Portál (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Portál

Pán Jeskyně:

Zix

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Portál jest svě0tem plným záhad a nebezpečných stvůr. Již stovky let stojí na svém místě a čeká na hrdiny, kteří ho vyvedou z temnoty. Skládá se z několika kráterů, které levitují po okolí, jsou jich stovky, ba možná i tisíce, kdo ví... Pod nimi je však jeden největší kráter, možná planeta? Na které se nachází několik desítek rodin lidí, elfů a dalších bytostí. Žijí pospolu v malé bezpečné osadě, která je přesně o rozloze kráteru, pod kterým je schovaná. Lidé zde živoří na neúrodné avšak bezpečné půdě, všude jinde by jen stěží přežili. Kolují však báje o jednom z kráterů, na kterém lze najít bájnou výzrboj hrdiny, který svou mocí a zároveň zkažeností přivedl svět do záhuby. Kdo z mladých mužů a žen si troufne? To ukáže budoucnost...
A zajímá vás proč se tento svět jmenuje portál? To je vskutku jasné, že zajímá a je na tuto otázku jednoduchá odpověď. Jediné co zůstalo po bájném hrdinovi je kamenná brána, do které vloží-li se pergamen se správnými znaky, přemístí člověka na dané místo.

Klíčová slova:

Dračí doupě

Jaké hráče:

V první řadě bych rád řekl, že v této vesnici se chci pověnovat především boji a dovednostem postav. Chci rychlou hru, nikoliv 100 příspěvkové přemisťování po mapě ke questu, který obsahuje téměř stejný počet příspěvků, jako samotná cesta.
Z toho důvodu vznikl Portál, hledám aktivní hráče, co by zvládli aspoň 3-4 příspěvky do týdne.
Před posláním postavy, prosím nejprve napište od poštolky. Nelze zde tvořit úplně klasické postavy. V tomto směru to bude o mnoho jednodušší, než vám vše popsat do nástěnky pro všechny různé možnosti ras i povolání, proto prosím, nejprve poštolka. :)
Co se týče pravidel a samotného světa, naleznete další dodatečné informace na nástěnce. Alespoň je tam budu přůběžně přidávat.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Nástěnka jeskyně je prázdná.
Hráči: (0/2)

Fórum ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

1

Pán Jeskyně - 8. července 2019 11:33
Pán jeskyně Zix

Kirie Kel-Turq
- učitel a stařešina
Člověk - Kouzelník (Zloděj)

https://i.pinimg.com/564x/b9/ed/e5/b9ede57a8c7f71f77a048adc2280b6fc.jpg

Jejím druhým jménem je "temnota sama". Kvůli jejímu tmavému hávu a bledé barvě tváře. Kirie vypadá jako mladá sotva pětadvacetiletá dívka. Její věk je však několikanásobně vyšší, ale nikdo neví kolik přesně.

Má tmavé zlvněné vlasy, černé jako havraní peří. Postavu má šlachovitou, je hubená a na svou rasu poměrně maličká. Oděna do purpurově zbarveného pláště s kápí. Aby však byla schopna odolat náporu nestvůr honících se po kráterech a zemi samotné, nosí na hrudi bronzové brnění. Doplněné o látkové kalhoty a kožené boty. Aby byla schopna ničit všechno zlo nosí vždy po ruce svou magickou hůl s jakýmsi ornamentem na její špičce a za opaskem má dýku, kdyby bylo potřeba někoho zabít bez efektů, tiše a hlavně bez povšimnutí.

Sama o sobě je povahově velice milá a ráda si povídá. Možná proto byla zvolena jednou z učitelů mladých potomků vesnice.

Schopnosti:

Temná mago-koule o průměru asi 5 coulů, kterou dokáže přesně zasáhnout cíl až do vzdálenosti 10metrů. Zasažený cíl, je na 2 sekundy omráčen a odhozen o metr po směru letu Temné mago-koule.

Síla magické hole + 3 body poškození. Pro znovu použití je potřeba čekat 3 kola.

Skok díky této schopnosti je Kirie umožněno se během necelých 2 desetin sekundy přemístit své tělo o 3 metry a do 3 sekund má možnost se okamžitě vrátit na místo, ze kterého se prvotně přesunula.

0 poškození. Pro znovu použití je potřeba čekat 4 kola.

Spot temnoty se při vyvolání objeví na místě, které si Kirie zvolí pomocí své mysli a ukázání směru svou sekundární rukou. Na tomto místě se vytvoří kruh plný jakési temné magické tekutiny, který ze všech bytostí vysává život. Jeho průměr je 3 metry a jejím spolubojovníkům se opravdu nedporučuje do něj vstupovat.

2 poškození za sekundu. Pro znovu použití je potřeba čekat 7 kol.


Poslední schopností je Tmavá sklizeň, její efekt je pouze pasivní. Avšak velice užitečný. Pokud Kirie v jednotlivém questu zabije jednotku síla jejích schopností se zvýší o 0,5 jednoho bodu. Tudíž za každé dvě zabité bytosti její schopnosti ubírají o 1 život víc.

Pasivní schopnost.

// V tomto duchu bych chtěl vést i schopnosti hráčů, kteří zavítají do této jeskyně. Budu se na vás těšit. :)

Pán Jeskyně - 8. července 2019 10:12
Pán jeskyně Zix

//Bohužel jsem si neporadil s formátováním nástěnky, takže info bude přibývat sem...

In-Naxxar

Vaše rodná ves, In-Naxxar. Je to jediné vám známé existující město. Bezpečné ukryté, uvnitř jámy, jejíž okraj, pomyslné hrdlo láhve obklopuje jeden z kráterů levitujících nad zemí. Stěna jámy je téměř kolmá a na jejím dně je plácek, který váš lid využil jako nádvoří. Jednotlivá obydlí jsou pak různě rozmístěna po stěně i pod samotným nádvořím.

Historie tohoto města je velice zajímavá. Alespoň podle zde žijících je toto jediná dochovalá vesnice, vybudovaná trpaslíky.Tento trpasličí klan zde vybudoval své sídlo, protože se odloučil od svého lidu, znepokojen jeho hamižností. Postupně se však klan rozšířil i o bytosti jiných ras. Uplynulo jen několik desítek let a svět dostal od temnoty krutou ránu. Roj meteoritů a kráterů naprosto změnil chod země. Nejen že plno lidí zahynulo, ale ti kteří přežili, po čase zjistili, že jsou schopní používat sílu smysl magii, kterou dříve necítili. Přeživší z tohoto klanu měli převeliké štěstí, protože jeden z kráterů letících k zemi byl jejich zachráncem. Zakryl celou jámu a tím ji i ochránil před bytostmi, které se za tohoto roje dostali na zemi. Ďáblovi stvůry, které mají zakódované jen ničení a zkázu.

Proto lidé v In-Naxxar ani nedoufají, že by někdo z okolních měst ještě žil. Přeci jen od této staré historky už uběhlo mnoho let, desetiletí i století. Vesnice se začala žít nový život. Po prolomení základní nauky magie, kterou byli obdarováni, se začali učit jak nejlépe přežít a mít dostatek jídla a potřebných věcí.

Jednou z těchto věcí byl strom života a moudrosti, který byl zasazen v prvních letech od výše zmíněné zkázy. Tento strom jako jediný dokáže žít i bez slunečního svitu, kterého se vám ve vaší temné díře dostává opravdu po málu. Nicméně za roky svého života, váš lid pochopil, jaký účel tento strom má. Proto, pro vás již od nepaměti, pohřbívají zesnulé vaše předky právě pod tento strom. Strom samotný z nich pak postupně vysává veškerou magickou moc, které díky zkáze nabyli. Přetváří ji a vysílá ji do již obrovského kokonu, který se udělal na kráteru na horním okraji jámy. Tento kokon shromažďuje veškerou vaši energii a vyzařuje sluneční svit, díky kterému vaše ves opět ožila a dostala plno sil. Na vašem plácku na dně jámy se tedy v dnešních dnech tyčí tento velký mocný strom. Dále se zde nalézají veškerá vaše pole s plodinami, protože je to jediné úrodné místo a v poslední řadě je zde ještě portál. Portál však nepůsobí jako něco extra, je to pouhé kamenné schodiště o 3 schodech ohraničených zábradlím. Na konci schodů je kamenný rám, který ohraničuje portál v momentě kdy je aktivován. Na stěně tohoto rámu je prostor kam se přikládá pergamen s runou. Portál runu přečte a přesune vás na příslušné místo.

Nefungují zde žádné finance, lidé zde žijí v harmonii a tak zde funguje pouze směnný obchod. Samozřejmě, že mnoho lidí zde má nějaké bohatství jako kousky zlata, či stříbra. Avšak v této době se tyto věci stavají cennými jen pro alchymisty a zloděje. Co se týče víry nebo náboženství, všechny zde žijící bytosti, věří v jejich strom života a moudrosti, který v sobě má moudrost všech stařešinů. Traduje zde historka o tom, že strom pozná vyvoleného, který spasí svět a zprovodí temnotu ze světa a přivede svůj lid opět na krásná místa velkého krásného světa.

To je asi vše co pro začátek potřebujete vědět a co ví každý z obyvatelů žijících ve svých domečkách uvnitř stěn obrovské jámy zvané In-Naxxar.

1


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)