"Dynamické" hraní | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

"Dynamické" hraní

Správci:Jmeno
Popis:Průzkum zájmu o dynamické hraní
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

1

Čorka - 23. května 2016 18:32
Čorka

Ahojky, nechci tě zklamat, ale nepřinesl jsi nic nového a pokrokového. Takhle tady hry probíhají.
Snad jen k tomu, označme to bod 1,... tvůj návrh je krok zpět. Hrát přes zprávy je těžkopádné a nepřehledné. Hra na chatu se neukládá, pokud ji někdo ručně neuloží.
V každé jeskyni jde šeptat vybranému/vybraným hráčům a hrát tak s každou skupinkou v jiném čase i prostoru. Zprávy jsou dlouhé tak, jak je sami hráči chtějí mít. Krátké, dlouhé, barevné... Hrát může PJ s každým hráčem jednotlivě a celou jeskyni si dle potřeb korigovat.
Každý hráč má svůj deník a vše potřebné si do něj může zapisovat. Upravovat jej může jak PJ, tak hráč (tedy jak kterou kolonku).
Pravidla vždy záleží na domluvě. Je tu spousta jeskyní hraných podle DrD, podle jakýchkoli jiných pravidel nebo i úplně bez pravidel (ORP). Taktéž házet kostkou se může a nemusí.
A k tomu P.S. - vytvoř si záložku a budeš vidět kde máš kolik nových příspěvků ;)
Snad jsem tě moc nezklamala a možná i trochu pomohla. Hodně štěstí nejen do her ;)
Skoč... Křídla roztáhneš cestou...

Jmeno - 18. března 2016 17:15
Jmeno

Zdravím všechny,
Touto diskuzí bych rád zjistil,
jestli má někdo zájem hrát jeskyni "dynamicky".
Pokusím se bodově zachytit hlavní myšlenky :

-Hlavním rozdílem oproti zažitému způsobu hraní(hromadné zprávy na zeď dobrodružství) by bylo hraní přes soukromé zprávy nebo livechat jako jednotlivec.Hráč tedy komunikuje pouze s PJ krátkými zprávami,což umožňuje rychlé zásahy,detailnější popis a více "realistické" reakce.

-Pokud hráči hrají ve skupince a v nějaký moment se na chvíli rozdělí, tak o sobě přestanou vědět, takže pokud se někdo dostane do problémů, ostatní mu nepřijdou na pomoc.

-Zprávy mezi PJ a hráčem mohou obsahovat nějaké pocity, na co se postava zaměřuje, na co si dává pozor, takže poté může například rychleji zareagovat nebo si všímat skrytých věcí,...

-Jedna rychlá zpráva popisuje zhruba vteřiny až minuty reálného času - v souboji, nebo nějakých situacích vyžadujících pozornost se čas zkracuje a zachází se do detailů, při procházení krajinou a v nenapjatých situacích může zpráva popisovat pár minut.Při činnostech jako spaní,bezvědomí,atd se samozřejmě nic nepopisuje a přeskočí se rovnou do času, kdy se postava probouzí.

-U každého hráče by se kromě životopisu evidovaly atributy,inventář,schopnosti a další informace podle uvážení(které ho nějak ovlivňují a které má smysl evidovat).

-Používala by se nějaká domluvená jednoduchá pravidla(aby vše nebylo náhodné).Samozřejmě v některých situacích se mohlo by házet kostkou.

Pokud někoho tento model zaujal a chtěl by si ho zahrát, nebo máte nějaké otázky, poznámky či reakce, neváhejte se zapojit do diskuze.

P.S. - nevím jestli při aktualizaci diskuze dostanu nějaké upozornění, takže kdybych na vlákno zapomněl, tak mi prosím napište soukromou zprávu.

1


↑ navigace

Záložková navigace

Buri's blog