Sáňky na dobrou noc (1. strana) | Galerie - Aragorn.cz



Galerie

Sáňky na dobrou noc

  • Sáňky na dobrou noc - obrázek
  • Autor: Zlatovous
  • Publikováno: 3. ledna 2009
  • Rozměry originálu: [1024 px × 768 px]
  • Popis:

    Příspěvek do speedmodeling soutěže, téma sáňky a limit 90 minut. Přepracoval jsem prostředí a experimentoval s HDRI. Děláno v 3Ds Maxu (VRay), doupravený kontrast v PS

Kdo hodnotil obrázek Sáňky na dobrou noc?
akira, Amunak, Anael, Arak, Asshess, Bogina, Drtikol, Elohir, Grom, kapitán Lebka, Kern, krejzy, Lucky;), murthags, Ragar, sherridon, Sir.Gabriel, Systy, Urilis, vockoo

Komentáře ⇓

Pro přidání komentářů je třeba se nejprve přihlásit.

1

Amunak - 21. prosince 2009 16:25
Amunak

vockoo 30. ledna 2009 00:49
Právě proto že je to světlo ve středu to tak může vypadat (např. od těch schodů jdou stíny do obou stran) ale kdyby tam byla dvě světla, poznal bys to - stíny by se dost ošklivě překrývaly.

vockoo - 30. ledna 2009 00:49
vockoo

to je divný... mě to opravdu přijde, jako by jeen zdroj světůa šel z leva a ruhej zprava...
Mohu si začuchat?

Zlatovous - 29. ledna 2009 12:45
Zlatovous

Je tam jen jeden.

Světlo je v přesném středu obrázku, kousek za objekty, asi takových sedmdesát stupňů vůči zemi. Postnu wire, jen co se mi bude chtít :-)

vockoo - 28. ledna 2009 18:24
vockoo

ty stíny jsou divný... vypadá to, jako by tam byli dva zdroje světla, což nejspíš jsou, ale možná je to záměr :)
Mohu si začuchat?

Lucky;) - 20. ledna 2009 20:37
Lucky;)

víte jak blbě by se na těch sáňkách jelo? :D
hezký to je :)
3 křížky

TheDave - 6. ledna 2009 07:46
TheDave

To je škoda, každej ví, že fantasy grafika je nejlepší...
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Sir.Gabriel - 5. ledna 2009 07:33
Sir.Gabriel

No vidíš, to mě nenapadlo. Tak v tom případě je to v pořádku:-) Kruci, teď musím pořádně zapracovat abych tě zase trumfnul:-) Žel bohu, teď nedělám na ničem fantasy.
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Zlatovous - 5. ledna 2009 06:52
Zlatovous

Člověk si nevybere, u sebe mám krásně čisťoučký render v 1280*960, skoro megovej soubor, tady můžu maximálně 500kB, tak to podle toho vypadá :-)

Sir.Gabriel - 5. ledna 2009 06:18
Sir.Gabriel

Parááááda:-) Nic na vytknutí. Snad jen, trošku víc antialiasing, nebo při ukládání smooth. Ale jinak bezva:-) ****
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Urilis - 4. ledna 2009 21:45
Urilis

Zlatovous - 3. ledna 2009 22:43
elister - 3. ledna 2009 22:09
Ok já sem uplnej lajk takže říkejte c ochcete stejně vám to vždy odkejvu :)
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

murthags - 4. ledna 2009 21:30
murthags

Líbí :-D a nejvíc ty schody, co mi připomíná čokolády xD
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

vockoo - 4. ledna 2009 20:00
vockoo

jsi machr....
Mohu si začuchat?

Gran - 4. ledna 2009 12:06
Gran

90 minut? Hooodně fešné. =)
NIN: https://www.youtube.com/watch?v=EyKNUj-AjgA

Zlatovous - 3. ledna 2009 22:43
Zlatovous

Urilis 3. ledna 2009 20:23
Jak říká elister, o stíny se stará program, takže mimo by být neměly.

Grom 3. ledna 2009 22:18
Díky :-) Schody byly takto udělány záměrně, aby příliš neodváděly pozornost, ale je fakt, že mohly být poněkud méně krabicovité. Pozadí taktéž, ale možná ozkouším pár variant, schválně co z toho vypadne.

elister 3. ledna 2009 22:09
Díky, na vobchcávky, jak říkáš, jsem se tady přímo spoléhal :-) Model je udělaný boxmodelingem - hlavně vytahování a zdvojování hran, kde jsem musel dávat bacha na čistou topologii, aby mi to později při vyhlazování (meshsmooth) nevyplivlo podivné deformace. Jinak, jop, jede to na NURBSu.

Amthauer 3. ledna 2009 19:51
Díky, vážím si toho

Jinak, kdyby sem chtěl někdo nahodit drátěný model (třeba kvůli toho umístění světla), klidně to někam upnu

Grom - 3. ledna 2009 22:18
Grom

Ke spokojenosti mi ještě pár věcí chybí, jako třeba lépe udělané schody a nemůžu si pomoci, ale i pozadí mohlo být kreativnější. Přesto bych si troufl říct, že je to pěkná tvorba. 4*
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

elister - 3. ledna 2009 22:09
elister

Urilis 3. ledna 2009 20:23
No pointou bude že to není osvětlené nijak "pomyslně" ale fakticky. Protože přesně tak fungují 3D programy. To znamená že stíny jsou vykresleny zcela bezpochyby správně, a jediné co se na nich nemůže líbit je právě ono umístění světel.

A jinak Zlatovousi, fakt válíš. Velice profesiálně jsi zvážil možnost co vůbec jde udělat za 90 minut a moc hezky jsi to obešel dle mého názoru :). Zvolení hračkových sáněk které tě zbaví většiny problému s texturami, a navíc budou něčím jiné než ostatní je dobrý nápad. O nepochybné vychcanosti v ohledu ušetření si práce s tvary, které vypadají k hračkám přesně tak jak mají i když jde bych si tipnul jen o hezké vytažení a případně zaoblení (Využívá 3Dmax taky systém nazývaný NURBS?). No prostě Zlatovous rulezz :P
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

TheDave - 3. ledna 2009 20:56
TheDave

Nejspíš pomyslně sluníčkem.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Urilis - 3. ledna 2009 20:23
Urilis

nějak mi neseděj ty stíny ...odkud je to osvětlený (pomyslně) ??
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Amthauer - 3. ledna 2009 19:51
Amthauer

Tomu už nemám, na rozdíl od předchozích, co vytknout. Hodně sice dělá zrcadlení a schody jsou jednoduchým tvarem, ale sáňky samotné mají tvar pěkný a i textury jsou tradičně výtečné.

*****
- What is a life devoid of strife?

1


↑ navigace

Záložková navigace

Buri's blog