Škola stínů (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Škola stínů

Pán Jeskyně:

Sharkozis

Systém:

ORP

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Soukromé

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

Nehledám

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Bestiář v kostce: Nemrtví: Nižší kostlivec: Jde o nejjednodušší formu nemrtvého, kdy nekromant k připravené sadě kostí připoutá přivolanou duši mrtvé osoby. Takový kostlivec pak získává dovednosti i osobnost mrtvé duše. Duše je povinna poslouchat svého vyvolavatele. Vyšší kostlivec: Obdobné jako nižší kostlivec, jen místo duše mrtvého je použita duše nižšího démona. Ten je mnohem hůře ovladatelný a zůstává jen dočasně, jelikož se mu vězení v kostlivci nelíbí a proto se celou dobu snaží přetrhnout pouto a utéct. Obvykle mnohem nebezpečnější, než nižší kostlivci. Zombie: Nižší démon je připoután k mrtvému tělu, což mu poskytuje mnohem silnější a odolnější tělo, než v případě kostlivců. Je však dost nemotorný. Lich: Nekromant, který dokonale ovládl školu magie smrti se po rituální smrti vrací jako lich. Stává se tak duchem s fyzickým tělem a jedním z nejnebezpečnějších nemrtvých vůbec. Během rituálnu si vytvoří viteál (Harry Potter hadr), který zajistí jeho nesmrtelnost. Při zničení jeho fyzické podoby se po čase(pár dnů) znovu manifestuje poblíž viteálu. Nevýhodou je, že lich se může pohybovat pouze v okolí viteálu (řekněmě o poloměru do 10 km). Každý lich si jej proto bedlivě stráží a co nejbezpečněji ukrývá. Jako viteál může sloužit libovolný neživý předmět (prsten, bota, klobouk, meč, kniha). V bezprostřední blízkosti viteálu je značný chlad a je magicky rozpoznatelný. Viteál je zničitelný magií nebo extrémními podmínkami (vhození do sopky pomůže). Upír: VtM Démoni: Každý démon je spojen s určitým, hříchem, který je jeho charakteristickým rysem a jeho motor, ženoucí jej kupředu (to platí i pro hráče a měli by v roleplayingu zohlednit vybraný hřích). Démoni se živí výhradně dušemi svých obětí. Nezáleží jim přitom, jestli dušemi smrtelníků nebo svého vlastního druhu. Kanibalismus je pak mezi nimi relativně běžný, zejména mezi nižšími démony a mezi vyšším démonem a nižším, vyšší démoni se obvykle mezi sebou nekonzumují (ale můžou a stává se to). Aby se démon mohl nakrmit na živém, musí jej nejdřive zabít (nejjednoduší způsob uvolnění duše z těla), ale ne jediný. Sukuby například ovládájí alternativní způsob krmení, detaily v případě potřeby. Samotná existence démona je pouze eterická část, která je naprosto netečná vůči fyzickému světu a do něj může zasahovat jen velmi omezeně. Démon si však může vytvořit umělé tělo, které pak je schopno klasických fyzických interakcí. (Když člověk vidí démona, jde vždy o umělé tělo). Z toho plyne problém jak zabít démona. Démona nelze trvale zabít pomocí klasických zbraní. Zabitím umělého těla se jej zbavíte jen na čas (což většina smrtelníků neví). Démon si pak může vytvořit nové tělo. (to trvá v řádu pár desítek hodin a staré tělo se vypaří). Trvalá smrt démona je možná jen magickými zbraněmi nebo magií samotnou. Démoni se uzdravují a doplňují energii jen požíráním duší. Hříchy: hněv, chtíč, závist, chamtivost, pýcha. Pár typických představitelů: hněv – démoni hněvu jsou ti nejčastěji vídaní, na bitevních polích, při nájezdech, invazích apod. chtíč – typickým představitelem je sukuba,… Nižší démon: Jde v podstatě o pekelnou obdobu zvířat. Jak inteligencí, tak chováním. Veškeré jejich chování je řízeno hladem po uspokojení hříchu. Vyšší démon: Jakýkoliv démon se schopností mluvit patří do této skupiny. Na rozdíl od nižších démonů jsou inteligentní, a proto jsou schopni se částečně oprostit od svého hříchu a omezit tak jeho dopady na své chování, ale jen částečně. Sukuba je klasický příklad vyššího démona. (pokud hráč bude hrát za démona, bude se jednat výhradně o vyššího démona). Vyšší démoni mají schopnost posednutí, kdy jejich éterická část vstoupí do těla smrtelníka. Tu má možnost „našeptávat“ oběti a měnit sny. Při vysokém soustředění může krátkodobě převzít kontrolu nad tělem. Čím silnější vůle oběti, tím obtížnější. Dlaci: Vlkodlaci, medvědodlaci, apod. Jako dlak se lze narodit, ale nelze tím nikoho nakazit (zapomeňte na kousání a škrábání) Všichni dlaci mají tři formy, lidskou, zvířecí a pravou. Lidská (popřípadě jiná) slouží jako přestrojení, zvířecí představuje příslušnost (vlkodlak se mění v přerostlýho vlka, apod) a pravá, kdy jde o víceméně humanoidní postavu s rysy zvířete (vlkodlak jak si jej většina lidí představuje). Trocha lore Peklu vládnou 4 sourozenci: Ahriman (vládce démonů hněvu), Mammon (vládce démonů chamtivosti a závisti), Lilith (paní démonů chtíče) a Belial (démoni pýchy). Platidlo démonů pro cokoliv jsou duše, které současně slouží jako jídlo. Vyvolávání démonů je velmi drahé. Ilustračně: musí být zaplacen „vrátný“ , který předává požadavky na démona, musíš zaplatit danému vůdci za poskytnutí a pak musíte živit samotného démona. A když ne, tak odejde. Stejně jako existuje peklo, existuje i nebe ja jsou spolu ve válce. Andělé jsou na úrovni nižších démonů a valkýry jsou jako vyšší démoni. Jen jsou mnohem silnější. Slouží jako strážkyně rovnováhy a vyhledávájí démony co utečou z pekla. Ale je jich hodně málo. Takže nemají čas řešit malichernosti. Zřídla Po světě jsou rozeseta zřídla magie, které vyvěrají manu. Tyto zřídla jsou velmi ceněna kouzelníky, kteří na nich staví své věže a podobné barabizny. Nepoužívaná zřídla jsou často okupované přírodními elementály nebo nižšími démony, kteří se na nich živí a rostou. Nově objevené zřídla jsou proto velmi nebezpečné oblasti. Smlouva s peklem Démon, který je vyvolán je vázaný smlouvou, kterou musí do puntíku splnit. Během trvání kontraktu, démon nemůže nijak PŘÍMO ohrozit svého pána. To znamená, že démon nemůže například nachystat kluzkou podlahu na schodech. Nesmí to být on, kdo to udělá. Smlouva končí při naplnění kontraktu, nebo s předčasným úmrtím kterékoliv strany. Démon se poté může svobodně rozhodnout, jestli zůstane nebo se vrátí do pekla. Svátost Všechny kostely, chrámy a kapličky jsou noční můry všech pekelných bytostí. Jsou totiž obvykle posvěcené, což démonům nijak neprospívá a nelíbí se jim to. Pokud démon vstoupí na svěcenou půdu, cítí svědění a píchání po celém těle, takže má problémy se soustředit. Pobyt v kostele pro pekelníky nijak životu nebezpečný není. Problém je, že když se bude neustále vrtět a škrábat, asi bude velice podezřelí svému okolí. Zdroj svátosti bývá obvykle oltář nebo podobné náboženské stojany. Pokud démon posedl člověka, žádné účinky místa necítí, pokud zrovna nemá kontrolu nad tělem oběti. Svěcené zbraně slouží proti démonům brané jako magické zbraně. Vznikají potřením čepele svěcenou vodou. Nevýhoda je v tom, že efekt trvá maximálně 24 hodin nebo dokud se na zbraň nedostane krev. Krev obecně slouží jako univerzálni prostředek znesvěcení. Svěcená voda působí na tělo démona jako kyselina. Posedlému člověku způsobuje svěcená voda pouze svědivé vyrážky. Nemrtví jsou na tyto efekty naprosto imunní.
Hráči: (1/1) Jindra

Fórum ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

1

Pán Jeskyně - 8. prosince 2017 14:03
Pán jeskyně Sharkozis

// chat

1


↑ navigace

Záložková navigace

Buri's blog