Věk otroků a svobodných (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Věk otroků a svobodných

Pán Jeskyně:

Firetail

Systém:

ORP

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Svět je krásný. Svět je krutý. Každý to z nás aspoň jednou pocítil na vlastní kůži. Hezky se procházíte v přírodě pod slunečním svitem pozdního jara, kdy narůžovělé a bílé kvítky opyluje včelí společenství. Mravenci lezou po stromech a hledají potravu. Ale... v druhý okamžik se vnoříte do tmy a nevíte, která bije. Probudíte se na zcela jiném místě a jediná věc je, aby vás nezbičovali či nezabili, poslouchat. Jen víte, že se nacházíte v lomu. Kopou tu muži, ženy i děti. Únik se trestá smrtí, a když se někdo pokusí i přesto utéct, nedovíte se o tom. Umřete při práci, sami utečete, nebo vás někdo zachrání? Ale kdo ví, jestli i ona záchrana nebude přeci jen další krok k branám pekelným.

Klíčová slova:

otroctví, únik, středověk, násilí

Jaké hráče:

Hledám ty, kteří by byli schopni psát tak jednou za týden (záleží ale taky na tom, jak rychle se bude odepisovat). Nejlepší by bylo, kdyby jeden hrál muže a druhý ženu (libovolného věku), avšak kdyby to nevyšlo, tak nevadí.
Jen malý detail: 18 +

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Co se týče postav budete hrát za lidskou rasu. Respektive za obyčejné lidi bez talentu k magii. Postupem času je možné získat nějaké očarované věci, nebo se stát magickou bytostí.
Magické bytosti

Upír: Bytost vypadající jako člověk. Prezentuje se světlou až mrtvolně bílou kůží, prodlouženými tesáky a nadlidskou silou. Jak se zakousnou do oběti, nemohou přestat sát. Člověk se stane upírem podle toho, kolik hodí procent. http://i.ebayimg.com/00/s/NzUwWDU2Mw==/ $T2eC16VHJHIE9nyseFeIBQQE6)SwsQ~~60_35.JPG Ghůl: Bytosti chodící shrbeně nebo i po čtyřech. Jejich těla jsou vyzáblá a velmi dobře jdou spatřit obrysy kostí potažené kůží. Oči jsou velké a propadlé. Místo nehtů mají bělostné drápy. Živí se lidským masem a krví. Když mají dostatek potravy, neútočí na živé lidi. Narozdíl od lidí jsou pomalejší, zato ale mazanější. Dělí se na lidské a zvířecí. zvířecí typ: https://lovecraftianscience.files.wordpress.com/2015/03 /ghoul_1000p_by_eclectixx-d7wp5bt.jpg Lidský typ: http://orig06.deviantart.net/73e1/f/2010/276/7/d/ ghoul_by_kelsm-d300tgr.jpg Přízrak: Duše člověka, která se nedostala do nebe. Většinou je na zemi uvězněna díky nějaké vazbě na hmotě. Jejich přítomnost odhaluje mlha, která je obklopuje, levitace a zjev velmi velmi unaveného člověka. Na rukou a nohou má odtržené řetězy. http://procproto.cz/wp-content/uploads/duch-696x554.jpg Skřet: Velmi nevzhledná bytost humanoidní šlachovité postavy. Mají velké uši a malá černá očka plné temnoty. Kůže nabývá velmi tmavě hnědého odstínu nebo zeleného podle toho v jaké oblasti se nacházejí. Jejich oblečení tvoří to, co dokáží najít. Jindy to jsou kusy oblečení, ukradnuté brnění, svázané kůže zabitých zvířat nebo můžou být i úplně nazí. Obvykle se drží ve svých podzemních komplexech, pokud je někdo nevyruší. Jsou nepřátelští ke všemu živému. Nechávají za sebou jen spoušť. http://nd01.jxs.cz/597/731/e987fdf65f_25658367_o2.jpg


Procenta

1-20%- Minimální úspěšnost 21-40% Úspěch je z nějaké části 41-50% Poloviční zdařilost 51-70% Skoro maximální úspěch(Něco málo se však pokazí.) 80-90% Maximální úspěšnost, až na pár detailů 91-100% Maximální úspěšnost


Magie

Magie jako taková se nevyskytuje. Existují ale magické zbraně. Vytváří se pomocí slitin ze vzácných kovů, starých drahokamů a modliteb, které se předávají z generace na generaci v umění kovářství. Kovy a drahokamy se těží v dolech a lomech. Příklad-meč: http://2.bp.blogspot.com/-eycnIrMmlic/UuiAnoRIWMI/AAAAAAAAF4E/61PqYVKATJQ/s1600/ magical-sword-5047.jpg

Hráči: (2/2) Elohir, Tarata

Fórum ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

1

Zdich Koželuh - 23. února 2018 22:29
Zdich Koželuh

Vyvěsil jsem poslední, vodou nasáklou useň a teď ty pitomý lišky.
"Agrr." V takovým vedru, kdo se má se smradlavkama prašivejma zdržovat.
Dneska mám hrozný sucho v krku. Toužebně se na chvíli zahledím do ulic, směrem k hospodě. Myšlenka na studené pivo je pro mě opravdu velkým lákadlem. A ne jen pivo. Ten dokonale tvarovaný zadek! Jak se pohupuje ze strany na stranu, když Maruška roznáší korbele. V té sukni, co měla včera...sakra, zase mě tlačí kalhoty. Nesmím na to myslet.
Lišky pitomý. Chci je namočit do solného roztoku, ale nemůžu. Voda v jámě vypadá jako čtrnáct dní starý obsah řezníkovy kádě na chytání krve. Nehodlám poničit srst lišek a ani nálev vyměňovat. Je to práce pomalu na půl dne. S vírou, že mi svleky do zítřka neshnijí s nimi mrsknu do prázdného vědra a jdu domů, do kuchyně.
V kuchyni odhrnu hromadu nádobí, na kterém zasychá staré jídlo a obletují ho mouchy, abych mohl vylézt po stole na vysokou polici. Tam zašátrám ve starém, malovaném hrnku a vylovím nějaké mince. Jenom pět? V hlavě se mi mihne závan svědomí. Je nutné abych šel dneska do hospody?
Podívám se na hromadu nádobí, které by potřebovalo umýt. Na špinavou dřevěnou podlahu, která vypadá jako hliněná a na chomáče pavučin u stropu. Jo, je nutné jít do hospody.
"Cha!" zaraduji se, když najdu zbytek jídla ze včerejška. Najím se a snažím se u toho nemyslet na množství muších vajíček, které jsem právě snědl s večeří.
Před dveřmi ven se ještě zarazím. Podívám se na mokrou košili, upocenou v podpaží a se spoustou skvrn od všeho možnýho.
"Dobrá." Převlíknu se do čisté. Je také flekatá, ale čistá flekatá. Třeba si Maruška všimne.
Vyjdu ze dveří, směr hospoda...

Zdich Koželuh - 22. února 2018 15:47
Zdich Koželuh

Díky za přijetí. Kdy to vypukne?

Evelin Talve - 25. prosince 2017 01:26
Evelin Talve

//Děkuji, tobě také :)

Pán Jeskyně - 24. prosince 2017 22:33
Pán jeskyně Firetail

// Veselé Vánoce ^^

Čorka - 9. ledna 2017 11:08
Čorka

Pán Jeskyně 9. ledna 2017 10:14
//aha tak je to tím skinem, dík za typ

Pán Jeskyně - 9. ledna 2017 10:14
Pán jeskyně Firetail

// text je kompletní. Kopírovala jsem jsem odkazy, kdybych je rozdělila, tak by mi nefungovaly. Ono záleží taky na tom, jaký máš skin stránky. Na některých se to nezobrazuje. Na tom základním Galéria je to třeba okey.

Čorka - 9. ledna 2017 05:57
Čorka

Pán Jeskyně 8. ledna 2017 22:45
//kus textu (konec každého řádku, odhadem tak 10 písmen) mi chybí, jsi to psala jinde a kopírovala sem?

Pán Jeskyně - 8. ledna 2017 11:44
Pán jeskyně Firetail

// velmi moc se omlouvám, že podání příspěvku tak dlouho trvá, až se odpoledne vrátím domů, tak vám sem něco hodím. Jak se budu stěhovat, tak mnoho času není

Pán Jeskyně - 24. prosince 2016 21:51
Pán jeskyně Firetail

// Veselé Vánoce

Čorka - 23. prosince 2016 19:47
Čorka

//Ve­se­lé Vá­no­ce a šťast­ný nový rok! ;)

Čorka - 2. října 2016 13:18
Čorka

//zdravím a děkuji za přijetí, šeptání vítám;)

Pán Jeskyně - 2. října 2016 13:11
Pán jeskyně Firetail

// Tak vám tu oba pěkně vítám :)

První příspěvky můžete očekávat buď ještě dnes nebo zítra. Předem říkám, že se bude šeptat.

Pán Jeskyně - 1. října 2016 15:53
Pán jeskyně Firetail

Něco k přihláškám:

........................................................
Jméno:
jakékoliv, které se hodí do období středověku

Atributy:
Povaha postavy, co má a nemá ráda, z čeho má strach.

Kouzla a schopnosti:
kouzla jednoduše nepiště, ale napište co má vaše postava za dovednosti (například i takové drobnosti jako praní, šití, jestli umí rozdělat oheň, lézt po skalách a tak, pokud se chápeme )

Popis:
Tak jak jste zvyklí.

Životopis:
stručně co jste do současnosti dělali. Klidně i nějaké vzpomínky. Ale ať to má nějakou hlavu a patu :)
........................................................

Zkrátka to obvyklé. Nepiště nic o tom, kdy a kde budete uneseni, to nastane až během příběhu.

1


↑ navigace

Záložková navigace