Diskuze
Dračí Doupě Plus
| Správci: | Gran | ||||||||||||||||||||
| Popis: | Hrajete? Chcete zvědět něco nového či se podělit o své zkušenosti? | ||||||||||||||||||||
| registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat neregistrovaní mohou jen číst | |||||||||||||||||||||
| diskuze je odemčená | |||||||||||||||||||||
| Anketa: 
 | |||||||||||||||||||||
| Nástěnka: INFO K ANKETĚ Jak by to mohlo vypadat (není závazné, jen pro představu): Hraničář - Druid a Chodec Alchymista - Pyrofor a Theurg Mnich? - Kněz a Paladin Bojovník - Válečník a Zaklínač Zloděj - Vrah a Lupič/Zvěd Bard - Herec? a Muzikant? Čaroděj - Mág? a Vědma? (a nechybí vám Šaman? ;D) Fan weby RomiKova družina - Stránky na netu asi nejznámější a nejpočetnější družinky s hromadou užitečných věcí RomiKovic nová site DragonLords - Stránka s několika málo doplňky a texty k DrD+. Orb - Vývoj světa pro DrD+. Odkaz vede na diskuse na RPG Fóru. ProFantasy.com - Nesouvisí přímo s DrD+, ale rozhodně užitečné stránky. Diskuse ke hře Dračí Doupě Plus - Všechny diskuse k DrD+ na RPGForum.cz. Archivní: Obecná diskuse k pravidlům Bojovník Čaroděj Zloděj Theurg Hraničář Kněz Paladin (Lopuch.cz) Alchymista (Lopuch.cz) NOVÁ POVOLÁNÍ Informace k vývoji nových povolání. Čísla v závorkách jsou hlasy z ankety "Jaké další povolání byste chtěli nejvíce?" (pro zajímavost; 137 hlasů celkem). - Alchymista (31) - cca75%, bohužel stagnace - Assassin (21) - cca25%, stagnace - Zaklínač (20) - nic - Druid (14) - téměř nic - Paladin (12) - 10%, stagnace - Chodec (11) - nic - Bard (10) - téměř nic - Zvěd (8) - nic (něco použito v Assassinovi) - Vědma (7) - fáma a nic ;D - Mnich (3) - 90% textů 10% vyvážení, nejlépe přepracovat do Kněze či Paladina Dodatky Rukověť Tkáčova - Pojednání o vazbách, odrazech a dalších; oficiální; jen pro PJ! Jak psát pro DrD+ - Formální zásady při psaní nových textů (povolání apod.). | |||||||||||||||||||||
Diskuze ⇓
Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.
Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 ... 42 ⇒ ⇒|
| Gran - 17. dubna 2008 09:02 | |
|  | Opouštím diskusi na základě toho, že jsem línej si kreslit (sry, přestal jsme pozorně číst ve chvíli "vezmi si papír a tužku" - ale zběžně, co jsem přečetl, nevím, v čem se neshodneme, Darte) =P .) | 
| Klaghler O´Pilley - 17. dubna 2008 05:59 | |
|  | Dart 16. dubna 2008 23:55 | 
| Dart - 16. dubna 2008 23:55 | |
|  | Klaghler O´Pilley 16. dubna 2008 23:27 | 
| Klaghler O´Pilley - 16. dubna 2008 23:27 | |
|  | Dart 16. dubna 2008 21:23 | 
| Dart - 16. dubna 2008 22:52 | |
|  | Gran 16. dubna 2008 21:48 | 
| Gran - 16. dubna 2008 21:50 | |
|  | Mimochodem, kdybys chtěl magii jako obecnou obecnost, musel bys vytvořit dovednost "Kouzlo..." a mít spoustu možností, spoustu kouzel napsaných už v PPH. A vysvětlit tam samozřejmě všechny věci s magenergií a tak... takže by ses už rovnou mohl vykašlat na level&class system, protože už by jsi měl v obecných dovednostech snad všechno - jen bys přidal víc stupňů, aby se to postavy neučily tak rychle. | 
| Gran - 16. dubna 2008 21:48 | |
|  | Dart 16. dubna 2008 21:26 | 
| Dart - 16. dubna 2008 21:26 | |
|  | Gran 16. dubna 2008 21:24 | 
| Gran - 16. dubna 2008 21:24 | |
|  | resp. dual-class, samozřejmě. | 
| Gran - 16. dubna 2008 21:24 | |
|  | Dart 16. dubna 2008 21:23 | 
| Dart - 16. dubna 2008 21:23 | |
|  | Gran 16. dubna 2008 14:28 | 
| Gran - 16. dubna 2008 20:55 | |
|  | Klaghler O´Pilley 16. dubna 2008 20:28 | 
| Klaghler O´Pilley - 16. dubna 2008 20:28 | |
|  | Já to vidím tak, že se bojovník rozhodne, že bojovat už umí dost dobře, tak si ušetří práci a bude si oheň z mokrého dřeva rozdělávat magicky. Zasedne ke studiu, studuje, studuje, studuje... za dva roky si rozdělá malý ohníček, ale zkazí si zrak a ochabne mu svalstvo, atkže už není ani dobrý bojovník, ani kouzelník. Zatímco čaroděj si během studia sem tam odskočí protáhnout tělo s mečem, takže jednak umí kouzlit a jednak aspoň ví, kterou stranou meče má protivníka mlátit. | 
| Gran - 16. dubna 2008 14:30 | |
|  | A ještě co se týče tématu "Kněz + RP": Navíc některá chystaná povolání budou na tomhle principu (schopnost = odměna za dobré hraní (resp. dobré hraní podmínkou pro schopnost)) založena ještě více. | 
| Gran - 16. dubna 2008 14:28 | |
|  | Dart 16. dubna 2008 11:40 | 
| Dart - 16. dubna 2008 11:40 | |
|  | Gran 15. dubna 2008 23:15 | 
| Gran - 15. dubna 2008 23:15 | |
|  | Dart 15. dubna 2008 22:18 | 
| Dart - 15. dubna 2008 22:18 | |
|  | Gran 15. dubna 2008 09:00 | 
| Gran - 15. dubna 2008 09:00 | |
|  | Ale vážení, vy si tady stěžujete na samotnou podstatu Class&Level systému .) DrD+ se pokusilo částečně vyhovět, ale dál už jít nemůže, aby se z něj nestal systém dovednostní... a pokud systém dovednostní chcete, musíte holt zvolit jinou hru .) | 
| Trill - 15. dubna 2008 00:51 | |
|  | Gran 14. dubna 2008 20:56 | 
Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 ... 42 ⇒ ⇒|
 
						 
						 
						