Gene Evolve (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Gene Evolve

Pán Jeskyně:

Hayate

Systém:

ORP

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Chtěli jste si někdy vytvořit vlastní rasu? Zajímalo vás jak se tvor vyvíjel v průběhu věků? Proč opice mají protichůdný palec a čím gepard získal drápy pro rychlý běh? Chcete se stát součástí a příčinou vývoje vaší vlastní rasy? Vytvořte si ji od základů. Začnete jako bezvýznamné napodobeniny psů či opic. Obyčejná zvěř, která má však schopnost adaptace a genetické modifikace. Řekněme, že takový Zergové, ale v trošku mírnějším stylu. Sbírejte plody ze stromů a natahujte se pro něj ,aby jste získali schopnost chodit po dvou nebo buďte agresivní, abyj ste získali velké a ostré drápy. Ocitnete se v roli vůdce vašeho kmene, osady, města, země, planety. Bude je nna vás, jak povede svůj kmen ke slávě či záhubě. Na základě mé jeskyně MEta Tribe Chronicles jsem se rozhodl založit další jeskyni, ale tentokrát už plně strategickou. Tato jeskyně bude mít podobná pravidla jako ty předchozí, avšak k nim přidám další. Jediná vyjímka je ta, že všichni začnete stejně. Všichni začnete se stejnou rasou, ale postupem času se...

Klíčová slova:

Strategie, GenMOD

Jaké hráče:

Aktivní hráče, kteří mi nepřestanou po chvíli psát. Nebudu tu hrát stylem ,že se čeká na všechny. Hrajete si zvlᚍ, kdo je aktivní, ať je, kdo ne( pokud se neomluví) tak má smůlu. Omluvu beru, ani já nebudu moct psát furt, ale pokud se neomluvíte, kašlu na vás. Nebaví mě, jak Arag umírá a nehodlám tolerovat to jak se tu na to kašle. V mé poslední jeskyni to funguje a nechci, aby to fungovat přestalo. Další info na nástěnce a ve foru.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Tropy- https://www.vitatalalay.com/wp-content/uploads/Depositphotos_42469131_original.jpg Hustá vegetace, časté deště, velmi vlhké a horké prostředí. Je zde poměrně hodně hmyzu, který je větší než jinde. Vulkanická oblast- https://dfep0xlbws1ys.cloudfront.net/thumbs96/99/969910476f27361c0a0ba0c3359c7def.jpg?response-cache-control=max-age=2628000 Na jedn ustranu neobyvatelná oblast blízko hory, ale na druhou stranu je zde bujná vegetace na úpatí a to znamená i hodně života. Bažina- https://sfx.thelazy.net/static/media/medthumb/witcher3_2015-05-25_01-48-04_O7dGFbr.png Místo s velkou vlkostí a velkým množstvím bahna a říčních toků. Snadn ése zde ztratit či utopit v bahně. Velmi mnoho hmyzu a ryb. Pláně- http://www.johnavonart.com/media/catalog/product/cache/1/image/1bb2cc093fde63bdc450bb6bdd1d7134/k/a/kaladesh_plains_a_1000.jpg Rozlehlé, lehce kopcovité oblasti s dostatkem slunce a s mírným podnebým. Je zde spoustu živočichů, vegetace i hmyzu. Poušť- https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/3d/6e/57/3d6e57d83ccb17cfb8722e843973def4.jpg Oblast, kde je velmi málo vody a když už je ,tka se u ní shlukuje vše živé, jak rostliny, tak hmyz, tak vegetace. Velmi teplé podneby s přívalovými dešti, které vlak krajina nezvládá vstřebat a tak vznikají záplavy.
Hráči: (5/6) Deloran, halicek.99, Jizva, Padre557, Tajra

Fórum ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

1 2

Pán Jeskyně - 23. října 2017 15:37
Pán jeskyně Hayate

// Mno tak to vypadá, že dva z vás už odpadli :-D počkám na ně ještě jeden den, aby jste ten začátek aspoŇ měli stejný, pak už nějak pojedem. Jinak zatím zkouším tvořit výběr z genetických modifikací, které si budeme moct kupovat za Genetické body

Pán Jeskyně - 20. října 2017 09:57
Pán jeskyně Hayate

// Jinak to, že v inventáři máte třeba 60 jídla neznamená, že ve vašem skladišti máte 60 jídla.. znamená to, že máte něco skladem, ale že i kdyby jste nic neulovili, tak bude trvat přibližně 6 kol, než vám začnou umírat hlady. Takže to je spíše to, jak jste najezení a maximum je prozatím 10 jednotek jídla na jednoho člena, takže pokud máte 10 členů, tak můžete mít zatím max 100 jídla dokud si neuděláte nějáké skladiště, které pak už budu odlišovat.

Pán Jeskyně - 19. října 2017 12:47
Pán jeskyně Hayate

// Dobrá.. uděláme to takto :-D Když budete psát příspěvek, tak normálně napíšete vaši RP část.. pohoda, klídek, to co chcete napsat, ale pak pod tu RP část dodáte

1. AB - blabla
2. AB- blabla a bla
3. AB ještě další bla
atd
atd..

ano? :-D Abych v tom měl jasno, děkuji. Nemusíte nutně využívat všech 5 AB, ale kdo mi to takto psát nebudea budu to muset hledat v tom text ua přemýšlet kolik jste použili AB atd, tak budou postihy :-D

Pán Jeskyně - 18. října 2017 16:27
Pán jeskyně Hayate

// Jinak.. na jakoukoliv akci typu lov, průzkum a hledání čekohokoliv si házejte k % ... a hody budou asi platit tak ,že to co je nejdřív v příspěvku napsané ,třeba že jděte na průzkum a pak až jdete na lova vy si hodíte 95 % a 10 /, tak to znamená ,že se vám průzkum krásně povedl, našli jste něco super ,ale lov byl vlastně neúspěšný

Pán Jeskyně - 18. října 2017 14:36
Pán jeskyně Hayate

// Tent otýden mám dost nabitý, takže zatím budete hody jen shraňovat a pak vám sem hodí mvšechny možné mutace a kombinace a kolik to bude stát a podobně :-)

Variatus - 18. října 2017 14:24
Variatus

// Dotaz; kolik musím mít genetických bodů pro nějakou mutaci? A bude něco jako "katalog mutací" pro představu? Nebo mi mutaci přiděluje GM na základě toho kolik bodů jsem nasbíral, dle svého uvážení?

Pán Jeskyně - 18. října 2017 12:18
Pán jeskyně Hayate

// Zatím to bude asi těžší rozepsat, ale aspoň nějak bych si přál, aby jste mi popisovali i na co dáváte akční body, abych věděl :-) popřípadě vám je budu přidělovat na akce sám, ale pokud budete přesahovat počet povolených akčních bodů, tka dle mého uvážení vám akce budu rušit tak, aby seděly na počet AB...

Pán Jeskyně - 18. října 2017 11:51
Pán jeskyně Hayate

// Na nástěnce máte krátké popisy a obrázky krajin

Pán Jeskyně - 18. října 2017 11:16
Pán jeskyně Hayate

Poslední věc

Prosím, do Společnosti si každý napiště, že máte 10 jedinců. Do společnosti si budete psát jednotky.
Takže to bude vypadat takhle:

Masožravci
10 jedinců - 1 p a 1 t / kolo

což znamená, že 1 p znamená ,že jeden jedinec potřebuje jednu jednotku potravy na kolo a 1 t je, že potřebuje 1 jednotku tekutin na kolo.

Do inventáře si budete psát budovy a to, kolik máte materiálu.
Takže si nyní napište, že máte 50 jídla, 50 vody a jedno hnízdo ( tam budete klást vajíčka/rodit)

Jinak si můžete vybrat startovní bonusy
+ 10 jedinců
+ 50 jídla
+ 50 vody
+ 2 Evoluční body( volíte si sami)
+ 1 vlastní genetická modifikace
+ 2 Genetické body

Můžete si vybrat pouze jeden

Pán Jeskyně - 18. října 2017 10:16
Pán jeskyně Hayate

Každému jsem ještě přidal dvě atributy- Lov a sběr. Lov určuje bonusy do lovu a sběr zase do sběru bobulí a potravy co se musí hledat ,tkaže i hmyzu atd...

Pán Jeskyně - 17. října 2017 22:10
Pán jeskyně Hayate

Herní systém a systém boje

Herní systém

Vzhledem k tomu ,že jste jen jen primitvní napodobeniny opic, tak strom výzkumů zatím necháme. Aby jste se dostali do fáze, kdy můžete začít zkoumat těžbu dřeva, kamene, jak rozdělat oheň, jak jej využít, kovy atd, tak musíte splnit dvě podmínky. První je, že můsíte mít Inteligenci úrovně 10. Druhá je, že musíte být schopni uchopovat předměty. Je jedno, zda je budete uchopovat do ruk s protichůdným palcem či do velmi obratného ocásku, ale musíte být schopni s daným předmětem manipulovat a vlastně vykonávat základní jemnou motoriku. Takže to ,že oběma tlapama uchopíte klacek se moc nepočítá.

Teď k tomu, jak vlastně získat body do inteligence a ostatních atribut. Budete postupem času získavat dvoje body. První jsou Evoluční body a druhé Genetické body. Evoluční si budete dávat atribut jako je síla, rychlost atd... Genetické si budete schraňovat a pak třeba na to, aby jste získali silnější drápy( které vám poskytnou bonus k útoku) musíte využít třeba 3 body.

Oboje body získáte jednoduše- Role play a plnění různých úkolů, které vám však nebudu říkat, že je to úkol. Prostě napíšu příspěvek a je jen na vás ,zda se tam něčeho chytnete či ne. Předem říkám ,že ne vždy tam nějáký úkol bude. A ne vždy za to bude odměna, ale třeba vám napíšu ,že začalo pršet a dle toho, jak t ovyřešíte dostanete body či s ibudete moct vybrat. Třeba napíšete, že vyhledáte jeskyni, aby jste se schovali, což vám dá třeba bonus do inteligence. Napíšete, že se schováte pod korunami listí, to vám nemá nic moc atd atd... Buď za to dostanete Genetické body, či evoluční. Pokud budou nějáké otázky, klidně pište i veřejně, abych třeba na něco nemusel odpovídat víckrát.

Systém boje
Proti NPC to bude jednoduché. Tam dle vaší taktiky vyhodnotím jak sjte dopadli. Pokud nebudete ihned útočit na 5 metrového mamuta, tak vám útoky asi většinou projdou. Ale v PvP to bude jinak. Buď můžete bojovat na základě statistik( ty co máte v životopise) a nebo pomocí taktik. Taktiky vám můžou dát různé bonusy či nevýhody. Pojede se na kola. První se to udělá tak, že pokud není přepad, tak se bere v potaz útok obou armád najednou. Takže pokud proti sobě budou 2 jedinci, oba budou mít útok 10 a životy taky deset a jeden nepřepadne druhého, tak se vlastně zabijí navzájem. Tam můžete rozlišovat boje poté jen na Údeř a uteč, kdy útočník dá ránu a obránce mu poté podle taktik a výhod buď dá ránu či nedá a nebo prostě boj do konce, kdy vlastně vyhraje ten, kdo jako první vybije armádu druhého.

To by bylo asi vše, snad jsem to napsal tak nějak jasně, jsme už dnes unavený, tak to možná zítra v práci přepíšu :-D

Replikanti - 17. října 2017 19:56
Replikanti

// dobre tiež som to hodil na vrch :D

Pán Jeskyně - 17. října 2017 19:04
Pán jeskyně Hayate

// ty to máš totiž až dole pod vším, tak jsem to přehlédl :D proto pište nové a důležité info vždy nejvýš. Líp se v tom pak orientuje. Jak dojedu z práce, tak vám napíšu poslední hry k systému hry a začnu psát uvoďáky

Shan´ari - 17. října 2017 15:35
Shan´ari

//nevím kam ses díval, ale já to tam mám

Pán Jeskyně - 17. října 2017 09:24
Pán jeskyně Hayate

// Nikdo z vás nemá napsanou v atributách oblast, kde začínate. Dokud to tam nebude, nezačnu s vami

Pán Jeskyně - 16. října 2017 11:50
Pán jeskyně Hayate

Takže nějáké konečné usnesení

{b}Masožravec{/}
+2 do síly
+ 2 do Čichu, Sluchu nebo Zraku
+ 2 do kamufláže či plížení

{b}Bíložravec{/}
+ 3 do zraku
+ 3 do kamufláže

{b}Hmyzožravec{/}
+ 2 do rychlosti
+ 2 do hmatu
+ 2 do zraku

A nyní co která vlastnost vlastně dělá a určuje
Síla Určuje, jak jste silní. Kolik zvládnete unést, ale také jak velkou ránu dokážete dát. Hlavní atributa pro lovce a válečníky. Jeden bod vám dává 2 body do útoku. Při určitých mutacích můžete získat penetraci, což je schopnost, kterou ignorujete nepřítelovu obranu.

Rychlost určuje, jak jste obratní, rychlí a jak rychle reagujete. Při velké rychlosti vaši jedinci budou schopni se třeba i vyhnout úderu a za každých 10 bodů do rychlosti máte úder navíc, takže pokud zaútočíte první a máte víc jak 10 rychlosti, tak udeříte hned 2x, pokud budete mít 20 rychlosti t,ka udeříte 2x a po tom, co útočí protivník, vy opět 2x. Také vám rychlost zvyšuje dosah průzkumu a hlavně pohybu.

Zrak Tato vlastnost vám pomáhá rozpoznávat prvně základní barvy, poté i menší pohyb. Čím lepší zrak máte, tím dále a přesněji vidíte a dokážete mít širší zorné pole a hlavně vidět i jiné vlnové délky. Pokud budete mít velmi dobrý zrak, budete schopni vidět třeba i částečně ultrafialové záření... možná :-D

Čich Co dodat. Čím víc máte v čichu, tím víc cítíte, když si někdo v okolí prdne. Dokonce, když máte velmi silný pach, tak dokážete ucítit i někoho, kdo téměř nepáchne. Pomůže vám vycítit jídlo, nebezpečí atd.

Sluch Zde vám každý bod umožní slyšet dále, ale také lépe rozpoznat zvuky. Také se vám zvyšuje rozsah toho, co slyšíte, takže pak můžete slyšet i velmi vysoké tóny či velmi nízké.

Obrana Tato vlastnost bude velmi důležitá pro bíložravce a hmyzožravce, ale i pro masožravce. Určuje, jak je vaše kůže pevná, jak dokážete ustát ránu a při vyšších úrovních se vám vytvoří pancíř či krunýř. Také vám zvyšuje sílu hlasu. Protože když zařvete někomu do ucha, tak ho to taky ochromí. Formu obrany si budete moct víceméně určovat sami. Jinak v některých případech je jeden bod do obrany +1 do "zbroje"

Plavání Určuje, jak rychle obratně dokážete plavat a částečně i jak dokážete zadržet dech. Hodí se pak pro obojživelníky či pro někoho, kdo chce být ryba.

Pach Na jedn ustranu to může být nevýhodou, protože vás každý ucítí, avšak na vyšších úrovních jej budete schopni částečně ovládat a budete smrdět ještě hůř jak tchoř vyválenej v hromadě hnoje, což odláká snad každého lovce.. kdo by chtěl žrát hnuj že?

Kamufláž Určuje, jak se dokážete schovat a hlavně určujezbarvení vaší srsti/kůže/ krunýře... prostě povrchu těla. Na vyšších úrovních můžete být i jako chameleoni a měnit barvu dle prostředí. Na obranu velké velké úrovni budete takřka neviditelní.

Hmat Zásadní vlastnost pokud chcete být humanoidi či mít aspoŇ protichůdný palec. Zvyšuje vaší jemnou motoriku a citlivost na končetinách. Čím více bodů do hmatu, tím jste blíže k tomu mít protichůdný palec a být schopni uchopovat menší a menší předměty a pak s nimi lépe manipulovat.

Inteligence Velmi důležitá a snad nejdůležitější atributa. Určuje, jak dokážete řešit problémy a přemýšlet. Můžete mít sice protichůdný palec, ale pokud budete dutí jak kulička hovnivála, tak vás nenapadne vzít ten klacek a poškrábat se s ním na zádech! Určuje jak rychle dokážete zkoumat nové věci a také vám dává bonusy do diplomacie a těhle dalších věcí, kde musíte trošku myslet.

Odolnost Určuje, kolik dokážete snést ran od nepřítele a hlavně jak sjte odolní proti extrémním podmínkám jako je teplo či zima. Každý bod vám přidává 10 životů.

Plodnost Co dodat. Určuje, jak dokážete ... ehm... mít se rádi a taky jak jsou vaše samice plodné. Každý bod vám zkrátí dobu těhotenství od týden( z celkových 18) a každé dva body vám přidají jednoho potomka navíc. Takže s 5 body plodnosti budete mít samici v jiném stavu 12 týdnů a bude schopna porodit až 3 mláďata. Nejnižší počet týdnů jsou 3, pak už se jen zvedá počet mláďat.

Jinak zde jsou statistiky, které si pak napište asi do životopisu. Tyto statistiky se stahují k jednci, který má vše na 1. úrovni

Životy: 10
Útok: 2
Obrana: 0 ( počítá se až od druhého bodu)
Rychlost: 1

Jedinec, co by měl třeba 2 body v síle, obraně a odolnosti by vypadal takhle

Životy: 20
Útok: 4
Obrana: 1
Rychlost: 1

Jinak každý bod obrany blokuje jeden bod útoku, takže pokud by se potkal jedinec první s jedincem druhým, tak ten druhý bude dostávat jen 1 poškození za kolo.

Snad jsem na nic nezapomněl, kdyby měl někdo nějáké připomínky či nápady, klidně piště.

Variatus - 16. října 2017 08:53
Variatus

// Koukám že jw tu dost hmyzožravců :D

Pán Jeskyně - 15. října 2017 01:14
Pán jeskyně Hayate

// Jina ksi dejte ikonky chlapci :-)

Pán Jeskyně - 13. října 2017 19:16
Pán jeskyně Hayate

// Jinak s vámi začnu hrát, až budete mít tyhle všechny věci a budete to odemě mít chválené :-D takže dokud si to nepozměníte, nic nebude. Hrát se bude, jak kdo bude moct, takže na lenochy se nečeká

Pán Jeskyně - 13. října 2017 11:12
Pán jeskyně Hayate

Do atribut si jinak napište zatím ke každé 1 bod a postupně dle vašich Genů a dalších věcí vám budou přibývat. Třeba poté masožravec bude mít +2 k síle a následně si může vybrat zda chce mít +2 do kamufláže či plížení a pak zda chce + 2 do zraku, čichu nebo sluchu. Takže vlastně si dáte +2 do tří atribut. Bíložravci budou mít zase +2 do zraku, protože musí rozpoznat, která rostlina je dobrá a která ne a + 2 do kamufláže, aby se lépe maskovali před predatory. Hmyzožravci budou mít bonus +2 do rychlosti, protože musí zvládat chytat malý hmyz a +2 do hmatu, protože musí cítit, kde hmyzáci jsou.

1 2


↑ navigace

Záložková navigace

Buri's blog