Overlord (2 strany zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Overlord

Pán Jeskyně:

Devakar

Systém:

ORP

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Roku 2 138 jsou hry virtuální, interaktivní hry realitou. Virtuální svět připomínal reálny do kterého jste mohli pomocí rozhraní vstoupit a hrát s ostatními hráči oniline. Tehdy byla uvedena na i novinka s názvem Yggdrasil. Který si získal miliony hráčů po celém světě svou rozlehlostí a možnostmi. Spoustou úkolů a ras a povolání.
Právě v Yggdrasilu vzniká gilda Ainz Ooal Gown. Která se vyhýbá lidským hráčům, ale bere mezi sebe jen jiné rasy. A prouslula splnění mnoha obtížných úkolů, chytáním příšer a jejich krocením a lovem jiných hráčů.
Nyní po dvanácti letech hra končí, ale koncem i začíná.

Klíčová slova:

hra, magie,

Jaké hráče:

Hrače co si hru umí užít a neutečou po prvních dvou dnech PJeovi neaktivity. A kterým nebude vadit volnější hra. Hraje trošku v rozpracování.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku

Nazarikova Velká hrobka


Hrobka

Nazrazikova velká hrobka je tvořena pětí částmi. Čtyřmi věžemi a velkou hrobkou. Věže tvoří součást obrany před útokem na centrální hrobku. Každá Věž má ve svém středu jeden klíč, který slouží k odemčení bariery do centra gildy. Centrální hrobka má několik podlaží, které jsou střežený NCP strážci, kteží jsou loajální gildě.¨ První podlaží: Centrální mauzoleum (vstup) Druhé, třetí podlaží: katakomby(plné patí a nástrah pro útočníky Čtvrté podlaží: podzemní jezero (zdroj vody) Páté podlaží: Klece (Místo kde jsou drženy všechny stvoření, které kdy byly přivedeny do hrobky) Šesté: Arena (Slouží k výcviku bestii a k pobavení členů gildy poraženými hrači) Sedmé podlaží: Kulatý stůl (Místo setkání gildy, místo kde je portál kam se teleportují ostatní) Osmé podlaží: Trůní sál (Hlavní centrum Gildy) Deváté podlaží: Pokladnice (Zde leží většina kořisti)


Povolaní

Bojová: Štítonoš: Štítonoši jsou válečnici do první linie. Jejich úkolem je zastavit nepřítele dřív než se dostane ke zranitelným hráčům. Jsou vyváženou kombinací obrany a útoku. Spoléhají se na odolné brnění a štíty. Speciální schopnost: Vnímání: Štítonoši eliminuji zákeřné útoky. Bersekr: Bersekři se v boji vrhrají do největší vřavy a drtí nepřítele mocnými útoky a ignorací své obrany. Zuřívý pokřik Bersekrů dokáže rozrazit snad každou linii. Spoléhají se na obouruční zbraně. Speciální schopnost Zuřivost: Zvyšuje útok a snižuje poškození v zavysloti na počtu útočníků. Paladin: Paladiny jsou kombinací válečníků a knězů. V boji se mohou spolehnout na ostří meče a potporu své svaé magie vhodné proti nemrtvím. Speciální schopnost: Svatý úder: Zničí všechny zlé bitosti v dosahu. Podpůrná: Lotři: Lotři se nikdy nepohybuji v čele, ale spoléhají se na zákařné útoky a léčky. Poradí si zámky a pastmi. Většinou mají lehkou zbroj a dýky nebo jiné krátké zbraně. Speciální schopnost: Přepad: Schopnost umožňující přiblížit se a uštědřit nepříteli drtivý první úder. Hraničáři: Hraničáři jsou mistři luku a přežití v přírodě. Jejich hlavní úkolem je být očima a ušima celé skupiny. Dokáží odhalit všechny živé nepřátele v blízkosti. Vyzbrojeni převážně luky. Dovedou přivolat zvířata jako spojence. Speciální schopnost: Stopařství: Dokáží odhalit všechny živé bytosti v okolí. Druid: Druidi jsou magickou třídou převažně zaměření na popdporu v boji jejich spojení s magii jim poskytuje jistou výhodu venku. Jsou skvělí v léčení, ale v útočné magii je to horší. Speciální schopnost: Volání přírody: Všechna jeho kouzla jsou dočasně pošílena. Magické: Klerik: Klerici jsou kněží, kteří dovedou svou magii spojenou s náboženstvím stejně účinně pomáhat jako ničit. Neboť jak někteří říkají bohové jsou milosrdn i krutí. Ať už jde o lečení nebo ničení. Jsou jediny kdo může vzřísit jiné hrače či postavy. Speciální schopnost: Zapuzení: Zničí všechny nemrtvé v dosahu. Mag: Magové čerpají svoje síly z mysteria jejich moc limituji jen jejich vědomosti. Jsou slabí v boji. Speciální schopnost: Zdvojení magie: Znásobí své kouzlo dvěmi. Vyvolávač: Vyvolávači dovedou vyvolat mnoho druhů bestii, které za ně bojují a chrání je. Jejich síla se odvíjí od síly vyvolávače. Speciální schopnost: Vyměněna života: Tato schopnost umožňuje vyměnit život služebníka za svůj.


Strážci

Albeda:

Albeda je hlavou všech NPC postav ve velké hrobce. V nepřítomnosti hráčů odpovídá za chod všech čiností a ostatních strážců. Je nejsilnější NCP v hrobce. Hluboce zamilovaná do Vůdce gildy Momonga. Střeží trůní sál. Shalltear Bloodfallen:

Postava založena na principu upíra je skutečný upír se vším všudy. Je strážkyní 1-3 poschodí. V jejich službách se pohybuje několik upířích služebnic. Neustále se popichuje s Aurou. Nebo se přetahuje s Albedou o pozornost Monga. Cocytus:

Cocytus je postava postavena na slovu válečník každá jeho paže dokáže najednou vládnout jednou zbraní, která dokáže rozsévat smrtící rány. Jeho dech dokáže nepřátele zmrazit. Jeho víra v ustanovený řád je neotřesitelná a zničí každého kdo se odchýlí od cesty. Střeží čtvrté a pátí podlaží Aura Bella Fiora:

Aura je se svým dvojčetem Mare strážkyní šestého podlaží. A hlavní cvičitelkou bestii v hrobce. Narozdil od svého dvojčete je rozhodná a průbojná. Kam se vydá tam si nosí svůj bič. Neustále ferbálně útočí na Shalltear. Mare Bello Fiora:

Mare je lehce zakřikla, obětavá čarodějka, která se nehne od svého sourozence ani na krok. Její znalostí magie je nejlepší ze všech NCP postav. Demiurge:

Demiurg je druhý ve vedení NCP postav. Jeho hlavním úkolem je velení obrany NCP v Nazariku pokud jsou napadeni. Je to démon tělem i duší. Často se dostává do konflitku s Cocytusem kvůli svým názorům. Střeží sedmé podlaží Sebas:

Sebas je loajální komorník, jdoucí vždy jako stín po boku Momonga zajišťuje vše co potřebuje. Sebas velí oddílu Plejád. Plejády jsou služky bojovnice, které mají na starost úklíd i ochranu Nazariku. Je nebezpečné je podcení, kvůli vzhledu uklizeček.
/div>
Hráči: (2/5) Erinye, Mumie z Týmu

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 53 příspěvků1 2 3

Eiris - 4. listopadu 2015 18:15
Eiris

//Zdravím, ahoj, čaff, zdrávas, čau a nazdar

Hayate - 31. října 2015 13:49
Hayate

// Sorry za neaktivitu.. mám tu menší krizi... není práce, nejsou peníze.. vypadá to ,že nebude ani bydlení... takže řeším

223 - 683 - 709 - 29. října 2015 23:05
223 - 683 - 709

//Napíšu až ráno - Teď už jsem sťatá únavou :-)

Každopádně pěkný zčátek a práce, moc se mi líbí

Corosa - 29. října 2015 21:13
Corosa

// Hlavně, že je to příjemný :3 O Bože můj.

223 - 683 - 709 - 29. října 2015 21:11
223 - 683 - 709

//No, když myslíš že to je ruka ... tak to se radši neotáčej :-D

Corosa - 29. října 2015 21:08
Corosa

// Uctívám pouze Boží ruku, která mě drbe za ouškem :3

223 - 683 - 709 - 29. října 2015 21:05
223 - 683 - 709

//Doufám, že uctíváš to správné božstvo kleričko. Mě! :-D

Corosa - 29. října 2015 20:25
Corosa

// Mňau :3

223 - 683 - 709 - 29. října 2015 20:18
223 - 683 - 709

//Mňau! xD

223 - 683 - 709 - 29. října 2015 19:58
223 - 683 - 709

//Proč bych to zjišťovala já, na to mám své lidi, tedy elfky :-)

223 - 683 - 709 - 29. října 2015 19:28
223 - 683 - 709

//Kulturní vložka:

Takle nějak bych si to představovala, věž jak vypadá

https://www.pinterest.com/pin/318700111103490758/

A jak by mohla dopadnou

https://www.pinterest.com/pin/320318592216579500/

Pán Jeskyně - 17. října 2015 21:31
Pán jeskyně Devakar

Úvod (Pro všechny)

Nádherný den a výhled na zapadající slunce nad bažinami, které obklopovali Nazrikovu velkou hrobku a částečně ji chránily. Vysoké věže se tyčily nad chuchvalci mlhy skrývající zrádné místa v bažině i tucty nemrtvých chránících ventrálni hrobku. Krom obvyklého potěru jako kostlivci a zombie ji střežily vyšší nemrtví jako mrtví rytíři nebo mrtví válečníci.
Idylický pohled pro každého člena gildy zastírala jediná skutečnost dnes vše končilo devět let od vzniku gildy Ainz Ooal Gown a vše dnes mělo končit vypnutím serverů. Pochmurnou náladu v hrobce nepozvedl ani ubohý pokus prorazit její obranu skupinkou amatérů. Kteří strážcům věží nestáli ani za to aby se s nimi utkali přímo.

Hluboko v útrobách Nazariku v místnosti Kulatého stolu se nacházeli všichni přítomní hráči gildy. Do místnosti měli přístup jen členové gildy žádná z NCP sem nikdy nevkročilo jako by snad mohlo něco ovlivnit. Přesto před mohutnými dvojkřídlímy dveřmi na stráži stály nehybně dvě ženy v šatech služebnictva (http://static7.depositphotos.com/1210658/729/i/950/depositphotos_7296630-Clip-Art-Illustration-of-a-Sexy-French-Maid.jpg)jejích šaty na rozdíl od jiných služek byly vyztužené postříbřené pláty jedna držela v rukou kopí a druhá se netečně opírala o mohutnou oboruční sekeru. Někteří členové pohybovali nad tím zda nejsou obě Plejády zbytečným plýtváním zdroji při obraně místa tak hluboko v srdci Nazariku. Místnost za dveřmi měla dokonale kruhový tvar klenutý strp nyl podepírán přesně čtyřicet jedna sloupy což byl počet členů gildy. Na stěnách byly umístěny různé zástavy. Nejednalo se ovšem o zástavy gildy nýbrž poražených nepřátel. Uprostřed místnosti se nacházel dřevěný vyleštěný kulatý stůl, kolem kterého se nacházelo čtyřicet jedna křesel. Zde probíhala nejdůležitější jednání gildy ať se jednalo o nájezdy nebo dělení kořisti po prostý pokec.
Dnes se však sešla jen pár hráčů aby společně prožily poslední okamžiky své vlastní slávy. V jednom křesle seděl kostlivec v překrásném rouchu. (http://adala-news.fr/wp-content/uploads/2015/03/Overlord-anime-teaser-009.png) Vůdce gildy, mág Momonga. Krom vás tu seděli ještě další dva hráči Kromos mohutný mitoaurs bersekr oděný jen v bederní roušce a ozbrojený obouručným mečem. Katama štíhlá kočičí žena oděná v černo stříbrném šatu s černým pláštěm byla lotrem každým coulem.
Místnost naplňovalo ticho, které začínalo být nepříjemné. Momonga natáhl ruku do prázdna a na stůl položil sedm pohárů a naplnil je vínem každý si vzal jeden. "Poseldní přípitek na Nazrikovu hrobku a naši gildu." Pronesl levným hlasem i když se jeho tvář ani nepohnula. Pro kosti by to nebylo ani možné Katama zvedla pohár. "Na Ainz Ooal Gown gildu jenž nezná porážku." Pronesla svým jemný sametovým hlasem který skrýval nebezpečí. Když jste si připily Momonga vás přehlédl. "Přátelé dnes končí naše sága snad se potkáme v jiné hře možná v dalším dílu. Nebo i v realitě. Niní se odeberme na své postavení jak se na vladce patří měli bychom odejít ze svých sídel. Navíc se mi doneslo že by se mohla velká skupina pokusit dobít na poslední chvily naši milovanou hrobku." Pronesl a nepatrným pokynem ruku vás vyzval odchodu. Kromos a Katama odešli dveřmi někam do útrob hrobky zatím co vy jste mířili portálem do svých věží.

Pán Jeskyně - 13. října 2015 19:36
Pán jeskyně Devakar

Přihláška:

Jméno: Jméno vaši postavy.

Rasa: Jakákoliv kromě člověka (Samozřejmě inteligetní dvoumetrového žraloka s noham neuznám).

Povolání: Z výběru na nástěnce nebo po dohodě.

Sídlo: Každý z vás vládně jedné ze čtyř věží patřící ke gildě můžete si je zařídit jak chcete. Svámi tam ovšem bdou i služebníci.

NPC: Jsou postavy, které jsi můžete vytvořit podle vašeho uvážení od vzhledu po schopnosti. Každ věž může vytvořit 3 postavy.

Služebníci: Služebníci jsou převážně bojovou silou věže. Mají za úkol ji chránit při napední nebo vám pomáhat při misích. Začateční stav je 100 služebníků.

Atributy: Sem napiště svouji povahu.

Kouzla: Vaše oblíbené schopnosti (kouzla a schopnosti se mi nechtělo řešit).

Popis: Snad jasné.

Životopis: Něco málo o vaši postavě a jak jste se dostali ke gildě.

Vypisuje se 20 z celkem 53 příspěvků1 2 3


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)