Gene Evolve (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Gene Evolve

Pán Jeskyně:

Hayate

Systém:

ORP

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Chtěli jste si někdy vytvořit vlastní rasu? Zajímalo vás jak se tvor vyvíjel v průběhu věků? Proč opice mají protichůdný palec a čím gepard získal drápy pro rychlý běh? Chcete se stát součástí a příčinou vývoje vaší vlastní rasy? Vytvořte si ji od základů. Začnete jako bezvýznamné napodobeniny psů či opic. Obyčejná zvěř, která má však schopnost adaptace a genetické modifikace. Řekněme, že takový Zergové, ale v trošku mírnějším stylu. Sbírejte plody ze stromů a natahujte se pro něj ,aby jste získali schopnost chodit po dvou nebo buďte agresivní, abyj ste získali velké a ostré drápy. Ocitnete se v roli vůdce vašeho kmene, osady, města, země, planety. Bude je nna vás, jak povede svůj kmen ke slávě či záhubě. Na základě mé jeskyně MEta Tribe Chronicles jsem se rozhodl založit další jeskyni, ale tentokrát už plně strategickou. Tato jeskyně bude mít podobná pravidla jako ty předchozí, avšak k nim přidám další. Jediná vyjímka je ta, že všichni začnete stejně. Všichni začnete se stejnou rasou, ale postupem času se...

Klíčová slova:

Strategie, GenMOD

Jaké hráče:

Aktivní hráče, kteří mi nepřestanou po chvíli psát. Nebudu tu hrát stylem ,že se čeká na všechny. Hrajete si zvlᚍ, kdo je aktivní, ať je, kdo ne( pokud se neomluví) tak má smůlu. Omluvu beru, ani já nebudu moct psát furt, ale pokud se neomluvíte, kašlu na vás. Nebaví mě, jak Arag umírá a nehodlám tolerovat to jak se tu na to kašle. V mé poslední jeskyni to funguje a nechci, aby to fungovat přestalo. Další info na nástěnce a ve foru.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Tropy- https://www.vitatalalay.com/wp-content/uploads/Depositphotos_42469131_original.jpg Hustá vegetace, časté deště, velmi vlhké a horké prostředí. Je zde poměrně hodně hmyzu, který je větší než jinde. Vulkanická oblast- https://dfep0xlbws1ys.cloudfront.net/thumbs96/99/969910476f27361c0a0ba0c3359c7def.jpg?response-cache-control=max-age=2628000 Na jedn ustranu neobyvatelná oblast blízko hory, ale na druhou stranu je zde bujná vegetace na úpatí a to znamená i hodně života. Bažina- https://sfx.thelazy.net/static/media/medthumb/witcher3_2015-05-25_01-48-04_O7dGFbr.png Místo s velkou vlkostí a velkým množstvím bahna a říčních toků. Snadn ése zde ztratit či utopit v bahně. Velmi mnoho hmyzu a ryb. Pláně- http://www.johnavonart.com/media/catalog/product/cache/1/image/1bb2cc093fde63bdc450bb6bdd1d7134/k/a/kaladesh_plains_a_1000.jpg Rozlehlé, lehce kopcovité oblasti s dostatkem slunce a s mírným podnebým. Je zde spoustu živočichů, vegetace i hmyzu. Poušť- https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/3d/6e/57/3d6e57d83ccb17cfb8722e843973def4.jpg Oblast, kde je velmi málo vody a když už je ,tka se u ní shlukuje vše živé, jak rostliny, tak hmyz, tak vegetace. Velmi teplé podneby s přívalovými dešti, které vlak krajina nezvládá vstřebat a tak vznikají záplavy. Tak prosím.. tu to máte :-) zatím ej to tak okrajové a budu to i dodělávat, ale myslím ,že by vás to mohlo zatím zabavit. Pokud máte nápad na vlastní mutaci, klidně pište. Je toho dost, co tam nemám. Spíše jsem tam nepsal vnitřní anatomii atd... Jinak mutace se dají kombinovat, takže můžete mít klidně Silné, dlouhé ruce s protichůdným palcem :-). Pokud se některé geny nebudou dát kombinovat( jeden nahradí druhý či ho vyruší) tak vám to řeknu až v tu chvíli kdy t obudete chtít, aby jste věděli. I Zuby můžete mít více druhů Hlava: oči (5/10/15… GB)Kulatá čočka( umožňuje dobře vidět přes den, i při soumraku a úsvitu. Běžné lidské oči): + 1 zrak (5/10/15… GB)Proměnlivé čočky( umožňují velmi dobrý pohled přes den, avšak špatný při soumrak ua úsvitu. Ptáci, hlavně orel, jestřáb atd): + 3 zrak přes den, + 1 v noci (5/10/15… GB) úzké čočky( přes den průměrné vidění, ale v noci velmi dobré): + 1 zrak přes den, + 3 v noci (5/10/15… GB)druhé víčko( umožňuje dobře vidět pod vodou, díky tenké, průhledné blance, přes oko. Využívají třeba krokodýli): + 2 zrak pod vodou zuby (5/10/15… GB) víceřadé( umožňuje lépe rozmnělnit potravu a u masožravců pokud se zakousnou, tak působí více škod) (5/10/15… GB) špičáky(s každou úrovní se zvětšují, až z nich můžou být šavlozuby): + 1 útok (5/10/15… GB)žádné/jedové( získáte jedové zuby, kterými do oběti vstříknete jed jež rozloží vnitřek a následně jen oběŤ vysajete): + 2 útok, otráva (5/10/15… GB) Kusadla: (máte velká kusadla mimo ústa, kterými si můžete oběť přidržet): + 2 útok (5/10/15… GB) třenové zuby( lépe rozměnilní potravu) (5/10/15… GB) Zubní háčky/šupiny( spíše pro masožravce. Pokdu se zakousnete, tak jediný způsob, jak se pustit je kus daného masa odtrhnout. Podobné mají žraloci): + 3 útok (5/10/15… GB) špinavá ústa(ve vašich ústech je tolik bakterií, že i malé kousnutí způsobí otravu a následnou smrt vaší oběti. V našem světě využívají varani): + 2 útok, otrava nos(určuje částečně tvar tlamy/úst) (5/10/15… GB)Dlouhý/ hrabavý( umožňuje trkat nos do mravenišŤ a podobně): + 2 čich, + 2 hmat (5/10/15… GB)Velký: + 3 čich (5/10/15… GB)Malý: + 1 čich ústa (5/10/15… GB) malá( spíše pro hmyzožravce): umožňují mít protáhlý čumák a tím i delší jazyk/lepkavý (5/10/15… GB)Střední: umožňuje mít lepkavý jazyk, delší jazyk a střední zuby (5/10/15… GB)Velká: umožňuje mít lepkavý jazyk, velký a dlouhý jazyk a velké zuby uši (5/10/15… GB)Malé/žádné(žádnými je myšlena prostě jen dírka bez ušních boltců): + 1 sluch (5/10/15… GB)Střední: + 2 sluch (5/10/15… GB) Velké: + 3 sluch, odolnost proti teplému počasí tvar si určujete sami Tělo: velikost (10/15/20... GB)Velké tělo: +2 k odolnosti, + 3 k síle, + 2 k obraně, Lépe snáší chladné počasí, hůře teplejší (10/15/20... GB)Střední tělo: + 1 do téměř všeho( síla, rychlost, obrana, pach, odolnost) (10/15/20... GB)Malé tělo: + 3 rychlost, + 3 plížení, hůře snáší chlad, lépe teplo povrch(srst, krunýř atd…) (10/20/30... GB)Pevná srst( později přejde v bodliny jako ježek/dikobraz atd…): Pokud někdo útočí na vás, dáváte mu za každý útok 1 poškození, + 2 odolnost, + 1 obrana, + 1 útok (10/20/30… GB)Barevná srst/kůže: + 2 kamufláž (10/20/30… GB)pachové váčky(moc smrdíte, takže vás radši nechají být, jste jak skunk): + 2 pach, + 1 obrana (10/20/30… GB)Toxické váčky(dokážete vylučovat na povrch svého těla toxiny, které mají různé účinky, ty si určíte sami): + 1 pach, + 1 útok, + obrana (10/20/30… GB)šupiny( mírně zpevní vaše tělo, zmizí srst): + 1 obrana, + 1 odolnost (10/20/30… GB)Krunýř(zmizí srst, na těle se utvoří pevná schránka): + 2 obrana, + 2 odolnost Končetiny: (5/10/15… GB)Malé( tenké, krátké, nic moc nedělají. Máte jenyní) (5/10/15… GB)Silné( svalnaté a užitečné při lovu, šplhu či rozbíjení ovoce): + 2 síla (5/10/15… GB) DLouhé( umožňují lépe obejmout strom, zlepšují dosah) (5/10/15… GB) Protichůdný palec( umožňuje uchopovat předměty): + 2 hmat (20/40/60… GB) Další pár končetin ( prostě máte další 2 končetiny… ruce či nohy) (10/20/30… GB)Různé končetiny( Každý pár končetin může být jiný. Určujete si i kolik párů bude noh, kolik ruk. Jeden pár může být silný s drápy, druhý může být dlouhý s prsty. V základu máte prostě dva páry noh) drápy (5/10/15… GB)Pevné( umožňují dobře rýt v zemi): + 1 útok, + 1 hmat (5/10/15… GB) Ostré( dobré, pro šplh po stromech či zasekávání do oběti. Napomáhají i k běhu): + 1 k útoku, + 1 k rychlosti, + 1 šplh po stromech (5/10/15… GB) Sekáče (velmi dlouhé, ostré a nebezpečné. Zhoršují však chůzi, protože se částečně mění celá tlapa): + 2 útok, - 1 k rychlosti Zbytek: (10/20/30… GB) zvýšená imunita( dokážete ustát více nemocí a jen tak vás něco neskolí): + 2 imunita (10/20/30… GB)Zvýšená odolnost( Dokážete vystát lépe extrémy. Vyšší teploty, nižší teploty, sucho, mokro): + 2 odolnost do všech druhů Druh: Plaz/ještěr(30/60/90… GB) Prostě vás mění na daný druh. Čím víc úrovní, tím se vaše tělo mění a jste mu blíže Obojživelník(30/60/90… GB) Prostě vás mění na daný druh. Čím víc úrovní, tím se vaše tělo mění a jste mu blíže Ryba(30/60/90… GB) Prostě vás mění na daný druh. Čím víc úrovní, tím se vaše tělo mění a jste mu blíže savec(30/60/90… GB) Prostě vás mění na daný druh. Čím víc úrovní, tím se vaše tělo mění a jste mu blíže Pták(30/60/90… GB) Prostě vás mění na daný druh. Čím víc úrovní, tím se vaše tělo mění a jste mu blíže Hmyz(30/60/90… GB) Prostě vás mění na daný druh. Čím víc úrovní, tím se vaše tělo mění a jste mu blíže
Hráči: (5/6) Deloran, halicek.99, Jizva, Padre557, Tajra

Fórum ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

1 2

Pán Jeskyně - 12. prosince 2017 14:13
Pán jeskyně Hayate

// všem se omlouvám, ale v poslední době na mě v práci přehazují vše co se dá ( přebírám něktré sekce po kolegech/zích ... nevím jak se to správně :-D ) a tak není příliš času. Dnes se mi dokonce podařilo z benzínu udělat nehořlavou kapalinu a 3 hodiny jsme přemýšlel jakto :-D Zkusím t ozase rozjet, snad vaše aktivita bude jako předtím a nija ktímto neutrpěla a ještě jednou se omlouvám

Pán Jeskyně - 20. října 2017 09:57
Pán jeskyně Hayate

// Jinak to, že v inventáři máte třeba 60 jídla neznamená, že ve vašem skladišti máte 60 jídla.. znamená to, že máte něco skladem, ale že i kdyby jste nic neulovili, tak bude trvat přibližně 6 kol, než vám začnou umírat hlady. Takže to je spíše to, jak jste najezení a maximum je prozatím 10 jednotek jídla na jednoho člena, takže pokud máte 10 členů, tak můžete mít zatím max 100 jídla dokud si neuděláte nějáké skladiště, které pak už budu odlišovat.

Pán Jeskyně - 19. října 2017 12:47
Pán jeskyně Hayate

// Dobrá.. uděláme to takto :-D Když budete psát příspěvek, tak normálně napíšete vaši RP část.. pohoda, klídek, to co chcete napsat, ale pak pod tu RP část dodáte

1. AB - blabla
2. AB- blabla a bla
3. AB ještě další bla
atd
atd..

ano? :-D Abych v tom měl jasno, děkuji. Nemusíte nutně využívat všech 5 AB, ale kdo mi to takto psát nebudea budu to muset hledat v tom text ua přemýšlet kolik jste použili AB atd, tak budou postihy :-D

Pán Jeskyně - 18. října 2017 16:27
Pán jeskyně Hayate

// Jinak.. na jakoukoliv akci typu lov, průzkum a hledání čekohokoliv si házejte k % ... a hody budou asi platit tak ,že to co je nejdřív v příspěvku napsané ,třeba že jděte na průzkum a pak až jdete na lova vy si hodíte 95 % a 10 /, tak to znamená ,že se vám průzkum krásně povedl, našli jste něco super ,ale lov byl vlastně neúspěšný

Pán Jeskyně - 18. října 2017 14:36
Pán jeskyně Hayate

// Tent otýden mám dost nabitý, takže zatím budete hody jen shraňovat a pak vám sem hodí mvšechny možné mutace a kombinace a kolik to bude stát a podobně :-)

Variatus - 18. října 2017 14:24
Variatus

// Dotaz; kolik musím mít genetických bodů pro nějakou mutaci? A bude něco jako "katalog mutací" pro představu? Nebo mi mutaci přiděluje GM na základě toho kolik bodů jsem nasbíral, dle svého uvážení?

Pán Jeskyně - 18. října 2017 12:18
Pán jeskyně Hayate

// Zatím to bude asi těžší rozepsat, ale aspoň nějak bych si přál, aby jste mi popisovali i na co dáváte akční body, abych věděl :-) popřípadě vám je budu přidělovat na akce sám, ale pokud budete přesahovat počet povolených akčních bodů, tka dle mého uvážení vám akce budu rušit tak, aby seděly na počet AB...

Pán Jeskyně - 18. října 2017 11:51
Pán jeskyně Hayate

// Na nástěnce máte krátké popisy a obrázky krajin

Pán Jeskyně - 18. října 2017 11:16
Pán jeskyně Hayate

Poslední věc

Prosím, do Společnosti si každý napiště, že máte 10 jedinců. Do společnosti si budete psát jednotky.
Takže to bude vypadat takhle:

Masožravci
10 jedinců - 1 p a 1 t / kolo

což znamená, že 1 p znamená ,že jeden jedinec potřebuje jednu jednotku potravy na kolo a 1 t je, že potřebuje 1 jednotku tekutin na kolo.

Do inventáře si budete psát budovy a to, kolik máte materiálu.
Takže si nyní napište, že máte 50 jídla, 50 vody a jedno hnízdo ( tam budete klást vajíčka/rodit)

Jinak si můžete vybrat startovní bonusy
+ 10 jedinců
+ 50 jídla
+ 50 vody
+ 2 Evoluční body( volíte si sami)
+ 1 vlastní genetická modifikace
+ 2 Genetické body

Můžete si vybrat pouze jeden

Pán Jeskyně - 18. října 2017 10:16
Pán jeskyně Hayate

Každému jsem ještě přidal dvě atributy- Lov a sběr. Lov určuje bonusy do lovu a sběr zase do sběru bobulí a potravy co se musí hledat ,tkaže i hmyzu atd...

Pán Jeskyně - 17. října 2017 22:10
Pán jeskyně Hayate

Herní systém a systém boje

Herní systém

Vzhledem k tomu ,že jste jen jen primitvní napodobeniny opic, tak strom výzkumů zatím necháme. Aby jste se dostali do fáze, kdy můžete začít zkoumat těžbu dřeva, kamene, jak rozdělat oheň, jak jej využít, kovy atd, tak musíte splnit dvě podmínky. První je, že můsíte mít Inteligenci úrovně 10. Druhá je, že musíte být schopni uchopovat předměty. Je jedno, zda je budete uchopovat do ruk s protichůdným palcem či do velmi obratného ocásku, ale musíte být schopni s daným předmětem manipulovat a vlastně vykonávat základní jemnou motoriku. Takže to ,že oběma tlapama uchopíte klacek se moc nepočítá.

Teď k tomu, jak vlastně získat body do inteligence a ostatních atribut. Budete postupem času získavat dvoje body. První jsou Evoluční body a druhé Genetické body. Evoluční si budete dávat atribut jako je síla, rychlost atd... Genetické si budete schraňovat a pak třeba na to, aby jste získali silnější drápy( které vám poskytnou bonus k útoku) musíte využít třeba 3 body.

Oboje body získáte jednoduše- Role play a plnění různých úkolů, které vám však nebudu říkat, že je to úkol. Prostě napíšu příspěvek a je jen na vás ,zda se tam něčeho chytnete či ne. Předem říkám ,že ne vždy tam nějáký úkol bude. A ne vždy za to bude odměna, ale třeba vám napíšu ,že začalo pršet a dle toho, jak t ovyřešíte dostanete body či s ibudete moct vybrat. Třeba napíšete, že vyhledáte jeskyni, aby jste se schovali, což vám dá třeba bonus do inteligence. Napíšete, že se schováte pod korunami listí, to vám nemá nic moc atd atd... Buď za to dostanete Genetické body, či evoluční. Pokud budou nějáké otázky, klidně pište i veřejně, abych třeba na něco nemusel odpovídat víckrát.

Systém boje
Proti NPC to bude jednoduché. Tam dle vaší taktiky vyhodnotím jak sjte dopadli. Pokud nebudete ihned útočit na 5 metrového mamuta, tak vám útoky asi většinou projdou. Ale v PvP to bude jinak. Buď můžete bojovat na základě statistik( ty co máte v životopise) a nebo pomocí taktik. Taktiky vám můžou dát různé bonusy či nevýhody. Pojede se na kola. První se to udělá tak, že pokud není přepad, tak se bere v potaz útok obou armád najednou. Takže pokud proti sobě budou 2 jedinci, oba budou mít útok 10 a životy taky deset a jeden nepřepadne druhého, tak se vlastně zabijí navzájem. Tam můžete rozlišovat boje poté jen na Údeř a uteč, kdy útočník dá ránu a obránce mu poté podle taktik a výhod buď dá ránu či nedá a nebo prostě boj do konce, kdy vlastně vyhraje ten, kdo jako první vybije armádu druhého.

To by bylo asi vše, snad jsem to napsal tak nějak jasně, jsme už dnes unavený, tak to možná zítra v práci přepíšu :-D

Pán Jeskyně - 17. října 2017 19:04
Pán jeskyně Hayate

// ty to máš totiž až dole pod vším, tak jsem to přehlédl :D proto pište nové a důležité info vždy nejvýš. Líp se v tom pak orientuje. Jak dojedu z práce, tak vám napíšu poslední hry k systému hry a začnu psát uvoďáky

Pán Jeskyně - 17. října 2017 09:24
Pán jeskyně Hayate

// Nikdo z vás nemá napsanou v atributách oblast, kde začínate. Dokud to tam nebude, nezačnu s vami

Pán Jeskyně - 16. října 2017 11:50
Pán jeskyně Hayate

Takže nějáké konečné usnesení

{b}Masožravec{/}
+2 do síly
+ 2 do Čichu, Sluchu nebo Zraku
+ 2 do kamufláže či plížení

{b}Bíložravec{/}
+ 3 do zraku
+ 3 do kamufláže

{b}Hmyzožravec{/}
+ 2 do rychlosti
+ 2 do hmatu
+ 2 do zraku

A nyní co která vlastnost vlastně dělá a určuje
Síla Určuje, jak jste silní. Kolik zvládnete unést, ale také jak velkou ránu dokážete dát. Hlavní atributa pro lovce a válečníky. Jeden bod vám dává 2 body do útoku. Při určitých mutacích můžete získat penetraci, což je schopnost, kterou ignorujete nepřítelovu obranu.

Rychlost určuje, jak jste obratní, rychlí a jak rychle reagujete. Při velké rychlosti vaši jedinci budou schopni se třeba i vyhnout úderu a za každých 10 bodů do rychlosti máte úder navíc, takže pokud zaútočíte první a máte víc jak 10 rychlosti, tak udeříte hned 2x, pokud budete mít 20 rychlosti t,ka udeříte 2x a po tom, co útočí protivník, vy opět 2x. Také vám rychlost zvyšuje dosah průzkumu a hlavně pohybu.

Zrak Tato vlastnost vám pomáhá rozpoznávat prvně základní barvy, poté i menší pohyb. Čím lepší zrak máte, tím dále a přesněji vidíte a dokážete mít širší zorné pole a hlavně vidět i jiné vlnové délky. Pokud budete mít velmi dobrý zrak, budete schopni vidět třeba i částečně ultrafialové záření... možná :-D

Čich Co dodat. Čím víc máte v čichu, tím víc cítíte, když si někdo v okolí prdne. Dokonce, když máte velmi silný pach, tak dokážete ucítit i někoho, kdo téměř nepáchne. Pomůže vám vycítit jídlo, nebezpečí atd.

Sluch Zde vám každý bod umožní slyšet dále, ale také lépe rozpoznat zvuky. Také se vám zvyšuje rozsah toho, co slyšíte, takže pak můžete slyšet i velmi vysoké tóny či velmi nízké.

Obrana Tato vlastnost bude velmi důležitá pro bíložravce a hmyzožravce, ale i pro masožravce. Určuje, jak je vaše kůže pevná, jak dokážete ustát ránu a při vyšších úrovních se vám vytvoří pancíř či krunýř. Také vám zvyšuje sílu hlasu. Protože když zařvete někomu do ucha, tak ho to taky ochromí. Formu obrany si budete moct víceméně určovat sami. Jinak v některých případech je jeden bod do obrany +1 do "zbroje"

Plavání Určuje, jak rychle obratně dokážete plavat a částečně i jak dokážete zadržet dech. Hodí se pak pro obojživelníky či pro někoho, kdo chce být ryba.

Pach Na jedn ustranu to může být nevýhodou, protože vás každý ucítí, avšak na vyšších úrovních jej budete schopni částečně ovládat a budete smrdět ještě hůř jak tchoř vyválenej v hromadě hnoje, což odláká snad každého lovce.. kdo by chtěl žrát hnuj že?

Kamufláž Určuje, jak se dokážete schovat a hlavně určujezbarvení vaší srsti/kůže/ krunýře... prostě povrchu těla. Na vyšších úrovních můžete být i jako chameleoni a měnit barvu dle prostředí. Na obranu velké velké úrovni budete takřka neviditelní.

Hmat Zásadní vlastnost pokud chcete být humanoidi či mít aspoŇ protichůdný palec. Zvyšuje vaší jemnou motoriku a citlivost na končetinách. Čím více bodů do hmatu, tím jste blíže k tomu mít protichůdný palec a být schopni uchopovat menší a menší předměty a pak s nimi lépe manipulovat.

Inteligence Velmi důležitá a snad nejdůležitější atributa. Určuje, jak dokážete řešit problémy a přemýšlet. Můžete mít sice protichůdný palec, ale pokud budete dutí jak kulička hovnivála, tak vás nenapadne vzít ten klacek a poškrábat se s ním na zádech! Určuje jak rychle dokážete zkoumat nové věci a také vám dává bonusy do diplomacie a těhle dalších věcí, kde musíte trošku myslet.

Odolnost Určuje, kolik dokážete snést ran od nepřítele a hlavně jak sjte odolní proti extrémním podmínkám jako je teplo či zima. Každý bod vám přidává 10 životů.

Plodnost Co dodat. Určuje, jak dokážete ... ehm... mít se rádi a taky jak jsou vaše samice plodné. Každý bod vám zkrátí dobu těhotenství od týden( z celkových 18) a každé dva body vám přidají jednoho potomka navíc. Takže s 5 body plodnosti budete mít samici v jiném stavu 12 týdnů a bude schopna porodit až 3 mláďata. Nejnižší počet týdnů jsou 3, pak už se jen zvedá počet mláďat.

Jinak zde jsou statistiky, které si pak napište asi do životopisu. Tyto statistiky se stahují k jednci, který má vše na 1. úrovni

Životy: 10
Útok: 2
Obrana: 0 ( počítá se až od druhého bodu)
Rychlost: 1

Jedinec, co by měl třeba 2 body v síle, obraně a odolnosti by vypadal takhle

Životy: 20
Útok: 4
Obrana: 1
Rychlost: 1

Jinak každý bod obrany blokuje jeden bod útoku, takže pokud by se potkal jedinec první s jedincem druhým, tak ten druhý bude dostávat jen 1 poškození za kolo.

Snad jsem na nic nezapomněl, kdyby měl někdo nějáké připomínky či nápady, klidně piště.

Pán Jeskyně - 13. října 2017 19:16
Pán jeskyně Hayate

// Jinak s vámi začnu hrát, až budete mít tyhle všechny věci a budete to odemě mít chválené :-D takže dokud si to nepozměníte, nic nebude. Hrát se bude, jak kdo bude moct, takže na lenochy se nečeká

Pán Jeskyně - 13. října 2017 11:12
Pán jeskyně Hayate

Do atribut si jinak napište zatím ke každé 1 bod a postupně dle vašich Genů a dalších věcí vám budou přibývat. Třeba poté masožravec bude mít +2 k síle a následně si může vybrat zda chce mít +2 do kamufláže či plížení a pak zda chce + 2 do zraku, čichu nebo sluchu. Takže vlastně si dáte +2 do tří atribut. Bíložravci budou mít zase +2 do zraku, protože musí rozpoznat, která rostlina je dobrá a která ne a + 2 do kamufláže, aby se lépe maskovali před predatory. Hmyzožravci budou mít bonus +2 do rychlosti, protože musí zvládat chytat malý hmyz a +2 do hmatu, protože musí cítit, kde hmyzáci jsou.

Pán Jeskyně - 13. října 2017 11:08
Pán jeskyně Hayate

Všeobecný popis

Čtyřnohý tvor vypadající jako něco emzi opicí, kočkou a psem, který má délku těla metr a půl i s ocasem a výšku v kohoutku asi 70 cm. Samotné tělo je délky 120 cm a následný ocas přibližně 30 cm. V ústech má několik ostrých řezáků a špičáků(masožravec)/ jsou převážně stoličky a jen dva přední trháky( bíložravec) / Má třenové zuby v zadu a vepředu malé štětinky, kterými si čistí příchozí potravu a zachytává ji na ni( Hmyzožravec) a protáhlou tlamu,
aby mohl lépe vysávat hmyz
. Na končetinách má přibližně 2 cm dlouhé a velmi ostré drápy/ Na končetinách má pevné, krátké drápy, kterými si může přichytit různé větve a listí/ Na končetinách má široké a pevné drápy, kterými se snadno dostává přes zeminu k podzemnímu hmyzu či se mu dobře vyškrabává hmyz ze stromů a úzkých štěrbin. Srst je hladká a ne nijak výrazná. Oči jsou menší, uši s malými boldci a nos nijak výrazný.

Pán Jeskyně - 13. října 2017 11:00
Pán jeskyně Hayate

Takto nějak by zatím měly vypadat vaše atributy + třeba něco málo navíc, ale především takto! nyní jdu napsat nějáký všeobecný popis a co si napíšete dál

Hmyzožravec

Síla:
Rychlost:
Zrak:
Čich:
Sluch:
Obrana:
Plavání:
Pach:
Kamufláž:
Hmat:
Inteligence:
Odolnost:
Plodnost:

Pán Jeskyně - 13. října 2017 10:58
Pán jeskyně Hayate

Asi poslední dodatek ke hře. Jedná se spíše o pozdější fázi, až vaše rasa bude více vyvinutá. Ale některé prvky se budou uplatŇovat již od začátku.

Abych tuto hru uvedl, tak začneme nejspíše surovinami a tím o co zde půjde a jak se bude hrát.
Budete začínat s malou osadou, která bude čítat 10 jedinců. Tito jedinci nebudou jen obyčejní občané. Tyto jedince budete muset využít k tomu, aby byli schopni přežít a rozvíjet se. Budete je muset rozdělovat na zemědělství, na výzkumy, na armádu. Postupně vám budou přibývat, popřípadě ubývat, to už bude záležet na vás, jak je povedete.
Základní prvky hry: Základem hry jsou profese. Každý občan se může naučit nějákou profesi, která vám následně dopomůže k rozvoji osady. Je zde několik profesí
- Sběrač(později zemědělec): Tito lidé se starají o potraviny. Sběrači sbírají bobule, houby či jiné potraviny a odnášejí je zpět do vesnice, kde se jídlo rozdělí. Jsou znalí v bylinkářství a tak mohou najít i léčivé byliny a dělat z nich vývary. Sběrači jsou v pozdější etapě hry nahrazeni Zemědělci, kteří obdělávají políčka s obilninami, zeleninou atd.(můžete mít jak Sběrače, tak zemědělce)
- Lovci: Velmi důležitá profese. Jíst pouze bobule, co najdete v lese sice postačí, ale je to stále málo. Bobule či houby sami o sobě tolik nezasytí, a proto se chodí na lov divoké zvěře. Na lov se musí házet(jinak bych nerozhodl, zda byl lov úspěšný či ne a zda při něm všichni přežili). Lov musíte prvně vyzkoumat a poté přeučit občany. K prvotním lovcům nepotřebujete nic krom 5 jednotek dřeva na jednoho( na dřevěné kopí). K lovu však můžete vymyslet či vyzkoumat různá zlepšení, což vám zvyšuje šance na úspěšný lov. Lovci mohou fungovat také jako prvotní vojáci.
- Dělníci: Tato jednotka společně se Sběrači je již od začátku přístupná a vlastně je to profese, která se jako jediná nemusí učit a všichni se s ní „rodí“( v počáteční fázi, poté už se musí učit stavební dělníci, kteří budou vědět co a jak stavět). Dělník zastává jedinou funkci a to stavitelskou. Díky dělníkům si postavíte dům, chrám či letiště. Mohou těžit dřevo. Samozřejmě můžete později dělníky přeučit na Zedníky či mistry a ti budou efektivnější ve stavění.
- Technik: Tato profese je spíše do pozdější etapy hry. Starají se o chod továren, elektráren a podobně. Stavějí vozidla, letadla, opravují elektrické rozvody a starají se o to, aby přístroje fungovali. První technici by se mohli objevit někde v době Antiky, kdy je budete potřebovat k postavení katapultů a jiných strojů.
- Horníci: Velmi důležitá profese. Horníky potřebujete na těžbu hlíny, kovů, plynů, ropy atd atd. K ničemu jinému je nepotřebujete.
- Vědci: Profese, díky které zkoumáte nové technologie(prvně v hlavním Stanu či budově, později ve výzkumném centru). Bez vědců se s technologiemi nehnete. Bez nich ani nezjistíte jak vlastně lovit.(Vědci mohou být i v různých odvětvích. Může být třeba vojenský vědec, Stavební vědec atd, ti samozřejmě v daném oboru jsou schopnější). V počáteční fázi hry by jsme je mohli nazývat spíše filozofové či stařešinové.
- Piloti: Profese potřebná v pozdější fázi hry. Potřebujete je k řízení vozidel, k pilotování letadel a další.
- Vojáci: Důležitá profese pro obranu vaší osady a pro dobývání jiných. Základní vojáci jsou pouze domobrana vybavena horším vybavením. Lepší jednotky budou později vysvětleny.
- Poté jsou otevřené profese. Každý si profesi můžete vymyslet samozřejmě bude mít výhody v dané věci. Třeba můžete mít speciálně dřevorubce, kteří budou mít vyšší výtěžnost dřeva a zároveň budete schopni rozeznat různé druhy dřeva nebo můžete mít jen rybáře, který budou schopnější v lovu ryb atd…
K tomu, aby jste získali občany určité profese je na danou profesi musíte prvně přeučit a to stojí čas a někdy i suroviny. Občan může mít pouze jednu profesi a tak pokud jej z Z vědce chcete přeučit na horníka, bude vás to stát více času a také suroviny navíc. Později však můžete přijít na způsob jak lidi naučit i více profesí najednou. K dané profesi také potřebujete danou budovy. Horníky nevyučíte, pokud nemáte důl, Technika nevyučíte, pokud nemáte Rafinerii či elektrárnu atd.

Další a to tedy hlavní součásti hry jsou Akční body(AB). Hra je na tahy a aby jste si za tah nevymysleli fůru věcí a povinností pro své občany, tak jsem zvolil akční body jako ochranu před upracováním vašich občanů. Každý hráč má každé kolo 5 AB, které může využít všechny, ale nemusí. Avšak pokud je nevyužije, tak je ztratí a do příštího kola se mu neskalují. K čemu vlastně akční body slouží? Je to snadné. Slouží úplně ke všemu, co vlastně chcete dělat. Chcete výzkum? Musíte použít akční body. Chcete těžit? Musíte použít akční body. Chcete boj či průzkum? Opět akční body! Akční body budou alfou a omegou této hry. Bez nich nedáte ani ránu a budete muset sakra uvažovat, jak je správně využijete. Hráč může o AB přijít, ale může je i získat, takže se může stát, že v pozdější fázi hry můžete mít každý tah 3 AB, ale také klidně i 10. AB můžete získat na určitý počet kol a nebo na trvalo a budu je rozdávat za případnou dobrou RP, dobrou taktiku v boji či zajímavé nápady na výzkumy atd.. Pokud budete chtít vyzkoumat technologie, tak ne jen že na to budete potřebovat vědce(někdy i suroviny), ale i AB. To stejné na těžku. A pokud budete mít třeba dva doly(na rozdílné suroviny), tak na každý budete potřebovat AB. To stejné s výzkumy. Jeden výzkum= jeden AB. Takže pokud budete chtít zkoumat tři výzkumy najednou, bude vás to stát tři AB.( Na každé kolo výzkumu potřebujete AB, stejně jako na každé kolo stavby a jiné akce potřebujete AB) AB také potřebujete na přeučení občanů na profese. Pokud chcete Dělníka přeučit na vědce či sběrače, tak vás to bude stát 1 AB. Je však jedno kolik jich chcete přeučit. Je jedno zda chcete přeučit 5 či 50 občanů.. stále to stojí 1 AB pokud je přeučujete na jednotnou profesi.
Nyní k výzkumům. Každý výzkum také něco stojí(cena u výzkumu, pokud cena není, tak výzkum stojí jen akční bod a čas). Je to logické, protože pokud chcete zkoukat Jadernou bombu, tak to těžko uděláte, když vědcům nedáte něco z čeho tu bombu mohou vlastně vymyslet.

Nyní systém boje. Hodnoty u jednotek jsou pouze orientační a budu se jimi řídit pouze při přímém střetu, když ani jedna strana nepoužije žádnou taktiku, aby získala převahu. Takže pokud napíšete, že prostě zaútočíte, tak se striktně řídím čísly. Pokud však napíšete nějaké pěkné taktické fígly, tak vám to poté vyhodnotím a připočtu bonusy. Takže se může stát, že pokud na nepřítele uděláte přepad a vaše armáda bude značně slabší, tak nepřítele právě překvapíte a než se vzpamatuje, tak mu pobijete půlku armády a ta druhá se dá třeba na útěk, protože zpanikaří a vy budete mít ztrátu sotva pár vojáků, i když by jste v přímém střetu o všechny nejspíše přišli. Armáda bude mít ještě hodnoty jako Morálka, odvaha, Faktor strachu(jak moc se jich nepřítel bojí) a další

Nyní co vlastně daná čísla znamenají.
Výdrž je jednoduše to co jednotka snese, kolik toho vydrží.
Obrana je hodnota, která blokuje útok, takže pokud má jednotka A obranu 5 a protivník B útok 10, tak ve výslednici jednotka A dostane pouze 5 poškození, takže ji z výdrže ubyde pouze 5 bodů.
Mno a útok udává kolik jednotka je schopna dát poškození. Po různých výzkumech můžete mít třeba i penetraci zbroje, která vám umožní částečně, či úplně zrušit obranu protivníkovi jednotky.
Jinak boje budou probíhat jak kdy. Někdy na Tahy, někdy “Real time“ . Buď si budete moct vybrat sami a nebo to vyberu já, ale povětšinou vám to řeknu předem. Třeba u daného příkladu s přepadem bych to viděl na real time, ale to sám ještě nevím.

Vylepšování: Vylepšovat můžete budovy, výzkumy či jednotky. Vylepšeným budovám se zvýší možná kapacita pracovníků, ale také se může zvýšit výkonnost budovy, to už záleží na druhu vylepšení. Při vylepšování budov však musíte činnost budovy na dobu vylepšování přerušit, takže pokud chcete vylepšit důl, tak v něm na určitou dobu musíte přerušit těžbu. Vylepšení samozřejmě stojí jak AB, tak čas, tak i Suroviny. Jak vylepšit výzkumy? Jednoduše- Máte vyzkoumáno třeba střelné zbraně. Vy můžete vylepšit střelný prach či zápalnou látku. Vaši vojáci nebudou střílet stylem ,že musí kulku dát přímo do hlavně, ale můžete přijít na kulku v nábojnici atd. To zvýší vašim vojákům útok a bojeschopnost.

Suroviny: Surovin je zde několik, avšak ze začátku jsou zde 2 nejdůležitější- Potraviny a Dřevo. Bez potravin vám nepřežijí občané a bez dřeva(popřípadě hlíny) nic nepostavíte. Hlínou se nemyslí to, že hrábnete rukou do země a vytáhnete hrst plnou bahna. Hlínou se myslí určitý druh, nejčastěji Jíl a jemu podobné, ze kterých můžete vytvářet cihly popřípadě aspoň stěny. Ze dřeva zase budete stavět domy, doly či prvotní zbraně. Ze začátku vám postačí samotné neupravené dřevo, avšak později budete potřeboat Pilu na jeho úpravu, aby jste byli schopni vytvářet různé stroje, lepší budovy či i zbraně. Další surovinou jsou Kovy a později i Energie. Kovů je několik druhů, avšak jako základ budeme brát železo. Energie bude brána z elektráren, které budete muset plnit palivem(Dřevo, plyny, ropa atd atd..) Energie je až v pozdější fázy hry, kdy ji budete využívat prakticky ke všemu- k napájení domů, k funkci výzkumného centra, k chodu rafinerie, k chodu automatické pily, ke stavbě jednotek.. ke všemu. Další surovinou jsou již zmiňované Plyny, kam bude spadat hlavně Kyslík, dusík a Vodík a poté i Paliva, což jsou již upravené plyny. Ke všemu budete však potřebovat dané technologie.

Kovy: Nejdůležitější surovinou budou zřejmě kovy, avšak ty se dělí na 4 druhy z toho ještě každý má jiné vlastnosti( samozřejmě reálné. Pokud si nějaký kov nevymyslím já či vy). A jsou to:
Měkké kovy, Tvrdé kovy, Nebezpečné kovy a vzácné kovy. (vím že jsou ušlechtilé a neušlechtilé, ale to by moc nezapadalo).
Měkké kovy jsou, jak už název napovídá lehké. Patří mezi ně Hliník či meď, Cín atd. Mezi Tvrdé kovy patří pak většina dalších kovů jako železo, olovo či Titan. Nebezpečné kovy jsou třeba Uranium či Plutonium či různé krystaly( ano, ani jedno z toho není kov, ale berme to jako horniny). Kovy radioaktivní, ze kterých se však dá získat energie nebo se dají použít pro jiné účely. A do vzácných patří třeba Platina, Zlato, stříbro, ale i Rhodium či Palladium.
Měkké a Tvrdé kovy se používají ke stavbě budov, vozidel či lodí, avšak vzácné se používají zas jako platidla, popřípadě na elektroniku atd...přičemž každý má jinou hodnotu, avšak se mohou použít i do důležitých slitin např Rhodium a Platina na termočlánky.

Samozřejmě na každý kov potřebujete zvlášť vyzkoumat technologii těžby, zpracování a využití. Aby to však nebylo tak složité hned ze začátku, tak vám třeba na Hliník stačí mít vyzkoumáno Technologii měkkých kovů a budete jej moci těžit i zpracovávat, avšak v ne tak kvalitní míře jako kdyby jste měli výzkum přímo na hliník. Označení kovy je souhrnné označení pro zjednodušení. Samozřejmě ze začátku stavíte z materiálu, který máte a to bude nejspíše železo, ale nikdy nevíte, co najdete za rudu. Můžete poté zkoumat stavby z různých materiálů, které vám umožní používat později třeba i uhlíkové nanovlákna atd.

Další co zde je, tak již nejsou přímo zdroje či suroviny, avšak týká se to obyvatel vaší zemičky. Jsou to- Loajalita, Spokojenost a zločinnost. Všechny tyto tři faktory spolu souvisí. Každý faktor ovlivňuje jiný a ten zase jiný.

Loajalita určuje, jak moc jsou vám lidé věrní. Plná Loajalita vám zaručí, že vaše občany nepřemluví a nebude schopen konvertovat žádný kněz, řečník ani nikdo další i kdyby je to mělo stát život. Pokud však je loajalita slabá, tak občany přemluví i vlk, který si jde pro babičku, aby s ním šli ostatní taky.

Spokojenost určuje, jak moc jsou lidé pracovití a jak konají své povinnosti. Spokojenost roste, když mají dost místa na ubytování, dost potravy, přiměřeně práce atd… Pokud je spokojenost malá, tak může vzrůstat Zločinnost a klesat loajalita a také klesá efektivita práce.

Zločinnost snad nemusím vysvětlovat. Určuje, jak moc jsou lidé poslušní a jak dodržují pravidla. Pokud na své lidi kašlete, tak může být vysoká spokojenost, i loajalita, ale také může být vysoká zločinnost, protože lidé vědí, že se jim nic nestane, když někoho okradou či zmlátí atd. Ze Zločinosti může vzejít i třeba mafie, ganky atd, které vás mohou poté ohrožovat a dokonce se třeba pokusit převzít vládu. Zločinost je obzvlášť nebezpečná pokud se objeví ve vaší armádě… to poté může být převrat rychlý a krvavý.

Poslední co potřebujete vědět ke hře, je vaše umístění. Planeta na které všichni jste je velká, avšak kmeny se usazují vždy jinde. Je 6 oblastí, kde se můžete usadit:

Poušť: Tato oblast je velmi suchá s nízkým výskytem vody. Voda se však dá získat z Oáz či z hlubších míst. Vegetace zde není příliš rozsáhlá, stejně jako živočichové. Pokud zde již najdete živočicha, tak je přizpůsoben na drsné podmínky(nebudou zde zvířata jako na Zemi, budu si je vymýšlet, aby hra byla zajímavější). V této oblasti mají však Sluneční Elektrárny bonus 50 % a spotřeba vody je snížena, protože jsou lidé navyklí na dané klima.

Tropy: Silně zalesněná, vlhká oblast, kde je spoustu flory i fauny. Velmi dobře se zde těží dřevo( 50 % na těžbu dřeva a rašelin) a také se zde dá najít spoustu ovoce(50 % bonus ke sběru ovoce). Je to jedna velká jungle. Takže se zde mohou lidé snadno ztratit a je zde plno nebezpečných zvířat ( 50 % větší šance na úspěšný lov, ale i zvýšená šance útoku divokých zvířat či nebezpečného lovu)

Tundra: Chladná, často zasněžená oblast s menším výskytem flory a fauny. Jsou zde silné a prudké větry a povětšinou tato oblast je velmi hornatá. Zvířata zde jsou velká a dobře chráněná před mrazem(50 % víc masa ze zvěře a 50 % větší účinek pro koželužnictví). Větrné Elektrárny zde mají bonus 50 %. Ale je zde šance na umrznutí. ( v zimě je zde potřeba o 50 % více topného paliva). Jednotky zde také mají bonus 20 % k výdrži a obraně, protože musí být vcelku odolní silní.

Bažiny: Oblast podobná Tropům, avšak chladnější a více nepříznivé. Všude jsou mokřady a pevná půda se zde hledá velmi těžko. Dají se tu však velmi dobře lovit ryby a jiní vodní živočichové. ( 50 % k lovu říčních ryb a 50% k těžbě hlíny)

Pláně: Oblast převážně rovinatá s rozsáhlými pláněmi plných živočichů a trávy. Není zde těžké lovic. ( 50 % větší šance na dobrý lov + 25 % k zemědělství)

Vulkán: Tato oblast je poznamenána vulkanickou činností a je velmi rozsáhlá. Je zde několik aktivních sopek, avšak ne příliš nebezpečných. Půda je zde nadmíru kvalitní a tak zde jakékoliv zemědělství má bonus 50 %. Je zde však riziko výbuchu nedalekých sopek. Mají zde bonus také Geotermální Elektrárny 50 %.

Budovy: Trvání/Potřeba dělníků/ Potřebné suroviny

Domy: Stavba- 2 kolo, 10 dělníků, 20 jednotek kovu/dřeva
Fungování- Pojme 20 občanů

Důl: Stavba- 3 kola, 10 dělníků, 100 jednotek dřeva/kovu
Fungování- 10 horníků(vyučení trvá jedno kolo)= 10 jednotek kovu/ hlíny za kolo

Pila: Stavba- 2 kola, 10 dělníků, 50 jednotek dřeva
Fungování- 20 dělníků= 50 jednotek dřeva za kolo.

Kovárna: Stavba- 3 kola, 5 dělníků, 50 jednotek kamene/cihel/kovu
Fungování- 5 kovářů, Max 100 runy a výtěžek je 20 %, jsou schopno udělat za kolo zbraně z max 30 jednotek kovu

Slévárna: Stavba- 4 kolo, 10 dělníků, 100 jednotek kovu/betonu či cihel. Dřevo by shořelo.
Fungování- 10 Techniků, Max. 300 rudy za kolo(Výtěžek bývá 30%)
(Slouží k vytvoření kovu z rudy)

Rafinerie: Stavba- 4 kola, 10 dělníků, 100 jednotek kovu
Fungování- 30 jednotek energie, 10 Techniků, max 200 materiálu za kolo, výtěžek se liší od materiálu.
(Rafinerie slouží k úpravě ropy, plynů či jiných zdrojů tak, aby se mohli používat jako palivo a byly vůbec použitelné. Bez rafinerie nebude možnost zásobovat elektrárny)

Výzkumné centrum: Stavba- 4 kola, 20 dělníků, 80 jednotek kovu
Fungování- 10 vědců, Zkracuje dobu výzkumu o 20 %

Zbrojnice: Stavba- 3 kola, 20 dělníků a 100 jednotek kovu/dřeva
Fungování- 10 techniků, Vylepšování zbraní, skladování zbraní

Farma: Stavba- 2 kola, 10 dělníků, 50 jednotek dřeva
Fungování: 10 Zemědělců= 50 jednotek jídla za kolo
(to až po vyzkoumání hospodářství a zemědělství)

Jednotky:
Zatím napíšu jen základní, postupně budu připisovat

Lovec
Stavba: 1 kolo, 5 jednotek dřeva
Výdrž: 20
Obrana: 0
Útok: 5

Válečník(Základní bojová jednotka, má lepší zbraň jak lovec a je vyučen k boji a ne k lovu. Musí se ale vyzkoumat)
Stavba: 1 kolo, 20 jednotek dřeva, Zbrojnice
Výdrž: 50
Obrana: 0
Útok: 10

Domobrana(Občané určeni k boji při obraně. Mají minimální vybavení)
Stavba: 1 kolo, 10 jednotek Dřeva
Výdrž: 30
Obrana: 2
Útok: 5

Dále se vaše civilizace může uchylovat několika směry, avšak vždy jeden bude dominantní a poskytne určité bonusy

Armádní: Máte více vojáků než běžná osada, vaši vojáci jsou zkušení válečníci a více vydrží. Máte velitele, který vojákům dodává vyšší morálku a odvahu. Máte bonus k drancování, přepadům či obraně. 10 % k výdrži, obraně a útoku

Vědecká: Vaši občané jsou velmi inteligentní a výzkumy jim jdou od ruky. Jste napřed v technologiích před většinou osad, což vám dává mnoho výhod. Máte rychlejší výzkumy a můžete přijít na nové, neobjevené. 20 % rychlosti k výzkumu

Farmářská: Vaši občané jsou skvělý zemědělci a hospodáři. Pěstování potravin a chov zvěře jak kdyby jim bylo předurčeno. Máte bonusy k výnosu z farem. 30 % bonus k farmaření a hospodářství

Obchodní: Vaši občané jsou skvělými obchodníky a dokáží prodat meč kováři. Máte dobré vztahy s ostatními osadami a vyděláváte na obchodech. 20 % bonus k diplomacii a 20 % bonus k výdělkům z obchodů

Náboženská: Vaši občané věří ve vyšší moc a modlí se k ní. Ve jménu víry jsou ochotni udělat téměř cokoliv. Bonus k Loajalitě a spokojenosti. Také vám poskytuje kněze, který zvedá spokojenost a loajalitu a snižuje zločinost. 30 % k loajalitě a spokojenosti

Samozřejmě sílu vašich jednotek následně budou určovat vaše statistiky, které si tam mimochodem jako jediný asi dal jen Deloran... takže poprosím ostatní, aby si to tam dali :-)

Pán Jeskyně - 12. října 2017 12:31
Pán jeskyně Hayate

Přihláška

Jméno: sem si prdněte jméno vaší rasy. Jste sice zatím všichni stejní, ale věřte, že se budete později velmi lišit.

Genetické modifikace: Zatím můžete nechat prázdné, popřípadě tam v pár větách napište, čeho by jste rádi dosáhli a jaké genetické modifikace vás sami naapdají. Vážně v pár větách. Stačí napsat třeba- Krunýřový pancíř: Chráni hřbet jedince, ale není pevný a tak nebrání toli kv pohybu jako celistvý krunýř...

Fyziologie: Kdo trošku studuje biologii či ji měl na základce a dával pozor, tak by snad aspoŇ mohl vědět co to znamená. Ti kdo ne ,tak jde o to, jak bude vaše tělo, respektive těla vašich jedinců fungovat. Třeba lidská fyziologie je to ,že potřebují stravu, potřebují sluneční záření k tomu, aby se jim tvořily určité vytamíny a potřebují určitý počet hodin spánku denně. Zase, v pár větách si tam klidně můžete něco napsat či nemusíte

Historie: Tu si necháte prázdnout, tam si budete vy či já psát to, co se událo v minulosti vaší rasy. Třeba různé genetické změny, kulturní věci či nějáké závažné události atd...

Společnost: Zde zatím nic. Tu bude jak se vaše společnost chová, zda jste přátelsští, vojensky založení ,vědci, obchodníci, zda jste otevřeni novým věcem atd... zda máte vysokou zločinnost, spokojenost či loajalitu

Atributy: Chování vaší rasy. Klidně si ho můžete vyplnit předem, dle toho aspoŇ budu mít snažší začátek. Poté budu psát eště pár info, ale napíšu to asi rovnou. Pak si budete na začátk urhy vybírat, zda chcete být bíložravci, masožravci či hmyzožravci. To se může postupem času změnit i na všežravce, ale ze začátku budete tihle. Jinak zde budete mít i statistiky, protože každá modifikace vám přidá či odebere body. Bude to
Síla:
Rychlost:
Zrak:
Čich:
Sluch:
Obrana:
Plavání:
Pach:
Kamufláž:
Hmat:
Inteligence:
Odolnost:
Plodnost:
Všechny později popíšu, ale dá se to odvodit jen z názvu co to bude dělat :-)

Kouzla a schopnosti: Co dodat.. tu bude to, co vaše rasa umí. Napište si sem nějáké 2 věci opět v pár větách, čím se už ze začátku budete lišit od ostatních. Třeba lepší vidění v noci nebo delší ocas. Vlastně to nejsou přímo genetické modifikace, ale jen předpoklady ke změně. A pouze dvě věci.

Inventář: zde budete mít spíše budovy, počet obyvatel, zbraně atd... a hlavně zásoby jako jídlo, voda atd.

Popis: Ten si zatím udělejte nějak lehce dle obrázku. Můžou tam být menší odchylky, popřípadě po schválení daných dvou výhod ve schopnostech, pokud budou nějak i tělesně znatelné, tak si je tam dopsat. Jinak se bude měnit s postupem času.

Životopis: Ten bude sloužit podobně jako je položka Historie, ale spíše sem budeme zapisovat nějáké poznámky, takže jen 3 tečky

Snad to bude vše. Budu sem ejště dávat info ohledně celkového herního systému, ale klidně mi pište a ptejte se. Te nherní systém vysvětlím teď v pár větách. Ze začátku budete mít Akční body( AB) a ty budete využívat na vše- na průzkum, na modifikace, na lov, na stavění. Postupem času budete dostávat třeba i další či vám budu ubírat, to dle RP hraní. Jinak se pak bude vybírat i oblast kde budete začínat. BuĎ si ji můžete vybrat nebo si hodíte kostkou. Všichni budete házet v případě, že se mi všichni slezete do jedné či dvou oblastí

1 2


↑ navigace

Záložková navigace

Buri's blog