Putování za slávou - válka (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Putování za slávou - válka

Pán Jeskyně:

Mack

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Nepřijímáme

Popis jeskyně:

Píše se desátý rok Temnoty. Temnota není to, co si myslíte. Je to bytost, která před jednou dekádou vyšla z říše nemrtvých a se svou armádou pohůnků napadla obrovský svět Venerae. Království za královstvím padala na kolena před nemrtvou zhoubou. Až před vidinou zániku se i z nejzarytějších nepřátel stali spojenci. Národy všech ras a vyznání se spojily a dokázaly vytvořit úspěšný protiúder. To bylo před třemi lety. Nemrtví drží severozápad světa a na válečné frontě zuří líté boje. Venerae se brání. Daleko za frontou, v bezpečí světa živých, vyslalo velení armády jednotku žoldáků na průzkum opuštěné pevnosti Drakohrad…

Klíčová slova:

DrD

Jaké hráče:

//Jedná se o téměř klasický svět DrD s pár menšími úpravami. Hráči budou představovat žoldáky najmuté do války, kteří plní svou první misi (Žoldákem nemyslím burana s vymlácenýma zubama, kterej za stříbrňák prošpikuje vlastní mámu. DO války proti nemrtvým se v této fázi nechává najímat úplně každý, mladí kluci putují klidně přes celé Venerae, aby se přidali ke spojeným armádám). Prosím, posílejte postavy, které už mohou mít pár zkušeností za sebou, budete začínat na 3-5 úrovni. Proto bych raději hráče, kteří už mají DrD párkrát za sebou. Striktní dodržování pravidel považuji za přežitek, použiji zjednodušená pravidla. Plus pokud hráč zahraje nějakou situaci naprosto správně, tak se na špatný hod dívám trochu jinak (pochopitelně platí i naopak). Prosil bych klasičtější povolání. Zloděje nebo alchymistu až po předchozí domluvě, stejně tak hobita, kudůka, krolla. Napište předem ale klidně v případě jakéhokoliv povolání, nebo kvůli tvorbě životopisu. Aktivita 1x-2x týdně.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku

SVĚT VENERAE mapa zem mrtvych
Čeká se na: Astinas, Beluga, Blackmoore, Sidar, Tweety
Hráči: (5/7) Astinas, Beluga, Blackmoore, Sidar, TweeTy

Fórum ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

1 2 3 4 ... 8 ⇒|

Pán Jeskyně - 5. ledna 2018 14:00
Pán jeskyně Mack

Mno co s tim

Meldon - 24. prosince 2017 21:19
Meldon

Akvizice

Pán Jeskyně - 1. prosince 2017 20:50
Pán jeskyně Mack

Aktivita

Pán Jeskyně - 9. listopadu 2017 09:11
Pán jeskyně Mack

Aktivita

Pán Jeskyně - 17. října 2017 10:12
Pán jeskyně Mack

Akzivita

Meldon - 23. září 2017 13:28
Meldon

prostě šance že se to zlepší je mizivá a méně než dva příspěvky za týden nedám zase já bez toho, abych pořád nenačítal děj dozadu, co se to vlastně stalo, takže za mě ne

Pán Jeskyně - 20. září 2017 10:42
Pán jeskyně Mack

//aktivita a jinak jedinou jasnou odpověď mám od blackmoora

Rogan - 4. srpna 2017 10:54
Rogan

Pán Jeskyně 2. srpna 2017 18:57
// Pokud by se to zase rozjelo, klidně se opět zapojím... ;)

Meldon - 3. srpna 2017 21:47
Meldon

Pán Jeskyně 2. srpna 2017 18:57
asi to nechceš slyšet, tak to nebudu říkat

Pán Jeskyně - 2. srpna 2017 18:57
Pán jeskyně Mack

Ma cenu v létě s tím soupat a sidara řešit? Popř kdyby se hra rozjela na podzim kdo by byl ochoten ještě hrát?

Pán Jeskyně - 27. června 2017 21:26
Pán jeskyně Mack

//aktivita

Pán Jeskyně - 7. června 2017 00:05
Pán jeskyně Mack

/úmno uznávám, že teď je nejdůležitější Sidar, který se nám ztratil. Uvidím, jestli to nějak zvládnu vyřešit

Pán Jeskyně - 16. května 2017 16:08
Pán jeskyně Mack

//vzhledem k tomu že jsem od marlona a meldona nemel akce, tak jsou nahore s roganem a neurcil jsem zda stříleli nebo ne.

Pán Jeskyně - 15. května 2017 21:32
Pán jeskyně Mack

Zatímco se Grun hne a zaútočí na Gnollského druida, DUmont vedle něho skočí s dýkou po malé postavičce a pokusí se ji strhnout ze zad popruh s truhlou a odříznout ji. Jenže ten malej zmetek je hodně obratnej a ještě než ho stihne čapnout, prosmikne se a zkusí utéct za roh. Jak ho Dumont chtěl chytit, místo toho ho udeřil rukou do zad, kudůk škobrtl a svalil se i s truhlou na zem.

Trochu štěstí jim přinesl Rogan, protože ikdyž nemrtvá armáda zdánlivě zakolísala, přecejen se jejich pozornost obrátila směrem k teleportující se dvojici. Rogan a trefil nemrtvého zlobra do hrudě. Hořící šíp se zanořil hluboko do mrtvé tkáně a ozvalo se jen tiché puf a nic. To bylo na začátku kola. Po teleportaci a zmatku u gnollů vypálil ale Rogan rychle druhý šíp a trefil bestii do krku. Začoudilo to a pod upadlou čelistí vyšlely malé plameny a bestie začala čudit, zvedla jednu pracku, začala se ošívat a mlátit si po krku a řvát (ikdyž má upadlou čelist, je to spíš takové hučení) a snaží se oheň uhasit, asi jí to není uplně nepříjemné.

Kroll se děním kolem nezdržoval a sekl po gnollovi. Byl by ho i trefil, kdyby se jak nekromant tak jeden ze zbrojnošů neotočili ve stejnou chvíli podívat se, co se děje za nimi a nekromant spíš jakoby instiktivně před ránou ukročil a nastavil svou ruku. Kroll máchl a trefil nastavený nárameník zbrojnoše (pravděpodobně mu i přes zbroj něco zlomil), meč se svezl a trefil naplocho druida, který se kryl rukou a taky mu ji přerazil, jen to luplo.

No a jak tam tak je Dumont a kouká na padajícího kudůka a Kroll kouká na tu nepovedenou/povedenou ránu do ruky, tak vidíte, co gnoll v té zlomené ruce držel. Na to se vám to před obličejem až moc zaleskne, psovi z ruky vylétne obrovský bílý krystal, na vteřinu se zablyští v ranním slunci, spadne na dlažbu, odskočí a zmizí někde ve skrumáži nohou armády nemrtvých. Nejvíc vyděšeně na to kouká gnoll, který šokem zapomene i řvát bolestí. V momentě, kdy krystal opustí gnollovu ruku, začne armáda řvát a hučet.

Pán Jeskyně - 29. dubna 2017 10:48
Pán jeskyně Mack

Sorry za neaktivitu osmého se vracím z dob snad a tím hnu. Nebo když bude chvilka na dov

Meldon - 24. dubna 2017 22:31
Meldon

//... +1

Rogan - 24. dubna 2017 12:38
Rogan

//...

1 2 3 4 ... 8 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace