Barevná srdce (35 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3149 příspěvků|⇐ 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 ... 158 ⇒|

Gwarg - 16. ledna 2013 14:11
Gwarg

"Pane Zlaťáku, posviťte víc na tu nemrtvou chátru. Ať dobře vidíme co chystá." požádám Almiho, který nese lucernu.

Udělám další krok vpřed. Chci ghůla dobře vidět.
Zvláštní, zatím neútočí. Není jako tupá krvelačná zombie. Ale nikdy nevíte, co ghůl udělá. Nevyzpytatelná kreatura.

jaja.ujik - 15. ledna 2013 18:17
jaja.ujik

Sakra, kam sme to vlezli
zakleju, když vidim, co že to tu s námi je a taky, že odtut cesta zpět není. Nestrácím čas zbytečným rozkoukáváním se, hrozba je jasná. začnu pronášet magickou formuli.

Gwarg - 15. ledna 2013 09:33
Gwarg

Přešlápnu na místě, spíš než nervozitou se snažím udržet v mírném pohybu, abych byl schopen okamžitě zareagovat, pokud by se události rozhýbaly rychlejším tempem. Štít pevně sevřený v ruce, válečné kladivo připravené k úderu. Svaly napnuté. Smysly naostřené. Jako šelma připravená vyskočit po své kořisti.

"U všech Stínů!" znovu zakleju. "Nedivil bych se, kdyby klíč měla ta potvora u sebe." povzdechnu. "Nebo v sobě." dodám.

Pán Jeskyně - 14. ledna 2013 20:40
Pán jeskyně Máhanaxar

S Gwargovou otázkou v uších se podvědomě otáčíte ke vstupu do místnosti.

Možná jste přeslechli klapnutí západky zámku, možná se žádné klapnutí ani neozvalo. Tak či tak, je to asi jedno. Světlo Tarkovy pochodně i zář Almiho lucerny ukazují, že dveře se za vámi opět zavřely.

Vidíte železnou mříž vyplněnou šedozelenými kameny a dřevěnou, okovanou kliku.
Almi přikročil, a zkusil kliku stisknout. Ta se normálně pohnula, ale když Almi zatlačil, mřížové dveře se nepohnuly ani o kousek. Dveřní závěsy nejsou z této strany vidět, je tedy jasné, že dveře se budou muset otevírat tlakem od sebe, z této místnosti ven. Přesto Almi přidržel kliku stisknutou a zkusil zatáhnout, jen tak pro jistotu. Pak ještě jednou do dveří zatlačil a potom se otočil zpět k vám, směrem do místnosti.

Ghúl na opačném konci stojí na místě, na vaše pokusy s otevíráním dveří zatím nijak nereagoval.

Gwarg - 11. ledna 2013 09:42
Gwarg

"U všech Stínů!" zakleju. "Nemrtvá chátra!" zavrčím a neustále sleduji ohyzdného ghůla.

"Můžeme odsud odejít? Lze dveřmi projít dál?" otáži se ostatních družiníků.

Pán Jeskyně - 7. ledna 2013 19:39
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi vkročil do místnosti a pozvedl lucernu do výše. S odkrytými všemi bočnicemi lucerna osvětlila prostor od vašeho okolí až k Z stěně místnosti.
Tam její záře, trochu zeslabená vzdáleností, přesto stačila na to, abyste poznali, že mrtvolný zápach zřejmě vychází z postavy u zdi.
Protáhlá, na temeni holá hlava, vyzáblé paže, ruce se zahnutými prsty s dlouhými drápovitými nehty.

Ať už z vlastní dřívější zkušenosti nebo z vyprávění jiných jste poznali nemrtvého.
Přibližně uprostřed Z zdi stojí ghůl.

Pán Jeskyně - 7. ledna 2013 19:22
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Lucernu jsem předal do inventáře Almiho Zlaťáka.

jaja.ujik - 4. ledna 2013 09:59
jaja.ujik

Vejdu s loučí hned za Gwargem, abych mu svítil a abych i já viděl co tam v další místnosti je či není.
Gwargu sem hned za tebou.
Potichu řeknu, když vidim že dělá další krok do místnosti, která je stejná jakoty ostatní, pustá, tajemná , bez oken a s další záhadou a nejspíš i s překvapením, které čeká jen na nás, aby sme jej oběvili a pokořili tuto místnost.

Gwarg - 3. ledna 2013 09:28
Gwarg

"Ten si asi nechce povídat!" pronesu ironicky.
Ještě pevněji sevřu štít i válečné kladivo v ruce, připraven odrazit útok.
Popojdu další krok vpřed, aby mohli všichni ostatní společníci vejít do místnosti. Obezřetně sleduji temnou postavu a jen rychle mrknu do stran, jestli si nevšimnu ještě nějakého dalšího nebezpečí, které by mě snad chtělo zaskočit z boku.

Pán Jeskyně - 2. ledna 2013 19:28
Pán jeskyně Máhanaxar

Po trpaslíkových slovech se postava natočila vaším směrem a vyrazila bezeslovný zvuk, podobný hlubokému hrdelnímu zavrčení.

Pán Jeskyně - 23. prosince 2012 16:42
Pán jeskyně Máhanaxar

tech

Přeji vám příjemné a klidné sváteční dny.
Hezké Vánoce, veselého silvestra a šťastný celý nový rok.

Máhanaxar

Gwarg - 18. prosince 2012 10:44
Gwarg

"U všech Stínů! To je smrad!" zašklebím se a rozhodně vstoupím do místnosti.

Když zahlédnu pohyb a následně i záhadnou velkou postavu, okamžitě se zastavím a přeměřím si tmavý stín.
Kryji se za štítem, válečné kladivo pozvednu výše ve výhružném gestu.
"Kdo je tam?" křiknu. "Co jsi zač?"

Pán Jeskyně - 16. prosince 2012 20:31
Pán jeskyně Máhanaxar

Místnost se zdá na první pohled prázdná, pouze naplněná pachem mrtvolné hniloby.
Pak ale postřehnete krátký pomalý pohyb u protější Z stěny, kus od SZ rohu.
viz mapy Místnost A13, pozice A2

Na nezvykle tenkých nohou tam stojí vysoká tmavá postava. Podle výšky stropu odhadujete, že měří dobré dva sáhy.

Pán Jeskyně - 16. prosince 2012 20:20
Pán jeskyně Máhanaxar

A13: (mapy)
Místnost je obdélná zhruba 12 sáhů dlouhá a dobrých 8 sáhů široká. Podlaha je vyložena z cihel většinou tmavých až černých. Sem tam je některá cihla světlá, skoro bílá.
Podobné světlé cihly prokládané tmavšími kameny jsou i ve stěnách a představují nepravidelnou šachovnici. Strop se nachází přes 4 sáhy vysoko a tvoří ho podlouhlé tmavě šedé kamenné desky.

Také v této místnosti nejsou okna.

Místnost je jakéhokoliv nábytku.

Pán Jeskyně - 16. prosince 2012 20:00
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi přikročil ke dveřím těsně za trpaslíka a pozvedl lucernu. Její záře osvětlila novou místnosti.
Gwarg udělal jeden krátký opatrný krok dovnitř a zastavil se, aby obhlédl prostor před sebou.
Ostatní se posunuli blíž, aby také viděli, co dalšího na vás čeká.

Gwarg - 7. prosince 2012 10:52
Gwarg

"Pfrr..." odfrknu si a stále se šklebím.
"Asi tam něco chcíplo! Jiná cesta nám ale stejně asi nezbývá." pokrčím rameny.

"Pojďme, tady už nic nenajdem. Někdo sviťte, já to očíhnu." čekám na ostatní, než se připraví ke vstupu do další místnosti Starého Hrádku.
Sám si zatím znovu sundám štít, který nosívám upevněný na zádech. Zakroutím rukou s válečným kladivem, aby se krev řádně rozproudila a já byl plně připraven čelit jakémukoliv nebezpečí, které nás může potkat.

Pán Jeskyně - 6. prosince 2012 21:28
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Do konce týdne budu mimo dosah i-netu.

Přeji vám hezké dny.

Gwarg - 6. prosince 2012 12:11
Gwarg

"U všech Stínů! Tak ten klíč přeci jen zabral!" zaraduji se. "Dveře šly najednou otevřít kupodivu hladce, ale rámusu jako když se řítí lavina do údolí." kroutím nechápavě hlavou.

"Pojďte sem rychle s lampou, ať si pořádně posvítíme." mávám na ostatní a trochu ustoupím zpět do místnosti.

"Fuj.." zkrabatím náhle nos, "..cítíte to?"

Pán Jeskyně - 5. prosince 2012 19:04
Pán jeskyně Máhanaxar

Světlo pochodně a lucerny ozařuje nejbližší okolí dveří. Vidíte kousek podlahy vyložené z tmavých cihel. Asi půl sáhu ode dveří je vidět jedna cihla světlejší.

Jak se snažíte proniknout pohledem dál do tmy v nové místnosti, přiblížili jste se k průchodu. Přestože není znát průvan ani žádné byť jen nepatrné proudění vzduchu, najednou vás do nosu trknul slabý, ale divný zápach.

Pán Jeskyně - 5. prosince 2012 18:46
Pán jeskyně Máhanaxar

Zatímco promýšlíte svoje možnosti, trpaslík se už rozhodl, pozvedl ruku ke klice a přistoupil ke dveřím. Jak jeho ruka prošla v blízkosti klíče, jeho slabá záře náhle zesílila. Neušlo vám, že Gwarg nakratičko zaváhal, ale pak dokončil svůj pohyb. Jakmile položil ruku na kliku, vznášející se klíč pohasnul.

Lehké kovové klapnutí bylo znamením, že trpaslík tentokrát kliku stiskl. Nepatrně dveře pootevřel a podél jejich rámu se objevila úzká škvíra. Je tmavá, což nasvědčuje tomu, že v nové místnosti asi také nejsou okna nebo možná někde venku
... kde vlastně?...
je noc a žádné světlo tak do místnosti neproniká.

Gwarg zatáhl a dveře se otevřely dokořán. Na pohled se pohybovaly zcela lehce, přesto však se silným téměř ohlušujícím rachocením.

V tom rámusu jste téměř přeslechli slabé cinknutí. Ještě jste zahlédli, jak znovu slabá záře klíče pohasla úplně a potom klíč zmizel.

Vypisuje se 20 z celkem 3149 příspěvků|⇐ 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 ... 158 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)