Barevná srdce (149 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, dopoledne - Máte zatím 6 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (4/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Slimak74

Fórum ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

|⇐ 1 ... 147 148 149 150 151 152 ⇒|

Pán Jeskyně - 4. února 2007 19:08
Pán jeskyně Máhanaxar

Dark vyskočil ještě než zavytí doznělo. Otočil se k divnému tvoru, ale zůstal na místě vedle svého pána. Určitě nehodlá sám zaútočit.
Přesto jeho postoj není ustrašený. Má pozdvižený ocas a z pootevřené tlamy se ozývá varovně výhružné vrčení.

edmonits - 4. února 2007 19:08
edmonits

Vyskočím s mečem v ruce a rozhlížím se, co se děje. Na okraji tmy stojí příšera, kterou jsem ještě nespatřil. Má tělo vlka a krysí tlamu.
Matka příroda si krutě pohrála s tímto tvorem.Pomyslím si.
"Gwargu, probuď ostatní... určitě tady těch oblud bude víc. Vlci přece utočí ve smečce.
Kde je Elemar?"
Rozhlížím se kolem sebe.

Pán Jeskyně - 4. února 2007 19:03
Pán jeskyně Máhanaxar

Zatím tvor střídavě pozvedá pravou a levou přední tlapu, jako když se připravuje k útoku. Nebo, snad, zkouší, jestli může vyjít z šera na kraji lesa na mýtinu ozářenou ohněm.

A vám zazní v uších pokračování slov hostinského
Velcí mágové království sytí cesty zvláštní silou. Tak jsou docela bezpečné proti většině těchto tvorů. Cesty a jejich okolí, kam je z cesty vidět.

Pán Jeskyně - 4. února 2007 18:57
Pán jeskyně Máhanaxar

Vaší myslí proletí slova hostinského
Tohle není obyčejný les. A nežijí v něm jen obyčejná zvířata. Démonická monstra se prohánějí mezi stíny stromů i ve dne a spousta dalších tvorů povstává s příchodem noční tmy.

Pán Jeskyně - 4. února 2007 18:54
Pán jeskyně Máhanaxar

Vzduchem proletí zavytí. Podobné vlčímu, stejné jako jste zaslechli kolem poledne. Ale tentokrát to není z dálky. Za stromem, kde ještě před chvílí seděl Edmonits, na rozhraní světla a tmy se objeví velké vlčí tělo. Jeho krysí hlava se zvedne.
Spící se okamžitě probudili a jak vstávají, hledí na tvora jehož oči se rudě zalesknou odrazem ohně.
Potom se rozevře tlama a rozzlobené zařvání zní vztekem nad kořistí, která unikla v poslední chvíli. Veliké zuby se divně mihotají a vy si uvědomujete, že to nejsou normální zuby, ale žlutozelené plamínky.

Gwarg - 4. února 2007 18:32
Gwarg

Chvíli pozoruji hranici mýtiny a lesa, ale pak jen zakroutím hlavou: "Hm..asi jenom zavál chladný vítr. Nezdá se mi, že by se něco dělo. Necháme ostatní zatím spát. Taky si lehni a prospi se, budu hlídat sám a pak proberu krolla. Zítra snad konečně dorazíme do Nalíkova."

Nezdá se, že by byl trpaslík z nočního lesa nějak příliš nervózní. To by si spíše dělal starosti s docházejícím pivem ve svém měchu.

Dál sedí u kamené mísy s ohněm, sleduje okolí, uždibuje kousky sušeného masa a občas přiloží dříví do hladových jazyků plamene.

edmonits - 4. února 2007 17:47
edmonits

Sedím a ani nedutám. Po chvíli ten podivný pocit zmizí a já jsem schopen pohybu. Rychle vyskočím ze země a opatrně couvám k ohni s očima upřenýma do tmy lesa. Blížím se ke Gwargovi a povídám mu.
"Něco není v pořádku. Když jsem dřímal, něco chladného se dotklo mého krku. Neměli bychom varovat Elemara?Podívej, ta tma je čím dál blíž."
Poté si přisednu zády k ohni a vezmu si něco málo jídla z torny. Snažím se nemyslet na to, co se může skrývat v nedalekém lese.

Pán Jeskyně - 4. února 2007 17:33
Pán jeskyně Máhanaxar

Trpaslík koukl na Edmonitse, který se několikrát otočil, asi jak prohlíží svoje nejbližší okolí. Nadechl se, že zavolá, aby si přesedl na mýtinu dál od lesa, jenže hned mu došlo, že by vzbudil ostatní. Opřel se rukou, že mu to půjde říci. Když se ale Edmonits opět pohodlně opřel o kmen stromu, rozmyslel si to.
Dřeva na míse už hodně ubylo. Gwarg tam pro jistotu přihodil několik větví.
Oheň však přesto, stejně jako předtím, hoří stálými rovnoměrnými plameny.
Hvězdy zvolna pokračují ve své pouti na obloze.

Gwarg - 4. února 2007 15:34
Gwarg

Trpaslík dál sedí v trávě mezi květy a hlídá. Občas se zavrtí či ožene rukou, když na něj dotírá nějaký hmyz...

Pán Jeskyně - 4. února 2007 14:42
Pán jeskyně Máhanaxar

Jasná noční obloha plná hvězd vždy přitahovala pohledy očí. Do mysli hledících vnáší pocit vznešeného majestátu.
Také Gwargovy oči cvílemi zamíří vzhůru. Les okolo jen slabě jednotvárně šumí a je takový klid. I když ...
Gwarg zpozorní a pozvedne hlavu. Že by ty hvězdy poskočily? Vždyť Elemar ho vzbudil teprve před chvílí a teď už je podle hvězd určitě po půlnoci. Trpaslík v duchu slyší hostinského, jak se zmínil, že v tomto lese se čas někdy chová jinak.
No aspoň mi hlídka rychleji skončí, Gwarg si poposedne, mrkne po Edmonitsovi, jestli je v pořádku a dál hlídá spánek ostatních.

honzatq - 4. února 2007 14:40
honzatq

Kroll se po jídle spokojeně uvelebil na zemi, chvíli se díval na hvězdnou oblohu a pak usnul. Kupodivu nijak hlasitě nechlápe, což většinu družiny opravdu příjemně překvapilo, a jen mírně oddychuje.

_______________________________________________
PS. Je to možná trochu zmatené, ale krollovo jméno je Leaf (s jedním "f"). Bohužel na aragornu není možný pojmenovat postavu méně než pěti písmeny. :(

Gangalaguna - 4. února 2007 12:41
Gangalaguna

Poté, co jsme večer nanosili nějaké dříví blíže k ohništi jsem také pojedl něco jídla, co máme od hostinského. Pak jsem se uvelebil poblíž ohně a také poblíž urostlého krolla, který mi přeci jen dává nějaký pocit bezpečí, i když ho příliš neznám. Zachumlal jsem se a po chvíli jsem již spokojeně pochrupával

Gwarg - 4. února 2007 12:14
Gwarg

Když Elemar šťouchne do spokojeně chrupajícího trpaslíka, ten se pouze zavrtí a dál chrápe. Zdá se, že to s tím lehkým spánkem nebude až tak divoké.

Elemar tak musí do něj několikrát rázně strčit, než trpaslík náhle z prudka vyskočí, mlat kladiva nebezpečně ve vzduchu nad rohatou helmicí. Chudák Elemar má co dělat, aby jen tak tak uskočil a neschytal jednu do hlavy.

Trpaslík rosespale mžourá očima a když konečně pozná svého družníka, válečné kladivo pokládá bezpečně k zemi.
"Tfuj.." odplivne si, "U všech rohatejch, říkal jsem, že mám lehký spánek!" zabručí a navléká si zbroj, kterou si před spaním sundal.

Pak jde přiložit další kus dřeva do ohně a zadumaně si prohlíží Edmonitse. Zakroutí hlavou a usedá vedle svého štítu. Sleduje oheň, občas projede pohledem okolí nebo se podívá na noční oblohu...

Gwarg - 4. února 2007 12:02
Gwarg

Trpaslík se před spánkem pořádně najedl sušeného masa a zapil svým pivem, kterého si dopřával celý den pochodu. Nezdá se vám ale, že by příjem alkoholu nějak narušoval jeho smysly. Trpaslík je sice trochu brunátní a pomalý, ale pohyby má stále jisté, obzvlášť co se týče manipulace s jeho válečným kladivem.

Po jídle se uvelebil poblíž kamene s ohněm a během chvíle už jen slyšíte, jak chrní.

Pán Jeskyně - 4. února 2007 11:08
Pán jeskyně Máhanaxar

Gwarg, zpola probuzený, vidí, že Edmonits pokračuje v hlídce a chvilku přemýšlí, proč si vybral místo tak blízké podivné lesní tmě a ne blíž u ohně. Potom začne uvažovat, jestli nemá zpět zalehnout.
Z nachystaného dřeva ubyla jen malá část, přesto oheň stále pěkně hoří.

Pán Jeskyně - 4. února 2007 11:07
Pán jeskyně Máhanaxar

Elemar se ukládá k spánku. Jak pohlédl na Edmonitse, jestli taky přijde blíž k ohni si lehnout, zazdálo se mu, že jeho tělo se pozorně napnulo. Když ale vidí, že Edmonits dál sedí bez pohybu a hlavně Dark že si klidně lehá do trávy vedle pána, pustí to z hlavy. Ještě si pomyslí, že on by si asi takhle u kraje lesa nesedl, pohladí Darka a pomalu usíná.

krcho - 3. února 2007 21:02
krcho

opatrne sa snažím prebudiť trpaslíka, šťuchnm doň palicou ktorú mám pri ruke, kedže som si spomenul na jeho "ľahký spánok" aby ma neovalil tak som od neho trosku dalej a pomáham si dlhou palicou. Ked sa mi ho podarí zobudiť lahnem si, vezmem k sebe Darka a obaja sa pokúsime zamúriť oka

Pán Jeskyně - 3. února 2007 20:14
Pán jeskyně Máhanaxar

Noční obloha je jasná. Hvězdy se posunuly o další krok k půlnoci. Blíží se chvíle, kdy by trpaslík Gwarg měl být podle domluvy probuzen - ale opatrně, aby navázal svojí hlídkou, než nad ránem poslední část noci ohlídá kroll Leaff.

Pán Jeskyně - 3. února 2007 17:04
Pán jeskyně Máhanaxar

Les je tichý a bez pohybu.
Možna už spí. Nebo na něco čeká? Kdo ví ...

krcho - 3. února 2007 17:01
krcho

Môj sluch tak ako oči sleduje okolie...Keby sa niečo čo i len šuchlo ihned tým smerom sledujem čo sa deje. Vezmem si jednu dostatočne dlhú palicu na ktorej konci si zapálim ohník, využijem to ako faklu, vstanem a spolu s Darkom prejdeme okolie táboriska aby sme sa presvečili či naozaj nič za stromami nie je...Meč mám prichystaný hned na obranu. Dark pozorne sleduje zem, či nenajde žiadne stopy alebo pach blížiaceho sa nebezpečenstva

|⇐ 1 ... 147 148 149 150 151 152 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)