Gwarg | Barevná srdce (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Vlastník :

Gwarg

Jméno :

Gwarg

Ikonka :

Popis :

Gwarg je podsaditý svalnatý trpaslík, zocelený výcvikem a životem v horách.
Zjizvenému obličeji vévodí velký nos, malá očka se naopak ztrácejí. Vousy, které již značně šedivějí, nosí řádně spletené do ozdobných copů.
Trpaslík je oblečen ve skromném oděvu: tmavé vlněné kamaše, košile, kožené pevné boty se zvýšeným kotníkem a pásek. Přes trup a předloktí kožená zbroj, na které je vidět, že už všelicos zažila.
Přes zbroj má hozený cestovní kožený plášť s kapucí.
V ruce třímá bytelné válečné kladivo s masivním mlatem. Dřevěný kulatý štít nosí většinou na zádech připevněný řemínkem.

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (5/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3077 příspěvků1 2 3 4 ... 154 ⇒|

HeruGil - 24. listopadu 2021 19:30
HeruGil

Když jsme konečně všichni ven z vody, podívám se k V zdi na hadí reliéf.
"S tím hadem máš pravdu. Podle velikosti té hlavy by takový had měl na délku několik desítek sáhů. Některé druhy s takovou hlavou by byly i přes dvě stě sáhů dlouhé.
No snad je to jen hlava bez těla a neobživne.
Souhlasím s tou mříží, začněme s ní."

Thorongil - 8. listopadu 2021 17:07
Thorongil

Koukám z dálky na reliéf hlavy, ale kromě velikosti mi na ní zatím nepřipadá nic zajímavého, tedy kromě velikosti ...
"Jestli je to podle životní velikosti, tak by to byl pořádně velký had, nic, co bych chtěl potkat.
Ta mříž mě láká víc. Řekl bych, že pod ní něco je. Navrhuji začít další část pobytu v této místnosti prohlédnutím mříže a toho, co skrývá."

S těmi slovy se ohlédnu po ostatních, co řeknou na můj návrh.

Pán Jeskyně - 24. října 2021 17:18
Pán jeskyně Máhanaxar

L´erak se při své výšce dostal z vody snadno.
Stojíte na břehu a rozhlížíte se kolem sebe.

Tato druhá část místnosti vypadá stejně jako část první, jen ve V zdi nejsou dveře.
Kolem dvou sáhů od SV rohu a přibližně sáh nad podlahou ční ze zdi výstupek a shora k němu přiléhá mříž.
V pravé polovině V zdi vidíte zhruba půl sáhu vysoký reliéf hadí hlavy. Její rozevřená tlama je asi jeden a půl sáhu nad podlahou.

Thorongil - 11. října 2021 17:17
Thorongil

Při HeruGilových slovech jsem se na okamžik zastavil a letmo pohlédl kolem sebe.
"No jo, je tmavá. Zatím. Možná budeme rádi, jestli to tak vydrží, až se budeme brodit zpátky ke dveřím."
Pak ještě tři opatrné kroky a konečně jsem se mohl vyškrábat na břeh.
Taky jsem si z botů vylil vodu a teď se rozhlížím kolem nás.

Pán Jeskyně - 28. září 2021 21:11
Pán jeskyně Máhanaxar

Thorongil dorazil ke břehu. Gwarg už stojí vedle proudu a pohupuje kladivem ve svých rukách.
L´erak a Thorongil se chystají vylézt z vody.

Pán Jeskyně - 10. září 2021 18:55
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Odjíždím na týden mimo dosah i-netu.
Přeji vám hezké dny.

Pán Jeskyně - 8. září 2021 17:33
Pán jeskyně Máhanaxar

L´erak se naklonil, aby Gwarg mohl slézt na břeh a podvědomě stáhl hlavu mezi ramena, když se kolem ní zhouplo trpaslíkovo kladivo. Almi a HeruGil pozorují vodní hladinu, jestli nespatří náznak pohybu nějakého vodního tvora.

HeruGil - 29. srpna 2021 16:25
HeruGil

Když jsem překonal celou šířku proudu, ohlédl jsem se po ostatních, vylezl na břeh a posadil se. Stáhl jsem boty a vylil z nich vodu. Potom jsem se postavil a několikrát přejel rukama shora dolů po každé noze, abych z nohavic dostal aspoň trochu vody. Nakonec jsem si znovu nazul boty a pohlédl na vodní proud.

"Pořád docela tmavá, ale opatrnosti nikdy není nazbyt." S těmi slovy jsem sevřel svůj meč a začal se rozhlížet, jestli se ten vodní tvor nás nechystá překvapit, dokud nejsme všichni v bezpečí na břehu.

Pán Jeskyně - 25. července 2021 15:02
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Odjíždím na dva týdny mimo dosah i-netu. Budu tu znovu kolem desátého srpna.
Přeji vám hezké dny.

Thorongil - 20. července 2021 06:39
Thorongil

Letmo jsem se ohlédl za sebe a vidím, že jsem překonal polovinu cesty a zatím bez nehody. S uspokojením pokračuji dále a sleduji jak se břeh blíží.
Dolů pod sebe už nekoukám, tmavá voda se zdá úplně neprůhledná.
"Doufám, že tam najdeme ten klíč. Protože dostat se ke dveřím znamená, že se budeme namáčet ještě jednou. Tak aby to stálo za to."

Almi Zlaťák - 2. července 2021 15:17
Almi Zlaťák

Tech
Po 5ti letech jsem zpět.
Veliká omluva.
Byly existenční problémy.

Pán Jeskyně - 30. června 2021 19:39
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Do příštího týdne, minimálně přes svátky, budu mimo dosah i-netu.
Přeji vám hezké dny.

Pán Jeskyně - 30. června 2021 19:37
Pán jeskyně Máhanaxar

L´erak s Gwargem dorazili k V břehu.
Thorongil přebrodil už více než polovinu celkové vzdálenosti a pokračuje dál.

HeruGil - 25. května 2021 17:03
HeruGil

Pomalými kroky se brodím napříč vodním proudem. Přece jen by bylo nemilé uklouznout nebo zakopnout a zmáchat se celý i s věcmi, které nesu.
Pohled kolem a opatrný krok a znovu pohled kolem a další krok, až dorazím k protějšímu břehu, odkud nás pozoruje Almi. Nejvíce sleduje určitě mě s jeho věcmi.

Thorongil - 11. května 2021 18:34
Thorongil

Při každém kroku nejdříve posunu jednu nohu vpřed, když ucítím, že jsem narazil na překážku na dně, došlápnu o kousek vedle, teprve pak přenesu váhu těla a potom dělám další opatrný krok.
Letmo kouknu před sebe dolů do vody, ale vlastně už kousek pod hladinou nic nevidím.
"Teda vůbec nevidím ani svoje kolena, natož abych viděl, kam na dně šlapu. Ta voda je tmavá, ale není kalná od bahna. Připadá mi spíše jako něčím zabarvená."

Thorongil - 6. dubna 2021 16:18
Thorongil

Letmo kouknu kolem sebe a pak se podívám na vodní proud.
No asi mi nic jiného nezbude ..., pomyslím si.
Opatrně se spustím do vody a zkusím udělat krok a další a další. Pomalu postupuji k protějšímu břehu.

Pán Jeskyně - 21. března 2021 13:19
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
V naší jeskyni je nová postava - kouzelník Thorongil.
Z hlediska děje je na novou postavu nahlíženo tak, jakoby se ke družině připojila ve městě Haraqa, večer před cestou ke Starému Hrádku, a dosavadními souboji prošla bez zranění.

Přeji Thorongilovi (snad) dobrou zábavu.

L´erak - 6. března 2021 19:26
L´erak

"Dobrý" zabručím v odpověď na Gwarga, "teď už sebou moc nešij" prohodím pro jistotu. "Vyrážím,.." a vydám se pomalu..krok za krokem... vodou dále. Stále sleduji hladinu a před každým dalším krokem se snažím pohledem dohlédnout až na dno, abych došlápl bezpečně.
*Ideálně už být z té vody pryč... to je mi den, zpola zmáčenej jak slepice... už jen kousek.*

Pán Jeskyně - 3. března 2021 20:57
Pán jeskyně Máhanaxar

Gwarg se rozhlédl kolem, jestli tu HeruGil nenechal něco z jeho věcí. Pak se natáhl, přidržel se L´erakova ramene a vylezl mu na záda. Opatrně se usadil na jeho torně a zavrtěl hlavou. Pomalu se posunul o kousek výše, nohy mu spustil přes ramena a zaklesl je pod popruhy torny. Narovnal se, s rukama lehce pozvednutýma se trochu natočil doleva a doprava. Když se tak ujistil, že je bezpečně usazen, spokojeně zabručel.
"L´eraku, doufám, že jsem tě nechtěně nekopl nebo nepraštil toporem kladiva."
Uchopil kladivo i druhou rukou, "asi můžeš vyrazit," a začal se rozhlížet kolem po hladině.

L´erak - 18. února 2021 18:28
L´erak

"Hmpfff," kývnu, že akce "převozník" může začít. *tak mistr trpaslík se nakonec rozhodl pro pomoc přes hlubinou, he* běží L´erakovi hlavou a trochu se mu zkřiví rty do úsměvu, když sestupuje do vody, aby mu pak později pod váhou trpaslíka se již nesmekla noha.
Když stojím pevně, stabilně již ve vodě u břehu, tak znovu zkontroluji pohledem vodní hladinu a snadnou dostupnost dýky, aby byla hned po ruce a odplivnu si...*mokrý nohavice, ..jak nějaká krysa ve stoce*
Pokynu trpaslíkovi: "tak nastupovat mistře Gwargu... jen pěkně pomalu, ať nezvíříme vody... nepotřebuji být nakonec zmáchaný celý, hrmmpfff" a připravím se pomoci mu dobře se uchytit na zádech nad tornou.. jak se říká u dětí v posezu na koni.

Vypisuje se 20 z celkem 3077 příspěvků1 2 3 4 ... 154 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)