Buď vítán (1. strana) | Galerie - Aragorn.cz



Galerie

Buď vítán

  • Buď vítán - obrázek
  • Autor: Zlatovous
  • Publikováno: 4. července 2009
  • Rozměry originálu: [1024 px × 1349 px]
  • Popis:

    Nejnovější dílko ve 3D. Zabralo kolem dvou týdnů, vytvořeno v 3Ds Max, renderováno pomocí VRay, drobné ladění a retušování fragmentů v PS (původní obrázek určen pro tisk na A3 měl rozlišení 3500x4500). Věnováno Lukáši Janíkovi, též známému jako TzG. Link na větší rozlišení - http://www.gside.ic.cz/Star%20Wars/Vousovy_pakarnicky/dymka_final_internet.jpg

Kdo hodnotil obrázek Buď vítán?
akira, Amunak, Anach, Anders (5.00*), Antonius, Asshess, Blackmoore, Danimorth, DeDinqa, Drtikol, elister, GemGemi, Grom, krejzy, LadyShade, Linda, Lysethea, mariusius, Miar, MickiZ, Micro, Mik-Mik, Milel, Morganův známej, murthags, Nibe, Python, Systy, Thamior z Ga, Tulačka, Urilis, vlkobýjec, vockoo

Komentáře ⇓

Pro přidání komentářů je třeba se nejprve přihlásit.

1 2

Python - 6. listopadu 2009 22:04
Python

Germi 19. září 2009 14:18
No nevypadá, ale myslím, že ani nemělo.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

Germi - 19. září 2009 14:18
Germi

Vypadá to jak skutečná fotka :D

Python - 31. července 2009 13:57
Python

Zlatovous 22. července 2009 12:07
tak to pak nezapomen ukázat :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

Zlatovous - 22. července 2009 12:07
Zlatovous

Jako ortografický pohled? To ne, perspektiva tam je, i když jsem ji teda dost podeformoval. Zkusím to možná ještě přerenderovat s normální perspektivou, čistě ze zvědavosti jak by to vypadalo

Plumm - 21. července 2009 23:55
Plumm

a neměl si tady tu perspektivu třeba uplně vypnutou? Jak horizontální, tak vertikální? Mi přijde že jo.
http://plumm.cz/

Zlatovous - 21. července 2009 18:37
Zlatovous

V perspektivě žádná chyba být nemůže, jak říká vockoo, stará se o to program. Je pravda, že je posunuto ohnisko kamery a tudíž i perspektiva se zdá plošší, ale jinak je vše v naprostém pořádku

Valkýra - 21. července 2009 13:25
Valkýra

neim... když tvořim, tak tvořim na papír a nevím, jak se tvoří v nějákejch programech, ale fakt mi příjde, že tam ujely něktrý úběžníky.... působí to jako kdyby podlaha byla prohnutá...

vockoo - 19. července 2009 22:13
vockoo

Tam se perspektiva tvoří sama. On jen vymodeluje 3D prostředí, hodí tam světla, kameru a zaznamená obrázek, který je z kamery vidět. On tam vlastně s perspektivou vůbec nepracoval.
Mohu si začuchat?

Valkýra - 19. července 2009 17:33
Valkýra

Je to nádherný, ale přidala bych k výtkám perspektivu... u některejch předmětů ti kapku ujely úběžníky...

Gran - 11. července 2009 22:26
Gran

Wow! Bravo! Mám jen dvě malinké poznámky:
1. Kleštičky nevypadají "dobře" .) Tj. je to to, podle čeho jsem poznal, že to není fotka. =))
2. Vršek vodnice, pod korunkou, je příliš čistý - a co se týče uhlíků, tak celkově by vlastně měly vypadat trochu jinak, víc popelově ;)
NIN: https://www.youtube.com/watch?v=EyKNUj-AjgA

větvička - 8. července 2009 19:21
větvička

Mě to přijde akorát :)
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

Zlatovous - 8. července 2009 13:08
Zlatovous

Ty jo, moc? Jsem si právě říkal, že bych tam toho měl natřískat více, jestli to není moc prázdný...

anuvin - 8. července 2009 13:05
anuvin

No koukám že seš čím dál tim lepší :)

Vytknul bych tomu jen jednu věc.A to zbytečně moc oběktů na scéně.

Ale je to samozdřejmě úžasný.
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Thamior z Ga - 6. července 2009 23:07
Thamior z Ga

Vidím, že nejen mi se Tvá tvorba zalíbila, avšak moje pocity jsou lehce odlišné od těch ostatních :) Už vyhlížím mandalu, na které bude tento obraz (dokonce i v paspartě) viset :)

Jinak musím taky okomentovat jako velice zdařilé, i když se dá vytknout jedna maličkost (citace: "Kdyby tam byl i popel u uhlíků, bylo by to perfektní") :)

Takže hodnocení je jasné :) Ať se tak daří dále a nezapomeň, dveře mé skromné čajovny jsou dokořán :)
"Světe div se, stále žiju."

elister - 6. července 2009 23:06
elister

Zlatovous 6. července 2009 22:03
Děkujůůů, konečně mi někdo řekl jak mám nějak pokročileji texturovat. Přesně tohle jsem potřeboval vědět. Teorií to ani není až tak složité, jediné co musím najít kde je unwrap v cinemě, to už jsem zapoměl ale to je v pohodě vím v jakém tutoriálu jsem to viděl.

Ještě jednou dík. Tohle je budoucnost mých modelů :D
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Zlatovous - 6. července 2009 22:03
Zlatovous

elister 6. července 2009 21:29
Well, pravdu díš, jsou to dvě části (srdce a váza). Srdce má texturu s trochu ušmudlaným chromem a váza má texturu kreslenou v PS.

Nejdříve jsem tu vázu unwrapnul (tzn. nařezal a udělal z 3D objektu 2D síť - jako v ABC, vystříhneš z papíru, máš autíčko, jen tady to bylo obráceně - k vidění zde http://www.gside.ic.cz/Star%20Wars/Vousovy_pakarnicky/vaza_uvw_template.jpg).

Pak jsem to vzal do PS a nakreslil na onu síť texturu (modrý proužky a plácnul jsem na to čínský znaky z internetu) - http://www.gside.ic.cz/Star%20Wars/Vousovy_pakarnicky/vaza_uvw_diffuse.jpg.

Nakonec jsem ale potřeboval, aby byl vidět podklad, tzn. sklo, takže jsem udělal masku pro to, co má být vidět a co nemá být vidět - kde bude textura a kde už sklo. Mapa vypadá takhle - http://www.gside.ic.cz/Star%20Wars/Vousovy_pakarnicky/vaza_uvw_blend.jpg (bílé jde vidět, černé propouští).

Nakonec jsem to vzal do maxu, nastavil blend materiál, nahrál sklo, nahrál diffuse a nahrál masku. Umístil jsem na vázu a bylo hotovo.

Je to neuvěřitelná drbačka, hlavně na o dost složitějších modelech (třeba teď dělám na low-poly postavě ze Sesamový Ulice, v pátek by měla být hotova, předvedu na interním fóru i s texturovými mapami, to se teprve poděláš :-) ). Ale doporučuju naučit, pro pokročilejší texturování je to nezbytné

elister - 6. července 2009 21:29
elister

(censored)!!

Hovado z kolika částí je vodárna? Respektive jak jsi to texturoval?

Předpokládám že vrchní kovová část budou zvlášť objekty se svou texturou a váza bude zvláštní objekt se svou.

Ale jak jsi potom natexturoval tu vázu?
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Rimmer - 6. července 2009 21:28
Rimmer

rafaela 6. července 2009 16:57
spíše zlý sen:D
2+2=1

rafaela - 6. července 2009 16:57
rafaela

tři rozžhavený uhlíky a žádná voda? Zvllášní situace:-D
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

Zlatovous - 6. července 2009 13:15
Zlatovous

Checheche :-)

Voda tam skutečně není, přišlo mi to jako nepodstatbný detail, ale teď koukám, že bystré oči to poznaj. Propříště si zapamatuju.

Danimorth 4. července 2009 20:53
Stíny jsou v naprostém pořádku. Kdyby se tahle scéna přestavěla do skutečnosti se stejným nasvícením a intenzitou, ty stíny budou přesně takové. Ve 3D vypočítává stíny program, já pouze určuju, odkud a kolik bude přicházet světla.

větvička 4. července 2009 20:57
Uhle byly největším oříškem a tohle bylo to nejlepší, co jsem dokázal vydolovat (původní materiál byl zapůjčen z vray-materials.de, tenhle je mírně upravený)

Děkuji za komenty a hodnocení :-)

1 2


↑ navigace

Záložková navigace

Buri's blog