Barevná srdce (147 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, dopoledne - Máte zatím 6 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (4/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Slimak74

Fórum ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

|⇐ 1 ... 145 146 147 148 149 150 151 152 ⇒|

edmonits - 10. února 2007 16:38
edmonits

Vlk se mi zahryzl do ruky, kterou jsem si chranil tvář. Naštěstí ho z boku zasáhl Elemar a stisk vlčí tlamy povolil."Díky...",procedil jsem skrz zuby, přehodil meč do druhé ruky a znovu sekl po šelmě.

Dart - 10. února 2007 14:57
Dart

Luk si prehodi cez rameno a chyti vlka za predne. Zacne ho tahat smerom k bestii.

Dart - 10. února 2007 14:48
Dart

Az Axelia vide z uzasu, pohliadne okolo seba. Krokom podide k prvemu zabitemu vlkovi. Pohliadne nan a pozrie ci sipy ostali neposkodene. (ak su cele, vyberie ich)

Pán Jeskyně - 10. února 2007 14:46
Pán jeskyně Máhanaxar

Vlk(2) rafnul po Edmonitsově ruce. Naštěstí Elemar zasáhl jeho tělo na druhém boku a zabránil mu tak způsobit větší zranění.
Vlk(2) zalitý krví na obou stranách těla rychle pohlédl na oba své soupeře a pak zkusil zaútočit znovu na Elemara.

edmonits - 10. února 2007 14:17
edmonits

Vlk se na mě vrhá a tak se snažím jeho útok odrazit.

krcho - 10. února 2007 12:05
krcho

pokúsim sa seknúť po vlkovy ktorý na nás útočí...snažím sa ho zasiahnuť čo najblyžšie ku krku

Pán Jeskyně - 10. února 2007 10:54
Pán jeskyně Máhanaxar

Vlk(2) se vrhl vpřed na Elemara, když tu ho Edmonits zasáhl do boku. Kožešina kolem rány se ihned zalila krví. Vlk(2) zaskučel a potom vyrazil po útočníkovi.

Pán Jeskyně - 10. února 2007 10:44
Pán jeskyně Máhanaxar

Farin se proti vlkovi(3) rozmáchl mečíkem. Avšak než se vlk vzepjal ke skoku Gwargovo kladivo ho srazilo k zemi a Leafova hůl z něj vyrazila zbytek života. Hobitův mečík zasáhl už jen mrtvé tělo.

honzatq - 10. února 2007 09:10
honzatq

Jakmile zjitím, že přes Farina nemohu na vlka střílet, tak položím luk s šípem na zem a seberu svoji hůl. Probudí se ve mě mé přirozené pudy a s děsivým zařváním skočím směrem k vlkovi, abych se dostal mezi něj a Farina.

"Huargggggg!!!" vyleze ze mě a bůh ví co to znamená. Začnu útočit na bestii jakmile se k ní dostanu.

edmonits - 9. února 2007 20:05
edmonits

Pozoruji vlka, který se ke mně blíží. Stojíme s Elemarem bok po boku a když se vlk přiblíží, seknu po něm svým širokým mečem."Snad mi Elemar pomůže, sám tu potvoru asi nezvládnu", říkám si pro sebe.

Gwarg - 9. února 2007 19:19
Gwarg

"Ar!" zavrčí trpaslík a sleduje vlka, po kterém se vrhnul a který se štěstím přežil jeho drtivý úder.

"Potvoro! Chcípneš!!" křičím a ve tváři se mi zračí zarputilost a odhodlání. "Hobitisko, uskoč!" křiknu na hobita Farina a utíkám k vlkovi, připraven znovu zaútočit.

Pán Jeskyně - 9. února 2007 18:56
Pán jeskyně Máhanaxar

Leaf pozoruje Velkého Farina, který mu zastírá výhled na vlka(3). Edmonits a Elemar mu kryjí vlka(2) ještě více než Farin.
Axelia v údivu zírá na bestii, která zničila její šíp. S něčím takovým se ještě nesetkala.

Pán Jeskyně - 9. února 2007 18:49
Pán jeskyně Máhanaxar

Vlk(2) pokračuje k Elemarovi, ale pohyb jeho hlavy prozrazuje, že sleduje i Edmonitse.

Pán Jeskyně - 9. února 2007 18:46
Pán jeskyně Máhanaxar

Vlk(3) zaslechl trpaslíkův pokřik. Pokračoval dál a teprve v poslední chvíli skočil šikmo vpřed. Současně stočil hlavu a rafnul. Jeho čelisti zanechaly na štítu pořádný šrám. V příštím okamžiku dopadlo Gwargovo kladivo z boku na jeho krk.
Kdyby vlk stál na zemi, bylo by po něm. Jenže většina síly úderu jen hodila jeho tělo blíž k ostatním. Vlk dopadl a přes svoje zranění se začal zvedat. Jeho pohled se zastavil na malé postavě hobita Farina.

Gwarg - 9. února 2007 17:30
Gwarg

"Chachááá!! U mocného Atwara a jeho hromového kladiva! Čas vítězit!!" křičím vášnivě a otáčím se na přibližujícího se vlka, který vyběhl z míst jako ten první.

Masivní válečné kladivo znovu víří vzduchem nad hlavou trpaslíka, který se řítí chlupaté bestii vstříc. Trpasličí kroky jsou jisté, jako dokonalý bojový stroj, který přestal vnímat okolí a soustředí se pouze na svého protivníka. Neúnavný, nebezpečný, smrtící...

Gangalaguna - 9. února 2007 17:29
Gangalaguna

Když vidím další dva vlky, přidávám se po bok Gwarga a vyčkávám, až se přiblíží. Třímám svůj mečík a výhružně s ním mávám vzduchem. Hlavou mi prolítne myšlenka, že by moje cesta za zkušenostmi, dobrodružstvím a nějakou tou zlatkou mohla skončit dřív než pořadně začala...

Zatřesu hlavou abych z hlavy vyhnal takové úvahy. "Jen pojďte bestie"

Pán Jeskyně - 9. února 2007 17:02
Pán jeskyně Máhanaxar

Nemáte čas přemýšlet na zmizením šípu. Vedle bestie se objeví stín a na mýtinu skočí další vlk. Výhružně štěkne a trochu přikrčený jde přímo k Elemarovi. Mezi kroky vrčí a štěká.
Téměř současně se ozve štěknutí i z místa, odkud vyběhl první vlk, a jiný vlk vyběhne z lesa. Na chvíli se zarazí a potom vyrazí k vám.

Pán Jeskyně - 9. února 2007 16:53
Pán jeskyně Máhanaxar

Axeliin šíp se mihnul před hlavou bestie.
Avšak dříve než se mohl zanořit do těla, bestie po něm chňapla, plameny v čelistech zasvítily a šíp zmizel.
V dalším okamžiku už zase bestie hledí na vás a mýtinou se nese její zuřivé vrčení.

honzatq - 9. února 2007 16:43
honzatq

Po úspěšném zásahu a pomoci Gwarga s vlkem zasadím do luku další šíp a pozoruji okolní les čekajíce na další vlky. Svoji hůl si položím k nohám, abych ji mohl co nejrychleji v případě potřeby zvednout.

Tak tohle bude dlouhá noc. proletí mi hlavou a dál sleduji soustředěně okolí.

krcho - 9. února 2007 09:03
krcho

Asi to vyzerá že ich tu bude ešte viac...Toto nebude lahké
Privolám Darka k sebe aby sa postavil vedla mojej nohy a potom slehujem okolie kde sa čo šuchne.
Aspoň jedného sme sa zbavili...čo ale protio tejto bestii
Držte sa iba na čistinke...Hostinský vravel že cesty sú chránené, možno bestie ako táto na ne nevstúpia iba obyčajná zver... Pritom pozriem na mŕtveho vlka a znovu pozriem na beštiu predo mnou. Meč držím pevne v ruke

|⇐ 1 ... 145 146 147 148 149 150 151 152 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)