Barevná srdce (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, dopoledne Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (7/7) Ghasim, Grilion, Gwarg, HeruGil, podsolnuska, Rolyon, Slimak74

Fórum ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

1 2 3 4 ... 148 ⇒|

HeruGil - 14. listopadu 2017 17:49
HeruGil

Když ostatní nereagují dostatečně rychle podle mých představ, shodím tornu ze zad. Vytáhnu jednu ze svých pochodní a zase si tornu nasadím. Potom se postavím ke zdi, ale tak abych nestál přímo před místem se skvrnou. Uchopím pochodeň u horního konce hned pod smolnatým nábalem a druhý konec opřu o skvrnu.

"Dávejte aspoň pozor na to, co se kde bude dít," prohodím přes rameno a pak na skvrnu trochu zatlačím.

HeruGil - 30. října 2017 17:44
HeruGil

Zvedl jsem ruku, přiblížím prsty ke skvrně, ale v posledním okamžiku se zarazím.
"Nesahej na to, co neznáš, holou rukou. Tohle mi často říkal můj mistr," prohlásím.

"Hodil by se nějaký klacek, kus dřeva," a podívám se k ostatním, jestli někdo zareaguje.
"A nebo mi někdo podejte pochodeň. Samozřejmě že nezapálenou."

Pán Jeskyně - 15. října 2017 19:09
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi souhlasně pokývl hlavou, několika kroky se přiblížil a letmo prohlédl zhasnutou lucernu.
"Když by bylo třeba posvítit, tak ji rozsvítím, " prohodil klidným hlasem a potom se ohlédl na ostatní.

HeruGil - 3. října 2017 20:03
HeruGil

"Je tu něco na stěně, kousek zdi úplně čistý bez toho porostu řas, co jsou všude kolem. Jenom je to mokré," promluvím na ostatní a pokračuji v prohlížení.
"Uprostřed je jakási skvrna, takové malé místo jakoby něčím pořádně vyhlazené. Jak je to mokré, tak se ta skvrna leskne jako zrcadlo.
To nebude jen tak."


Otočím se do místnosti ke zbytku družiny a navrhnu:
"Chytit se to nedá a vytáhnout, ale mohl bych to zkusit stisknout, co vy na to?"

HeruGil - 15. září 2017 17:45
HeruGil

"Možná jsem něco našel. Je tu nějaké lesklé místo na zdi," prohodím k ostatním.
"Asi to stojí za bližší prozkoumání." S těmi slovy se opatrně nakloním ke stěně a začnu ji prohlížet zblízka.

HeruGil - 17. srpna 2017 17:37
HeruGil

Popojdu zhruba o tři sáhy, otočím se ke zdi s dveřmi a začnu si ji takhle z odstupu prohlížet. Jak mi občas připomínal můj mistr: Někdy jsou některé skrýše zblízka nenápadné a z větší dálky téměř bijí do očí.
Když přejedu pohledem několikrát od jednoho rohu k druhému a nevidím něco neobvyklého, vyrazím k SZ rohu a během pomalé chůze začnu stěnu prohlížet zblízka. Když dorazím k protějšímu JZ rohu, obrátím se a stejnou část prohlížím znovu, abych viděl stejný povrch v jiném směru pohledu i dopadajícího světla.

HeruGil - 7. srpna 2017 18:52
HeruGil

"Měli bychom prohlédnout tuhle část místnosti," nadhodím téma k zamyšlení.
"Třeba najdeme klíč někde tady," a letmým mávnutím ruky ukážu na stěny kolem nás.

Pak ještě dodám s nadějí v hlase:
"Nemuseli bychom se potom starat, jak se dostat přes tu vodu nebo co to je."

Pán Jeskyně - 21. července 2017 18:42
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Během dalších dvou týdnů budu mimo dosah i-netu.

Přeji vám hezké dny.

HeruGil - 17. července 2017 19:21
HeruGil

"Kdybychom při tom procházení z místnosti do místnosti pokaždé šlapali nahoru po schodech, tak bych řekl, že jsme pěkně vysoko. Tam v dálce ten tmavý pruh připomíná nějaké kopce porostlé lesy. Hodně daleké kopce."

Otočím se zpět a popojdu k ostatním. Pak ještě prohodím:
"Ale takhle to vypadá, že za oknem je zase něco jiného, než okolí Hrádku."

HeruGil - 12. června 2017 16:13
HeruGil

"Copak asi bude vidět za okny v této místnosti ...," prohodím k ostatním a zamířím k nejbližšímu okennímu otvoru. Jdu pomalu a zvolna našlapuji, abych po zamokřené podlaze neuklouzl.
Když se přiblížím k oknu tak na dva sáhy, začnu mezi kroky vyklánět hlavu do boku, jen na letmé nahlédnutí a hned ji zase stáhnu zpět.
Jak říkával můj mistr: Opatrnosti není nikdy dost.

Pán Jeskyně - 30. května 2017 20:04
Pán jeskyně Máhanaxar

Stojíte v hloučku asi tři sáhy ode dveří a rozhlížíte se po nové místnosti.

Pán Jeskyně - 30. května 2017 20:03
Pán jeskyně Máhanaxar

HeruGil se otočil do místnosti a popošel ke zbytku skupiny.
Almi si potichu něco zabručel, pokrčil rameny. Pak se připojil k ostatním i on.

HeruGil - 12. května 2017 16:16
HeruGil

Přistoupím těsně ke dveřím, a rychlým pohybem ruky chytnu kliku a stisknu ji dolů. Podle dveřních závěsů je mi jasné, že dveře se otevírají dovnitř stávající místnosti, zkusím s nimi zacloumat několikrát sem a tam. Potom kliku pustím, obrátím se k Almimu a ostatním a vlastně zbytečně prohlásím, co je v tuto chvíli už zřejmé:
"Dveře jsou zase zamknuté, nebo zajištěné kouzlem, abych byl přesnější. Takže budeme muset najít klíč nebo kouzlo. A nebo obojí."

Pán Jeskyně - 24. dubna 2017 16:55
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi začal pomalu zvedat ruku ke klice, ale náhle se zarazil a pak ruku spustil.
"HeruGile, zkus to jako já, jestli se dotkneš kliky," prohodil polohlasem přes rameno.

HeruGil - 4. dubna 2017 20:57
HeruGil

Chvíli spolu s Almim prohlížím dveře a pak se obrátím k ostatním.
"Můžeme to zkusit, jestli půjdou otevřít otevřít."

Pán Jeskyně - 19. března 2017 11:21
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi se otočil a přistoupil ke dveřím.
"Taky si myslím, že to nepůjde jen tak. Ale za zkoušku nic nedáme."

Gwarg - 27. února 2017 10:18
Gwarg

"Zkuste někdo dveře. Ale mám tušení, že budeme muset znovu najít správný klíč. A kouzelná slova k němu."

Vydám se k nejbližšímu okennímu otvoru. Postupuji opatrně, krok za krokem, abych se nesmekl. Pravidelně pozoruji strop, kryji se štítem. Pokud se mi něco nezdá, zkusím nejdříve lehce a případně trochu silněji poklepat hlavicí svého kladiva.

Pán Jeskyně - 25. února 2017 12:51
Pán jeskyně Máhanaxar

Rozhlížíte se po nové místnosti. Když se mimoděk otočíte ke dveřím, kterými jste vstoupili a které při otevírání vydávaly silný hřmot, vidíte že jsou zavřené. Bez sebemenšího zvuku, snad i bez klapnutí západky zámku.

Ale po zkušenostech ze všech předchozích místností se už nedivíte. Starý Hrádek to tak se svými dveřmi dělá.

Gwarg - 14. února 2017 15:19
Gwarg

Když vidím, jak z řas kape voda, přetáhnu si přes hlavu kapuci svého cestovního pláště.

"Možná neumřem hlady. Možná nás nesežere a nerozpustí sliz. Možná prostě jen zrezivíme.." utrousím, když vidím všechnu tu vlhkost a vodu.

"Dávejte pozor. Tady by mohl jeden snadno uklouznout." a z lehka zkusím přejet podrážkou po podlaze.

Chvíli si prohlížím reliéf hadí hlavy a pak blátivé šmouhy na podlaze.
"Proč jen mám takový divný pocit? Plazil se tudy had?" zeptám se do ticha.

Uvolním řemínky na zádech a nechám sjet štít do dlaně. Své válečné kladivo vytáhnu z poutka a pevně ho sevřu v ruce.

Pán Jeskyně - 30. ledna 2017 17:37
Pán jeskyně Máhanaxar

Test připojení.

1 2 3 4 ... 148 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Buri's blog