Rozcestí | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků1 2 3 4 ... 137 ⇒|

Python - 8. září 2023 14:18
Python

Jako že bych dostal služebníka co se nenaučil číst?
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 6. září 2023 19:06
AskadrinSidlong

Python 8. listopadu 2022 21:18

Chceš opožděnou odměnu?
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Python - 8. listopadu 2022 21:18
Python

Trumfunl jsem Askadrina. Já to dokázal. JA TO DOKÁZAL! Čekal jsem na to od roku 2012, deset let jsem čekal na chvíli, kdy ho předběhnu o dva týdny! Já to dokázal, dokázal, ha ha, ha hahaha, hahahahaha, HAHAHAHAHAHAH! HAHAHAHAHAHAHA!!!
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 8. listopadu 2022 16:44
AskadrinSidlong

DAMMIT! O dva týdny pozdě...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Python - 22. října 2022 11:34
Python

Každý příběh je smutný, pokud se neukončí včas ;)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Saia - 20. října 2022 22:23
Saia

Smutný to příběh :o
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Python - 15. října 2022 17:07
Python

Tady už zbylo jen pár starých vlků. Sedících v rozích jeskyní, vrhající hladové pohledy plné zoufalého šílenství, naslouchaje šelestu matných, napůl zapomenutých vzpomínek mátožně se kolebajících za krvavými šrámy sebedestruktivní frustrace.

Chci říct, jo, chcípl tu pes :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Saia - 15. října 2022 14:40
Saia

Tady se už asi ani nedá mluvit o tom, že chcípl pes, co? :D
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Gwen - 3. srpna 2021 23:07
Gwen

Já tu, bohužel jsem random, jak časově, tak denně. :-/

Leč pokud tu budu, ráda si rozcestí užiji :)

Znáte to, když se vám dech sráží před prsty, kdy chlad prostoupí i zbroj.
Znáte to, kdy touha předčí rozum?
Znáte to, kdy dech se odmlčel, leč pojednou tu jsme?
Znáte to, kdy se rozum zastavil?

Python - 29. července 2021 15:54
Python

Mám to podobně, stačí napsat a s většinou lidí bych šel hrát. Když teda nebudu mít jinou práci, což je jiný příběh :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

rafaela - 28. července 2021 20:43
rafaela

Já bych si na rozcestí taky sem tam ráda zahrála, jeskyně mi dlouhodobě nevyhovují. Takže kdyžtak stačí dát vědět (ideálně den dva dopředu, abych si toho všimla) a jsem k dispozici :)
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

Gwen - 21. května 2021 22:57
Gwen

Tak snad nepojde ihned.

Saia - 11. května 2021 22:46
Saia

Gwen 10. května 2021 22:36

no, tak ikonická... asi záleží

na dracidoupe.cz bylo něco podobného, též to umřelo, nicméně v dobách, kdy tady rozcestí dobře fungovalo
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Saia - 11. května 2021 22:45
Saia

Gwen 10. května 2021 22:36

Nemýlíš se, není.
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Saia - 11. května 2021 22:44
Saia

Python 9. května 2021 14:57

jo, jsem prostě rebel ❤
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Gwen - 10. května 2021 22:36
Gwen

Tohle už sem asi nepatří, ale ts ts pokud se budu stydět za třetí křížek, co udělám s těmi dalšími před sebou?

Fb je zlo, spam a reklama. Jako fajn, že tam leckoho dohledáte.

No nicméně, rozcestí snad ani na Andoru není, nebo se mýlím?

Mne to přijde jako velmi ikonická vychytávka, která upadla no :/ (fňukání mi jde)

Python - 9. května 2021 14:57
Python

Saia 8. května 2021 22:26

Tedy, musím upřímně říct, že jsem ještě nepotkal dívku, který by takhle hrdě a na plno přiznala bídnou zradu :D Co se ještě dozvíme? Raději se netázat.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Saia - 8. května 2021 22:26
Saia

Já kacířsky už plně přešla na Andor, no :) je to tam podstatně živější
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Python - 6. května 2021 10:36
Python

Jsem se neubránil troše ironie :D Jde o to, že kde aragorn mám rád, facebook (například) mě neuvěřitelně sere. Bylo by krásné, kdyby tady bylo plno jako za starých časů a dalo se tady kecat o věcech. Na FB to nejde, tam pouští i idioty :(

Nicméně já jsem na aragornu celkem denně kvůli svojí jeskyni, takže pokud by někdo měl chuť si zahrát, asi by se dalo domluvit.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Gwen - 5. května 2021 21:05
Gwen

Co je špatného na to, že někomu táhne na třicet?

Já nemám nic proti Aragornu - omlouvám se, jestli to tak vyšlo - mne jen mrzí ta prázdnota rozcestí :) Protože například pro mne hra v jeskyních není a rozcestí mi jako fajn rozptýlení po oněch daňových přiznáních. Figurky nebarvím, nevypadalo by to esteticky pěkně, pokud nemáte rádi červený blop.

Ale je fajn vidět, že to tu neumírá :-P

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků1 2 3 4 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)