Bojiště: Země (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Bojiště: Země

Pán Jeskyně:

Hayate

Systém:

ORP

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

21.11. 2016 astronomové zaznamenaly objekty blížící se k zemi ohromnou rychlostí. Měli za to, že to byly asteroidy. Tyto objekty byly na přímém kolizním kurzu se zemí, avšak dle odhadů byly před 57 světelných let daleko, takže ke srážce nemělo dojít ještě několik desetiletí a tyto objekty byly pouze zapsány a dále ignorovány.
6. 12. 2016 se však zjistilo, že tyto objekty se přiblížily na vzdálenost 42 světelných let, což začalo udivovat a přitahovat všechny vědce. Přepočítávaly se všechny možné výsledky a rovnice, zda je to správně, protože to by znamenalo ,že za 3 týdny objekty urazily vzdálenost přes 15 světelných let a to nebylo fyzikálně možné.
10. 12. 2016 byly objekty už jen 36 světelných let daleko do země a bylo to jasné. Tyto objekty musí být umělého původu a nemohly to být žádné asteroidy. Vypadalo to, že se k zemi blíží mimozemská inteligence.
4. 2. 2017 bylo veřejnosti ohlášeno, že do sluneční soustavy vstoupily 3 neznámé objekty zřejmě mimozemského původy, které překonaly za méně než 3 měsíce vzdálenost okolo 60 světelných let. U veřejnosti to samozřejmě způsobilo zmatky a chvíli trvalo, než se veřejnost trošku zklidnila.
6. 2. 2017 tři neznámé objekty proletěly kolem Saturnu. Vypadá to, že zpomalují a opravdu mají namířeno k zemi. V některých státech propuká hysterie. Větší státy jako USA, Čína, Rusko, Japonsko, Indie a další sjednávají mimořádný summit, kde chtějí projednat tuto situaci.
10. 2. 2017 na summitu státu se projednalo, že se bude přistupovat obezřetně. Pokud cizáci nebudou jednat agresivně, tak žádná z armád nezaútočí, avšak pokud bude třeba, armády budou bránit Zemi společně. Zároveň se již tři objekty blíží k měsíci. Jdou i záběry. Jsou to obrovská, několika kilometrová plavidla.
11. 2. 2017 na oběžné dráze země se ustálily tři mimozemská plavidla. Z vesmírné stanice ISS jsou jasné záběry. Tyto plavidla se rozmisťují kolem Země. Zdá se, že každé z nich je nad jedním z velkých oceánů.
12. 2. 2017 se z plavidel vypouští neznámé objekty mířící k zemi. Jsou jich tisíce. Astronauti na ISS to popisují jako roj kobylek blížící se k zemskému povrchu a následně popisují, jak se tento roj zapaluje v atmosféře. Vypadá to ,že tyto objekty míří na pobřeží celého světa…
Blužší info na nástěnce a na Foru

Klíčová slova:

Sci-fi, XCOM

Jaké hráče:

Hledám především aktivní hráče, kteří se nebojí jít do akce. Budete hrát za vojáky. Rád bych měl aktivitu aspoŇ jednou za tři dny, nejlépe tak každý den či aspoŇ ob den. Rád bych lidi schopné psát souvislý text, avšak rozumně, nemám zájem o někoho, kdo na 3 A4 popíše, jak vstává z postele s tím si jděte do léčebny, kde s vám ibudou řešit váš problém neklidných prstů

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Nástěnka jeskyně je prázdná.
Hráči: (1/6) Zmijozel

Fórum ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

1

Pán Jeskyně - 27. září 2017 14:29
Pán jeskyně Hayate

Pár informací k postavě

tak nějak sem nahodím, jak asi bude vypadat sepsaná postava už u prvního příspěvku. Abych vám tam nemusel vše psát já ,tak doufám ,že mi ta práce ubude a nepřibude. Budete mít 30 bodů na rozdělení do vašich schopností jako je síla, přesnost atd... podle bodů do těchto schopností se vám pak zvednou vaše statistiky. Jinak bych byl rád, kdyby jste mi psali ten základ té statistiky a pak to, co vám to přidá za schopnosti. Bude to pro mě jednodušší

Jméno: Por. Edie Skinners

Atributy: Role- Medik
Čas: 50 + 4 / regenerace 50 za kolo
Energie: 30 + 4 / regenerace 15 za kolo
Přesnost střelby: Běž 50 % + 9, Od boku 70 % + 9, rychlé míření(dávka v rychlosti) 85 % + 9
Přesnost hodu: při mířeném hodu 50 % + 6
Preciznost: 60 + 13
Odvaha a vůle: 0 + 16,5
Reakce: 0 + 12
Rychlost: 0 + 22

Klidný, usměvavý a v dokáže zachovat klid i ve vážných situacích. Často si ze všeho dělá srandu ,aby zmírnil stres a aby se vyrovnal se situací kolem

Kouzela a schopnosti:
Síla: 2
výdrž: 2
Odolnost: 2
Rychlost: 4
Vůle: 6
Inteligence: 8
Přesnost: 4
Boj: 2

JE velmi schopný biolog a vyzná se dobře v toxikologii a farmacii. JE schopný z bylinek vytvořit základní léčivé masti či čaje.
Velmi zkušený doktor, který dokáže operovat v každé situaci.
Lehce se vyzná i v pyrotechnice
Dobrý střelec, ale žádný sniper
V boji na blízko lehce tápe, ale dokáže se ubránit.

Popis: asi 180 cm vysoký a kolem 80 kil vážící blonďák s modrýma očima, které překrývají lehce delší vlasy, které má po stranách vyholené. Nos je spíše orlí a ve tváři má stře řezané rysy. Mírně vystouplá brada a velká ústa jsou u něj nepřehlédnutelná, protože když se usměje, tak je to opravdu od ucha k uchu. Dalo by se říct ,že vypadá na Dolph Lundgren.

Životopis: To si už nějak domyslíte :-) Tohle je stručný popis vašeho velícího důstojníka

Pán Jeskyně - 21. září 2017 19:51
Pán jeskyně Hayate

Hra bude v podobném stylu jako jsou hry X-com. Kdo nezná, tak pozná. Tato hra je tahová, strategická střílečka. Udělám to však na způsob ještě těch starých dobrých X-comů.

Budete se pohybovat normálně a hrát tak jak jste zvyklí, ale jakmile dojde na boj, tak se „aktivuje“ bojový mód. V tomto modě najednou budete muset využívat vaše vlastnosti, které zde popíšu. Rozhážete si pak i body do atribut, které také popíšu. Nyní si tedy pojďme popsat vaše hlavní vlastnosti

Síla- Určuje, kolik toho unesete a také jak silnou ránu dokážete dát. Zvyšuje útoky na blízko, avšak má dvojnásobný efekt u zbraní s drtícím efektem( pažba, palice, obušky atd…)

Výdrž- Jednoduché, čí mvíce výdrže máte, tím déle dokážete snášet námahu, tím dále doběhnete bez odpočinku, tím déle dokážete bojovat, nežvás tělo přestane poslouchat. Částečně zvyšuje i účinky odolnosti

Odolnost- Tato vlastnost vlastně určuje, jak moc snadné(těžké) je vás zabít. S minimální odolností vás složí na zem i rána od dítěte, ale s maximální dokážete ustát i výbuch granátů bez toho, aniž by to na vás zanechalo trvalé následky.

Rychlost- určuje, jak moc jste obratní a rychlí. Tato vlastnost je vcelku universální. Určuje, ja krychle dokážete zaměřit, jak rychle dokážete zaběhnout určito uvzdálenost nebo jak rychle dokážete reagovat. Celkově snižuje čas potřebný na akci.

Vůle- Díky vůli se stanete psychicky odolnějšími. Nevyděsí vás jen tak něco a především pokud ubdete pod vlivem psychotropní látky, tak to částečně odstíníte a dokážete překonat.

Inteligence- Tato vlastnost je důležitá pro techniky, ženisty a mediky. Čím vyšší ji máte, tím lépe ovládáte technologii, přírodní vědy či anatomii. Pokud bude mít medik vysokou inteligenci, tak zachrání téměř každého. Naopak, pokdu ubde mít nízkou ,tka to bude prostě typ člověka, co prošel testy jen tak tak a vlastně nic neumí a pod rukou mu umře i někdo, kdo se škrábnul o hřebík.

Přesnost- Tato schopnost pro vás také bude důležitá. Určuje to, jak jste schopni přesně mířit. Snižuje šanci na to ,že minete, lépe se díky přesnosti trefíte granátem nebo i lépe zabodnete nůž mezi nekrytá místa nepřítele

Boj- tato vlastnost je důležitá pro někoho, kdo bude bojovat na blízko. Můžete být sice velcí hromotluci, ale pokdu neznáte chvaty, tak vás přepere i malý šaolinský mnich a ani nebudete vědět, zda máte hlavu v zemi či v zadku.


Toto by byly základní vlastnosti. Tyto vlastnost ivám však budou určovat vaše bojové statistiky. Každou si popíšeme a u každé napíšu, čím a jak je ovlivňována.

Čas- nejdůležitější věc ve hře. Čas budete využívat ke všemu. K přebíjení, k běhu, ke střelbě, k mlácení. Budete rozdělen do desítkové soustavy a každý bude mít základ 50 času. Čas se vám vždy na začátku kola obnoví o 50( regenerace času pak také bude ,takže se vám v pozdější fázy může obnovovat i o 100). Dejme tomu, že 10 jednotek času bude přibližně jedna sekunda, avšak je brán i něco jako soustředění… vámi vnímaný čas částečně. Aby jste z krytu na někoho vystřelili a nemuseli si u toho házet kostkout, ale aby jste ho trefili na 100 %, tak budete potřebovat dejme tomu 40 jednotek času( záleží na typu krytu, v jaké pozici jste, jakou máte zbraň, jak daleko je protivník). Dejme tomu, že tato akce by trvala asi 2 vteřiny celé, ale váš cíl by zaručeně dostal co si zaslouží. Pokud by jste nechtěli ztrácet čas, tak napíšete, že střelíte dávku do prostoru, kde asi bude nepřítel. Spotřebujete 25 jednotek času na 3 střely místo jedné, avšak si budete muset hodit kostkou, zda jste trefili. Více můžu vysvětlit dále a vše bude rozepsané v postavě.
Čas se bude navyšovat vaší úrovní a zkušenostmi a rychlostí. S každým bodem do rychlosti vám přibyde 1 bod do času. S každou úrovní či povedou důležitou akcí( ošetření vojáka, oprava důležitých systému stroje) vám přibude také jeden čas.

Energie- Tato vlatnost je také důležitá. Určuje, jak jste unavení. Většinou se spotřebovává běháním a čím více toho taháte, tím více vám energie klesá. Pokud vám dojde energie, tak se nehnete z místa, vaše tělo vás prostě neposlechne, jste vyčerpaní a sotva lapáte po dechu. Každý bude mít na začátku 30 jednotek energie a bude se mu obnovovat 15 jednotek energie za kolo. Tato statistika je spojená s výdrží a odolností. S každým bodem do těchto vlastností vám přibude jeden bod do energie.

Přesnost střelby- Tato statistika je pro vás asi nejdůležitější. Každý budete mít na začátku 50% šanci za běhu, 70% šanci od boku či bez většího míření a 85% šanci s mířením. Na míření jsem psal ,že se házet nebude, ale je možné ,že to po vás budu chtít pokud kolem vás budou padat bomby či budete na vratké lávce atd. Přesnost si můžete také zvyšovat a můžete ji mít klidně i 200 %, což znamená, že pokud si hodíte ,tak budete mít bonusy k tomu hodu.Tato statistika se zvyšuje rychlostí, inteligencí a přesností. Za každý bod do inteligence a rychlosti vám přibude 0,25 % přesnosti. Zak aždý bod do přesnosti vám přibude 1,5 %.

Přesnost hodu- Tato statistika zase určuje, jak moc jste přesní s házením granáty, kameny, předměty… Každý začíná s přesností 50 %. To znamená ,že při hodu se většinou trefíte, do oblasti dopadu okolo 3 metrů, ale pokud si budete chtít zahrát na Luka Skywalkera a trefit malou dírku, tak si budete házet. Zde záleží na Síle a přesnosti. S každým bodem vám přibude 1 %.

Precisnost- Tato statistika je důležitá u boje na blízko a s chladnými zbraněmi. Určije, jak moc dokážete zaměřit v rychlosti a stresu důležitá místa. Každý začínáte s precisností na 60, což znamená ,že v klidu dokážete relativně přesně trefit cokoliv, ale v rychlost ia akci už vám to může dělat problém, kor pokud se potřebujete trefit mezi zbroj. Zde záleží na typu zbraně. Tupým zbraním Síla přidává 2 body, jinak pouze 0,5 bodu. Také zde záleží na inteligenci ( 0,5 bodů za každý bod int) a na rychlosti ( 0,5 bodů za každý bod do rych.). Boj a přesnost vám přidávají po jednom bodu.

Odvaha a vůle- Tato statistika je velmi důležitá. Pro jistotu jsem to nazval jak vůli ,tka i odvahou, abyn ěkdo neměl problém. Čím vyšší je tato statistika, tím hůře na vás působí jakékoliv psychické nátlaky, výslechy či dokonce stres. Pokud máte nízkou OV(Odvaha a Vůle), tak se vaše postava může sesypat i pod lehkou střelbou, ale pokud ji máte vysokou, tak vás nerozhodí ani když vás ohodí střeva vašeho psa. Zde záleží na odolnosti, inteligenci a vůli. Odolnost vám přidává 0,25 bodu, int 0,5 a vůle vám přidává 2 body. Zde každý začínáte s 0 body.

Reakce- Tato statiska je důležitá, pokud zrovna nehrajete a hraju já. Čím vyšší je ,tím lépe vaše postava sama od sebe zareaguje na svoji ochranu. Třeba pokud stojíte za rohem budovi a najednou na vás vyběhne protivník, tak vysokými reakcemi ho zvládnete střelit/trefit pažbou, ale s nízkými nestihnete zareagovat a dostanete ránu. Zde vám bude dopomáhat jak jinak než rychlost, boj a přesnost. Rychlost vám přidá 2 body, Boj 1 bod a přesnost 0,5 bodu.

Rychlost- Tato statistika určuje, jak rychle dokážete dělat různé úkony. Neurčuje rychlost běhu, to je poté jiš vlastnost dřívější. Tato statistika určuje, jak rychle vykonáváte určité úkony jako je u medika operace, či jen jednoduché přebíjení, jak rychle technik dokáže zašroubovat šroubek, jak rychle dokáže ženista aktivovat nálož atd… U této statistiky vám pomůže Inteligence, která vám přidá 2 body za každý bod do int, přesnost, která vám přidá 1 bod a rychlost, která vám dá 0,5 bodu.

Pán Jeskyně - 21. září 2017 19:20
Pán jeskyně Hayate

Prvně něco o světě, kde se to vše odehrává

Jste v alternativní realitě, kde jsou věci podobné, avšak jiné. Je podobná krize, jako v naší realitě- Na dálném východě jsou války. Neexistuje NATO, avšak existuje WONA ( World organization of Nation Armies). V této organizaci je USA, Kanada, Celá EU, Japonsko, Rusko, Čína, Indie, Austrálie, Egypt a pár dalších států. Vzniklo v roce 68, kdy málem vypukla třetí světová při útoku Turecka na Ukrajinu. Z ukrajiny se stal zemědělský stát, který prosperuje a Turecku se silně nedůvěřuje. Momentálně probíhají boje na Arabském poloostrově, protože Saudská Arabie chtěla získat hranice jak Iraku ,tak Egypta. V této oblasti jsou armády WONA a operují tu již 4 měsíce.

Vy jste členem armád v této oblasti. Je jen na vás z jaké armády budete, ale operujete všichni dohromady, takže se Japonec potkává s Američanem i Rusákem, ale klidně i Francouzem. Je na vás, cosi vyberete.
Zde je několik hodností, které máte na výběr. Hodnosti jsou sjednocené a je jich méně. Jsou jen rozděleny na řadové vojáky, Poddůstojníky, Důstojníky, Vyšší důstojníky a poté generály.
Mezi řadové vojáky patří Vojín a Desátník
Poddůstojníci jsou Seržanti a Praporčíci
Mezi Důstojníky se řadí hodnosti Poručík a Kapitán
Mezi vyšší důstojníky pak Major a Plukovník
A pak zde máme několik generálů jako je brigádní, admirál atd atd.

Poprosil bych vás, kdyby jste si vybrali hodnosti, ale nejvíc Poddůstojníky, takže Praporčík bude vaše nejvyšší hodnost. Poté si možná ve hře hodíte o to, kd oz vás dostane Důstojnickou hodnost a bude moct velet, pokud budete mít zájem.

Nyní k ději. Jste členy pluku, který se má vydat k objektům, které spadly z vesmírných plavidel na oběžné dráze. Máte je prozkoumat a případně navázat kontakt, pokud možno mírumilovnou cestou. Letíte tam vrtulníky. Tato jeskyně je Remake, takže někdo už zná začátek :-D

Další ,co tu bude, tak role

Medik- má pouze sekundární zbraň(sekundární beru jako malé automatické typu MP5 atd.. primární jsou třeba snipy, útočné pušky typu AK atd.. pak jsou ještě pistole, ale tu má každý) a místo primární má obrovský batoh s věcmi na polní operace(dezinfekce, skalpely, morfium atd...) je to prostě doktor. Žádná jednotka se bez něj neobejde

Ženista- Znalec přes pyrotechniku, má opět pouze sekundární zbraň a jako primární má Odpalovač raket( buĎ RPG nebo raketomet). Vždy jsou dva ženisté(jeden má raketomet, druhý nese velkou část střel). Druhý ženista bývá NPC, ale můžete se dohodnout být dva ženisté jako kamarádi. Má u sebe více výbušnin než ostatní.

Podpůrný střelec- Prostě obyčejný kulometčík. Má opět pouze sekundární zbraň a k tomu lehký kulomet. Má funkci krýt ostatní při postupu čí ústupu. Je to hlavní palebná síla jednotky

Technik- Znalec přes auta a elektroniku. Dokáže se hacknout do čehokoliv a rozjet snad jakékoliv auto bez klíčků a opravit jej ( obrazně řečeno). Má jak sekundární, tak primární zbraň + brašnu s nářadím a menší přenosný kufřík s pc.

Voják- Ničím vyjímečný. Má jak sekundární, tak primární zbraň. Jeho výhodou je ,že toho nese míň než ostatní a tak si může vzít něco navíc nebo se připojit k předešlím specialistům a pomáhat jim.

Radista- Velmi důležitý člen jednotky bez kterého je daná jednotka prakticky slepá. Má spojení s okolím a hlavně s velitelstvím ,které předává rozkazy. Má jen přimární zbraň a místo sekundární má rádio.

Následně dostanete ještě nad, či pod role, ale to v pozdější fázy hry.

Jinak do přihlášky. Asi bude lepší ,když mě nejdříve kontaktujete a domluvíme se, ale do atribut si napiště, jaká vaše postava, zda jste voják co jde po penězích, či medik co chce pomáhat v boji… prostě charakteristika vaší postavy.
Kouzla a schopnosti jednoduché- Rozepište zde co umíte, pokud jste ženista, tak napište, žese vyznáte v chemikáliích a výbušninách, víte jak udělat třeba střelný prach v přírodě a bla bla…
Inventář vám sám dopíšu, vy si max dejte nějáké soobní věci. Kdyžtak můžeme prodebatovat zbraně.
Popis, pokud možnost obličej pdorobně, zbytek tak nějak už ležérně
Životopis- jak jste se dostali do armády, co jste dělali předtím atd…

1


↑ navigace

Záložková navigace

Buri's blog