Rise of races (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Rise of races

Pán Jeskyně:

Daryan

Systém:

ORP

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Válka a smrt, dvě hybné síly Erytria, která je domovem božských výtvorů, vyvolených ras. Po celá tisíciletí spolu tyto rasy bojovali o moc, území a prestiž. Tyto spory stály miliony životů, statků, vesnic, měst i celých království. Na jejich popelu vznikaly nové kmeny a království, které opět prolévaly krev zejména nevinných. Tyto války totiž nevedou lidé, nýbrž skupina lidí, kteří se nazývají vládci. Každý z národů si de za svým cílem, a to bez ohledu na právo na život.
Do tohoto světa jste se narodily vy. Bez ohledu na to, ve kterých poměrech jste se narodily, máte možnost svět změnit k obrazu svému. Rozhodněte o tom, zda půjdete ve stopách svých předků, nebo se povznesete nad nekonečnými sváry a učiníte svět domovem pro každého. Pamatujte však, že každá akce má svoji reakci. Svojí činností si vytvoříte spojence i nepřátele…

Klíčová slova:

fantasy, strategie, dobrodružství

Jaké hráče:

Začátečníci, pokročilý, je mi to de facto jedno.
Mým jediným požadavkem je, aby si hráč ve hře našel to, čím chce život svého hrdiny naplnit.
Hra probíhá přes fórum, odepisování bude probíhat z mé strany minimálně 2x do týdne, ale je pravděpodobné, že při volnějším týdnu budu stíhat častěji.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Vzhledem k velikosti mapy zde uvádím direct přímo na ni. https://i62.servimg.com/u/f62/18/86/25/49/map_710.jpg
Hráči: (2/5) Deloran, Hayate

Fórum ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

1

Félix Flint - 31. října 2017 13:32
Félix Flint

// Daryan je prej indisponován až do středy

Dunix - 31. října 2017 12:03
Dunix

// A kdyse začne nějak hrát? :-)

Pán Jeskyně - 21. října 2017 23:14
Pán jeskyně Daryan

Úvod do hry
Vítejte, vyvolení. Pokud jste se rozhodli zavítat do končin této jeskyně, budou se vám tyto informace nadmíru hodit. Abych nemusel zbytečně popisovat rasy, které nakonec stejně všichni známe, předem vás tedy informuji, že jejich popis (vnější i vnitřní) ze 75% vychází z Tolkeinovského světa, zbylých 25% je tvořeno původem ras, ten se vaše postavy dozví v průběhu hry, abyste se měli stále co dozvídat! Pokud by to ale někoho skutečně velmi trápilo, jsem ochoten v PM o tom napsat.
Erytrie je země mnoha záhad. Je to jednolitý kontinent s nekonečnou pouští směrem na jih, obklopená oceány. Nikdo se daleko za moře nevydal, takže se ani neví, zda jsme tu sami. Na severu země naleznete sněhem pokrytou zemi Seveřanů (Northand), tvrdých mužů, kteří žijí svobodně, mimo království. Jsou skvělými mořeplavci a obávanými nájezdníky. Jelikož jejich země není úrodná, často napadají jižní vesnice, po kterých nakonec zbyde jen popel. Moudřejší vládci jihu se Seveřany raději vyjednávají, posílají jim tribut v podobě jídla, kožešin, nástrojů a žen.
Středozemí (Mittlendia) bývala zemí elfů, ale s příchodem lidí byli vytlačeni do lesů, hor a západních ostrovů. Najdete tu 4 velká království. Ta spolu buď válčí, nebo jsou v příměří. Po smrti velekrále před více než 100 lety se čtyři šlechtické rody neshodli na tom, kdo se stane příštím vládcem všech, to je zdrojem těchto nekonečných válek a rozbrojů. Aby se mohli věnovat zahraniční politice a válčení, o zemi se v menších celcích stará nižší šlechta, ale i ta mezi sebou skrytě válčí o přízeň krále a dalších územních ziscích. Země jsou zde velmi úrodné, počasí není nikterak kruté, a tak se hladomor této části země věčně vyhýbá.
Stepi (Magleia) je zemí nikoho. Dříve zde sídlili mocní vládci stepí, ale to je už minulost. S příchodem vyhnanců z Mittelandie a orků z hor a lesů však tito vládci padli. Památkou na ně jsou už jen názvy některých měst na mapách. Je to nebezpečná země pro každého, kdo se sem odváží přijít. Tady nenajdete spojence, buď vás tu zabijí lidé nebo orci. Na západě stojí pevnosti vyhnanců, na západě tábory orků. Ačkoliv je orků více, pevnosti vyhnanců se jim doposud nepodařilo prorazit. V této zemi se platí krví.
Poušť a jen poušť, to vás na jihu čeká. Jen jedna jediná rasa dokáže v těchto nehostinných podmínkách žít, lidé. Život se ve zdejším království koncentruje buď u břehu oceánu, nebo u velkého jezera. Jižní království je považováno za to nejvyspělejší, podmínky života je donutily se přizpůsobit nebo zemřít. Naleznete zde nejlepší systém zavlažování, technologii pro odsolení vody a dechberoucí architekturu, která uvnitř udržuje příjemný chlad. Co dalšího však stojí za přežitím tohoto lidu? To budete muset zjistit sami…
Nyní přejdeme k další problematice, tvorbě postavy. Při tvorbě se pečlivě rozhodněte, za jakou rasu a s jakým „povoláním“ chcete začít, protože to ovlivní vývoj postavy. Pokud si vyberete jako povolání „panovníka“, nebudete mít tedy stejné útrapy jako takový hraničář. Životopis nemusí být nikterak dlouhý, stručně popsat začátek života až po současnost. Do Atributů napište povahu postavy a do inventáře si dejte pouze zbraň a zbroj, se kterou chcete začínat. Při výběru zbroje berte v potaz povolání postavy, některá potřebuje být obratnější, proto nebude potřebovat pancíř, ale upřednostní koženou zbroj nebo dokonce žádnou zbroj. Spoustu předmětů budete moc ukořistit během hry, takže se nemáte čeho bát. Do schopností a kouzel si napište to, co vaše postava do začátku umí. Celkem máte možnost volit mezi 8 schopnostmi. Za schopnost pasivní (čili free) se řadí rasový jazyk. Mezi schopnosti patří také jízda na koni, střelba z luku, ovládání štítu, zbraně, čtení, cizí jazyky, léčení, stopování atd. Spoustě schopností se ještě během hry naučíte.

1


↑ navigace

Záložková navigace

Buri's blog