AraLARP - obecný pokec (175 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

AraLARP - obecný pokec

Správci:Drakan, Gran
Popis:Obecná diskuse o akci AraLARP, LARPu pořádaném každý půlrok serverem Aragorn.cz.
registrovaní uživatelé mohou jen číst
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Fotky z AraLARPu 8:
Fotky od Bailey
Fotky od Ania Rie

Fotky ze starších larpů a jiných akcí
Aragornská Galerie aneb fotky nejen z LARPů a dalších akcí.

---

AraLARPu VII se zúčastnilo 38 lidí. =)
Na AraLARP VIII se přihlásilo 33 lidí! =)
Na AraLARP IX pojede 34 lidí! =)
---

Zamítnuté návrhy na změny v pravidlech:
- Předměty a dovednosti operující se ztrátou paměti
- Dovednosti operující s manipulací časem (např. "Zastav čas" (všichni do 5-ti metrů se musí zastavit, zatímco jeden se hýbe))

---

PŘIHLÁŠKA NA ARALARP - webový formulář

---

Odkazy na všechny diskuse o AraLARPu:
AraLARP - info
AraLARP - obecný pokec
AraLARP - herní záležitosti
AraLARP - diskuse pro CP a Potvory

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 6129 příspěvků|⇐ 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 ... 307 ⇒|

Eugenio - 9. října 2008 14:00
Eugenio

Já bych udělal něco jako Vildu a né něco jako Rozko...
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Eugenio - 9. října 2008 13:59
Eugenio

Gran 9. října 2008 12:22
Ad Magic:
Jo ale po hodině až po dvou hodinách to přestane bavit...
Ad Got: Souhlas
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Niam - 9. října 2008 13:56
Niam

Gran 9. října 2008 12:22
To ne vždy jde..

Gran - 9. října 2008 12:22
Gran

Já osobně jsem hlasoval pro Magic LARP.

GodLARP se mi sice líbí kulisami, ty jsou ale obtížně aplikovatelné - a pravidlově je to složité. Spíš bych přemýšlel nad počítačovou hrou na takovém systému, ale LARP spíš ne...
LARP - družinovku bych se sice pokusil pojmout originálně, ale stejně by to bylo "druhé, jen trochu jiné Rozko"... a není potřeba vytvářet druhý fantasy scénář, když ten první bude dlouhý - a navíc všechno bude prošpikováno fantasy mezihrami.

A proto MagicLARP - svět HP převedený pro lidi o 10 let starší než jsou průměrní čtenáři se mi na první pohled zdá sympatický, systém soubojů mi přijde dobře akční, ač potřebuje hodně čestnosti a představivosti, a v těch soubojích si člověk může krásně vyhrát... a když se někdo bojí, že by to nezvládl, mělo by jít hrát tak, aby se člověk veškerým soubojům vyhnul.

ixiik - 9. října 2008 12:02
ixiik

Osobně jsem hlasoval pro MagicLarp, protože družinovka je prostě jen jiné rozcestí a já bych chtěl na larpu dva odlišné scénáře.

A Magic je mi prostě sympatičtěšjí než godlarp.
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

ixiik - 9. října 2008 11:28
ixiik

kucik 9. října 2008 10:25
ro tvé krásné oči vyhověno...
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

kucik - 9. října 2008 10:25
kucik

Nemohl by nějaký admin přesunout tyto návrhy na nástěnku, ať je to po ruce a neloví se to znovu a znovu z komentů? Thx.
Básníci krve / básníci šílenství / básníci výsměchu / básníci beze slov.

Grom - 9. října 2008 10:18
Grom

Niam 9. října 2008 00:31
Bude to jednoznačně těžké, ale má to docela slušný potenciál. Bral bych to jako výzvu. Když to nebude fungovat další rok to už být nemusí.
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

Niam - 9. října 2008 00:31
Niam

Ghondar 8. října 2008 22:02
Moc děkuju
No nechci do toho rejpat...ale z fantasy larpu nám vznikne Potterlarp?Já ten svět mám ráda, ale mám obavu, že ne každý tu je schopný skutečně sehrát bolest, ovládání, atp. Viz. poslední larp a moje - bolest...hm tak já tu sedim a kvílim. Tak to zahraj! Já nevim jak.

Ghondar - 8. října 2008 22:02
Ghondar

Niam 8. října 2008 21:49
GodLARP

Hráči se stávají nadpřirozenými, ba přímo polobožskými bytostmi. Jsou zde ďáblové, andělé, satyrové, všemožní nižší bůžci... jejich charakter je definován podle šesti Principů: Řádu a Chaosu, Smrti a Života, Dobra a Zla.
Každá postava má nějaké body (na začátku několik málo, časem můžou omezeně přibývat), které podle toho, o koho se jedná, má rozdělené do Principů (Anděl = Dobro 3; Bůh lásky = Dobro 2, Radost 1). Tyto Principy neznamenají jen příslušnost (ta je z toho nejméně důležitá), nýbrž také charakter - každý Princip totiž představuje určité pocity a charakterové vlastnosti (Dobro: př. soucitnost; Zlo: př. arogance; Smrt: př. lhostejnost). Pokud tedy postava získá nějaké body a přidělí je do nějakého Principu, pozmění se tak trochu její charakter. Proč by ovšem přidělovala body?
Protože její Principy tvoří nejen charakter, ale i schopnosti. Těch bude dostatečné množství od každého principu - a pokud bude chtít někdo nějaký druh schopností, bude muset posunout i svůj charakter (ohnivá exploze? Zlo, Chaos...; léčení? Dobro...).
Řešení konfliktů by bylo prováděno tak, že každý by měl nějaké kamínky (negříky, barevné), přičemž dojde-li ke konfliktu, bude určitý systém porovnávání principů (bonus jdou-li proti sobě protichůdné, něco když sousední bla bla), přičemž výsledkem by byla hodnota založená na Principech. Oba účastníci by vytáhli daný počet kamínků (Třeba 4 a 2, mají-li např. Zlo 4 a druhý Dobro 2), hodili je do sáčku - a vylosovali (pravděpodobnost 2:1, že vyhraje Zlo). Vítěz konfliktu rozhodne o výsledku.
Do toho všeho by to samozřejmě bylo plné intrik a questů (ve stylu starého RozLARPu) a jednalo by se o jakýsi nadpozemský příběh.

Klady:
+ Atmosféra, zajímavé kulisy
+ "cool" postavy
+ Spojení charakteru a schopností
Zápory:
- Náročné na RP
- Řešení konfliktů může brzdit hru
- Bude-li moc bodů a hráči je budou mít rozložené více méně rovnoměrné, budou si muset pamatovat 6 hodnot.

MagicLARP

Vítejte ve světě čarodějů.
Každý známe Harryho Pottera... tak, teď zapomeňte na všechny asociace, co se vám vybavily. Všichni víme, že ve svět HP je o nějaký studentech, kteří ve 12-ti porazí hlavního bosse... zároveń je ale také zmíněno, že _existuje_ "dospělý" svět čarodějů.
To je přesně svět, ve kterém budeme hrát.
Vezmeme tedy akorát kouzelnické hůlky a "vykřikovací" systém magie (kdo byl na PGC, tak ví) s možnostmi protikouzlení apod. a ponoříme se do světa čarodějů, kteří mezi sebou řeší temné intriky... ani by nebylo potřeba znát svět HP.

Klady:
+ Akční soubojový systém umožňující procítěné RP
+ Všichni jsou čarodějové v dark-cool-in hábitech
Zápory:
- Soubojový systém hodně spoléhá na čestnost a schopnost prohrát účastníků
- Soubojový systém bude potřebovat znalost většího množství kouzel

Zatím bezejmenný LARP
LARP-družinovka. Fantasy prostředí, pracujeme se základními pravidly. Od RozLARPu by se to lišilo tím, že hráči do hry vstupují již jako družiny a řeší úkoly společně, přičemž vztahy jsou spíše mezi družinami. Mohou tam být i dvě "velké družiny", které představují znepřátelené armády... nebo klidně i jen jedna. Těžko říct, zda použít potvory, mělo by to být spíš o konfontaci mezi družinami (takový VildaLARP, kde jsou všichni "Vildova družina" =P ;)).

Klady:
+ Klasické fantasy prostředí
+ Žádná nová pravidla
+ Ne tak velké nároky na RP
Zápory:
- Klasické fantasy prostředí
- Podobné RozLARP

(Zkopírováno pro později příchozí)
"A person always takes his home with him, wherever he goes. Worlds are so vast—yet they fit easily into one's heart."

Ghondar - 8. října 2008 22:01
Ghondar

Niam 8. října 2008 21:49
Zahrabané ve spamu
"A person always takes his home with him, wherever he goes. Worlds are so vast—yet they fit easily into one's heart."

Niam - 8. října 2008 21:49
Niam

Asi mi něco uniklo...kde najdu nějaké info? :)

Eugenio - 8. října 2008 21:29
Eugenio

26 hlasů je málo... Počkal bych ještě na takových deset :-)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Grom - 8. října 2008 17:01
Grom

Gran 8. října 2008 16:53
Lákavá to varianta.
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

Gran - 8. října 2008 16:53
Gran

Pokud by nyní byla ukončena anketa, dopadne to tak, že zvítězí pouze MagicLARP, přičemž ten den bude prošpikován ještě "fantasy mezihrami" (CTF, Skřetbál, (Team)Deathmatch...).

Joh-ny - 8. října 2008 13:12
Joh-ny

Grom 7. října 2008 23:33

já sem necítil že by někdo pochyboval:-) jenom sem měl pocit zmínit že by mě měl někdo dva dny před deadlinou zbuzerovat:-))
We're all pathetic and creepy and can't get girls-- that's why we fight robots

Grom - 7. října 2008 23:33
Grom

Joh-ny 7. října 2008 22:58
Nikdo nepochybuje o tom, že bude...Jen jsem tím chtěl naznačit, že se nic nedělo...Za což neviním samozřejmě tebe...
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

Joh-ny - 7. října 2008 22:58
Joh-ny

Report za marachuse BUDE!..... jestli do deadline nevim.... ale měl by... dyžtak prostě dva dny před deadline mě někdo musí zbuzerovat a já to napíšu za hodinku/dvě
We're all pathetic and creepy and can't get girls-- that's why we fight robots

Bejdouzus - 7. října 2008 20:39
Bejdouzus

Rimmer 7. října 2008 20:39
tj.. kšeftsmeni jak noha...XD
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Rimmer - 7. října 2008 20:39
Rimmer

XD
2+2=1

Vypisuje se 20 z celkem 6129 příspěvků|⇐ 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 ... 307 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)