Práce k přijímacím zkouškám (1. strana) | Galerie - Aragorn.cz



Galerie

Práce k přijímacím zkouškám

  • Práce k přijímacím zkouškám - obrázek
  • Autor: Zlatovous
  • Publikováno: 24. ledna 2010
  • Rozměry originálu: [1600 px × 1200 px]
  • Popis:

    Dávám sem kompletní práce (celkem 25 věcí) k přijímacímu řízení na filmovou školu Zlín, obor klasická animovaná tvorba. Úspěšně mě dostaly přes první kolo, jak si povedu v druhém se snad brzy dozvíme. Kompletní seznam práci i s linky naleznete hned v prvním příspěvku k tomuto obrázku. Ať se líbí. Obrázek v náhledu je první stránka vazby, rozostřil jsem údaje o sobě, spamy nepotřebuju

Kdo hodnotil obrázek Práce k přijímacím zkouškám?
Bogina, Diuk, murthags, Ragar, vockoo

Komentáře ⇓

Pro přidání komentářů je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 28 příspěvků1 2

Bimbo sourek - 6. února 2010 11:43
Bimbo sourek

murthags - 4. února 2010 17:14
Zlatovous - 4. února 2010 22:29

JO,děkuju.Sem to jaksi nemohla najít,ale už to mám. :)

Zlatovous - 4. února 2010 22:29
Zlatovous

Bimbo sourek 4. února 2010 17:03
Najdeš je v prvním příspěvku v diskuzi. Je to za daných okolností nejlepší řešení

murthags - 4. února 2010 17:14
murthags

Bimbo sourek 4. února 2010 17:03
na první stránce je najdeš, tedy druhé :D
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

Bimbo sourek - 4. února 2010 17:03
Bimbo sourek

já jenom nemůžu najít ty tvoje animace,nevíte kde je můžu prosím najít??Vidím jenom to prohlášení,že všechny práce jsou vaše a nic víc...

Python - 27. ledna 2010 18:38
Python

Zlatovous 26. ledna 2010 17:39
Kdybys měl mokap přiteli, tak bych ti za protislužbu klidně hodil dvojté slato (neumim, ale leonidas asi brzo umět bude) ;) Co se grafickeho dřistani tyče, bude fajn si nad pivem poklábosit pro změnu o něčem smysluplnem :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

murthags - 26. ledna 2010 19:56
murthags

Zlatovous 26. ledna 2010 17:39
dal bych cokoliv abych vyměnil s tebou na ty talentovky, u nás to letos kreslejí samé abstrakce pitomé, ani zátiší není :/
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

elister - 26. ledna 2010 17:54
elister

Zlatovous 26. ledna 2010 17:39
Co blázníš, nesehnal člověka který by ochotně zkákal. Jako ten poslední pád by si asi odpustili ale Python je parcourista a Leonidas ostatně taky :D. Ti by ti s největší radostí hopsali všude možně :D
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Zlatovous - 26. ledna 2010 17:39
Zlatovous

Tak předně chci poděkovat Niam, že vyslechla mou prosbu a dala sem všechny linky. Díky :-)

murthags 24. ledna 2010 21:16
Díky, stálo mě to dost velké úsilí, ale vidím, že to stálo za to. A i kdybych se nedostal, pořád by to zato stálo. Tohle je taková třešnička na dortu :-)

vockoo 24. ledna 2010 21:41
Hehe, tak to nevím :-) Ty schopnosti by musely být někde úplně jinde, ale hlavně bych raději pracoval na méně rodinných filmech (třeba Final Fantasy je dobrý příklad, nebo Keyna: Proroctví). Hudba budoucnosti :-)

Lessa 25. ledna 2010 15:42
Jo, ono by to chtělo celkově o dost více poštelovat, co se animace týče. Je často taková prkenná, polétavá a vůbec. Bohužel mě ale tlačil čas a tak tak jsem to stihl vyrenderovat (cca tři, čtyři dny čistého času).
Jsem rád, že se líbil komix, i když mi teda přijde jako takový slabší článek z těch mých věcí :-)

vockoo 25. ledna 2010 16:08
Jak jsem říkal výše, čas, čas a čas :-) Jsem si těch chyb vědom (a spousty dalších), ale to video už nechám pravděpodobně tak. Svůj účel splnilo, navíc neni nijak světoborné, abych ho ještě zpětně piloval a dával do něj více času. Raději se přeorientuju na další animace a tohle nechám odpočívat.

Děkuji za pochvalu hudby, vybíral jsem ji pečlivě a byla haluz, že přesně korespondovala s mojí představou (chtěl jsem něco industriálně elektronického, s gradujicim začátkem, svižným středem a náběhem na konci). Popravdě mě trochu zamrazilo v zádech, když jsem poprvé viděl celou animaci v pohybu - že mi ten začátek vyjde až tak jak jsem chtěl, to jsem vůbec netušil.

elister 25. ledna 2010 16:11
Ale jo, šlo by, ale chce to fakt pečlivě studovat ty pohyby a mít trpělivost. Navíc kdybych už měl mocap, tak bych těžko sehnal někoho, kdo by mi tak ochotně skákal :-)

Plumm 25. ledna 2010 19:22
Nj, ruční práce mi ještě vůbec nejdou. Každopádně jsem na ně pyšný, i když jsou mimo. Navíc jsem během toho vycítil určitý rozvoj - na začátku jsem jednu postavičku kreslil klidně napětkrát, přegumovával a tak. Zhruba od třetí pohybovky jsem to zvládal už na první nahození, leckdy tak, že už nebylo co opravovat a stačilo objet fixem.

Přesně jak říkáš, loutky, kreslené animace a tak, nasnímáno kamerou (foťákem) snímek po snímku. Je tam ještě možnost přibrat si jako doplňující předmět 3D animace, do čehož určitě půjdu. Ale stejně budu drtivou většinu věcí dělat v ruce, na což mě při pohovoru upozornili se slovy, že pokud se nedoučím ruční kresbu, tak mě to může už během prvního semestru zlomit. Naštěstí se mi je podařilo přesvěčit, že během toho půl roku, než nastoupím, se vše doučím - což je ostatně pravda. To bylo v plánu, i kdybych se nedostal. Ruční kresba mě baví, jen na ni nebylo poslední dobou čas.

Docela drsně se mi nepovedly na talentovkách kresba figury a portrét. Figura ještě šla, anatomicky byla vesměs ok (nebo to přinejmenším nebylo na první pohled znát), stylizovaná kresba figury už byla horší, ale dohnal jsem to nápadem. Ale portrét :-) Děs, bída. Ani ta stylizace to napodruhé moc nezachránila. Kol a kolem mě tam dostaly nápady (za námět na animovaný film jsem dostal plný počet bodů, barevná kompozice prý byla dost odlišná od prací ostatních lidí) a asi zčásti moje osoba jako taková, protože se prý snažili poskládat pestrobarevnou třídu.

Rozjel jsem se :-)

elister 26. ledna 2010 14:45
Díky :-) Teď už mám konečně volno (maturu ještě dlouho řešit nemusím), takže si na vás v blízké době udělám čas s pythonem a řádně graficky podřístáme :-)

elister - 26. ledna 2010 14:45
elister

Zlatovous 26. ledna 2010 00:46
gratuluju
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Plumm - 26. ledna 2010 13:57
Plumm

btw, co znamená klasická animovaná tvorba? Jakože třeba loutky + kamera?
http://plumm.cz/

Plumm - 26. ledna 2010 10:04
Plumm

Zlatovous 26. ledna 2010 00:46
gratulace
http://plumm.cz/

Zlatovous - 26. ledna 2010 00:46
Zlatovous

Jsem tu na skok, zrovna jsem se vrátil z Avatara, zběžně prolítl komenty a nemám moc sil odpovídat. Každopádně, prolezl jsem i druhým kolem, takže jsem oficiálně na výšce. Whee!

Na komenty odpovím zítra, teď padám spát

Plumm - 25. ledna 2010 19:22
Plumm

Ty "pohybovky" mi nepřijdou moc dobrý teda. Všechny hlavní věci, na který jsou tyhle rozfázovaný kresby zaměřený, máš špatně.
Tomu zbytku neorozumim, ale asi dobrý, animace se mi líbila:)
Každopádně držim palce.
http://plumm.cz/

murthags - 25. ledna 2010 19:10
murthags

elister 25. ledna 2010 17:13
jj už to chápu :D
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

vockoo - 25. ledna 2010 19:07
vockoo

elister 25. ledna 2010 17:13
Jo, sice nechápu jak a čím to dělal, ale vyjmenoval jsem to, co mi na videu vadilo, ať už to udělat šlo, nebo ne- To ať si přebere on sám.

Nevím kolik s tím bylo práce atp. Beru to jako takový klasický divák, co o tom ví ho**o, ale ví co viděl.
Tadá!

Python - 25. ledna 2010 17:15
Python

elister 25. ledna 2010 17:13
Rozhodně je to jednodušší (a nesrovnatelně drašší) než animovat ručně. to je totiž zvlášť u čehokoli co se ma hybat realně hotve peklo, ktere bez znalostí anatomie a hromady skušeností vždy skončí kostrbatym pohybem.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

elister - 25. ledna 2010 17:13
elister

murthags 25. ledna 2010 16:55
Motion Capture. Technologie která snimá pohyb přímo z člověka. Tak se dělají veškeré moderní animace ve všech filmech a hrách.

Jen díky tomu můžou být kompletně 3D filmy jako třeba nový Avatar tak suprové. Nalepí na člověka hromadu senzorů, nechají ho udělat pár salt a šílených věcí, a pak to "plácnou" na model.

Není to tak lehké jak to zní ale princip tak funguje :D
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

murthags - 25. ledna 2010 16:55
murthags

elister 25. ledna 2010 16:52
co je to mocap?
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

elister - 25. ledna 2010 16:52
elister

vockoo 25. ledna 2010 16:17
však říkal jsem snad něco o tom že si nemyslíš že to na tobě nechalo špatný dojem? Nevím o tom. Říkal jsem že plynulá organická animace bez mocapu nejde udělat.
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

murthags - 25. ledna 2010 16:23
murthags

say "awesome" :D
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

Vypisuje se 20 z celkem 28 příspěvků1 2


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)