Barevná srdce (4 strany zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, dopoledne - Máte zatím 5 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (5/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, jaja.ujik, Slimak74

Fórum ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

|⇐ 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 151 ⇒|

Gwarg - 27. února 2017 10:18
Gwarg

"Zkuste někdo dveře. Ale mám tušení, že budeme muset znovu najít správný klíč. A kouzelná slova k němu."

Vydám se k nejbližšímu okennímu otvoru. Postupuji opatrně, krok za krokem, abych se nesmekl. Pravidelně pozoruji strop, kryji se štítem. Pokud se mi něco nezdá, zkusím nejdříve lehce a případně trochu silněji poklepat hlavicí svého kladiva.

Pán Jeskyně - 25. února 2017 12:51
Pán jeskyně Máhanaxar

Rozhlížíte se po nové místnosti. Když se mimoděk otočíte ke dveřím, kterými jste vstoupili a které při otevírání vydávaly silný hřmot, vidíte že jsou zavřené. Bez sebemenšího zvuku, snad i bez klapnutí západky zámku.

Ale po zkušenostech ze všech předchozích místností se už nedivíte. Starý Hrádek to tak se svými dveřmi dělá.

Gwarg - 14. února 2017 15:19
Gwarg

Když vidím, jak z řas kape voda, přetáhnu si přes hlavu kapuci svého cestovního pláště.

"Možná neumřem hlady. Možná nás nesežere a nerozpustí sliz. Možná prostě jen zrezivíme.." utrousím, když vidím všechnu tu vlhkost a vodu.

"Dávejte pozor. Tady by mohl jeden snadno uklouznout." a z lehka zkusím přejet podrážkou po podlaze.

Chvíli si prohlížím reliéf hadí hlavy a pak blátivé šmouhy na podlaze.
"Proč jen mám takový divný pocit? Plazil se tudy had?" zeptám se do ticha.

Uvolním řemínky na zádech a nechám sjet štít do dlaně. Své válečné kladivo vytáhnu z poutka a pevně ho sevřu v ruce.

Pán Jeskyně - 30. ledna 2017 17:37
Pán jeskyně Máhanaxar

Test připojení.

Pán Jeskyně - 15. ledna 2017 12:50
Pán jeskyně Máhanaxar

A16: (mapy)
Místnost je obdélná asi 30 sáhů dlouhá a dobrých 14 sáhů široká. Podlaha je z různě velkých plochých kamenů, největší jsou přibližně půlsáhové, menší tak na jednu stopu. Nejmenší jsou asi jako dlaň. Všechny kameny jsou vlhké a táhnou se přes ně velké dlouhé šmouhy bláta.
Podobné, skoro půlsáhové kameny tvoří zdi. Po všech stěnách jsou kameny pokryté řasami a někde docela hustými. Stejně jako na podlaze jsou vlhké a místy po nich voda stéká. Z kamenného stropu, přes 5 sáhů nad podlahou, visí zhruba stopu dlouhé podobné řasy. Některé provazce řas mají až přes půl sáhu. Všechny jsou tak vlhké, že z nich voda kape.
V místnosti je dobře vidět, v S zdi jsou tři okna, v okenních otvorech jsou zrezavělé zbytky železných mříží.
V zadní polovině místnosti vidíte tmavou vodní hladinu. Vodní pruh s nepravidelnými okraji se táhne přes celou šířku místnosti. Nepatrné vlnění hladiny napovídá, že voda teče pomalým proudem od S stěny k J stěně.
Na V konci místnosti v levé části vyčnívá ze zdi výstupek a nad ním je silná mříž. Pravé polovině V zdi dominuje reliéf hlavy velkého hada s rozevřenou tlamou. Na podlaze pod hlavou leží nějaké střepy.
Jinak se místnost jeví být prázdná.

Pán Jeskyně - 1. ledna 2017 19:48
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi vešel za HeruGilem do nové místnosti. Letmo se rozhlédl kolem, usoudil, že světla je tu dost a zhasil plamen lucerny.
Ostatní pomalu, jeden za druhým procházejí dveřmi, trochu se rozestupují a stejně jako Almi se rozhlížejí okolo sebe.

HeruGil - 18. prosince 2016 09:19
HeruGil

Zvolna přejedu pohledem po nové místnosti a pustím kouli kliky.
"No, místa je tu dost." prohodím a přitom udělám dva kroky dopředu.
"A docela prázdno," dodám s rukou položenou na jílci svého meče. Když moje poznámka nevyvolá odezvu někoho skrytého, ukročím stranou, aby za mnou mohli projít ostatní.

Pán Jeskyně - 3. prosince 2016 18:47
Pán jeskyně Máhanaxar

Přikročili jste ke dveřím a nahlížíte do nové místnosti. Několika "okny" v S zdi proudí dovnitř světlo. Je ho dost na to, abyste viděli téměř po celé délce místnosti. Určitě patří k nejdelším, kterými jste až dosud prošli.

Pán Jeskyně - 12. října 2016 19:08
Pán jeskyně Máhanaxar

HeruGil opět zatlačil do dveří a nyní je pomalu otevřel dokořán. Když potom pustil kliku a dveře se zastavily, hřmotný zvuk jejich pohybu se rázem vytratil. V obnoveném, téměř úplném tichu teď všichni dobře slyšíte klidný zvuk vody, jaký by se nesl od malého lesního potůčku.

HeruGil - 30. září 2016 08:04
HeruGil

Opět zkouším poslouchat, jestli uslyším ještě něco dalšího. Po chvíli zakroutím hlavou, spíše sám pro sebe, a řeknu:
"Já už nic jiného odtamtud neslyším. Tak dávejte pozor, otevřu ty dveře úplně."

Připravený na hřmotný zvuk pohybujících se dveří znovu sevřu kliku a pomalu je otevřu, kam až to půjde.

Pán Jeskyně - 17. září 2016 10:29
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Budu dva týdny mimo dosah i-netu.
Přeji vám hezké dny.

HeruGil - 15. září 2016 19:53
HeruGil

"Je to asi divné, ale zdá se mi, že z té místnosti je slyšet voda," řeknu polohlasem a s rukou stále na klice dveří se otočím k ostatním.
"Pomalu plynoucí klidný proud lesního potoka."

A pak ještě dodám, co mě právě napadlo:
"Divné to vlastně není. Aspoň na takovém místě jako je tenhle Starý Hrádek."

Pán Jeskyně - 6. září 2016 20:01
Pán jeskyně Máhanaxar

Úplné ticho za dveřmi není. Aspoň někteří z vás slyší velice slabý táhlý zvuk. Díváte se po sobě, ale zdá se, že zatím nikdo ten zvuk nepoznává.

Pán Jeskyně - 23. srpna 2016 16:31
Pán jeskyně Máhanaxar

Když HeruGil naznačil rukou žádost o ticho, přestali jste, byť jen polohlasem, mluvit. Někteří pokročili blíže k pootevřeným dveřím a také nasloucháte, jestli se něco ozve.

HeruGil - 22. srpna 2016 05:56
HeruGil

Znovu jsem zatlačil do dveří, ale jen lehce a pomalu zvětšil škvíru tak na dvě pěsti. Potom jsem ke škvíře přiklonil hlavu a pozvednutím levé ruky směrem k ostatním jsem naznačil, aby se ztišili.
Zkouším naslouchat a případně rozeznat nějaké zvuky z nové místnosti.

Pán Jeskyně - 6. srpna 2016 20:42
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi spustil ruku s lucernou dolů před sebe.
"Jestli za těmi dveřmi bude dobře vidět, tak lucernu zhasnu, abychom šetřili olej. Jestli je to jen nějaký odlesk či co, tak bude stačit jenom znovu ty postranice složit."
Během svých slov postupně rozložil postranní kryty a světlo lucerny tak úplně skryl.

Pán Jeskyně - 22. července 2016 16:36
Pán jeskyně Máhanaxar

Dveře se znovu o kousek pohnuly a přitom se ozval silný hřmot a tak náhle, že HeruGil cukl rukou zpět. Ve chvilce si ale vzpomněl, že některé předchozí dveře se "chovaly" také jaksi podivně. Do některých stačilo lehounce tlačit prstem a ozýval se podobný rámus. Na jiné byla potřeba velká síla, i dvou postav, a přitom nevydaly ani ten nejslabší zvuk.

HeruGil - 10. července 2016 21:08
HeruGil

Když se dveře pohnuly, pootočil jsem se k ostatním a letmým úsměvem naznačil radost z úspěchu. Pak jsem znovu zatlačil do dveří a pomalu a opatrně je pootevřel o další kousek.
"Almi, vypadá to, že za dveřmi je světlo. Myslím si, že můžeš zastínit lucernu. Ostatně můžete zkusit asi uhasit i pochodně."

Pán Jeskyně - 22. června 2016 19:31
Pán jeskyně Máhanaxar

HeruGil stiskl kliku. Její slabé klepnutí jste skoro přeslechli. Letmo se ohlédl přes rameno na ostatní a pak, drže kliku stisknutou, do dveří zatlačil.

Ve světle lampy a pochodní jste zahlédli, jak se dveře nepatrně pohnuly.

HeruGil - 15. června 2016 17:03
HeruGil

Chvilku se zamyšleně dívám na zámek a pak se potočím k ostatním.
"Souhlasím s tebou, Almi," řeknu, když Almi domluví.
"Hádám, že nyní můžeme zkusit samotné dveře. Na naší straně nejsou vidět dveřní panty, takže dveře by se měly otevírat směrem od nás."

Přistoupím ke dveřím, zkusím kliku, jestli půjde stisknout a pak i do dveří zatlačit.

|⇐ 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 151 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)