Zaklínač (18+) (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Zaklínač (18+)

Pán Jeskyně:

Jindra

Systém:

ORP

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Zaklínače od Sapkowského znají snad všichni. Když jsem ho před mnoha lety četl poprvé, myslel jsem si, že je ten svět temný. Své mínění jsem si opravil, když jsem četl o Zaklínačce Lotě od P. Neomillnerové. Vedle ní je svět Sapkowského velmi příjemný a zaklínači vzorem všech cností.
Tato jeskyně je o zaklínačích podle Neomillnerové. Znalost těchto knih není potřeba, ale pro dokreslení světa je to ideální.
Budete hrát za mladého zaklínače/zaklínačku ve výcviku a tak o světě nemusíte nic vědět.
To jestli vůbec přežijete do zkoušky trav a proměn je ve hvězdách!
Hrát bude každý hráč sám. Jestli se postavy někdy potkají záleží na tom,
jestli budou hráči podobně aktivní a jestli to bude ku prospěchu příběhu.
Pozn.: A zkouškou trav a proměn to nemusí končit...

Klíčová slova:

zaklínač, násilí, sex, 18+

Jaké hráče:

ŽÁDNÉ

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Ekonomika V Ternwaldu a okolí se jako platidlo používá kuld. 1 kuld = 10 desetníků = 4 čtvrťáky Ale můžete se také potkat s královským dukátem 1 dukát = +- 10 kuldů. Pro orientaci je tady něco jako výcuc z ceníku. Cena běžných věcí: ------------------ Jídlo v hospodě 0,5 Pivo v hospodě 0,1 Víno (1 l) 1 Nocleh 1 Jídlo na cestu (1 den) 0,5 Kuře (živé) 0,1 Kráva 25 Jezdecký kůň 200 - 700 Pes 5 - 20 Pochodeň (4 ks) 0,1 Svíčka 1 Sklenka 25 Pracovní nůž 3 Hrnec 7,5 Košile 5 Vysoké boty 10 Zbraně: ------- Dýka 20 Meč (1 ruční) 100 Dlouhý luk 95 Kuše 150 Zbroje: ------- Kožená zbroj 26 Kroužková zbroj 730 Rytířská zbroj 2700 Helma 16 Všechny věci jsou "normální" kvality, žádný šunt, ale taky nic světoborného a je to bez zdobení. Cokoliv spojeného s magií, alchymií a podobnými věcmi je vesměs velice drahé (stovky až tisíce kuldů). Úvod ---------------------- Svět je krutý a lidská rasa bojuje o svůj kousek místa na slunci. Je plný zla, temnoty a nestvůr. Alespoň s tím posledním pomáhají bojovat zaklínači. Ti neváhají svá těla hnát až za lidské hranice. V tom jim pomáhá tvrdý výcvik, drogy a magie. Život zaklínače není jednoduchý ani dlouhý. No a co, že výcvik přežije tak jedno děcko z deseti! Stejně nebude žít navěky! Na druhou stranu někdo to dělat musí a sirotků a nechtěných děcek je tolik, že zaklínačské školy mají o přísun materiálu postarané. Ty jsi na jedné z nich, všichni jí říkají prostě "Škola". Kdo byli tvoji rodiče nevíš a je to dobře. Najít je, tak asi nebudou žít dlouho. Ve škole jsi už několik předlouhých měsíců. Jsou to měsíce plné tréninku, učení, zimy, únavy, nedostatku spánku a jídla, modřin a ponižování. Jak od mistra Vigora, tak i od jiných mistrů a nejen od nich, škola je plná starších žáků, kteří ti život taky zrovna nezpříjemňují. Za úspěch považuješ to, že zatím žiješ. Jenom za tu dobu, co jsi tady zemřeli tři žáci podobného věku jako jsi ty. Alespoň ti o kterých víš. Poslední byl Marek, byl tak unavený, že se neudržel na "hřebenu" a spadl z něj. Není to sice ani tři metry, ale dopadl nešťastně hlavou na šutr. Běžná nehoda při výcviku, tělo se uklidilo a jede se dál! Nemáš tady moc kamarádů. No vlastně žádné. Nejbližší jsou ti spolužáci, se kterými sdílíte cimru, místo postele máte jenom na zemi několik slamníků daných dohromady a nějaké přikrývky. Musíte se k sobě v noci tisknout abyste neumrzli. Je tu několik kluků a pár holek, ale ani vlastně nevíš, jak se jmenují. Mistr sice tvrdí, že kde se nechá pár děcek bez dozoru, tam se brzo objeví další, ale většinou jste tak unavení, že se toho fakt nemusí bát! Tvorba postavy ---------------------- Budeme hrát spíš příběh než nějaká čísla, ale při tvorbě postavy si prosím vyber, jaké budeš mít atributy a dovednosti. Je to vlastně jenom pro, to aby ti to pomohlo lít dodělat postavu. Důležitý bude asi popis postavy a trochu i životopis. Hodnoty atributů a dovedností -- hodně podprůměrný - podprůměrný 0 průměr + nadprůměr ++ hodně nadprůměrný Reálie --------------------- **Škola** Škola je takový větší hrad v horách. Nachází se na severu Ternwaldského knížectví. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/c2/41/2e/c2412e614a842b894aad57f908b3485f.jpg Sever Ternwaldu je skutečně ideálním místem. Mají tady vlastně jenom tři roční období: podzim, zimu a jaro. Ale tak nějak ze setrvačnosti říkají zaklínači nejteplejšímu dni "léto". Když je dobrý rok, tak je v létě i dvacet stupňů. Jsou zde hory, potoky, jezera a spousta, spousta lesů. Zaklínači mají právo v okolí Školy i lovit. To je dobře, protože jinak by osazenstvo Školy asi trpělo hlady. V současné době je ve Škole asi deset mistrů. Kolem třicítky zaklínačů a někde mezi stem až dvěma sty (nebo)žáků. **Mistři** --Mistr Vigor https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/d4/8b/42/d48b429faa8394a4d04f561d9f584e7d.jpg Je to mistr, který vás má na starosti. Je to tudíž "váš" mistr. Chodíte za ním se všemi problémy a nejasnostmi. Taky je to ten, který řeší vaše kázeňské problémy, ale řešení má jedno univerzální a tím je svazek lískových prutů. Řekli byste o něm, že je celkem kliďas, ale občas překvapí. --Mistr Ingolf https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/47/8b/28/478b285f2245bb4b2302f17f2558e2d3.jpg Divný člověk, vlastně zaklínač. Neustále je ve svém světě a občas si něco brblá sám pro sebe. Nejčastěji ho najdete, jak stojí, sedí nebo pospává na těch nejneuvěřitelnějších místech. Říká se o něm spousta věcí: - Že už má "vysněžený" mozek. - Že se ho ostatní mistři bojí. - Že je to nejstarší zaklínač ve Škole. - Že když zaklínač sejde z cesty, tak tam narazí na Ingolfa. Jo a velice tě zarazilo, že je to jediný zaklínač, který u sebe neustále nenosí své meče. Ingolf má místo toho pořádný řemen. --Mistryně Notburga https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/e3/78/cc/e378cc4f3870e22bda1652002814b365.jpg Bydlí ve věži a to i přesto, že má nějaký problém s nohou a trochu na ni napadá. Je to zdejší hlavní léčitelka. Už jste u ní několikrát byli. Vždycky vám nějak pomohla. Ne vždycky se vám to líbilo, asi nikdy to nebylo příjemné, ale žijete, tak co byste chtěli víc? --Mistryně Zolda https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/75/33/92/75339203af06f8427459ad91ddc344f9.jpg Zdá se mladá, ale několik set let už za sebou má. Její částečně elfí původ může jak za její pomalejší stárnutí, tak i za její magický talent. Prý je to nejmocnější zaklínačka-čarodějka, kterou Škola kdy měla. Školu vede rada zaklínačů, ale pokud byste hledali vůdce, určitě to bude Zelda. --Mistr Goren https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/6a/3e/f3/6a3ef3088221c4f15f773c8e256c3f07.jpg Mezi studenty se mu říká "Sadistické prase", což ho vystihuje asi nejlíp, na druhou stranu je to jeden z nejlepších šermířů Školy. Pokud byste měli pochyby o tom, jestli je to s ním tak hrozné, vzpomeňte jak umlátil dřevěným mečem žáka, který podle něj necvičil dost usilovně!
Hráči: (8/8) Čorka, Corosa, Deachir, Katara67, Liw, Torq, Turkyc, Tyky

Fórum ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

1

Pán Jeskyně - 1. října 2017 18:11
Pán jeskyně Jindra

//Ahoj, mám dotaz. Neměl by někdo z vás zájem zahrát si v mé druhé jeskyni - FIRMA? Je to trochu víc zaměřené na dominanci/submisivitu/sex. Nebo nevíte o někom, koho by to mohlo oslovit? Víc info u jeskyně, ve fóru, kde se nabízí jeskyně nebo ještě líp - poštolkou...
http://www.aragorn.cz/herna/firma-18

Pán Jeskyně - 11. července 2017 13:41
Pán jeskyně Jindra

//Omlouvám se, ale po dobu prázdnin to se mnou bude... ...problematické. Někdy tu budu a někdy budu moct i napsat, ale bude to chaotické a problematické.
Doufám, že to se mnou vydržíte a že to v září zase pořádně rozjedeme.

Elari - 23. prosince 2016 19:47
Elari

//Ve­se­lé Vá­no­ce a šťast­ný nový rok! ;)

Pán Jeskyně - 12. října 2016 14:08
Pán jeskyně Jindra

Omlouvám se, teď nějak nestíhám (ani v práci ani doma). Dokud se to nezlepší, budu reagovat veeeliceee pomalu.

Pán Jeskyně - 20. května 2016 18:47
Pán jeskyně Jindra

//Další kolo představování.

Mistryně Zolda
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/75/33/92/75339203af06f8427459ad91ddc344f9.jpg
Zdá se mladá, ale několik set let už za sebou má. Její částečně elfí původ může jak za její pomalejší stárnutí, tak i za její magický talent. Prý je to nejmocnější zaklínačka-čarodějka, kterou Škola kdy měla. Školu vede rada zaklínačů, ale pokud byste hledali vůdce, určitě to bude Zelda.

Mistr Goren
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/6a/3e/f3/6a3ef3088221c4f15f773c8e256c3f07.jpg
Mezi studenty se mu říká "Sadistické prase", což ho vystihuje asi nejlíp, na druhou stranu je to jeden z nejlepších šermířů Školy.
Pokud byste měli pochyby o tom, jestli je to s ním tak hrozné, vzpomeňte jak umlátil dřevěným mečem žáka, který podle něj necvičil dost usilovně!

Pán Jeskyně - 18. května 2016 23:45
Pán jeskyně Jindra

//Trocha představování

Mistr Vigor
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/d4/8b/42/d48b429faa8394a4d04f561d9f584e7d.jpg

Je to mistr, který vás má na starosti. Je to tudíž "váš" mistr. Chodíte za ním se všemi problémy a nejasnostmi. Taky je to ten, který řeší vaše kázeňské problémy, ale řešení má jedno univerzální a tím je svazek lískových prutů.
Řekli byste o něm, že je celkem kliďas, ale občas překvapí.

Mistr Ingolf
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/47/8b/28/478b285f2245bb4b2302f17f2558e2d3.jpg
Divný člověk, vlastně zaklínač. Neustále je ve svém světě a občas si něco brblá sám pro sebe. Nejčastěji ho najdete, jak stojí, sedí nebo pospává na těch nejneuvěřitelnějších místech.
Říká se o něm spousta věcí:
- Že už má "vysněžený" mozek.
- Že se ho ostatní mistři bojí.
- Že je to nejstarší zaklínač ve Škole.
- Že když zaklínač sejde z cesty, tak tam narazí na Ingolfa.
Jo a velice tě zarazilo, že je to jediný zaklínač, který u sebe neustále nenosí své meče. Ingolf má místo toho pořádný řemen.

Mistryně Notburga
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/e3/78/cc/e378cc4f3870e22bda1652002814b365.jpg
Bydlí ve věži a to i přesto, že má nějaký problém s nohou a trochu na ni napadá. Je to zdejší hlavní léčitelka. Už jste u ní několikrát byli. Vždycky vám nějak pomohla. Ne vždycky se vám to líbilo, asi nikdy to nebylo příjemné, ale žijete, tak co byste chtěli víc?

Pán Jeskyně - 16. května 2016 23:54
Pán jeskyně Jindra

Škola je takový větší hrad v horách. Nachází se na severu Ternwaldského knížectví.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/c2/41/2e/c2412e614a842b894aad57f908b3485f.jpg

Sever Ternwaldu je skutečně ideálním místem. Mají tady vlastně jenom tři roční období: podzim, zimu a jaro. Ale tak nějak ze setrvačnosti říkají zaklínači nejteplejšímu dni "léto". Když je dobrý rok, tak je v létě i dvacet stupňů. Jsou zde hory, potoky, jezera a spousta, spousta lesů. Zaklínači mají právo v okolí Školy i lovit. To je dobře, protože jinak by osazenstvo Školy asi trpělo hlady.

V současné době je ve Škole asi deset mistrů. Kolem třicítky zaklínačů a někde mezi stem až dvěma sty (nebo)žáků.

Žáci jsou rozděleni podle toho, jak dlouho už jsou ve škole:
Bažanti jsou ti, kteří právě přijeli.
Nováčci jsou všichni, kteří tady vydrželi aspoň dva měsíce.
Mazáci jsou všichni nad jeden rok.
Adepti vydrželi ve Škole dva roky.
Nejpozději po třetím roce by se z žáka měl stát plnohodnotný zaklínač, ale není výjimkou i zaklínač po roce.

Pán Jeskyně - 16. května 2016 11:54
Pán jeskyně Jindra

Svět je krutý a lidská rasa bojuje o svůj kousek místa na slunci. Je plný zla, temnoty a nestvůr. Alespoň s tím posledním pomáhají bojovat zaklínači. Ti neváhají svá těla hnát až za lidské hranice. V tom jim pomáhá tvrdý výcvik, drogy a magie. Život zaklínače není jednoduchý ani dlouhý. No a co, že výcvik přežije tak jedno děcko z deseti! Stejně nebude žít navěky! Na druhou stranu někdo to dělat musí a sirotků a nechtěných děcek je tolik, že zaklínačské školy mají o přísun materiálu postarané.

Ty jsi na jedné z nich, všichni jí říkají prostě "Škola". Kdo byli tvoji rodiče nevíš a je to dobře. Najít je, tak asi nebudou žít dlouho. Ve škole jsi už několik předlouhých měsíců. Jsou to měsíce plné tréninku, učení, zimy, únavy, nedostatku spánku a jídla, modřin a ponižování. Jak od mistra Vigora, tak i od jiných mistrů a nejen od nich, škola je plná starších žáků, kteří ti život taky zrovna nezpříjemňují.

Za úspěch považuješ to, že zatím žiješ. Jenom za tu dobu, co jsi tady zemřeli tři žáci podobného věku jako jsi ty. Alespoň ti o kterých víš. Poslední byl Marek, byl tak unavený, že se neudržel na "hřebenu" a spadl z něj. Není to sice ani tři metry, ale dopadl nešťastně hlavou na šutr. Běžná nehoda při výcviku, tělo se uklidilo a jede se dál!

Nemáš tady moc kamarádů. No vlastně žádné. Nejbližší jsou ti spolužáci, se kterými sdílíte cimru, místo postele máte jenom na zemi několik slamníků daných dohromady a nějaké přikrývky. Musíte se k sobě v noci tisknout abyste neumrzli. Je tu několik kluků a pár holek, ale ani vlastně nevíš, jak se jmenují. Mistr sice tvrdí, že kde se nechá pár děcek bez dozoru, tam se brzo objeví další, ale většinou jste tak unavení, že se toho fakt nemusí bát!

Tvorba postavy
----------------------

Budeme hrát spíš příběh než nějaká čísla, ale při tvorbě postavy si prosím vyber, jaké budeš mít atributy a dovednosti. Je to vlastně jenom pro, to aby ti to pomohlo lít dodělat postavu.

Důležitý bude asi popis postavy a trochu i životopis.

Hodnoty atributů a dovedností
-- hodně podprůměrný
- podprůměrný
0 průměr
+ nadprůměr
++ hodně nadprůměrný

Všechno můžeš mít průměrné nebo si něco zvýšit a pak něco snížit, aby to dohromady dalo průměr. Zvlášť se počítají atributy a zvlášť dovednosti.
Jenom poznámka, atributy i dovednosti se berou podle průměrného zaklínače.

***Atributy***
Síla
Hbitost
Odolnost
Vnímání
Krása
Charisma
Inteligence
Síla vůle

***Dovednosti***
Boj
Alchymie
Magie
Akademické znalosti (čtení, psaní, matematika, ...)
Pohyb
Znalost nestvůr
Léčení
...

1


↑ navigace

Záložková navigace

Buri's blog