Sedmý smysl (36 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Sedmý smysl

Pán Jeskyně:

Jindra

Systém:

ORP

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Sedmý smysl je zajímavá série knih české autorky. Já je rád srovnávám s Harry Potterem (z toho srovnání vychází Sedmý smysl jako vítěz ;) ) V této jeskyni ale budeme řešit něco jiného než v knihách (abyste si nepřečetli, jak na to :) )
Ať už vás vzali na Ostrov volby vaši rodiče nebo jste sirotek, kterého tam dovezl Vron v rámci záchrany sirotků s magickým nadáním, stejně se sejdete v magické škole. Během základního vzdělání se naučíte, číst, psát a základy magie a spoustu dobrodružství.
Hrát se bude dohromady na fóru, jenom soukromé věci budou šeptem ;)
Ideální aktivita by byla denně, ale to je asi pro spoustu lidí nereálné, ale každý druhý den byste to lidi mohli dát!
V případě zájmu mi pošlete poštolku a pošlu vám, jak vytvořit postavu.

Klíčová slova:

magie, děti, škola, sedmý smysl

Jaké hráče:

Aktivní.
Sice byste naskočili do (skoro) rozjetého vlaku, ale určitě bychom to spolu zvládli.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku

Rea

Máte: 50 rea.

Vydělávání

* Skvělé zvládnutí úkolu +20 * Zvládnutí úkolu +5 (ale vyplatí se až to udělají všichni) * Speciální

Ceny

Pokud je něco na měsíc, pak cena "na půl" roku (5 měsíců) je × 3 a cena "do konce studia" je × 8. Na tyto výpočty je potřeba dovednost matematika (1..na papíře, 2..z hlavy) ;)

Na měsíc

Dřevo - 50 * (na pořád) Lepší suroviny na jídlo - 50 * (na pořád) Základní koření -30 * (na pořád) Lepší koření - 90 Hotová jídla - 300 Sladkosti - 50 Praní + opravování oblečení - 500

Na pořád

* Postele - 500 * Skříně - 300 * (dostali darem) Stoly - 300 * Židle - 200 * Záclony - 100 * Nářadí - 300

Harmonogram

Denní

07.00 - 11.00 - Dopolední dva bloky výuky 15.00 - 17.00 - Odpolední blok výuky

Týdenní

PO - MAT + ZAM ++ TEV ÚT - ČAP + KOM ++ KRO ST - ZEM + ZAM ++ DOU ČT - ČAP + ZAM ++ KRO PÁ - OBE + ZAM ++ TEV SO - práce NE - práce MAT - matematika ČAP - čtení a psaní ZEM - zeměpis OBE - obecné základy ZAM - základy magie KOM - komunikace TEV - tělocvik KRO - kroužek DOU - doučování

Základy "herního systému"

V této jeskyni budeme používat následující systém. Postavy mají atributy a dovednosti. S atributy časem už nepůjde nic dělat, ale dovednosti se budeme učit (postavy budou ve škole, že jo). Většinou nebudeme potřebovat nic z toho, ale tu a tam je použijeme, stejně jako hod kostkou. Upozornění cílem jeskyně bude zábava a tak se nemusíte bát, když si uděláte "špatnou" postavu i s ní se dá hrát ;)

Atributy

Síla - ovlivňuje fyzickou sílu postav. Kolik toho unese? co zvedne? jakou zbraní může bojovat? Obratnost - jak je postava obratná a hbitá a zručná. Uhne? Nespadne? Navleče jehlu? Odolnost - odolnost těla, vyléčí se z toho? neusne? nepodchladne? Inteligence - mentální schopnosti (pro dobrodružství asi dost důležité) jak rychle se to naučí? vyřeší tu hádanku? zapamatuje si to heslo? Charisma - jak umí přesvědčit ostatní, uvěří mu? poslechnou ho? zastraší je? domluví se s nimi? usmlouvá to? Síla vůle - odolá ovlivňování? budou mu číst myšlenky? nenechá se zastrašit? půjde dál i když tělo už nemůže? Vnímání - kvalita všech smyslů, všimne si jich? najde ten ztracený přívěšek v pokoji? je ten tvor člověk? je to vůně hřebíčku? Krása - krása člověka, budu se ostatním líbit? Každý atribut může být v rozsahu -2 až +2. Graficky se to značí jako (-2 = --, -1 = -, 0 = 0, +1 = +, +2 = ++) Při tvorbě postavy si to dej tak, aby součet atributů byl +2. Všechny atributy si dej na 0 a máš 2 body k dobru. Můžeš si jeden atribut zlepšit o 2 nebo dva o 1. Taky si můžeš nějaký atribut snížit, aby sis nějaký jiný zvýšil(a).

Dovednosti

Do začátku máš 6 bodů na dovednosti. Do jedné dovednosti si můžeš dát maximálně 2 body. Úroveň atributů 0 ... nikdy jsi nic takového pořádně nedělal (u některých dovedností to znamená, že se o to nemůžeš ani pokusit) 1 ... už jsi to někdy dělal (normální netrénovaný člověk), děti které doma vedli k nějaké činnosti 2 ... k tomuto doma rodiče děti vedli a měly k tomu nadstandardní podmínky, (takto umí dovednost šikovní amatéři) 3 ... dovednost na úrovni tovaryše 4 ... lepší vzdělání/nadání než je průměr "normálních" lidí 5 ... toto je úroveň na které by měla být dovednost, když člověk úspěšně dokončí základní vzdělání (= mohou provozovat činnost) dovednosti končí někde kolem 10

Začáteční dovednosti

Čtení + psaní Matematika Všeobecný rozhled (pokud se nehodí jiná dovednost) Zeměpis Boj (zatím jenom pěsti nebo klacky) Pohyblivost (šplh, plavání, ...) Péče o domácnost (vaření, úklid, ..) Nějaké řemeslo (základní řemesla) Hudba a tanec

Dovednosti ve škole

Drakonština - jazyk, kterým spolu komunikují draci. Symboličtina - jazyk, kterým jsou schopny se spolu bavit bytosti vybavené sedmým smyslem. Už na hodnotě 1 je člověk schopný se domlouvat. Čím větší dovednost, tím zajímavější možnosti k tomu člověk získává.

Magické dovednosti

Telekineze - levitace předmětů, živočichů a klidně časem i sebe. Oheň - ovládání teploty na jednu stranu je extrémem oheň na druhou stranu mráz Světlo - vytvořit světlo/tmu a nějak to ovládat. Práce se silou - používání magických kamenů, ukládání síly do kamene, dodávání síly / léčení Regenerace síly - aktivnější doplňování magické energie Štíty - základní dovednost pro tvorbu a využívání všech možných štítů Mysl - magická práce s myslí Vnímání magie - vnímání magie, energií ale třeba taky poruch v lidském těle. Magické předměty - tvorba, úprava a další věci s magickými předměty

Vybavení

Záleží z jak bohaté rodiny pocházíte. Někdo bude na sobě mít jenom chudé oblečení a vlastně nic jiného, jiný bude v bohatě zdobených šatech. Nemusíte se ale bát povinné vybavení do školy však nakonec budou mít i ti nejchudší...

Trocha zeměpisu

O světě si můžete udělat představu na mapě. Jenom taková legenda. Kolečka s názvem jsou velká města. Lodičky jsou přístavy. Čím pojedete víc na sever tím víc magie je ve vzduchu a tím je magie běžnější. Na jižním kontinentu magie téměř není a tak tam není tolik kouzelníků a ti, kteří tam jsou si musí magii doplňovat jen na speciálních místech nebo musí na sever. Určitě si tam všimnete i území dalších inteligentních ras jako jsou třeba draci, jednorožci nebo sirény. To jsou taky tři rasy se kterými se lidé setkávají nejčastěji. Trpaslíky nepočítám, protože ti jsou považováni za lidi (ale raději jim to nikdo neříká).

Nastínění doby/ úrovně světa

Lidé ve městech a vesnicích žijí docela v klidu a užívají si výdobytky civilizace. Jako jsou chodníky, kanalizace, vodovody, obchody, banky, ochránci hlídající bezpečnost (hlavně proti magickým zákrokům). Magie se zde používá (na severu) běžně k věcem usnadňujícím život. Cestuje se na koních (nebo jiných zvířatech), vozech, lodích. V některých městech najdeš třeba i jízdní kola ( :) ) na větší vzdálenosti se používají veřejné brány (portály), kterými můžeš za poplatek projít do téměř libovolného jiného města. Jako další magický dopravní prostředek tady mají supervolonová prkna (skateboard bez koleček, který létá) a levitační plošiny. Jako zbraně je tady velký výběr jak chladných, tak i střelných (luky, kuše, ...) střelný prach, ale neznají. Jemné mechanismy kombinované s magií jsou běžné, ale taky trochu drahé. Nicméně každé dítě, které se bude učit zvládat svou magii dostane kouzelné hodinky.
Hráči: (4/4) Elohir, Katara67, Lin81, Lucylle

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 722 příspěvků|⇐ 1 ... 34 35 36 37

Pán Jeskyně - 4. února 2018 18:44
Pán jeskyně Jindra

// Info pro hráče: Začneme až se tady sejdeme všichni. Zatím čekáme ještě na dvě postavy.

Úvod, to znamená příjezd na Ostrov volby bude hrát asi každý zvlášť (ale veřejně), ať si o vaší postavě mohou ostatní udělat nějaký obrázek. Od vstupu do labyrintu to bude soukromé až do zahajovací slavnosti ve škole. Na všechny čekáme z toho důvodu, že se přece jenom může stát, že se potkáte už tady ;)

Pán Jeskyně - 4. února 2018 08:19
Pán jeskyně Jindra

Někteří lidé mají sedmý smysl a jsou schopni se naučit kouzlit, ale spousta lidí ho nemá. Kolem 10 - 12 roku se ti, u kterých je pravděpodobné, že by mohli mít sedmý smysl vypravují v doprovodu svých blízkých na Ostrov volby. Tam ti se sedmým smyslem získávají svůj kouzelný prsten a pak nastupují do školy, kde se učí používat své magické schopnosti. Kdo získá prsten, tem musí co nejdříve nastoupit do školy. Ti bez sedmého smyslu se tady s krutou konečností dozví, že ho skutečně nemají.

Na začátku léta se sem sjedou nejdříve ti bohatší a postupně sem pak jezdí i ti chudší. Všichni ale přijíždí některou z lodí z přístavu v Dubovníku, protože na Ostrov volby se nedá dostat jinak než lodí z Dubovníku. Cesta trvá několik dnů. Na počasí záleží, jestli to budou čtyři nebo třeba i sedm. Letos je počasí dobré a tak všichni dorazili brzy a bez nehody.

Slunce svítí, ve vzduchu se mísí vůně moře a čerstvého pečiva a různých jiných pochutin. V přístavu už všechny očekávají stánky s jídlem, pochutinami, suvenýry a také organizátoři. Ti jsou snadno rozpoznatelní podle klobouků na nichž se jim objevují různé svítící nápisy jako Vítejte návštěvníci nebo Labyrintu se není potřeba bát a dokonce Vezmi si prsten a poznej svůj osud. Když se návštěvníci rozhlédnou, tak jsou tady nádoby plné divných matně šedých prstenů. Dokonce je možné mezi tím vším chaosem zahlédnout Ochránce, který s holí moci v ruce dává pozor, aby se tady nestalo něco nehezkého, ale momentálně se spíš vyhřívá na slunci.

Někteří návštěvníci si prohlíží zboží, děti se občerstvují a snaží se přesvědčit doprovod, aby jim koupil nějakou laskominu. Další míří nahoru do kopce, kde by měl být onen tajemný labyrint, kterého se ale není potřeba bát...

Vypisuje se 20 z celkem 722 příspěvků|⇐ 1 ... 34 35 36 37


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)