Mass Effect- Přízrak minulosti (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Mass Effect- Přízrak minulosti

Pán Jeskyně:

Hayate

Systém:

ORP

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Děj se odehrává 10 let po porážce Smrťáků, kdy byli zníčeni(rudý konec). Většina technologie v galaxii byla výbuchem citadely zníčena, avšak během těchto deseti let se podařilo znovuvybudovat citadelu a některé hmotné vysílače. Utvořila se nová rada, která se nyní skládala z velké části ras v galaxii a galaxie se snažila vzpamatovat z války. Váš příběh ale začíná příchozí zprávou od Garruse Vakariana, který si vás vyhlédl a vybral vás do své posádky. Čas a místo schůzky je ve zprávě a bližší informace prý dostanete na místě. Patříte mezi ty nejlepší a proto si vás vybrala legenda ze Smrťáckých válek. Otázkou je, proč zrovna vy a s čím zrovna tato legenda potřebuje pomocT?

Klíčová slova:

Mass Effect

Jaké hráče:

Aktivní, kreativní a trošku znalé MAss Effect universa, aby se neztrácely. Poprosil bych prvně spíše psát poštolkou a domlouvat se na postavě. Nevyžaduji tu role jako adept, vojá ka tak. Každý můžete umět vše, ale samozřejmě to zaměření bude, ale pouze orientační.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Ok, takže jste prošli zdravotní prohlídkou. Jako bonus tu mám pro vás malej dárek. Nepište to pokud možno ostatním. Je čistě na nich ,zda si za doktorem zajdou či ne. Pokud nezajdou a zapomenou na tu, tak bonus mít nebudou. Tohle si dejte do kouzel a schopností. Buď pod nebo nad, to enchám na vás Výdrž: Zbroj: Biotika: Zbraně: Technika: Rychlost: Boj: Rozdělíte si zde 50 bodů, přičemž na každou další úroveň potřebujete o bod navíc, což znamená ,že na první úroveň schopnosti spotřebujete 1 bod, na druhou úroveň spotřebujete 2 body(dohromady s první to budou 3 body) na třetí úroveň 3 body(dohromady s prvn ía druhou to bude 6 bodů) atd atd… Každá úroveň, vám zlepší dovednosti a s dalšími úrovněmi se rozdíl bude zvyšovat. Rozdíl mezi první a druhou úrovní je většinou malý, ale rozdíl mezi 9 a 10 úrovni může být i dvojnásob či trojnásobný. Nyní popis. Výdrž - určuje, kolik toho vydržíte. Vytrvalost, kolik snesete zranění, jak těžká, jak se z toho oklepete atd… Na první úrovni nejste vlastně víceméně nicky. Sundá vás jedna rána pěstí a máte co dělat ji rozchodit. 2. úroveň vám umožní vydržet už více ran, uběhnout nějaký ten kilometr a furt nevyplivnou plíce 3. úroveň vám dá již fyzičku průměrného vojáka. Zvládnete snést pár ran, dokonce i kulku, která netrefí přímo životně důležité orgány se štěstím přežijete. 4. úroveň- Uběhnete pár kilometrů už víceméně v pohodě, ve rvačce dokážete ustát vcelku hodně ran, ale furt nejste žádný rambo. 5. úroveň- pokud vás někdo postřelí, tak to nějakým způsobem rozchodíte, větší vzdálenosti uběhnete již bez většího zadýchání se 6. úroveň- máte fyzičku jako nadprůměrní vojáci. Vydržíte vcelku dost ran a už si začínáte rozumět i s kulkama. 7. úroveň- Patříte mezi takové ty, co do nich může někdo bušit jak chce a nic to s nima neudělá. Zaběhnete již i maraton, ale zpotíte e u něj. Odemyká schopnost Adrenalinové pumpy. 8. úroveň- pokud dostanete zásah kulkou, tak vás to nijak netrápí, pokud nedostanete zásah do životně důležitých orgánů. 9. úroveň- může se stát ,že si o vás při rvačce někdo zlomí ruku, Maraton zaběhnete bez větších problémů. 10. úroveň- Maraton zaběhnete víceméně sprintem, vydržíte i zásah kulkou do důležitých orgánů s větším štěstím a pár dalších kulek vás taky ještě nepošle na onen svět. Ve rvačce jste jak Bud Spencer Zbroj- chrání vaše tělo před odřeninami, okolními podmínkami jako toxicita, dokáže vás ochránit i ve vesmíru a do určité míry i před bodnými či střelnými straněními. Na první úrovni je to víceméně jen kus pevnější látky, která vás na chvíli ochrání ve vesmíru, ale má omezenou vzduchovou kapacitu, před toxicitou vás ochrání stěží a další ochranu taky nečekejte(ochrana před toxiny 10 % na 5 minut. S každými 10 % navíc klesá ochrana o minutu a vzduch na 3 minuty, ale ve vesmíru kvůli teplotě vydržíte asi minutu, než začnete mrznout, tak 2-3, než téměř zmrznete. Po 4 už budete nejspíše mrtví) 2. úroveň- Zbroj vás dokáže ochránit před lehkými nárazy, je lehce vyztužená, ale stále nic extra. Poskytuje vám i lehkou ochranu proti radiaci.(do 200 N a 2 minuty v lehké radiaci) 3. úroveň- máte zlepšené filtry, takže jste schopni se na chvíli pohybovat v lehce zamořené oblasti. (5 minut v 30 %. S každými 10 % klesá doba o 50 sekund) 4. úroveň- zbroj dokáže vydržet jeden či dva zásahy ze slabé ráže, že odrazit průměrný nůž. (většinou slabší samopaly či pistole popřípadě slabší brokovnice z větš vzdálenosti) 5. úroveň- Zbroj má lepší filtry a regulaci teploty. Dokáže vás na chvíli ochránit ve vyšších teplotách či ve vysokých mrazech, díky čemuž vydržíte i déle ve vesmíru. Má zvýšenou kapacitu vzduchu.(Vzduch na 15 minut, Dokáže vás uchránit před teplotou 70 stupňů či až – 40 stupňů na 10 minut. S každými 5 stupni od max. stupnice se doma zkracuje o 30 vteřin. Ve vesmíru vydržíte 2 minuty) 6- úroveň- získáváte jedno možné vylepšení vizoru(termovce, infra či jiné), vaše zbroj získává i lepší ochranu proti nárazům a radiaci(3 minuty ve střední radiaci a ochrana proti 500 N) 7. úroveň- získáváte další možnost vizoru. Vaše zbroj má vylepšené filtry a lepší ochranu proti teplotním extrémům.(60 % na 5 minut. S každými dalšími deseti procenty klesá doba o 40 vteřin. 90 stupňů až – 70 na 5 minut. S každými 5 stupni od max. stupnice klesá o 30 vteřin. Ve vesmíru vydržíte 3 minuty). Odemyká schopnost Opevnění 8. úroveň- Máte možnost vybrat si vlastní vylepšení. Vaše zbroj dokáže vydržet už i pár zásahů kulkami z běžných útočných pušek. Zvýšená kapacita kyslíku na 30 minut. Zlepšuje se ochrana proti nárazům na 800 N. 9. úroveň- Máte možnost dalšího vylepšení. Ochrana proti extrémům se zlepšila stejně tak i proti toxicitě. ( 110 stupňů až -120 stupňů na 5 minut. S každými 5 stupni navíc klesá doba o 30 vteřin. 80 % na 5 minut. S každými 10 % klesá doba o 30 sekund) 10. úroveň- Vaše zbroj vydrží i přímí zásah od brokovnice s běžnou municí a několik zásahů od útočných pušek. Se štěstí vydrží i zásah od odstřelovacích pušek. Vzduch máte na 45 minut, Ochrana proti toxicitě jakéhokoliv stupně na 5 minut. Ochrana proti teplotám na 5 minut od 150 stupňů až téměř do absolutní nuly. Ve vesmíru vydržíte 30 minut. Ochrana proti jakékoliv radiaci na 5 minut. Ochrana proti nárazům zvýšena na 1200 N. Biotika- umožňuje vám ovládat hmotu a gravitaci… co víc dodat mno. První úroveň vám umožní zvednou pomocí pole hmoty hrnet a po někom ho hodit. Jste víceméně amatéři 2. úroveň- umožná vám zvedat předměty o větší váze a pohybovat s nimi. Zvládnete pomocí pole hmoty zastavit jednoduchý úder pěstí(do 300 N) 3. úroveň- dokážete pomocí pole hmoty zastavit úder nožem či jiné zbraně( do 500 N) 4. úroveň- Dokážete vrhnout s předměty(či osobami) do 70 kg. Vrhnotu je silné slovo, spíše odhodit či přitáhnout. Dokážete vytvořit slabí biotický štít, který vás ochrání před jednou slabší kulkou. (ODemyká biotické schopnosti jako warp, odhození, slabý biotický štít a tlaková vlna) 5. úroveň- Dokážete již pohybovat s těžšími předměty a i vytvořit štít, který zastaví silnější kulku nebo silný úder pěstí. (do 800 N) Odemyká schopnoti Smeč, Tah, biotický štít a přitáhnutí 6. úroveň- zvládáte již složitější úkony s biotikou. Dokonce vytvoříte i štít, který unese pár střel či pár úderů. ( do 1000 N) Odemyká schopnosti jako singularita a Biotická bariéra 7. úroveň- Vaše biotika už je na vcelku slušné úrovni. Dokážete lépe ovlivnit rychlost svého pádu, spíše jen zmírnit(vydržíte pád tak z 10-15 metrů bez zranění, což jsou tak 3-4 patra)Odemyká schopnosti jako je Výpad, biotická střela(vyšlete kouli hmoty, která po nárazu odhodí cíl. Taková menší a silnější tlaková vlna či odhození) a Nova. Také zvládnete vytvořit už štít v menším okolí(asi do 2 metrů a chránit všechny, co jsou v něm) 8. úroveň- biotikou dokážete dělat již pěkné kousky. Házet předměty, vysílat tlakové vlny a podobně. Dokážete vytvořit štít či osobní bariéru, která vydrží nárazy o síle 2500 N 9. úroveň - vaše biotika je úž téměř dokonalá. Dokážete metat předměty všude kolem, dokážete zpomalit svůj pád už z téměř jakékoliv výšky a dokážete vytvořit bariéru, která vydrží nárazy o síle 4000 N 10. úroveň- vaše biotika je dokonalá. Dokážete prakticky vše na co jen pomyslíte. Dokážete udržet bariéru, která snese nárazy o síle 10000 N Zbraně- body v tomt odvětví vlastně rozhodují, jakou máte přesnost, jak znáte zbraně a kolik zvládnete skvěle ovládat. Na první úrovni jste rádi ,že se nestřelíte do nohy, ale terč taky trefíte. 2. úroveň- Zvládáte střílet z jednoho druhů zbraní s lepší přesností, ale musíte stát v klidu a ve stresových situacích se vám velmi špatně střílí. 3. úroveň- zvládáte už lépe střílet i pod tlakem 4. úroveň- vaše přesnost už je poměrně dobrá, pokud máte klid a čas zaměřit. 5. úroveň- Zvládáte střílet už i za pohybu a pod tlakem. Znáte své zbraně. Odemyká schopnost omračující střela. 6. úroveň- vaše přesnost se celkově zlepšuje. Máte možnost vybrat si jeden typ vylepšené munice. Odemyká schopnost Inferno granát, subtermální granát a oslepující granát. 7. úroveň- Můžete si vybrat jednu modifikaci na zbraň. Odemyká schopnost Napalm a gravitační granát 8. úroveň- Můžete si vybrat druhou modifikaci na zbraň a vaše přesnost a znalost zbraní už je na velmi dobré úrovni 9. úroveň- můžete mít druhou speciální munici. Vaše míření je téměř bezchybné. Jste znalcem zbraní, umíte je využívat všechny a zvládnete už i téměř slepé střílení(z poza rohu atd…) 10. úroveň- trefíte letící mouchu i po slepu, můžete si vybrat třetí munici a třetí modifikaci. Technika- určuje, jak moc jste zdatní v elektronice, technice, hackování a podobně. Na první úrovni jste vlastně rádi, že si na svém uni nástroji zahrajete kvasar… 2.úroveň- jste schopni vcelku dobře ovládat elektronická zařízení a vyznáte se v tom 3. úroveň- dokážete se s podřebným zařízením nahackovat přes slabé systémy. 4. úroveň- Dokážete využívat svůj uni nástroj na snadné přemostění elektroniky a lehké hackování. Odemyká schopnost Přetížení a taktické maskování 5. úroveň- S vaším uni-nástrojem dokážete už hacknout a přemostit složitější zařízení 6. úroveň- Získáváte schopnost hacknout se na dálku do cizích zařízení(méně zabezpečené Pady, uni-nástroje, počítače, bankomaty atd) 7. úroveň- Jste schopni hacknout UI na dálku, vytvořit bojovou nebo obrannou sondu a slabší technický štít, který snese nárazy do 500 N 8. úroveň- dokážete Hacknout složitější zařízení, které nemají tak dokonalou ochranu. Zároveň dokážete vysát energii z přístrojů nebo cizích uni-nástrojů/zbrojí a dobít tak své štíty. 9. úroveň- Odemyká schopnost Technické zbroje, která je schopna odolávat nárazům a kulkám do 1500 N a dokážete vyvolat neurální šok 10. úroveň- neexistuje téměř nic, co by jste nedokázali hacknout, vaše technické znalosti jsou prakticky na maximu a vaše Technická zbroj dokáže pohltit nárazy až 3000 N Rychlost- tato atributa určuje, jak jste hbití, rychlý a také i vaše reflexy. Být silný a schopný bojovat je sice fajn, ale pokud potkáte někoho, kdo je rychlý jako vítr, tak vám ani síla Krogana nepomůže. Na první úrovni zvládnete zaběhnout průměrně sprint a patříte mezi průměrné lidi. 2. úroveň- vaše rychlost se zlepšuje, ale furt jsou někteří rychlejší než vy. Dokážete ale i rychleji reagovat a tak vám jde lépe třeba hraní baseballu. 3. úroveň- vaše reflexy se zlepšují, dokáže být třeba dobrý brankář a nebo zareagovat včas při hospodské rvačce a vyhnout se úderu. 4. úroveň- pokud nejste připraven, tak vaše reflexy postačí na včasné varování. Pohybujete se už i poměrně rychle, zvládáte nějaké větší základy parkouru a gymnastiky s akrobacií 5. úroveň- Salta, přemety a uhýbání vám přestávají dělatproblém. Proti průměrnému nepříteli si budete připadat jako bůh. Proti někomu, kdo je rychlý či schopný budete rádi za trénink co máte. 6. úroveň- jste rychlý, hbití a obratní. Zvládáte už i lépe bojovou akrobacii. 7. úroveň- Vaše reflexy se velmi zlepšili a dokážete chytit i létající mouchu. Zvládnete včas zareagovat i když po vás někdo hodí nůž. 8. úroveň- váš sprint je nadmíru působivý a vaše hbitost je až k neuvěření 9. úroveň- jste rychlý, hbitý, zvládáte skvěle bojovou akrobacii, zvládáte se dostat téměř přes jakoukoliv překážku a málokdo vám uteče. 10. úroveň- vaše reflexy jsou tak dokonalé, že při troše štěstí zvládnete zareagovat i na výstřel a aspoŇ se stihnout pohnout tak, aby vaše zbroj odklonila kulku. Nezvládnete se však střele vyhnout… nejste Neo. Nikdo vám neuteče, jste obratný, ohebný jak hadí žena a prostě dokonalost sama! Boj- toto je vcelku důležitá schopnost pokud vám dojdou náboje nebo se k vám dostane někdo až moc blízko. Na první úrovni jste tak průměrný hospodský rváč. 2. úroveň- Patříte mezi lepší hospodské rváče. Dokážete dát vcelku slušnou ránu, ale profíci by se vám vysmáli. 3. úroveň- Postoupili jste na úroveň pouličního rváče. Dokážete se hýbat, dávat rány, i nějaké přijímat. 4. úroveň- Máte už armádní výcvik za sebou, zvládáte nějaké základní chvaty, při troše štěstí zvládnete i dva hospodské rváče najednou. 5. úroveň- Váš armádní výcvik postoupil vcelku vpřed a jste schopni sundat nějaké amatéry i na jedinou ránu. Nejspíš by jste bez problémů zvládli i dva hospodské rváče 6. úroveň- Máte už vcelku praxi ve rvačkách, ovládáte různé chvaty a víte, kam správně udeřit. Souboj porti přesile vám nedělá problém. Odemyká omni-blade 7. úroveň- Začínáte patřit mezi ty lepší rváče. Přesila vám nedělá žádný problém a znáte místa, kam udeřit, jste schopni se dobře hýbat a zlomit někomu pár kostí taky není problém. 8. úroveň- Létáte jak motýl, bodáte jak včela. Víc k tomu asi není co dodat. 9. úroveň- Pokud se na vás vrhne pořádný soupeř, tak jej odrovnáte jak nic. Nejspíše odrovnáte i průměrného Krogana. Odemyká schopnost omni-swordu(větší, ostřejší, odolnější) 10. Úroveň- Dokážete bez problémů sundat i Krogana, klidně i dva nebo tři Krogany najednou. Dokážete jedinou ránou zabít a jste téměř jak Chuck Norris. Téměř… nikdo nemůže být jak Chuck Norris. Tu máte pro přehled, kolik potřebujete celkem bodů na jaké úrovně 1/3/6/10/15/21/28/36/45/55 Doporučuji si dát vše aspoŇ na 3. Úroveň( samozřejmě pokud nejste biotik, tak nervěte body do biotiky a podobně). Se schopnostmi po jejich odemknutí se to má stejně jako u zvyšování úrovní těchto dovedností. Což znamená, že se pak musíte rozhodnout, zda si zvýšíte třeba zbroj nebo zda si vylepšíte opevnění. Vždy však od 5. Úrovně dostanete jeden bod navíc a od 8. Úrovně 2 body. Ti, co mají dohodnuté nějaké schopnosti a neměli by na ně dostatečné úrovně, tak se nebojte. Vy máte snížené nároky o jeden stupeň, takže třeba pokud se se mnou někdo domlouval na schopnosti Warp, tak na ní nepotřebuje 4. Úroveň biotiky, ale jen 3. Navíc schopnost dostanete automaticky po dosažení dané úrovně, takže na první úroveň nemusíte plácat body. Pokud by nebylo cokoliv jasné, pište. Pokud by byly nápady nějaké, pište
Hráči: (4/6) CoolGuy, Javik, Kirito, uzumaki naruto

Fórum ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

1 2 3

Pán Jeskyně - 8. srpna 2017 12:21
Pán jeskyně Hayate

// pak tam je ntřeba dopsat že je přesnější nebo že může stříletdávkam ia samozřejmě si tam pak můžete později přidávat i různá vylepšení atd...

Pán Jeskyně - 8. srpna 2017 12:20
Pán jeskyně Hayate

// Příklad toho jak by měla ta zbroj a zbrAň as iv inventáři vypadat

Mám třeba Zbroj na 6. úrovni a zbraně na 5.

Medium Titan Armor VI( protože mám zbroj na 6 úrovni ,tak dle toho máte i vy vylepšenou zbroj)
- Ochrana před poškozením: 47 mm tlustá titanová slitina místy se zpevněnou tkaninou.

-štíty: Dokáže snést až 5 střel z průměrné pistole, 3 střely z útočné pušky, 1 střelu z brokovnice z větší vzdálenosti více jak 5 metrů. Sniperku nezastaví.( záleží samozřejmě na druhu zbraně, třeba takovej Claymore by tohle nezastavilo nebo třeba od M-96 Mattlock by to vydržel otak 1-2 rány. Jsou to orientační čísla na PRŮMĚRNÉ zbraně)

-Ochrana před nárazy: Dokáže ochránit před nárazy o síle 200 N bez poškození. Do 300 N s menším poškozením, nad 400 N již nastává poškození těla( čím lehčí zbroj, tím lepší obrana proti nárazům, ale horší obrana proti střelbě. Těžší zbroje maj ízas skvělou obranu proti střelám, ale pokd us váma někdo jebne biotikou, tak to více ucítíte)

Zbraň- Cerberus Harrier V
Poškození: Silný zastavující účinek, dokáže probít 40 mm běžné ocely. Lehký zraňující účinek

Automatický režim. V základu 20 střel v zásobníku.

äsi tak to nějak by to snad mohl obýt :-)

Pán Jeskyně - 5. srpna 2017 14:00
Pán jeskyně Hayate

// Chtěl bych se zpětně omluvit za tak dlouhou neaktivitu. Bohužel jsem měl těžké a dlouhé období, když jsem chodil víceméně 16 hodin do práce a skoro jsem nespal :-) tEď už by to měl obýt snad lepší

Pán Jeskyně - 5. srpna 2017 09:51
Pán jeskyně Hayate

// Jo... a ještě s itam každý připište dalš ívěci co máte u sebe... uni-nástroj atd... a každý 10 000 kreditů. Snad jsem na nic nezapomněl

Pán Jeskyně - 5. srpna 2017 09:50
Pán jeskyně Hayate

// Mno.. znovu to tu rozjíždíme, doufám ,že to rozjedem tedy :-) jen bych rád, aby jste si do inventáře všichni napsali zbroj, nějáké základní parametry zbroje a pak i zbraně a jejich parametry.

Parametry zbroje-
Tloušťka zbroje, materiál a zda má nějáké kinetické či jiné štíty, zatím bez nějákých vylepšení pokud nemáte ve schopnostech body do zbroje

Parametry zbraně- Druh zbaně, průbojnost a poškození vám zapíšu sám. Jinak zbraňě se budou rozdělovat na 3 druhy poškození a to
Zastavující účinek- Většinou zbraně s větší ráží. Pokud do někoho střelíte, tak ho to prostě zastaví jakou dostane ránu.
Zraňující účinek- Zbraně, kterými, když trefíte, tak způsobí zranění, takže střepinové náboje, lehké náboje atd( k porovnání, tak v dnešní době má velký zraňující účinek třeba AK-47. Náboj vletí do těla a tím ja kej lehký ,tka nevyletí rovně, ale prakticky projde půlkou těla a tím způsobí o to víc zranění, než kdyby prošel rovně)
Zničující účinek- Zbraně jako granáty, granátomety, raketomety, ale může to být třeba i výbušná střela atd. Prostě zbraně a střelivo co níčí.

rozhodl jsme se to trošku rozšířit, aby byla sranda :-) pak ke každému z vás napíšu jakou máte odolnost proti určitým zraněním :-)

Patas.El - 2. ledna 2017 17:59
Patas.El

Garrusově oponenci neodporuji, myslím si stále svoje. Aria je jen zbytečný hmyz a kdyby bylo na mě odpálil bych celou Omegu i s celým jejím obyvatelstvem. Tato stanice je jen směs naprosté žumpy a nikdo z místních nijak nedělají galaxii lepší. Nicméně hádat se s kapitánem nemá cenu, stejně si ve výsledku udělám všechno po svém, tak jak mám ve zvyku. V současné chvíli mi však nahrává spolupráce, takže se zatím budu chovat, jako že mi na misi alespoň trochu záleží a potlačím ironicky úsměv.

Tak Jacin Rain má slabost pro asarijky. A kdo koneckonců ne. Tayla zatím nezareagovala, nicméně mám takový dojem, že se mnou určitě jít nechce a do páru s kroganem se taky nepohrne.
"S asarijskou na Omeze? Tak v tom případě hodně štěstí, obvykle to končí naprostou katastrofou," poznamenám směrem k Jacenovi.

Pak se otočím na Urdnota.
"Tak to vypadá, že jsme na sebe zbyli. Na rande s kroganem jsem ještě nebyl," řeknu a lehce se ušklíbnu.
Celkově vzato mi společnost krogana vyhovuje. Z kroganů je každý podělaný díky jejich neuvěřitelné síle a odolnosti, takže v případném boji by mohl upoutat pozornost, což je přesně to co mi vyhovuje.

Saren - 2. ledna 2017 16:03
Saren

Před Afterlife si nacvičeným pohybem zapálím cigaretu a dlouze z ní potáhnu. Na okamžik mě přepadne touha zastrčit pravou ruku do kapsy a opřít se zády o stěnu, načež si uvědomím, že zbroj, kterou nosím, žádné kapsy nemá. Zklamaně se tedy přiblížím o krok, o dva, ke zbytku týmu tak, abych se více začlenil, ale augmentovanýma očima stále těkám po okolí. Zabíják jen těžko pracuje sám. Lépe řečeno, sám by celé nemohl vymyslet, musí mu někdo pomáhat. Žebráci, ozbrojenci, lupiči, někdo. Vraždy jako takové si vychutnává sám, není pochyb, musí jít o mstu. Možná ně přímo on, ale někdo se mstí staré Shepardově posádce a zabiják může být jen najatý.
Tak, či onak, ten někdo stoprocentně hlídá Afterlife. Někdo z těch lidí tady se za chvíli velice nenápadně, nejspíš, jakmile si všimne, že ho schválně velmi okatě pozoruji, zvedne a zamíří pryč. Musí tu někde být, nehlídat Ariu by byla závažná chyba, stejně tak její setkání s Garrem, nepochybuji, že je to vše plánované a Garrus myslí na to, na co já. Zabiják se pokusí využít šance, dřív nebo později. Spíše později, ne dokud ho hlídáme. Rozdělení se je skvělá příležitost. Jestliže se mi podaří najít něco podezřelého, jsem na stopě, krom toho mám svou vlastní teorii, kterou si budu moci na Omeze ověřit. S kým ale jít? Komu důvěřovat?
"Taylo, byl bych rád, kdyby ses ke mně přidala." promluvím, podpatkem típnu cigaretu a až poté se na ni zadívám.
"Jsi biotička, já zase upřednostňuji boj zblízka, věřím, že se naše schopnosti dají nejlépe kombinovat. Střelba na nepřítele, kterého držím pod krkem by se rázem mohla změnit na střelbu do vlastních řad a s veškerou možnou úctou, Harratovi, jakožto kroganovi by nejspíš přišlo vtipné odrovnat dva cíle naráz a pan Thorm... řekněme, že bych nebyl nejistější s ním v zádech. Navíc by mi tvé schopnosti pomohli lépe maximalizovat rychlost, kterou disponuji a naopak, jsem si jistý, že i já disponuji užitečnými schopnostmi, které budou nejlépe v páru s ničivou biotikou." domluvím a levou ruku v černé rukavici sevřu mimoděk v pěst.
"Kromě toho... mám slabost pro asarijky." lehce mi zacuká v pravém koutku, čas odhalit, jak mí parťáci zareagují.

Katara67 - 1. ledna 2017 21:15
Katara67

Ty dva dny co trval let mi přišli jako velmi dlouhá doba. Ale aspoň jsem měla dostatek času se seznámit s lodí. Ano, né s posádkou, ale spíše s lodí samotnou. Kdyby bylo třeba, tak bych ráda věděla kde jsou únikové moduly, zda lze odněkud použít různé lodní funkce a tak podobně.

Né že by to bylo nutné, ale raději chci být připravená na všechno, než pak litovat. Konečně se dostáváme k Omeze a Garrus nás volá do zasedačky. Vyslechnu si zadání mise a pak hned zamířím do své kajuty se připravit. Když se ujistím že mám vše, tak se vydám za ostatními k přechodové komoře.

Během letu přemýšlím o tom co nás asi tak čeká a také mně napadá že si budu muset dávat pozor, protože i když sem se snažila být nenápadná, je možné že by mně tam někdo mohl poznat.. Takřka po přistání se objevuje známá tvář. Aspoň tedy pro mně. Teď však není čas se nechávat rozptylovat a tak mířím s vážnou tváří za ostatními do Afterlife.

Netrvá dlouho a stojíme před samotnou Ariou. Těžko říct zda si mně pamatuje, asarijek tu má poměrně dost. I tak jí ale kývnu na pozdrav. Dál už se však ani nehnu a psolouchám hovor našeho velitele a vládkyně Omegy. No, věci které se dozvídáme jsou velmi znepokojivé. Pokud jde někdo po Arie a Shepardově staré posádce, tak je to horší než sem si myslela. Co mně vážně znepokojuje, je fakt že ti jmenovaní byli všichni profesionálové, výborní bojovníci. A pokud je někdo všechny jen tak dostal... Bude to velmi nebezpečné.

Když je domluveno a my vyjdeme ven z klubu, tak se mi docela uleví. Byla tam už docela napjatá atmosféra... Po tom co Kane promluví se na něj zadívám. Přijde mi že jeho nápad není zas tak špatný, ale v tom co řekl o Arie se plete. A Garrus mu to dává najevo. "Myslím že pokud by Aria zemřela, tak by nastali vážné problémy v celé soustavě Terminus..

Nápad pana Thorma mi nezní zas tak špatně, jen by bylo složité to provést. Škoda že mně Aria zná. Kdyby né, tak bych se mohla přihlásit jako jedna z tanečnic a dávat na ní pozor z blízka..."

Pán Jeskyně - 1. ledna 2017 10:34
Pán jeskyně Hayate

// tak všem přeji šťastný nový rok a hodně úspěchů. Hlavně, ať se vám podaří dopadnout toho, kdo má tenhle bordel v galaxii na svědomí :-)

Pán Jeskyně - 25. prosince 2016 23:33
Pán jeskyně Hayate

Garrus se pousmje, když Thorm mluví o Arii jako návnadě a když hned poté promluví i Harrat, tak se začne i smát.
,, Uniká vám jedna věc. Pokud by se někdo zbavil Arii, tak by udělal poměrně dost škod. Za prvé by získal potřebný rozruch. A za druhé by způsobil občanskou válku na Omeze. Jen díky Arii se ještě Eclipse, BLood Pack a Blue Suns nepovraždili. Aria je drží zkrátka. Nechává je si dělat co chcou, pokud z toho ona sama má profit z jejich akcí a pokud nedělají moc velký problém. Aria tomu tady velí. Nebude Aria, nebude velení a ti tři se začnou rvát mezi sebou o nadvládu. A to ne jen na Omeze.
Vědomě Ariu nedonutíme aby dělala návnadu. Budeme jí muset hlídat. Mezitím se tu budeme procházet a zjišťovat informace. Pokuste se nevyvolat nějákou bitku či něco podobného. Pokuste se nechodit sami. Udělejte si dvojíce a dáme si volno. Já budu v klubu hlídat Ariu, kdyby se něco semlelo, tak vám dám ihend vědět."

dopoví Garrus a prohlídne si vás
,, Nebo chcete ještě někdo něcoříct?"

Urdnot Harrat - 25. prosince 2016 21:07
Urdnot Harrat

Vyslechnu si hlášení s posláním k přechodové komoře kde se máme sejít a jít na Omegu
* Pokud možno, snažte se nebudit moc pozornosti ... * zopakuji si v mysli Garrova slova * Snad nečeká že tomu vyhovím * odseknu nakonec opět v myšlenkách a zasměji se. Připravený prakticky jsem a tak jen zkontroluji stav zbraní a vyrazím k přechodové komoře, kde dojdu poslední jen tak tak v určený čas.

Uvítání není moc vřelé ale to ignoruju. Po citadele je to jen slabý odvar ale stejně nespokojeně a netrpělivě furt mručím jako pes, který nedostal co chtěl...
Kráčím po omeze. Býval jsem tady dřív ale od souboje s archandělem... Tedy Garrem jsem se tady neukázal.
Tiše následuji Garruse a věnuji letmý pohled Batarianovi i Kroganům ale asi je nepoznám a tak se zas jen rozhlížím očima kolem

Došli jsme před Ariu. Celou dobu se mírně culím ale je to jen drobný náznak toho, jak velký smích skutečně potlačuji
Chvíli s ní Garrus klábosí o zbytečnostech než konečně jdeme zase pryč a Garrus se zeptá na naše návrhy. To už se neudržím a dám se do smíchu... Bohužel jen těsně po té, co Drell domluvil svůj plán " To znělo špatně... Nesmál jsem se plánu našeho experta přes alkohol ale spíš Arii a její domýšlivosti. Víme, že ten koho hledáme jde po členech posádky. Proč by najednou změnil cíle na někoho, kdo si s Shepardem jen vzájemně pomohl... Já myslím, že jde o někoho jiného nebo má jen záchvat Paranoii. V obou případech si při své aroganci a domýšlivosti ta blbka myslí, že jde o někoho kdo má tak vysoké cíle. Nevěřím že tady najdeme to, co hledáme ale jdu do toho, Aspon někomu konečně nakopu zadek. Nábytek je moc odolný a je nuda když se nerozbije. " Poznamenám nakonec směrem ke Garrusovi o nábytku ve své 'kajutě'

Saren - 25. prosince 2016 14:05
Saren

Přivítání na Omeze. Srdečné přivítání na Omeze? A zase batarian? Jak já je nemám rád, chybělo jen málo a Smrťáci je vyhladili do posledního. Ale tahle chamrať byla i nad jejich síly. Nebo pod jejich úroveň? V duchu se usměji, ale na obličej pocit nereplikuji a zdánlivě se mračím. Stojím jako vždy co nejvíce vzadu, snažím se, aby mi nebylo vidět na nohy a ruce, co nejméně toho o sobě na první pohled prozradit. Nyní to byl však spíše zvyk, nepodmíněný reflex, neočekával jsem žádné nebezpečí. Jedna rada, pokud vás jde přivítat batarian s puškou, někde opodál se schovává někdo daleko mocnější, kdo mu pušku svěřil, takže pokud nejste na první pohled potrava pro červy nebo neřeknete něco opravdu hloupého, měli byste být v pohodě. Možná bych mohl psát turistické průvodce po galaxii? Ach... jak mi chybí Noveria...

Bylo mi příjemné nechat veškeré mluvení na Garrovi. Přeci jen v tom byl zběhlejší, měl daleko větší reputaci a ačkoliv jsem shopný celkem obstojně zmanipulovat jednotlivce, nejsem úplně nejistější řečník ve větších davech. Natožpak před královnou podsvětí. Aria, nejnebezpečnější asarijka v galaxii. A dost možná i nejkrásnější. Proč mám takovou slabost pro asarijky? Jeden neopatrný pohled a rozpáře mě jako hadrovou panenku, to mi bylo jasné. Stejně tak jsem věděl, že moc dobře věděla, kdo jsme. Podle toho, jak Thorm znervozněl a to byl nervózní takřka neustále, mi bylo jasné, že si domyslel to samé. Asi každý z nás způsobil na Omeze nějaké potíže. Řekněme, že se něco takového přihodilo i mně. To, že jsem při potyčce zabil dva její lidi, to jí asi netrápilo, přeci jen jsem jich zabil mnohem více z řad její konkurence. To, že jsem unesl jejího účetního a něco z jeho svěřeného majetku si přivlastnil, to by asi taky zvládla přejít, ostatně jsem nevěděl, o koho jde. Zprvu. Ale že jsem svedl polovinu jejích tanečnic, které musela narychlo nahradit děvčaty s daleko... řekněme menším charakterem, to jí dost možná vadilo. Aspoň se to říkalo a neměl jsem v plánu si to ověřovat, od té doby jsem na Omeze nebyl. Sakra, můžu za to, že se rozhodli odejít z vlastní vůle? Nic jsem jim přeci nesliboval. Tak proč se teď potím? A co ten pocit? Jako by mně něco svědilo vzadu na mozku. Čte teď mé myšlenky? Je to vůbec možné? Sníh, vánice na Noverii... mysli na něco neutrálního. Tak proč pořád vidím Ariiny přiléhavé šaty?

Z transu mě vytrhne až Thromův hlas. Drellové znějí trochu odlišně. Spíš více než méně. Jeho plán dává smysl. Kdo by to byl řekl? Thormův plán dává smysl. Je tu však jeden problém. Aria by nikdy nedovolila, aby se stala návnadou. Už jen to, že by si někdo mohl myslet, že byla skutečně dopadena a v nebezpečí, by jí stálo reputaci. Nemluvě o tom, že by byla zachráněna bandou vesmírné zoo vedenou slavným Garrem Vakarianem. Sama zdůraznila, že s námi mluví jen z úcty k Shepardovi. Jestli tenhle plán vyjde, udělám něco šíleného. Třeba pozvu Ariu na rande. Nebo políbím toho batariana, u něj mám asi větší šanci než u královny zločinu a to celou dobu cítím jeho dech na temeni hlavy a slyším, jak si mumlá nadávky, zatímco ze mě nespouští oči. Batariani, má oblíbená rasa...

Patas.El - 24. prosince 2016 15:53
Patas.El

Sotva vyjdeme na půdu Omegy, zhostí se mě nepříjemný pocit. Vůbec nejsem rád, že jsem zpátky, mám na toto místo příliš špatných vzpomínek. Jakmile nám zatarasí cestu turian s batarianem, zmocní se mě divný pocit. Na tomto místě nikomu nevěřím ještě víc než obvykle a tihle dva kumpáni nejsou výjimka. Trochu mě překvapuje, jak moc se Omega za tu dobu, co jsem tu nebyl změnila. Vše je najednou víc hlídané, což je mi podezřelé, na bezpečnost se tu nikdy příliš nehrálo.

Ihned poznám směr, kterým ubíráme, cestu do Afterlife znám velice dobře, i když jsem jej navštěvoval spíše sporadicky. Snažím se být maximálně nenápadný, občas se jakoby schovávám za Urdnota, nemám totiž zájem, aby kdokoliv věděl, že jsem zpátky, ne tak brzo. Když dorazíme k Afterlife, ihned poznám, že pokud se něco nezměnilo, tak je to pořád stejně otravná hudba jako kdysi. Je mi jasné, že míříme za Ariou, z čehož radost nemám.

Když vejdeme dovnitř, doufám že nikde nepotkám svoje staré známé, kteří se v klubu zdržovali docela pravidelně. Naštěstí je klub narván, díky čemuž mohu lépe zapadnout. Na druhou stranu bílých drellů asi moc v galaxii neběhá, takže mám dojem, že jsem prozrazen tak nebo tak.

Pak konečně staneme před Ariou, která je stejně protivná jako se o ní traduje. Při její poznámce, že některé zná, je mi jasné, že v tomto výběru figuruji, ostatně není moc bytostí na Omeze, které by o mně neslyšeli. Tím spíš ona. Garrus a Aria spolu chvíli debatují, já se spíš nezaujatě rozhlížím okolo a přemýšlím, kdy se budu moct vytratit k baru. Vůbec mě přitom nevzrušuje, že někdo jde po Shepardově bývalé posádce a jeho známých. To je mi vcelku putna. Sem tam sleduji Ariu, zda neuvidím nějaký náznak reakcí směrem ke mně.

Po skončení rozhovoru mezi Garrusem a Ariou se odebereme pryč z Afterlife, po cestě jen vrhnu smutný pohled směrem k baru. Garrus prohlásí, že Aria je zřejmě na řadě a zeptá se nás zda máme nějaké nápady. Moc nechápu, proč máme tuhle povrchní štětku chránit, galaxii stejně k ničemu není.
"Co ji použít jako návnadu? Tímhle způsobem se k vrahovi dostaneme nejpravděpodobněji a když se to náhodou pokazí, tak pro Ariu nikdo brečet nebude," nadhodím nezúčastněně.

Pán Jeskyně - 23. prosince 2016 13:31
Pán jeskyně Hayate

Všichni jste se shromáždili u přechodové komory a pár minut ještě čekali na Garruse. Na všechny se podívala kývnul
,, Dobrá, tak jdeme. Snažte se na sebe netahat moc pozornosti. Jsme prostě... turisti na Omeze."
Pousmál se a vyrazil ven. Vstoupili jste do dokového koridoru. Sotva co jste udělali pár kroků, tak sevám a Garrusovi postavil do cesty Batarian a Turian se zbraněmi a třemi krogany za zády. Batarian si vás prohlédne a pak se podívá na Garruse
,, Máte zpoždění... už na vás čeká. Aria nerada čeká."
,, Jo... musel jsem se stavit na citadele. Aria to určitě pochopí. Můžeme? Nebo je snad nějáký problém?"
Batarian si jen cosi zamrmlá a kývne, že jej máte následovat. Dostanete se před Afterlife, kde je plno lidí a taky plno bodyguardů
,, Hmmmm, nepamatuju si, že by to tu bylo tak hlídané. Aria se snad někoho bojí?"
podotkne Garrus, ale Batarian mu na to neodpoví. Projdete kolem fronty spousty lidí, kteří se tváří podivně, když kolem nich procházíte a "předbíháte". Ještě než se dveře otevřou, tak slyšíte hlasitou hudbu. Jakmielse dveře otevřou, tak vás hudba téměř ohluší.

Hlasitá hudba, sexy tanečnice, alkoholové opojení, to je Afterlife. Batarian se nezastavuje a všichn iv davu mu uhýbají. Dojdete ke schodům, u kterých stojí několik strážců
,, Počkejte tu..." řekne batarian a odběhne po schodech. Za chvíli se vrátí a mávne na vás. Garrus na vás kývne a vystoupáte po schodech, kde už na vás čeká Aria na svém legendárním gauči. Pousměje se na Garruse a pak si vás prohlédne
,, Jdeš pozdě... Našel sis nové kamarády?"
Garrus se zasměje a udělá krok k ní, ale strážci na něj namíří a postaví se mu do cesty
,, To dostanu takové uvítání po takové době? Žádné objetí ani polibky?"
Aria mávne rukou a strážci ustoupí, ale ona se jinak ani nehne
,, Bavím se s tebou jen z úcty k Shepardovi a z vděku při vrácení Omegy. A z určitých důvodů."
,, Ano... proto jsme tu. Tuhle partičku jsem nabral cestou, budou mi v tom pomáhat. Nejlepší v oboru."
Aria si vás začne prohlížet a pak se opět podívá na Garruse
,, Ano... některé znám."
,, Tím jsem si zcela jist. Přejdeme k věci? Sama ses mi ozvala."
Aria trošku poklesne hlavou a podloží si ji pěstmi
,, Ano. Ozvala jsem se, ale ty oc dobře víš proč. Sám na tom máš zájem. Víš moc dobře že..."
zastaví se uprostřed věty a pak se ohlédne za Garruse navás. Garrus e ohlédne přes rameno a pousměje se
,, To je v pořádku, jsou tu přeci se mnou. Je to má nová posádka. Taky jsi mluvila se Shepardem o všem předemnou."
Aria kývne a pokračuje
", že někdo jde po staré Shepardově posádce a jeho známých. Prvně Javik, pak Wrex a Grunt a teď i Velitel Alenko..."
Garrus se nepříjemně zatvářil
,, Ano... taky se to ke mě včera dostalo. A co ty? Nikde žádné problémy?"
Aria vypadá ustaraně a zamyšleně
,, Zatím ne, ale mám pocit, že měněkdo sleduje. Buď kvůli nahrávkám, co mám a nebo protože jsemtaky měla co dočinění s Shepardem. Proto jsem se ti ozvala. Bylo by lepší, když by jsi to vyšetřil co nejdřív, než měě tu začne někdo otravovat."
Garrus přikývne a vstane
,, Neboj se, postarám se o to. Wrex byl můj dobrý přítel a chci ho pomstít."
Aria dál už nic neřekne a vy výjdete ven z Afterlife. Garrus se na vás podívá
,, Vypadá to ,že je Aria další na řadě... nějáké nápady?"

Pán Jeskyně - 23. prosince 2016 11:14
Pán jeskyně Hayate

// Dneska pomáhám tátovi nabaráku a jak dojdu dom ,tak napíšu Když nechcou hrát, jejich chyba, já vás nebudu zdržovat od hraní, když oni jsou online a jsou líní. Pokud neodpovídá napodruhé, tak maj prostě smůlu. Online bývaj, neomluvili se. Nehodlám, aby mi padla další jeskyně kvůli neaktivitě některých hráčů, kteří zdržovali jiné

Patas.El - 23. prosince 2016 10:44
Patas.El

// To to začíná umírat rychle...

Pán Jeskyně - 20. prosince 2016 19:48
Pán jeskyně Hayate

Dodatek

Dodávám ještě jednu malou drobnost k bonusům :-) do Kouzel a schopností si nahoru napište povolání. Nic to nějak neovlivní, nezakážu vojákovi biotiku nebo Adeptovi nosit těžké zbroje atd... Jen vám to dá bonusy k úrovním

Voják má + 1 k výdrži a + 1 ke zbraním

Infiltrátor má + 1 k rychlosti a + 1 ke Zbraním

Vanguard má + 1 k biotice a + 1 k boji

Adept má + 2 k biotice

Technik má + 2 k technice

Sentinel má + 1 k biotice a + 1 k Technice

Pokud možno, tak aby vámi vybrané povolání nějak sedělo s tím, co jste si navolili. Takže třeba dám příklad. Tady Urdnot Harrat by si měl vybrat Vojáka, protože asi těžko bude s jeho schopnostmi a celkově psotavou hrát Infiltrátora nebo Technika .-D

Zde ještě dokládám bonusy k Rasám. Trošku jsem to pozměnil, aby to dobře sedělo k bonusům k pvoolání :-) takže si to pak pozměňte. Poprosím, aby jste si pak za vlastnosti psali třeba : Výdrž 5 + 3 pokud budete třeba Krogan voják

Turiani mají + 1 k výdrži, Zbraním a Boji

Asarijky mají + 3 do Biotiky

Drellové mají + 1 do rychlosti, výdrže a boje

Krogani mají + 2 do výdrže a + 1 do Boje

Kvariani a Volusové mají + 3 do Techniky

Batariani mají + 1 do techniky, Zbraní a Boje

Elkorové mají + 3 do Výdrže

Salariani mají + 1 do techniky a + 2 do rychlosti

Lidé nemají bonusy, ti jsou tak nějak všestranní. Mají třeba jen malé bonusy za to, co si vybrali. Pokud jsem nějakému z lidí zapomněl napsat bonus, tak se omlouvám a ozvěte se

Pán Jeskyně - 20. prosince 2016 07:12
Pán jeskyně Hayate

// Býváte online, ale nepíšete. Do středy máte čas, pak pokračuju bez vás. Nechci, aby se to tu zase zaseklo

Saren - 18. prosince 2016 15:18
Saren

Briefing proběhl v poklidu. Neměl jsem důvod cokoliv komentovat, byl jsem si jistý, že se detaily brzy dozvíme. Vzhledem k tomu, že jsme za chvíli měli přistát na Omeze, nejspíš vše začne dávat smysl už za pár okamžiků.
Opustil jsem tedy zasedací místnost a vrátil se do kajuty. Narychlo jsem poklidil na posteli, uzamkl svůj terminál a pak i celou kajutu. Další zastávkou byla zbrojnice. Na lodi jsem se již poměrně vyznal, dokonce jsem rozeznával i nějaké obličeje, ačkoliv by se nedalo tvrdit, že bych se s někým z posádky blíže seznámil, na to ostatně zatím nebylo příliš času.
Kvapně a nacvičeně jsem se nasoukal do černé, přiléhavé zbroje, upevnil chrániče a zkontroloval, zda mi nechybí nějaké vybavení. K mé spokojenosti jsem byl připravený a vzápětí už jsem čekal u přechodové komory. Thorma jsem si prohlížel zvídavýma očima, dostavil se na místo ještě přede mnou, ale raději jsem se držel opodál a trpělivě čekal na zbytek týmu.

Pán Jeskyně - 18. prosince 2016 10:48
Pán jeskyně Hayate

// já jen doufám ,že jsem vás teď tou svojí neaktivitou nenakazil a nezníčil ten krásný systém rychlého odepisování .-D Pome lidi, ať se konečně dostaneme k pořádnému ději :-D

1 2 3


↑ navigace

Záložková navigace

Buri's blog