v cinemě.
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

John_x - 9. října 2014 00:18
John_x

murthags 8. října 2014 23:11
Až teď jsem si všimnul - večerní spot na Primě? Co, jak, kde? :D
What can change the nature of a man?

John_x - 9. října 2014 00:17
John_x

murthags 8. října 2014 23:13
Díky za tipy :) Je tam opravdu spousta věcí, které by potřebovaly ještě zlepšít, ty textury především. S nimi jsem se teprve učil, tak jsem tam jen naplácnul něco, co má barvu a jakž takž odraz. Navíc ty modelovací techniky (spíše prasárny) bych už v žádném dalším projektu nikdy nepoužil :D Rád bych to auto už nechal spát a mít ho jako vzpomínku na můj první "lepší" model. Nemá smysl oprašovat to, co už nejde vyleštit :)
What can change the nature of a man?

murthags - 8. října 2014 23:13
murthags

John_x 8. října 2014 22:51
Jinak když už se na to podívám znovu, tak ty materiály by se dalo vylepšit, aby bylo realističtější. Přidat ještě globální světla aby byl i nějaké stíny a odrazy.
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

murthags - 8. října 2014 23:11
murthags

John_x 8. října 2014 22:51
jj, to už jsem viděl no, supr práce. Moje poslední práce v cinemě byl včerejší večerní spot na Primě :)

Python 2. října 2014 22:33
tak až budu potřebovat, ozvu se. Jinak renderuješ v externím modulu nebo přímo ve cinemě?
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

1 2 3 4 ... 90 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Buri's blog