Síň slávy (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Síň slávy

Pán Jeskyně:

Corosa

Systém:

ORP

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Pětiletá válka konečně skončila. Konečně zavládl mír, který trvá už šestý měsíc. Orkrové si přišli na své a druhá strana se stáhla do svých obydlí a líže si svoje rány a dívají se na svoje bývalé nepřátele s opovrhujícím pohledem.
Lidský král Vilém XII. se rozhodl zřídit mír a dát orkům to, co chtěli. Část svého území. Nikdo je neměl moc v lásce a teď je vůbec nikdo nemá rád. Až na trolly, kteří dostaly jeskyně v teplejším podnebí.
Avšak všude je znovu mír. Nikdy nejsou žádné války ani nepokoje. Co potom může jít v tomto světě špatně? Prakticky nic, aspoň si to všichni říkají a vlastně i mají pravdu.
Ale pěti vyvoleným se něco zvláštního stalo. Během svého všedního života, kdy si hleděli svého a ještě nic netušili, zapálila jim ruka. Takovou prudkou bolest, která za pár chvil znovu zmizela. Podívali se na svou dlaň a viděli tam vypálenou mapu. Všichni ví, kam vede. Do síně slávy, kam se zapisují hrdinové světa. Tak magické místo, že se tam nikdy nevedli boje a takové místo, kam vedou portály ze všech hl...

Klíčová slova:

RP, Středověk, vlastní svět

Jaké hráče:

...hlavních měst... Ti, kteří napíší aspoň 2-3 za týden.
Vše potřebné najdete v nástěnce.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku

Rasy

Lidi- Žijí převážně ve svých království a malých osadách vedle velkých hradeb. Můžou za to hlavně války, která donutila rasu se schovávat za hradby. Díky míru se postupně všichni zase a pomalu dostávají za kamenné hradby. Mají blíže k hrubé síle. Najdou se mezi nimi i kouzelníci. Existují i vyjímky, které se uchýlí do lesa a stanou se strážci. Trpaslíci- Zdržují se nejvíce v podzemí a kutají ty svoje kovy. Při válce se rozhodli přidat k lidem a elfům. Jinak se moc nemíchali do politiky. Už tak měli hodně starostí z nevysvětlitelného zavalení části svého hlavního města. Už rok nacházejí nové mrtvé a ještě se ani nedostali do poloviny zavalené části. Stejně jako lidi mají hodně velké nadání pro těžké zbraně. Učenci znají vědy magie, ale ještě nikdo se nestal strážcem. Ale za to můžou být shamani. Půlčíci- Malý národ na okraji světa. Válka se jim zcela vyhnula a žijí si svůj poklidný život. Sem tam zavítají do této krajiny ostatní z ras. To pak mají spoustu vyprávění ze světa. Půlčící jsou skvělí v technice. Vyrábí první prototypy prvních střelných zbraní. Hodně experimentují a vytvářejí někdy až moc podivné věci. Elfové- Vznešený národ, žijící ve svých zlatých osadách nebo na stromech. Někteří v řekách, jiní na lávových sopkách. Válka se jich dotkla jenom minimálně mimo jejich území. Počty, které se jí účasnili se neblížili ani polovině populace. Jsou hodně nadaní na magii a spousta z nich šla cestou Strážců. Orkové- Zelená stvoření, která započala válku, kvůli rozšíření území. mají za to, že je ostatní rasy utlačují. Proto se společně s trolly spojili a vyrazili nediplomatickou cestou a svým vlastním právem. Po pěti letech se jim povedlo získat pěknou část nového území a po dohodě se válečné tažní zastavilo s tím, že jim dali lidi ještě nějaké území. Proto pro ně válka dopadla úspěchem. Vynikají s promlouvání s duchy a boj s ostrými zbraněmi. Trollové- Mohutní a silní tvorové, kteří na rozumu nepobrali, ale ve svalech ano. Jsou vysocí a silní. Hloupí a nenažraní. Byli velkou pomocí orků, kterým pomohli ve válce a jako odměnu dostali jeskyně v teplejších oblastech. Vynikají s boji v tupých zbraních.

Po domluvě se dají kouzla pozměnit nebo přidat.
Strážci

Strážci jsou mistři v přežívání v divočině, výborní stopaři a znalci přírody. Některé rasy - především ty, které žily spjaté s přírodou - pak měly k tomuto povolání velmi blízko a jejich zástupci v něm vynikali. Zbraně- Luky, Kuše, Kopí, Dýky, Hole, Tesák, Meče Typy kouzel- Příroda, útočná Všechny typy můžou mluvit se zvířaty a použít na ně kouzlo “Ovládnutí zvířete” Příroda- Zaměřuje se na léčení Kouzla Hojivý dotek- Uzdraví cíl (Může být použito i na přírodu) Vysátí jedu Hojivé obvazy-Uzdravuje cíl po nějakou dobu Klid- V nejbližší oblasti se všichni uklidní a všechno se začne léčit Útočná(zaměřená na zbraně)- zaměřuje se na střelné zbraně Pomocí kouzla dá jed na šipku- Uspávací, smrtící(nezabije hned, ale až za nějakou dobu) Úskok- Při výstřelu uskočíš dozadu. Soustředění- Pokud stojíš déle, jak 3sekundy, šíp se stává o 100% efektivnější Výbuch- Po dostřelu se objeví ničivý výbuch


Kouzelníci

Kouzelníci jsou mistři v léčení zraněných. Umí také využívat božskou sílu na očištění a zničení svých nepřátel. Každý kouzelník je velice mocným protivníkem, ač je jeho tělesná schránka velice křehká. Kouzelník zvyšuje morálku všech okolo a pokud se orientuje v tajemném ničivém umění, vězte, že máte na své straně nebezpečného bojovníka. Typy kouzel- Léčení, ničení Zbraně- Hole, Dýky, Krátké meče Léčení- Vyšle tři bílé koule- Přítele vyléčí, nepřítele slabě popálí Meditace- Nemůže se hýbat ani nijak komunikovat s okolím. Duše opustí tělo a bude se moct neviditelně přesouvat a dívat se po okolí. Čím dál je duše od těla, tím je větší šance, že se nebude moct vrátit Štít- Vytvoří štít a chrání všechny v něm před nepříznivými vlivy. Spálí všechny, kteří se pokouší dostat dovnitř. Lucerna- Vytvoří bělostnou lucernu ze které jde světlo, léčí všechny, co jsou blízko. Ničení- Dělí se dál na led a oheň Led- Ledové střepy- Vystřelí proti nepříteli střípky, které ho můžou usmrtit hned nebo ho jenom poškrábají Ledová koule- Zmrazí nepřítele, bude se hýbat o hodně pomaleji. Déšť- Vytvoří nad nepřítelem mrak ze kterého budou padat ledové střely Štít- Kolem sebe vytvoří štít. Všechni, kteří se dotknout, zmrazí. Oheň- Pasti- Na zem se hodí ohnivé koule. Když na ně někdo šlápne nebo se kouzelník uvolní, vybouchnou. Dračí dech- Z pusy vyšlehne plamen. Štít- Kolem sebe vytvoří štít. Všichni, kteří se dotknou, spálí se. Ohnivá koule- Vystřelí na protivníka ohnivou kouli.


Bojovník

Bojovník, který má obrovskou výdrž, je to zuřivec a specializuje se na boj na blízko se sečnou či tupou zbraní. Umožňuje udílet opravdu velké poškození vůči cíli. Ti, kteří našli talent i k magii se naučili bojovat i se světlem. Zbraně- Všechny Bojovník- Dva meče- Rychlý pohyby, ale má menší potenciál na obranu. Krveprolití- Zvýší rychlost pohybů. Nebudeš brát ohled na svá zranění a další prolitá krev bude znamenat další chtíč po další Větrné meče- Otočíš se o 360stupňů a tím zraníš nebo zabiješ všechny nepřátele kolem sebe Titánská síla-Zesílí jeden silný útok, který rozsekne protivníka, pokud nestihne uskočit Meč+štít- Víc dokážeš bránit, ale menší útočná síla Tank- Postaví se pevně na místo a žádný útok neprojde skrz Praštit štítem- praští nepřítele štítem a tím ho bud odhodí nebo omráčí Velitelský křik- Nabudí všechny spojence a posílí je v boji Jednoručné ostré/tupé braně Obrovská síla- Zvýší sílu v útoku o 100% Vítr- zvětší rychlost útoku i tvých pohybů o polovinu Vztek- Přestaneš se ovládat a zabiješ každého, na koho se podíváš Bojovník-kouzelník Dva meče Zlaté požehnání- vytvoří pod sebou pálivou podlahu, která zraňuje všechny, kteří na ní stojí Dvojtý sek- dvakrát rychle sekneš za sebou Svatý dotek- Vyléčí přátelskou jednotku Meč+štít Soud- vytvoří nad nepřítelem kladivo, které uhodí nepřítele do hlavy Budiž světlo- Vytvoří tak silné světlo, že všechny oslepí Tank-Postaví se pevně na místo a žádný útok neprojde skrz Jednoručné ostré/tupé braně Spálení- Spálí nepřítele světlem Očista- Zahřeje si zbraň, která je mnohem více efektivní Svatý dotek- Vyléčí přátelskou jednotku


Zloděj

Krásně se ukrývá ve stínech a sebere na co přijde. Nejlepší na hledání cest a pastí. Pro zloděje je důležitý pouze jejich kodex, jejich čest lze vykoupit zlatem. Smrtonosní vrazi a mistři stínů se přiblíží ke svým obětem zezadu, udeří do životně důležitého orgánu a znovu se ztratí ve stínu, ještě předtím, než jejich oběť dopadne na zem. Zloděj může potřít zbraně paralyzujícími jedy, které učiní nepřátele neschopnými pohybu. Zbraně- Dýky, krátké meče, krátké luky, pěstní zbraně, pušky Stinný krok- Zmizíš v dýmu a staneš se neviditelný do deseti sekund nebo dokud nezaútočíš Rychlý pohyb- Zrychlí tvůj pohyb o polovinu. Přemístění- Vystřelíš šíp nebo kulku. Tam kam dopadne, tam se přemístíš Tisíc ran- Pobodáš nepřítele rychle a několikrát za sebou. Omráčení- Praštíš nepřítele po hlavě, což ho omráčí Je možnost vytvářet jedy

Hráči: (3/5) Elohir, Fenda, Laparus

Fórum ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

1

Orr Basten - 2. července 2017 18:59
Orr Basten

//ok

Pán Jeskyně - 2. července 2017 18:48
Pán jeskyně Corosa

//čekáme pořád na Elohir

Orr Basten - 2. července 2017 18:45
Orr Basten

//ehm

Pán Jeskyně - 13. listopadu 2016 21:50
Pán jeskyně Corosa

//Napíšu nejdříve v úterý

Pán Jeskyně - 1. listopadu 2016 10:26
Pán jeskyně Corosa

//V záložkách mapy máte Mapu celého komplexu toho, co zatím máte prozkoumanýho
Elonir napíše, kam chce jít jako první

Čtverečky jsou dveře
čárky schodiště
hvězdičky jsou ty misky s ohněm
Jeden čtvereček=jeden metr

Pán Jeskyně - 31. října 2016 22:02
Pán jeskyně Corosa

//Napíšu zítra ráno, minulý týden jsem neměla čas, omlouvám se :)

Pán Jeskyně - 6. srpna 2016 16:35
Pán jeskyně Corosa

Po tom, co Arien vylepší způsob značení, tak vyrazíte dál. Od zamčených dveří jdete pár metrů dopředu.
Máte buď možnost jít do stejných dveří doleva. Vypadají chatrně a pokud nepůjdou otevřít klikou, tak větší síla se zaručení zničí.
Napravo od vás je delší chodba a zatím nevidíte, co je na samotném konci.

Pán Jeskyně - 29. března 2016 19:05
Pán jeskyně Corosa

//Zítra napíšu, přes svátky nebyl čas :)

Pán Jeskyně - 21. března 2016 19:40
Pán jeskyně Corosa

//Napíšu dneska nebo zítra

Pán Jeskyně - 11. března 2016 13:09
Pán jeskyně Corosa

Peníze
Za bochník chleba dáte 1 zlatý
Za 5 zlatých máte jídlo na týden
Za pronajatý pokoj na jednu noc dáte 6 zlatých v lepší hospodě. V horší si koupíte pokoj za 4 zlaté.
Za 100 zlatých si můžete koupit koně a stejnou sumu dáte za malý domeček.

Na 1 zlatý si normální lidi vydělávají týden, jinak dostávají i stříbrné. Za pytel mouky 20 stříbrných.
Za máslo nebo mléko 50 stříbrných

Napíšu vám váš majetek, který závisí na vaší postavě.

Pán Jeskyně - 10. března 2016 14:08
Pán jeskyně Corosa

//Do pondělí mám spoustu práce do školy, takže tento týden nezačneme, aspoň bude víc času pro ostatní, kdo by se chtěl přihlásit :)

1


↑ navigace

Záložková navigace

Buri's blog