Družiníci (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Družiníci

Pán Jeskyně:

Torq

Systém:

ORP

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Na počátku věku, kdy se lidé s bázní klaněli drakům, se hrdý válečník Radgast se svou družinou rozhodl těmto netvorům postavit. Nedlouho poté se Radgastovi Drakobijci a jeho chrabré družině povedlo pobít nespočet těchto krvelačných bestií a osvobodit tak svůj lid.
Radgast sám, jež padl v boji s posledním z nich, byl prohlášen za Drakorozeného a vynesen na Horu Předků, kde se přidal k trojici doposud uctívaných.
Pět jeho velitelů si rozdělili osvobozenou zem mezi sebe a na počest svého padlého vůdce založili spolek Družiníků.
...
Píše rok 742 a na trůn usedá král Hogrik Sivooký, Jarl Sněžného Průsmyku, syn krále Erika Jednorukého. Harghardskými državami se nese předzvěst nepokojů a hrozba občanské války. Na pozadí toho všeho se v neprostupných končinách divočiny formuje prastaré zlo, jež tiše vyčkává na správnou chvíli.

Klíčová slova:

Fantasy, Dobrodružství, Seveřané, Skyrim, Dračí Doupě

Jaké hráče:

Vítán je každý:
- koho hra nadchne :)
- kdo slušně ovládá český jazyk(stane se, že člověk sem tam udělá chybu, ale abych četl v každé větě tři, na to fakt nemám :)
- kdo si najde čas odepsat aspoň 3x za týden(myslím si, že tu půl hodinku na sepsání příspěvku si dokáže najít každý, já sám mám dvě práce a spoustu jiných zájmů ;)
- kdo je zletilý a životem otrlý(ve hře se bude vyskytovat více či méně sex, násilí a nespravedlnost)

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Dovednosti jednotlivých povolání: Bojovník: Pěší boj zblízka proti lidem a zvířatům >>Pěší boj se zbraní proti lidem(útok, obrana, finty) >>Pěší boj beze zbraně proti lidem(útok, obrana, finty) >>Pěší boj se zbraní proti zvířatům(útok, obrana, finty) >>Pěší boj beze zbraně proti zvířatům(útok, obrana, finty) >>Zručnost se zbraní(vyhazování a chytání zbraní, rozsekávání šátků ve vzduchu, chytání hozených věnců na kopí a podobně) Síla >>Hrubá síla(vyrážení dveří, zdvihání břemen) Bojovnické znalosti >>Bájesloví(legendy o slavných bitvách, zbraních a válečnících) >>Znalost výzbroje(odhad kvality, ceny a nemagických schopností zbraně či zbroje, povědomí o výrobních postupech) Sebedůvěra >>Chvástání(vychvalování svých činů a schopností, získávání úcty a obdivu) >>Ocenění a ostouzení(umění pochválit či pohanět cizí výzbroj či bojové schopnosti) >>Zastrašování lidí(zlomení morálky, zahnání na útěk) Lovec: Pěší střelba proti lidem a zvířatům >> Pěší střelba na lidi(používání střelných zbraní od krátkého luku až po kuši) >> Pěší střelba na zvířata(používání střelných zbraní od krátkého luku až po kuši) >> Pěší střelba na terč(střelba na neživé cíle) Pohyb v divočině >>Pohyb ve vodě(plavání, řízení člunu a voru, pádlování) >>Tichý pohyb v divočině(lehké našlapování, plížení se) >>Otužilost(snášení zimy, hladu, žízně, dlouhé pochody) Přežití v divočině >>Smysly(zrak, sluch, čich, chuť, hmat, prohledávání, postřeh) >>Zálesáctví(rozdělání ohně, nalezení přístřeší, potravy a vody, vaření) >>Orientace v divočině(znalost zákonitostí prostředí, odhad správného směru, vyhýbání se nebezpečným místům a jevům) >>Skrývání se v divočině(nalezení úkrytu pro sebe nebo pro předmět) Lov >>Lovecké pasti(líčení, nalézání a zneškodňování loveckých pastí(například smyčky, oka, padající stromy a kameny), odhad jejich síly a účinků, kladení návnad na zvířata, příprava tenat na ptáky) >>Rybolov(příprava vrší na ryby, lov na udici) >>Stopování(čtení a sledování stop živých tvorů(otisků, výkalů, zbytků ohnišť aj.) svedení ze stopy, zahlazování stop) >>Zpracování kořisti(stažení kožešiny, vyčinění a výroba z kůže, řemeslné zpracování kostí, zubů a klů, znalost trhu s masem, kožešinami a trofejemi, znalost cen) Jednání se zvířaty >>Znalost zvířat(odhad zvláštních schopností a dovedností, slabin pocitů a úmyslů) >>Ovlivňování zvířat(působení na zvířata(od laskavosti až po přísnost), napodobování hlasů zvířat, vábení) >>Zastrašování zvířat(zlomení sebedůvěry, zahnání na útěk) Vedení zvířat >>Získávání a výcvik zvířat(odhad a nákup, nalezení, ochočení, krocení, cvičení zvířat k následování povelů, získání si důvěry) >>Velení zvířatům(vydávání jednoduchých povelů, využívání zvířat ke stopování a jiným činnostem) Kejklíř: Pěší vrh proti lidem a zvířatům >>Pěší vrh na lidi(vrhání malými předměty a zbraněmi(od nože až po oštěp) a metání kamenů koženým prakem) >>Pěší vrh na zvířata(vrhání malými předměty a zbraněmi(od nože až po oštěp) a metání kamenů koženým prakem) >>Pěší vrh na terč(vrh na neživé cíle) Akrobacie >>Mrštnost(šplh a lezení, protahování se úzkými otvory, vykroucení se z pout) >>Pohyblivost(běh, skoky a pády, úhyby, rovnováha) >>Jezdectví(jízda na koni, řízení vozu) >>Jezdecká akrobacie(nasedání a sesedání za jízdy, jízda pod koňským břichem, přeskakování z koně na vůz) Triky a kejkle >>Rychlé prsty(žonglování, triky s drobnými předměty, ukrytí věci na svém těle nebo v oděvu) >>Okrádání(kapsářství, falešná hra, a spoutání) >>Tichý pohyb ve městě(lehké našlapování, plížení se) Přežití ve městě >>Orientace ve městě(znalost zákonitostí prostředí, odhad správného směru, vyhýbání se nebezpečným místům a jevům, získávání zboží a kontaktů) >>Skrývání se ve městě(nalezení úkrytu pro sebe nebo pro předmět, splynutí s davem) Ovlivňování pocitů >>Předstírání(skrývání svých záměrů a pocitů, vyvolání zdání(vlastní nešikovnosti, hlouposti, vysokého postavení, znalostí aj.) matení, lhaní) >>Převleky(přestrojování se, líčení a masky) >>Herectví(upoutání pozornosti, svádění, napodobování cizího hlasu a mimiky, pobavení či citové pohnutí publika) >>Umění(hra na hudební nástroj, zpěv, tanec, verše, malování, sochařství) Mastičkář: Odolnost a výdrž >>Odolávání strastem(nemoci, otravy, popáleniny, poleptání, bolest, alkohol a omamné látky) Léčení lidského těla >>Rozpoznání tělesných chorob(nacházení příčin nemocí, určení napadeného orgánu, postřehnutí známek působení jedu a omamných látek, ohledávání mrtvol) >>Ošetřování těla(oživovací zákroky, obvazování a sešívání ran, zastavení krvácení, opatření proti otravě, uštknutí, popálení, omrzlinám, dušení, poleptání, dlouhodobé vyhladovělosti či nedostatku tekutin, léčba nemagických nemocí a otrav, napravování kostí, péče o nemocné) >>Lazebnictví(trhání zubů, stříhání a holení) Lektvary a jedy >>Mastičkářské znalosti(rozpoznávání lektvarů a jedů, zjišťování přítomnosti jedu v jídle či nápoji, odhad síly a účinků jedu podle zabarvení, čichem nebo chutí) >>Lučba(bylinkářství, znalost kovů a kamenů, tělesných šťáv a částí těl, žíhání, destilování a další způsoby získávání surovin) >>Výroba a podávání lektvarů(příprava léků, hojivých mastí a přípravků k otupení bolesti, znalost dávkování a vedlejších účinků) >>Výroba a podávání jedů(výroba jedů působících na tělo lidí a zvířat, jejich maskování v jídlech a nápojích) >>Výroba protijedů(příprava látek potlačujících účinky otravy) Jednání s lidmi >>Znalost lidí(odhad zvláštních schopností a dovedností, slabin, pocitů a úmyslů) >>Vyjednávání s lidmi(přesvědčování, přímé ovlivňování pocitů a názorů(od přemlouvání až po výhrůžky), výslechy) >>Smlouvání s lidmi(dosahování nejlepší možné ceny při obchodování) Zaříkávač: Učenost >>Vzdělání(čtení a psaní, cizí jazyky, znalost starých jazyků a písem) >>Cestovatelské znalosti(místopis, historie a pověsti, pověry a přísloví) >>Okultní a náboženské vědomosti(orientace v různých náboženstvích a systémech magie, znalost kouzelnických obrazců, rituálů a tajných jazyků, náboženských symbolů, obřadů a obětin) >>Rozpoznání nadpřirozena(nacházení magických zřídel a svatyní, objevování stop působení kouzel a výskytu nadpřirozených sil) Léčení lidské duše >>Rozeznávání duševních chorob(nacházení příčin nemocí, duševních útrap a odhalení známek šoku) >>Ošetřování duše(zklidnění, dodání naděje, vytržení z letargie, léčba duševních chorob a ztráty duševních schopností) Vůle >>Síla vůle(psychická odolnost, nezlomnost a nepoddajnost) Rituální předměty >>Vytváření(vkládání prastaré síly do kultovních předmětů(např. přívěšek náboženského řádu) a magických pomůcek(např. kouzelnická hůl)) >>Užívání(čerpání prastaré síly z kultovních předmětů a magických pomůcek k provádění čar a kouzel) Magické obrazce >>Znak Oka(sesílání prokletí a požehnání pomocí obrazce na místě či předmětu) Kletby a požehnání na lidi a zvířata >>Prokletí(vyvolá ochromení nebo jiné omezení) >>Požehnání(zajistí posílení nebo jiné ulehčení) >>Lámání prokletí a požehnání(zruší přetrvávající účinky prokletí či požehnání) Jednání s nadpřirozenými bytostmi >>Znalost nemrtvých a oživených, netvorů a běsů(odhad zvláštních schopností a dovedností, slabin, pocitů a úmyslů, zkazky o mýtických stvořeních) >>Přesvědčování nadpřirozených bytostí(přímé ovlivňování pocitů a názorů(od přemlouvání až po výhrůžky), výslechy) >>Smlouvání s nadpřirozenými bytostmi(dosahování nejlepší možné ceny při obchodování s nimi)
Hráči: (2/5) Alitera, Corosa

Fórum ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

1

Beanie - 17. května 2017 00:35
Beanie

// super

Pán Jeskyně - 14. května 2017 16:51
Pán jeskyně Torq

//Jednou za pár týdnů se zde ukážu, podívat se na zprávy a odepsat, ale je to vždy jen na skok. Já vám každopádně děkuji za trpělivost a zároveň ohlašuji konec mé dlouhodobé neaktivity.

Pán Jeskyně - 18. února 2017 00:33
Pán jeskyně Torq

//Pro některé z vás jsem již dnes sepsal příspěvek, pro vás ostatní doplním během zítřka, popřípadě během pozítří a od příštího týdne to můžeme rozjet ;)

ediemi - 17. února 2017 08:49
ediemi

//Tak co, kdy bude nějaký úvodní příspěvek?

Swarty - 14. února 2017 11:34
Swarty

// Taky všechny moc zdravím a doufám, že si hru užijeme.

Pán Jeskyně - 14. února 2017 03:03
Pán jeskyně Torq

Zrození Drakorozeného, Staré báje a pověsti

Mrazivý vítr, jež vhání leckterým poutníkům a dobrodruhům slzy do očí, rozháněl mračna sněhových vloček a vytvářel neprostupnou bílou tmu, která již několik dní sužovala vnitrozemí. Na skalnatém vrcholku zvaném Hora Předků, který se tyčil uprostřed Ocelových hor, jako kopí osudu v nitru země zvané Harghard, jež leží daleko na severu tak daleko, že její severní hranici tvoří pobřeží Mrazivého oceánu, byli vytesány tři hrobky z tvrdé skály.
Každá hrobka měla na svém podstavci vytesáno jméno napsané v prastarém jazyce seveřanů a muž, jež klečel před nimi, každé z těchto jmen velice dobře znal. Jeho modré oči těkali z jedné hrobky na druhou, dokud se nezastavili na té, jež byla napravo.
Hrobka měla na podstavci vytesané jméno 'Jörm' a na náhrobním kameni se tyčila socha lovce připraveného ke střelbě z luku, jež měl místo hlavy vytesanou lebku jelena s rozložitým parožím. Muž tiše vzpomínal na dobu, kdy o tomto muži slýchával, jako malý kluk. O zkazkách z temných hvozdů, kde se král Divokého Honu proháněl se svou družinou a udržoval tak lesy bezpečné a čisté od lesních běsů a přízraků. O králi Jörmovi a jeho družině, jehož stihla strašlivá kletba a společně se svou družinou byl odsouzen po smrti se nadále prohánět temnými hvozdy a namísto lesních běsů a přízraků, lovit zbloudilé pocestné.
Vzpomínal také na Freyu, jejíž náhrobní kámen zdobila socha ženy klečící a pokorně se modlící k prastarým sílám tohoto světa, jež jí propůjčili sílu, s jejíž pomocí mohla léčit nemocné a raněné. Vzpomínal na zakladatelku Kultu Prastarých, jejíž kněžky dodnes uctívali pradávné síly tohoto světa, kterou upálili na hranici jako prachsprostou čarodějnici při její strastiplné cestě na jih, kde se snažila šířit svou víru.
A v neposlední řadě upřel muž zrak na sochu Vranohlavého. Proroka Hargharda, jež předpověděl příchod draků již před dávnými časy, kdy svému lidu narovnal jazyk a daroval prastaré runy jako písmo, jímž mohli zaznamenávat dějiny svého národa a jeho proroctví. Na poutníka v otrhaných hadrech, jež třímal svou dřevěnou hůl a vyhlížel cosi v dáli. Na starce, jež během Doby Ledové umrzl ve vánici tak mrazivé, jako byla ta, která již několik dní sužovala naši zemi.
Té však nastal právě konec a z nebes se líně snášelo k zemi již jen pár vloček. Vítr utichl a přestal uhánět všechny běsy větrů na které mohl narazit cestou k azurové modři oblohy po cestě touhle zmrzlou krajinou. Kdesi v dáli se ozval divoký a hrůzu nahánějící řev strašlivého netvora, jemuž se doposud nikdo z jeho lidí neodvážil čelit. To byl čas, na který muž čekal s pohledem upřeným na poslední vločku dopadající na podstavec před ním.

"Teď přišla řada na mě, mí předkové," nechal se slyšet seveřan a opírajíc se o svou bitevní sekyru, povstal. Nastal totiž konec Dračího věku, neboť toho dne začala pršet krev z nebes, a ten jenž vládl ohněm a řevem, dnes poprvé okusil chladné ostří sekyry a hořkou pachuť porážky...

halicek.99 - 12. února 2017 18:00
halicek.99

// zdravým všechny spoluhráče a přeji příjemnou hru i vám

Pán Jeskyně - 12. února 2017 00:39
Pán jeskyně Torq

Pár slov úvodem:

Takže ještě než začneme hrát, je třeba si ujasnit pár následujících pravidel:

Zaprvé, tohle není Skyrim, jedná se pouze a jenom o hru, jež byla částečně inspirována severskou kulturou, hrou Skyrim a herním systémem Dračí Doupě 2. Zbytek bude tvořen mou a vaší představivostí. Přesně tak, i vaší :) Jakožto průvodce hrou jsem otevřen vaším nápadům a nemám problém se tomu přizpůsobit. Dále jakožto hráči máte právo využívat vaší příběhové pravomoci,. Tzn., že pokud ve městě napíšete, že zakopnete o žebráka ležícího před krčmou, kde předchozí noci pravděpodobně usnul apod., tak vám to nebudu vyvracet. Jediné, do čeho vaše příběhová pravomoc nespadá, je mnou připravených věcí ve hře a věcí, jež by výrazně ulehčili vaší postavě postup v ději :) Z počátku vám samozřejmě budu ukazovat případy a chvíle, kdy budete moct svou pravomoc využít :)

Zadruhé, co se týče otázky, zda budete hrát ve skupině, nebo každý zvlášť, je mi to jedno. Je třeba si uvědomit, že se nacházíte ve stejné zemi a ve stejném časovém období jako ostatní. Pokud budete na stejném místě ve stejný čas, je dost pravděpodobné, že na sebe narazíte a budete moct spolu komunikovat, popřípadě vyrazit na jedno či dvě dobrodružství společně, a pak se klidně zase rozejít a jít si vlastní cestou. Takže pokud si chcete zahrát ve skupině, dohodněte se mezi sebou. Faktem je, že ve skupině se to lépe táhne :) Na druhou stranu, vaši družinu můžou a nejspíše i občas budou tvořit i postavy mnou vymyšlené.

Zatřetí, zda musíte být součástí Družiníků? Nemusíte, ale ulehčí vám to hru a poskytne i nespočet zajímavých situací a zápletek do vašeho příběhu. Dostat se mezi Družiníky však znamená projít jejich vyřazovací zkouškou, a ta samozřejmě není vždy jednoznačně lehká. Na oplátku nabízejí spojenectví, ochranu, místo k odpočinku a spoustu jiných věcí, od pevného zázemí až po rady a zkušenosti zkušenějších dobrodruhů. Navíc práce pro dobrodruhy se najde vždycky a vzhledem k dlouholeté tradici, tak právě na tomto místě nejvíce. Závěrem bych rád poznamenal, že Družiníci jsou nezávislým spolkem dobrodruhů, kteří nespadají pod správu žádné z Harghardských držav a jejich Jarlů.

Začtvrté, ano zde v této jeskyni se bude sem tam házet kostkou. Akce vašich postav dle situací a vašeho vybavení, budu posuzovat a dělit mezi tři základní pilíře:

- akce běžná = akce je pro vaši postavu za daných podmínek a se současným vybavením samozřejmá, netřeba si tedy házet kostkou.

- akce náročná = akce je pro vaší postavu výzvou za daných podmínek s vaším současným vybavením, bude tedy třeba hodu kostkou a jedná-li se o akci spadající do skupiny dovedností vašich povolání, můžete si přičíst k hodu bonusové body podle toho, zda se jedná o vaše hlavní, či vedlejší povolání.

-akce nemožná = akce je pro vaší postavu za daných podmínek s vaším současným vybavením nemožná, tudíž se o ni vaše postavy nemohou pokusit, dokud se nezmění dané okolnosti týkající se vaší výbavy nebo situace v níž se zrovna nacházíte.

Hod kostkou:

Ve hře se bude házet se setkáte se dvěma odlišnými hody kostkou:

Zkouška - vzniká, pakliže je zapotřebí hodu kostkou a žádná další postava nebrání ve vykonání této akce. Úspěšnost hodu se započítává, padne-li na k10 hodnota 8 a více, nebo dá-li váš hod dohromady s bonusem za povolání hodnotu 8 a více. neúspěch nastává tehdy, padne-li vám na k10 hodnota 7 a méně, nebo součet vašeho povolání a hodnoty na k10 nepřesáhne hodnotu 7.

Střet - vzniká, pakliže je zapotřebí hodu kostkou a nějaká další postava brání ve vykonání této akce. Taková to akce se posuzuje tak, že se porovnají hody obou stran jež se účastní střetu a vyhrává ta s vyšší číselnou hodnotou na k10.

V případě dalších otázek a nejasností se nebojte zeptat :)

ediemi - 12. února 2017 00:12
ediemi

//Možná by bylo dobré shrnout jak přesně je svět koncipován, ať všichni víme nakolik se řídit Skyrimem a nakolik nějakým severským světem z DrD.

Beanie - 11. února 2017 23:26
Beanie

//Zdravím všechny :)

ediemi - 11. února 2017 13:30
ediemi

Pán Jeskyně 11. února 2017 13:29
//Yeeehaw!

Pán Jeskyně - 11. února 2017 13:29
Pán jeskyně Torq

//S plným počtem :) zájemců je mnoho, takže předpokládám, že začátkem příštího týdne pravděpodobně začneme :)

ediemi - 11. února 2017 10:15
ediemi

//S kolka lidmi tak plánujeme začít? Jsou nějaké nové přihlášky?

Nimhael Bluewood - 11. února 2017 10:05
Nimhael Bluewood

//Taky zdravím a přeji všem dlouhou a příjemnou hru :)

ediemi - 10. února 2017 23:36
ediemi

//Zdravím, doufám, že nás čeká dlouhá hra. :D Už se těším.

Pán Jeskyně - 9. února 2017 11:47
Pán jeskyně Torq

Tvorba postavy

Jméno: - Čistě ve vaší režii :)

Hlavní povolání: - je takovým povoláním, pro které má vaše postava největší vlohy. Ve hře se to projeví tak, že k hodu kostkou(upřesním ještě později) si vaše postavy budou připočítávat 2 body při činostech spadajících pod toto povolání (viz. výčet dovedností jednotlivých povolání na nástěnce)

Vedlejší povolání: - je takovým povoláním, pro které má vaše postava ještě nějaké vlohy. Ve hře se to projeví tak, že k hodu kostkou(upřesním ještě později) si vaše postavy budou připočítávat 1 bod při činostech spadajících pod toto povolání (viz. výčet dovedností jednotlivých povolání na nástěnce)

Pozn.: Každá kombinace těchto dvou povolání(hlavního a vedlejšího) dává dohromady jedno bonusové, ke kterému dostanete přístup během hry(viz. výčet bonusových povoláních na nástěnce, tedy až to zveřejním :))

Atributy: - Popište vnitřní charakteristiku vaší postavy a určete jeden hlavní povahový rys vaší postavy(např. Povahový rys: Přímost(postava jedná vždy přímo a narovinu, a to i v momentě, kdy by jí lépe posloužila květnatá mluva nebo mlžení)). Za dodržování tohoto jednoho hlavního rysu vás ve hře čekají odměny :)

Kouzla a schopnosti: - Sem si prosím zkopírujte dovednosti zvolených povolání.

Popis: - Popiště vnější charakteristiku vaší postavy. Určete rasu a přibližný věk vaší postavy, její vzhled, co má na sobě za oblečení atd. Však to znáte :)¨

Životopis: - Zde prosím popište ve zkratce příběh vaší postavy. Odkud pochází, co ji přinutilo vydat se na cesty, co ji přivedlo do této země, pokud pochází z daleka apod. Nepožaduji nic sáhodlouhého, ale chtěl bych, aby to mělo hlavu a patu :)

Inventář: - neřešte, vyřeším s každým z vás individuálně :)

Pokud budete potřebovat pomoct s tvorbou postavy, nebojte se obrátit na mě, dáme hlavy dohromady a něco sesmolíme ;)

1


↑ navigace

Záložková navigace

Buri's blog