Nemocnicni pokoj. (1. strana) | Galerie - Aragorn.cz



Galerie

Nemocnicni pokoj.

  • Nemocnicni pokoj. - obrázek
  • Autor: Python
  • Publikováno: 20. července 2009
  • Rozměry originálu: [1024 px × 768 px]
  • Popis:

    Obrazek vyrobeny v programu Cinema 4D, doba výroby asi 3 hodiny, rendering asi hodinu, bez radiosity 20 minut. Velikost 150kb, 1024 na 758.

Kdo hodnotil obrázek Nemocnicni pokoj.?
Anach, Annubhoss (5.00*), anuvin, Asimm, Asshess, Bogina, david66, Drtikol, Ellena Salvatore (3.80*), flegos, Frili, Grom, Keisell (3.80*), Lysethea, mapaf (3.80*), MickiZ, Nathaka (1.40*), Pan Rambo (3.80*), Plumm, Ragnaro (5.00*), robbik (5.00*), Rosha (3.80*), Souxie, Upir (5.00*), vockoo, Voju, Zarjan (3.80*), Zlatovous

Komentáře ⇓

Pro přidání komentářů je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 20 příspěvků1

Python - 25. července 2009 14:33
Python

anuvin 25. července 2009 01:01
No o tom že by bylo Maxoni rády bych si dovolil zapochybovat :D Ty okna byly záměr, ale docela nešťastný :) Asi tam fakt přidělám žaluzie.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

anuvin - 25. července 2009 01:01
anuvin

Připomíná mi to obrázek toho mojeho pokoje :D

Postele jsou dobrý, stejně tak stolečky s těma mašinama... vozejček taky...
Ale na to ostatní ses tak trochu vyto.. ne ? Třeba okna.Přesně jak okno v mojem pokoji.Díra se sklem :D

Ale líbí se mi :) Maxoni by byli určitě rádi.
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Python - 23. července 2009 22:23
Python

Zlatovous 22. července 2009 23:00
Dik za podporu :) Psal sem niz, ty obrazky delam pro jednoho typka takze nemam ted cas tohle dokoncit (ale jednou se do toho vrhnu) Ale on uz po me chce dalsi cast, a tu neodfláknu.

Plumm:
Jasne uz vim co myslis. Priznam se, ze sem si toho moc nevsim (nevsimal) Ale fakt je to trochu divne.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Plumm - 22. července 2009 23:22
Plumm

Nevim, už mi z toho hrabe:D Du si pustit ňákej film
http://plumm.cz/

Plumm - 22. července 2009 23:21
Plumm

nebo ne?
http://plumm.cz/

Plumm - 22. července 2009 23:21
Plumm

takže změna:D ta kamera je uprostřed, nebo blíž k levý stěně pokoje, takže ta zadní strana je v pohodě, jsou blbě jenom ty zářivky asi.
http://plumm.cz/

Zlatovous - 22. července 2009 23:00
Zlatovous

Plumm 22. července 2009 22:27
Ty jo, čumím :-) Do záložek, to se bude hodit.

Co se toho obrázku týče - škoda, že je tak odfláknutý. Nebo spíše některý části vypadaj dost dobře (třeba ten vozík nebo mašiny vedle lůžek (jestli to jsou mašiny)), ty ostatní jako by ti došel dech a chtěl bys to mít za sebou. To znám. Nežeň se tolik dopředu, spíše se věnuj jednotlivým objektům pořádně a až potom je stavěj do scény.

Nebo se klidně žeň dopředu, ale pak věci dotahuj do konce. Tohle by mělo docela potenciál, už jen z hlediska modelování, i kdyby materiály stály za prd sebevíc, v modelování by sis dost pomohl.

Ještě k tomu vozíku a mašinám - škoda, že si je tak odsunul nabok, když jsou to v podstatě nejdetailnější modely ve scéně, které by to samy o sobě klidně utáhly (v menším měřítku, ne celým pokoji, ale třeba nějakém zákoutí).

Jak říkal Plumm, materiály by chtěly zapracovat. Je to docela nevděčné a určitě ne taková zábava jako modelování, ale jak tomu člověk přijde na kloub, je to chytlavý. Začni pomalu, na malejch věcech. Vem si kostku, unwrapni a v nějakým grafickým editoru tomu natáhni textury tak, aby na sebe navazovaly. Pak zkus cylindr, pak to samý jen trochu modifikovanější (pirátskou bednu s železnými pláty na vyztužení, třeba) a tak dále. Postupuj důsledně a hlavně tak, aby si nedělal objekty jen tak nazdařbůh, ale abys je třeba mohl někdy použít ve scéně (třeba pirátská jeskyně s pokladem, napadá mě).

Je toho strašně moc, co se musí 3D grafik naučit, aby mohl dělat pořádný věci. Nenech se odradit, když už si došel až sem. A klidně v 3D fóru postuj i jednotlivý objekty, rád ti je zkomentím

Jinak celkově - z technického hlediska je to dobré, třeba ten vozík nebo látka na posteli. Ale jako celek to má před sebou ještě spoustu práce. Těším se na další obrázek

Plumm - 22. července 2009 22:27
Plumm

python 22. července 2009 20:31
Tak jsem to načmáral aby to bylo jasný.
http://img195.imageshack.us/img195/8727/spital.jpg
Snažil jsem se aby to bylo pochopitelný:)
Vycházim z toho, že zářivky jsou správně.

Jenom k tomu prvnímu obrázku - ten rozdíl v úhlech je malej, proto je tam ta zelená čára, na který je jasně vidět, že a je větší, než b.

A do třetího obrázku sem ty čáry dodělal taky aby jako bylo jasný, že to je stejnej pohled jako na tvym obrázku:)

Prostě buď jsou špatně zářivky, nebo celá horizontální perspektiva zadní stěny.
http://plumm.cz/

Python - 22. července 2009 20:31
Python

Plumm 22. července 2009 00:03
Ono jestli to tam je (což tam je skoro určitě) tak se to jmenuje jinak. I když zrovna perspektiva mi příjde zcela v pořádku :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Plumm - 22. července 2009 00:03
Plumm

python 21. července 2009 23:25
Hej, gut, jsem rád, že to bereš v klidu tu kritiku:)

S tou perspektivou...jak koukam na tu Zlatovousovu vodnici, taky to neni oukej:) Je to správně, to jo, ale rozhodně to neni tak, jak by to vypadalo v reálu. S C4D jsem nikdy nedělal, ale třeba v Z-brushi, s kterym si občas hraju je u toho zobrazování perspektivy několik nastavení. To zlatovousovo vypadá skoro jakoby intenzita (nebo jak to nazvat) perspektivního zkreslení byla nastavená na nulu aby všechno bylo vidět ve správných proporcích. Vypadá to nereálně prostě. Předpokládam, že v C4D bude toho nastavení kamery a perspektivy mnohem víc. Někde tam bude nějakej problém imho:) Jak u tebe, tak u Zlatovouse. Akorát u Zlatovouse bych řek, že ten problém je jasnejší, u tohohle nevim:)

Čistě výstřel na slepo - jde v C4D nastavit horizontální perspektiva na opačný hodnoty? (aby to, co je blíž bylo menší a to dál větší) Jestli jo, jakože nejspíš jo...neměl si to tak náhodou? Mně furt totiž vrtá hlavou co to tyvoe může způsobovat:)
http://plumm.cz/

Python - 21. července 2009 23:25
Python

to plumm:
Mno dika za kritiku. Abycj se přiznal tak ten obrazek opravdu je odflaknutý. Původně sem ho vubec neplanoval uveřejnit.
Ke světlum. Co se stínů týče, bude to znít divně, nechápu to :) Světla jsou nastavený zprávně, jejich poloha v prostoru je shodná s případným originálem (a to i v četně slunce) takže chyba bude...nevim, bdu na to muset mrknout. Slunce tomu nedodava barvu, protože skla yb měly byt (neni to vubec vidět) zvenku tonovaný. Stín je vyloženě blbě, to jo.
Co se perspektivy tyče, řešilo se to u zlatovousova "buďte vítáni". Je to korektní, problem bude v nastavení kamery.
Za ten poznatek k tomu mrakodrapu, jak odklání pozornost, dik, to mě nenapadlo. Jinak není to textura na okně, je připlácnutej na jinem objektu.
Křeslo je můj vlastní design. Tzn těžko porovnatelný s čimkoli. O eho funkčosti pochybuju i já sám, nicmeně to považuji za méně podstatne.
Textury. No až donedávna mi (až na podlahu, trop a zadní stěnu) přišly v pořádku. Zjevně jsem se zmýlil. Že se nechovají uplně krásné je mou prozatimní neznalostí tohoto oboru (jinymi slovy s materialy se spíž učim než že bych je uměl). S těma postelema je to fakt. Další věc, kterou jsem trochu nedotáhl.

Sečteno a podtrženo. Kritiku beru, je nedodělaný. Nemam moc cas na tom ted delam, takze mozna v budoucnu. Nicmeně (ten obrazek je vlastne na zakazku, i kdyz tam nejde o render, nybrz o modely) musim udělat další část. Všechny poznatky se mi budou hodit, takže dik.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Plumm - 21. července 2009 19:33
Plumm

větvička 21. července 2009 19:18
Hm, na tom asi něco bude na tý ventilaci...jsem vůl:)

Těma plastama jsem myslel, že se ty materiály na světle prostě nijak nechovaj, takže říkam, že jsou plastový. Plast se na světle totiž taky chová tak nějak neutrálně:)
http://plumm.cz/

větvička - 21. července 2009 19:18
větvička

Plumm 21. července 2009 19:03
V mrakodrapech se okna neotvírají, musejí mít ventilaci ! :-)

A v nemocnicích bývá všechno plastové/omyvatelné, i když by tam mohly být nějaké záclony a líp udělaná podlaha aby bylo jasné že to není koberec.

Jinak tvoje kritika je zcela vyčerpávající a úplná, myslím že až se python bude nudit tak má co dělat :)
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

Plumm - 21. července 2009 19:03
Plumm

Abych napsal něco konkrétního - spoustu věcí tam nechápu.

Co nechápu absolutně je osvětlení tý scény, světel je tam evidentně několik, podle násobících se stínů, ale nechápu kde a proč. Můžeš sem prosimtě hodit link na screen, kde máš umístěný světla? Bo stíny jsou všude možně, jenom ne tam, kdy by měly bejt. Nechápu třeba, že matrace postelí stín vrhají, ale samotná konstrukce - nohy - postele stín nevrhají.

Zářivky jsou vypnutý všechny 4, jedinej zdroj světla, kterej je na scéně je zapadjící/vycházející slunce, který se vůbec na celý scéně neprojevuje. Vzal si obrázek s městem a sluncem, prdnul ho do okna a nazdar. Chyba. V tom pokoji je osvětlení dost chabý a zapadající slunce, i když trochu za mrakem by se rozhodně projevilo - tvořilo by stíny a rozhodně by ovlivnilo celkovou teplotu toho osvětlení, i kdyby do toho svítilo 20 studenejch výbojek. Kde je stín od středovýho sloupku mezi oknama? Kde je stín od spodního okraje oken?

Dál potom k tomu exterieru...je fajn, žes tam hodil obrázek mrakodrapu, ale: Ve sklech mrakodrapu (btw neni to Chrysler?) se ti odráží jiná budova, ale rozhodně to neni budova, ve který stojíme my:) Zapadající slunce osvětluje celou stranu naší budovy (minimálně teda tohle patro), bo mu nic nestojí v cestě. A místo aby se v protilehlym baráku odrážela osvětlená stěna baráku včetně skel odrážejících oranžový světlo, je tam jakejsi neutrální tmavej odraz. Navíc je všude zhasnuto.

A pak k těm jedlontlivým prvkům. Okno - záclony, závěsy nic? Nějakej hajzlík na uchycení záclon a závěsů taky nic? Aby na pacienty nečuměli lidi z druhýho baráku nějak ošetřený bejt musí. Jak se okno otvírá? Kde je okenní rám (nebo jak v tý zdi teda drží?)

Postele - Druhá nejbližší postel k nám se ti nepovedla. Podívej se na její konstrukci, který drží matraci. Spodní stranu tý konstrukce máš u zdi posunutou nahoru tak, že se ti nenapojuje. Je ufiklá a pokračuje zas o pár cenťáků níž, někde se stala chyba. Kovový tyče v úrovni matrace jsou hrozná hovadina. Matrace se proleží, kovová trubka ne. Chci vidět ty lidi, jaký budou zažívat muka, když se z tý postele zvedaj. Normální člověk si sedne na kraj postele a stoupne si...oni si budou sedat na železnou trubku, nic příjemnýho asi. V nemocnici obzvlášť.

K vozejku se nevyjadřuju, bo o nich vim kulový:)

Co ej hrozná chyba je barevnost. Imho sis nevěděl rady s tim jaký by to a to mělo mít barvy, tak si to všechno hodil do neutrální šedý. Sice si to měl tim pádem z krku, ale taky si zabil veškerou plasticitu a prostor. Šedý postele, šedá podlaha, šedý stěny, dokonce šedý stolky, všechno to splývá v jeden plochej celek. Navíc těch stolků jsem si kvuli jejich šedivosti všimnul až když jsem na to koukal asi po 4. (jeden je za vozíkem u okna, druhej je před nejvzdálenější postelí). Ono by možná nebyl takovej problém, že je to šedý, kdyby si to ideálně nasvítil. Ale šedej interiér v kombinaci se špatnym osvětlením je prostě na prd, jak v reálu, tak v 3D.

Nehledě na to, že já bejt pacient v takhle "vesele vybarvenym a prostornym pokoji, plnym všemožnýho vybavení a vychytávek zpříjemňujících mi pobyt", tak si hodim mašli hned první večer :D

Materiály taky nejsou v pohodě, Všechno je stejný. Plastová podlaha, plastová zeď, plastová matrace, stolky, strop, přístroje,...všechno z jakýhosi plastu, kterej se na světle chová neutrálně. Snad jenom ta konstrukce postele dává tušit nějakej nerez neboco.

No a kompozice a umístění kamery atd.. To je vyloženě špatně imho. Na tý scéně v podstatě nic neni, přesto je tam zmatek a tikám očima z jedný strany na druhou. Ve výsledku to je tak, že největší pozuornost zaměřuju na mrakodrap, kterej vyplňuje celý levá okno, takže veškerá tvoje práce přijde vniveč, protože mojí pozornost poutá něco jinýho, kontrastnějšího a výraznějšího. Správnej krok by byl, kdyby si na všechno to, co je zaoknem aplikoval rozostření objektivu. Za prvý by to hrozně podpořilo prostor, za druhý by si zamaskoval, že to je jenom placatej obrázek, kterej je prdnutej do okna a za třetí by si zamezil tomu, aby to tak moc poutalo pozornost, což by bylo žádoucí, bo to, co nám ukazuješ přece má být ten tvuj interiér, kterej si vytvořil. Takže na ty okna hoď nějakej blur, intenzitu nastav podle vzdálenosti od kamery. Čim dál, tim víc, žejo. Pak se mi fakt hodně nelíbí jedna věc, a to ta, jak se ti okraje zářivek spojují s vrchním okrajem zdi. Tečny ubíraj na prostorovosti, vždycky. U tečny totiž neni nikdy na první pohled jasný, kterej z těch objektů, kterej tečnu tvoří, je blíž a kterej dál. T zadní strana zářivek tam dělá nepořádek.

Celkově se ta scéna převažuje doleva, ten vozík, okna, mrakodrap, všechno víc na levý straně. Potřebuje to nějak vyrovnat. Ufiknutej vozík taky nepůsobí dobře. Možná kdyby si ho otočil, aby sedadlo směřovalo do prostřed scény a ne od něj, nebude nějaký to ufiknutí tak moc vadit. Tu scénu si měl zlevý strany vozíkem uzavřít, takhle si jí ale otevřel, protože si ho nasměroval někam mimo, dál do leva. To máš jak když komponuješ fotku s lidma...vždycky je na hovno (pokud o neni záměr), když ti nějakej člověk vychází pryč z fotky, nebo když u portrétu ufikneš fotku přímo před obličejem a za hlavou necháš metr místa. S vozíkem je to stejný:) Vlastně je to stejný u všech věcí, kde se dá jasně určit, co je předek a co zadek a člověk to tak i vnímá aniž by na to myslel.

Imho ta scéna měla bejt širokoúhlá - protažená do leva a okna komponovat na střed. Postele to zprava uzavíraj parádně, ale levá strana je bída prostě. Zabral by si větší prostor, kompozičně by se ti širokoúhlej formát líp vyvažoval a pro lidský oko by to bylo i příjemnější a přirozenější, bo zornej úhel lidskýho oka je na šířku prostě mnohem větší. Jsme na širokoúhlý záběry zvyklý, bo je máme před očima celej život, proto je to přirozenější:) Tenhle formát je takovej nijakej.

No a nakonec mi tam nesedí perspektiva. Ona je asi dobře, když si to dělal v C4D, ale těžko říct, chyba tam být může. Každopádně mi nesedí zkosení zadní zdi. Za prvý to vypadá, že je spíš křivá, než aby to bylo perspektivní deformací a za druhý vzhledem k ubíhání těch zářivek mi i přijde špatně i ta deformace. Jakoby se deformovala na druhou stranu, než by správně měla být. Levá řada zářivek totiž ubíhá pod ostřejším úhhlem než pravá, tzn, že úběžník, kde se tyhle dvě přímky protínaj je posunutej k zářivkám víc do prava, tzn, že pravá strana místnosti by vzhledem ke směrům jakýma ubíhaj zářivky měla být blíž. A jestli je k nám blíž, měla by být pravá strana zdi větší a perspektivně se sbíhat směrem doleva.

Prostě jako bys měl obrácenou perspektivu. Prostě něco jak obrazy Ivana Mládka:)
http://www.ivanmladek.cz/images/obrazy/obr05v.jpg
Možná ale kecam, čumim na to už moc dlouho.
http://plumm.cz/

Gran - 21. července 2009 11:08
Gran

Obraz v okně nesedí a zbytek vypadá, jako že je bez textur a ne úplně hotový... působí to na mě, jako když se mi trošku blbě načte (resp. "nedočte") nějaká hra ;)

Plumm - 20. července 2009 20:55
Plumm

No 3 hodiny je na takovouhle scénu hrozně málo. Tohle je prostě takovej koncept, co kam umístíš a kde asi bude kamera. Věnuj tomu těch hodin aspoň 5x tolik a třeba to bude dobrý. Bo u takovýhle scény se v podstatě snažíš o věrný zobrazení, aby scéna vypadala reálně...a to je prostě o trpělivosti zkušenostech.
http://plumm.cz/

Python - 20. července 2009 10:46
Python

větvička 20. července 2009 09:46
Tak jasně, to pozadi děla fakt hodně. O tom, že ten pokoj rozmlatim hodně uvažuju, ale to až někdy. Ty odlesky se mi zdají být v pořádku, ale to neni směrodatne. Ony byly vidět uplně jinak než jsem si začal hrát se světly.

Mimochodem s těmi 3 hodinami se upřimně přiznam že si nejsem jisty. Mohlo to byt i pět :) Ale kdo ma sledovat čas když se dobře baví.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

větvička - 20. července 2009 09:46
větvička

Nelíbí se mi ten odraz v okně, Je divný :) možná moc světlý, nevím. Obrázek na pozadí ujde, až na ten nejbližší mrakodrap hned za oknem. Předpokládám, že je tam také vložený jako 2D obrázek. Vzhledem k tomu, že je hodně blízko, tak by měl být ostřejší. Asi si ho sehnat ve větším rozlišení ?
V reálu by pak celý pokoj získal trochu teplejší barvy díky západu slunce. Možná nějaké oranžové odrazy na oknech ? To by ale zkazilo tu tmavou atmosféru :)
Osobně bych potom tu prázdnou, opuštěnou atmosféru zkusil něčím podpořit. Nejspíš udělat to křeslo rozbité, bez jednoho kola. Nebo nějakou poničenou postel ?

Celkově to je hezké, na 3-hodiny práce hodně dobré. I když tomu hodně pomáhá to pozadí.
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

Voju - 20. července 2009 07:59
Voju

co takhle podobnou technikou vytvořit nějaký fantasy budovičky ? :) .. líbilo by se mi to xD

flegos - 20. července 2009 03:32
flegos

wow.. pěkné.. líbí se mi ta atmosféra
připomělo mi to hru kterou sem nikdy nedohrál, pač sme nikdy nevěděl jak dál.. pač tam byl strašně debilní překlad xD
jmenovala se dark Earth, hlavní hrdina se jmenoval Arkhan.. určitě to tu někdo taky zná...
ta hra mě strašně bavila líbila se mi ta atmoška toho železného města, do toho good hudba a ten děj do toho zasaený s tou nákazou démonama atd...
kurňa si to snad stáhnu a zahraju :D
Jakákoliv akce vyvolává reakci, proto si musíme dobře rozmyslet co uděláme, může se stát že nás odezva nemile překvapí

Vypisuje se 20 z celkem 20 příspěvků1


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)