The other side (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

The other side

Pán Jeskyně:

Devakar

Systém:

ORP

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

https://www.youtube.com/watch?v=aZTLwxWFt5I
Invaze do světa lidí probíhá jíž několik dlouhých měsíců a branou přicházejí stále noví a noví vojáci a jejich velitelé aby se postavily po boku svých spojenců v bitvě nebo ovládnuli nová území a vytvořili zázemí pro armády které jsou na pochodu. Čas konce lidi se nachýlil a je čas přispět vaším vlastním dílem.

Klíčová slova:

spellcros

Jaké hráče:

takové kteři se chtějí podílet na zničení lidského světa.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Nástěnka jeskyně je prázdná.
Hráči: (4/4) Aschrak, Eiris, Erinye, fox2

Fórum ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

1

Pán Jeskyně - 8. srpna 2017 18:29
Pán jeskyně Devakar

//a prosím nějáký obrázek

De Farou - 8. srpna 2017 18:24
De Farou

//Díky za přijetí a těším se na hru.

Pán Jeskyně - 2. srpna 2017 00:06
Pán jeskyně Devakar

//néééééééééééééééé. No můj životní obraz se rozpadl

Pán Jeskyně - 1. srpna 2017 23:15
Pán jeskyně Devakar

//no jo mám v hlavě tak něják sesumírovaný úvod.

Pán Jeskyně - 1. srpna 2017 23:11
Pán jeskyně Devakar

//zatím nikdo

Pán Jeskyně - 30. července 2017 23:21
Pán jeskyně Devakar

//jo i z jiných ras nebusí to být jen z tvých odílu. Ale kdlidně to může být i tvůj zastupce nebo tak.

Něco takového klidně.

Mohou umět magii slabší. A můžeš znich pak udělat nekromatku pokud budeš chtít.

Pán Jeskyně - 30. července 2017 21:22
Pán jeskyně Devakar


Tábor


Tábor je vaším základním domovem pro vás ale taky pro vaše oddíly pokud nikde nebojujete. Ale i poslední pevností kde kladete poslední odpor nepřítely. Základní vybavení tábora neni nic závratného. Je obklopen vysokou palisádou, za jejímž bezpečím jsou vystavěny stany vojáků. Středu tábora vévodí váše sídlo (nějáký velký honostý stannebo jiná stavba), klece se zajatci umístěné v rohu tábora, Stejně jako sklad zásob. A obětní jáma vašich kněží.

Palisáda: Vyoká palisada trovřící ohranu před nepřítelem. Bráni lidem dostat se dovnitř nebo ven. Dodává obrancům při obraně tábora +2 k obraně.

Stany vojáků:
Jednoduché plátěné stany chránící před deštěm a větrem kde přebívají vaši vojáci. žadný luxus ale jsou v suchu a teple.

Klece zajatců: Jednoduché klece pro zajakce několik trámu stlučených k sobě aby se jim zabránilo v útěku nebo pohybu po táboře. Primitivní ale účiné. Zadrží až sto vězňů.

Sídlo velite:
Vaše vlastní sídlo zde žijete jíte a plánujete postup proti lidem aby jste je konečně vyhladily. POoskytující všechno pohodlí které potřebujete.

Sklad zásob:
Bytelná stavba obraňující zásoby před počasím a dalšími nechtěními věcmi jako sabotáže nepřítelem nebo krádeže.

Obětní jáma: Obětní jáma je místem kde se vykonávají lidské oběti temným bohům u níž přebívají kněží kteří mohou zkoumat některé věci jako třeba jazyk obětí. Ovšem hlavním důvodem obětí je volání po přízni temných pánů a pozvednutí ducha odílů.

Váš tábor může vybudovat 2 rozšíření které se do vašeho nynějšího tábora vejdou.

Budovy k vystavbě

Vlčí kotce cena: 60 kovu, 100 materiálu

Vlčí kotce umožňují přímo v tábořed držet vlky kteří bojují na vaší straně. Ti to vlci jsou rychlí a smrtící při překvapivých útocích.

Umožňují cvičit Vlčí jízdu.

Magotaří doupě
cena 70 kovu, 150 materiálu, 10 zajatců

Magotaří doupě je podzemní kutloch kde tito křiženci netopíru a opic přežívají a ukrývají se před světlem. ne že by jim vadilo ale užívají si noci. Díky svým křídlům mohou létat ve vzrudhu a útočit na nepřitele svými meči nebo naně vrhat předměty.

Umožňuje výzkum: Dálkový průzkum - magotaři mohou letat na velké vzádlenosti a prozkoumat obrovské plochy před invazí. (30 kovu)

Dílna obléhacích strojů cena 150 kovu, 200 materiálu, 30 zajatců

Dílna obléhacích stroů umožňuje konstruovat mnohé smrtící těžké jednotky z arzenálu OS. Jako napřiklad šipomenty schopné vrhnout stovky střel najednout. Nebo Balisty schopné vystřelit magické štřeli schopné poškodit i tank.

Umožňuje vyzkum: Otravené střely - vytvoří otrávené střeli které dodají strojům ještě smrtelnější účinek (30 kovu, 20 materiálu)

Chrám cena 300 kovu, 300 materiálu, 70 zajatců

Chrámi jsou ustředím víry a moci temných pánu. Zde sídlí kněži a inteligetní jedinci kteří nejen že šíří temnotu a mezi vašimi jednotkami ale taky se zaobírají obětmi. Ale především vyzkumem nepřítele. Zde se zkoumá skoro všechno.

Vyzkum:

Magie

-rituální magie (Magie při niž jsou obětování zajatci pro vytvoření kouzla) cena 40 zajatců

-nekromancie (magie zabívajíc se maniupulací s mrtvími) cena 45 zajatců

-vyvolávací (magie určená k vyvolání bestii z jiné dimenze) cena 40 zajatců, 50 kovu

Lidé


-komunikace (způsob přenášení informací) cena 30 zajatců
-Přeběhlíci (způsob jak přetáhnout nespolehlivé lidi k vám) cena 60 zajatců, 60 kovu, 60 materiálu

(to to jsou zatím základní budovy které mužete vybudovat)

Pán Jeskyně - 30. července 2017 20:47
Pán jeskyně Devakar

Tvorba postavy

Jméno: Jak se vase postava jmenuje (klidně s přezdívkou)

Atributy: Rozdělit 4 Body pod atributy Velení, Magie, Pověst, Inteligence, boj. Po vytvoření postavy se přičte hod K10 bodů k rozdělení.

Kouzla schopnosti: Sem přijdou kouzla nebo schopnosti ať bojové či nebojové vaší postavy.

Tábor: Tábor je vaše úvodní základna kde bude sepsáné vše co můžete vybudovat. A co máte za budovy.

Armáda: Sem přijdou vaše odíly kterým budete velet.

Suroviny: Zde budou zapsány zdroje jimiž oblíváte. Zdroje budou tyto Kov (Zláto, železe a slitiny), Materiály (Dřevo, kůže, provazy a tak podobně), Zajatci (Uprchlíci, váleční zajatci) Ty to zdoje budou potřeba pro budování vaší základny.

Popis: Jak vypadáte a co jste za druh. Neboť Os může velet jen nečlověk.

Životopis: Neni potřeba. Ale můžete si vytvořit pár zajimavých okamžiků ze své minulosti.

Inventář: Pár osobních věcí můžete si zde vytvořit i pár osob na zpestření děje nebo osbní strážce.

Atributy postavy

Velení:
Velení ovlivňuje počet jednotek které vás budou následovat do další oblasti vašeho působení. Ale taky bonus pro jednotky. Nejméněod 1 bod.

1-2 body +1 k útoku
3-4 body +1 útoku a obraně
5-6 bodů +2 k útoku +1 obrany


Magie:
Magie určuje jak moc jste zdatní v magii. Nejméně 0 bodů.

0 bodů - nulové magické schopnosti
1 bod -zakladní magické schopnosti
2-3 body - pokročilé magické schopnosti

Pověst: Pověst určuje jak jste známí nepřátelům spojencům ale taky svému velení. Pověst ovlivňuje i morálku nepřitele. Nejméně 0 bodů

Inteligence:
Inteligence určuje nejen jak jste vy osobně chytří a schopní pochopit některé věci ale taky bonus pro vaše vyzkumné jednotky. Nejméně 1 bod.

1 bod - průměrná inteligence (žadný bonus)
2 body - iteligetnější jedinci (bonus +5% k výzkumu)
3-4 body - nadmíru inteligetní (bonus +10% k výzkumu)
5 a více - genius (bonus +15% k vyzkumu)

Boj: Boj samotný určje jak vás postava je samotná schopná bojovat. Určuje váši útočnou sílu. Nejméně bodů 0 bodů.

0 bodů - žádný bonus
1 bod +1 k útoku
2 body +2 k útoku + 1 k obraně
3 body +2 útoku i k obraně


Armáda


http://www.spelcros.estranky.cz/fotoalbum/jednotky-other-side/ (Zde jsou obrázky jednotek které můžete použít)

Armáda Other side jsou tvořenny orky, temnými elfi, vlky, A dalšími bestiemi jako z povídky fantasii i když povídka vám nenarazí hlavu na ků když se ji postavíte do cesty. Ovšem krom jednotek které se vyskytují ve hře si můžete vytvořit další. Vybavených především středověkými zbraněmi a magii. Pěchota a letecké jednotky jsou brány jako lehké jednotky. Mechanické jednotky jsou brány jako těžké jednotky.

Každá jednotka má vlastní atributy. Vytvoření jednotek je k dispozici 60 bodů. K rozdělení do atributů jednotek. Každá jednotka má vlastní atributy. Takže těchto šedesát je k rozdělení mezi všechny vaše jednotky které máte k ruce na začátku. Krom životů je jedno jak si je rozdělíte u životů musí bít aspoň jeden život.

Útok proti lehkým jednotkám
- Proti pěchotě
Útok proti těžkým jednotkám - proti mechanickým jednotkám a vozidlům (Samozřejmě že ork se sekerou bude proti obrněmu trasportéru v nevýhodě)
Obrana - obrana určuje jak dokáže odolat útoku nepřátelské jednotky
Životy - kolik poškození dokáže ustat.
Morálka- každá jednotka má morálku na 100% ale spousta věcí jí může snížít nebo zvyšit. Nízká morálka může vyústit v útěk přeživších nebo vysoká zajistit bonus k útoku.

příklad: Tvorba jedotky

Jméno jednotky: Orkové (lehká pěchota) (klidně ozačte druh a čílem kolikátí jsou)
Vyzbroj: Sekery, kyje palcáty (mohou mít i vrhací nebo střelecké zbraně)
Aributy:

Útok proti lehkým jednotkám: 8
Útok proti těžkým jednotkám: 3
Obrana: 4
životy: 13
Morálka: 100%


(Spotřeboval jsem 28 bodů z 60 bodů)

Boj

Boj bude probíhat na kola kdy bude jednotka útočníků bude střídat s obranci samozřejmě můžete útok ovládat pomocí příspěvků. Kdy určíte jak má jednotka zaútočit.

Volné útoky - Střelceká jednotka má proti nestřelecké jeden volný útok. Kdy se nemusí vát odvetu útočníka. Nebo třeba když je jednotka střelců na kopci získá několik volných útoků podle rozhodnutí Pj. Než bude nepřítel na blízku moci útočit.

Boj bude probíhat hodem k10. Kdy se bude přičítat útok (podle typu nepřítele) nebo obrana podle obrany jednotky. K tomu se započítá bonus za velitele a teren. Například pěchota za ostnatým drátem bude mít bonus k obraně +1.

Příklad


Jednotka orků útočí na lehkou pěchotu Aliance.

Jméno jednotky: Orkové (lehká pěchota)
Vyzbroj: Sekery, kyje palcáty

Útok proti lehkým jednotkám: 8
Útok proti těžkým jednotkám: 3
Obrana: 4
životy: 13
Morálka: 100%

nepřítel


Jméno jednotky: Lehká pěchota (lechká jednotka)
Výzbroj: útočné pušky

Útok proti lehkým jednotkám: 6
Útok proti těžkým jednotkám: 4
Obrana: 4
životy: 10
Morálka: 100%

Orci útočí na lehkou pěchotu a hodí si K10 a padne 7 a přičtou si 8 mají tedy ve výsledku 15 na útok.

Lehká pěchota si hodí a padne ji 8 pričte 4 ve visledku mají tedy 12 na obranu a ztratí 3 životy. A mohou bojovat dál.


Sobouj střelckých jednotek probíhá podobně i když útočník se dočká odvety jen v okamžiku kdy střelecké jednotky přečí jejich útok. Takže pokud v prvním kole zničí nepřítele nedostanou žádný odvetný útok.

Suroviny


Suroviny jsou základním kamenem pro tvorbu vašeho tábora nebo i vyzkumu. A lze je získávat z různých území pomocí těžby nebo koupě od jich táborů kdy cestují mezi tábory obchodní karavany.

Kovy: Lze těžit v dolech nebo je sebrat ze zničených vezidel nepřítele.

Materiál: Materiál předtavuje všechno od dřeva po lána či kámen dá se těžit a zbírat v okolí tábora.

Zajatci: Zajatci slouží jako levná pracovní síla nebo taky jako oběti pro vaše temné pány. Lze získat na lidském území.

1


↑ navigace

Záložková navigace

Buri's blog