Deset otázek, které by měl hráč o postavě zodpovědět (1. strana) | Články - Aragorn.cz



Články

Deset otázek, které by měl hráč o postavě zodpovědět

Autor : hater   5. června 2007   Ostatní
Překlad příspěvku z diskuze na forum.rpg.net

http://forum.rpg.net/showpost.php?p=7366567&postcount=4
Téma: Pozadí postavy - jmenujte deset otázek, které by hráč měl o své postavě zodpovědět.

Uživatel Lucifer napsal:

1. Co je na vaší postavě zajímavé a skvělé?

Je překvapivé, kolik hráčů je schopno vytvořit postavu bez toho, aby dokázalo odpovědět na tuto otázku. A to je opravdu neomluvitelné například u hry jako je Exalted. Není potřeba, aby pro vás byla odpověď zcela vyčerpávající a nebo uspokojivá - například si možná nemyslíte, že na kouzelnících je něco zajímavé a třeba opravdu není - ale když padne tato otázka, měli by jste pociťovat něco mezi nadšením a záchvatem pozitivní nálady.

2. Co bude vaše postava dělat?

Na tuto otázku se opravdu nezapomeňte zeptat. Když nezůstane zodpovězena ta první, je to jistě větší tragédie, ale toto je jedna z nejvíce opomíjených otázek ohledně postav. Lidé si o své postavě myslí, jak je skvělá - a ano, možná je skvělá - bez toho, aby vůbec přemýšleli o tom, co bude jejich postava v daném prostředí a nebo během tažení dělat. A pak dostáváme namakané postavy, které jsou absolutně nemotivované dělat cokoli , a nebo jsou ochotné dělat jen věci, které se do hry absolutně nehodí.

Položení této otázky způsobuje, že se překvapivé množství hráčů plácne do čela a řekne: "No to byl ale blbej nápad... Jako, ... proč by se vraždící psychopatický tulák měl vůbec zahazovat s takovou skupinou superhrdinů zachraňujících svět?"

3. Jak to bude vaše postava dělat?

Touto otázkou se ujišťujeme, že základní údaje v deníku a idea postavy se aspoň trochu shodují. Občas se stane, že vaše postava je světoznámý lupič, který se chce stát součástí shadowrunového týmu, ale bohužel jeho hráč úplně zapomněl, že bude potřebovat ovládat způsob, jak zneškodnit poplašné systémy a překonávat elektrické ploty.

4. Proč to vaše postava dělá?

A teď se dostáváme k tomu, co je jádrem celého pozadí. Touto kouzelnou otázkou je někdy možné proměnit stostránkový epický příběh v krátký a dobře použitelný odstavec. Raději než procházet dlouhou klikatou cestou znovu s postavou, můžeme mít něco použitelného vždy po ruce.
"Chce zabít krále, protože jeho otec byl právoplatným následníkem trůnu a cítí, že současný král je zodpovědný za chudobu a nejasnosti v jeho životě."
A bum, právě jsme odvyprávěli složitý osud postavy, jejíž život je plný intrik, a proměnili jej v něco snadno pochopitelné a okamžitě aplikovatelné v dobrodružství.

5. Co bude vaše postava dělat, když zjistí, že je to nemožné?

Tato otázka může být více a nebo méně důležitá, zjevně v závislosti na předchozích, ale je dobré na ni odpovědět. Pokud je životním úkolem postavy pomstít zabití sestry, tak co bude dělat, až zjistí, že vrah již byl zajat někým jiným, a nebo je prostě nemožné jít za tímto cílem vzhledem k jiným událostem (přichází apokalypsa)? Vyhasne v tomto okamžiku úplně zájem postavy o svět, a nebo bude i pak zajímavá.

6. A co bude postava dělat, když se jí to podaří?

Doplňuje předchozí otázku. Tak fajn, Prsten byl úspěšně zničen v plamenech Hory Osudu, a co teď? Je takto určen bod, kdy vás přestane bavit hrát postavu - a nebo úplně celé tažení? Je možné, že si postava dokáže najít jiný cíl? Je tu ještě jiný důvod, proč by měla být stále důležitá a zajímavá.

7. Čím je vaše postava důležitá?

Tuto může být obtížné zodpovědět. Po pravdě je to občas dobře, když hráč nedokáže úplně přesně říct - častokrát se podobné věci objevují až během hry - ale většinou jsem radši, když mám odpověď i na tuto otázku. Tedy alespoň pokud nehrajeme tažení o úplně nedůležitých postavách. Vaše postava je skvělá, má cíle i prostředky, ale proč by to mělo ostatní hráče zajímat? Jistě je možné být zajímavý jen tím, jak skvělý je příběh té postavy, ale také je lepší, pokud mají ostatní hráčské postavy nějaký vlastní důvod, proč by je mělo zajímat, jak se situace vyvíjí.

8. Pro co by byla postava ochotna zemřít?

Narozdíl od předchozích otázek, zde jsem ochoten přijmout jako odpověď "nic". Přiznávám, že nic se nemá přehánět a možná chce přece jen hráč hrát postavu, která udělá úplně cokoliv, jen aby si zachránila svou kůži. Ovšem dobrá odpověď na tuto otázku může nejen dát odpovědi na důležité otázky o vaší postavě - nebo odpovědět, co je pro ni důležité - ale navíc pomůže vyhnout se některým nešťastným situacím během hry. (Znáte to, opravdu jste toho paladina nechtěl zabít, ale hráč trval na tom, že jinak to jeho postava prostě udělat nemůže... a pak to skončilo opravdu nepříjemně a už vůbec ne dramaticky i přes skvělý potenciál scény jen proto, že jste s tím nepočítal.)

9. Jaké je největší tajemství postavy?

To se někdy vztahuje k dřívějším odpovědím. Jindy to může být něco opravdu jednoduchéhp jako například: "Opravdu se bojím pavouků." nebo "Když jsem byl mladší, tak byl mým vzorem Mirek Dušín." To je fajn, protože to ukazuje, že se hráč zamýšlí nad svou postavou trochu do hloubky. Opět, "nic" je také odpověď, přestože to napovídá, že se jedná o opravdu unikátní druh postavy. (Například bych si představil, že robot zřejmě nebude mít příliš mnoho tajemství, pokud vůbec nějaké.)

10. Jaké druhy postav očekáváte, že budou v družině?

Pro mě opravdu zajímavé. Rád mám představu o tom, co hráč očekává od ostatních. Pokud by tu byly příliš velké rozdíly, možná, že ještě není pozdě si sednout a zkusit to napravit, či vyplnit prázdné mezery pomocnými nehráčskými postavami.

Další články v kategorii Ostatní:

Komentáře ⇓

Pro přidání komentářů je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 25 příspěvků1 2

kucik - 15. září 2008 20:15
kucik

hater 15. září 2008 20:06
To je ale docela skoda. Tohle by totiz imho nemel cist jen ten, kdo hleda, ale kazdy, kdo ma problem udelat verohodnou postavu a to jsou vetsinou zacatecnici, kteri tohle treba ani nikdy neuvidi.
Básníci krve / básníci šílenství / básníci výsměchu / básníci beze slov.

hater - 15. září 2008 20:06
hater

kucik 15. září 2008 20:03
Jé, díky za pochvalu. Nicméně na nápovědu to asi nebude :-) Když to někoho zajímá tak hledá a kdo hledá, najde :-)

kucik - 15. září 2008 20:03
kucik

Myslim ze textik by si zaslouzil vic, nez zapadle misto kdesi na dne pytle s clanky.
Sorry panove, neurazte se ale, prestoze jsem precetl celou tu diskuzi nize, nikde jsem jsem nenasel ani z poloviny tak prospesne otazky, jako prvni ctverice v clanku.

Tohle jsou, myslim, prave ty dulezite body, ktere pomuzou oddelit dobre postavy od prazdnych jmen a predevsim pomohou takovou vypracovat.

Vazne by stalo za to, vypichnout tohle nekam do napovedy.
Popremyslejte o tom.
Básníci krve / básníci šílenství / básníci výsměchu / básníci beze slov.

Fir - 10. června 2007 22:28
Fir

Jak tak na to koukám, tak mi to připomíná takovej stručnej charakterník z DrD+. Pro všechny PJ doporučuju. Jsou to sice čtyři stránky, ale sotjí to za to.
http://www.altar.cz/drdplus/charakternik.pdf
(_)_)=====O * CMUK * O=====(_(_)

Gran - 8. června 2007 13:01
Gran

Mně někdo před pár měsíci dával nabídku profi-pídžejování v nějaké herně x)

Dart - 8. června 2007 12:40
Dart

hater 8. června 2007 11:59

Každý sme iný, každý máme iné poradie hodnôt a to čo je pre jedného ako super 10 otázok, môže byť pre iného úplná zbytočnosť. Podľa vlastného modulu dokážem zostaviť čokoľvek čo chcem, tečka.

Ten kto sa prezentuje ako priemerný, môže neskôr prekvapiť. Jedine na profíka sú kladené vysoké nároky a preto si musí sakra rozmyslieť, či sa ako profi prezentovať.

Najradšej sa prezentujem ako priemer. Jedine hru, o ktorú mám vysoký záujem, som ochotný zariskovať a prezentovať sa i na vyššej úrovni!!!

Aby nedochádzalo k omylom, keď už to chceš tak profesionálne, tak použijeme oficiálne označenie profi-amatér ... aspoň mám ten dojem, že sa to tak označuje =)

apophis 8. června 2007 12:19

.... zaujímavé. To je i moja politika. Moja postava je skrátka dobrá vo všetkom a len mierne vyniká v jednom smere. Ktokoľvek špecializovaný ju hravo prekoná. Ale len ja si dokážem poradiť s viacerými vecami... takzvane univerzálny =)
(inak, univerzálne postavy sú dobrým tmelom pre družinu)

Gran - 8. června 2007 12:36
Gran

hater 8. června 2007 11:59

Tam se mi nabízeli dvě možnosti. Podle jedné filozofie je opakem Lásky Nenávist, podle druhé je opakem Lásky Lhostejnost. Podle druhého je totiž láska "nejvyšší cit", čili naproti by měla být "bezcitnost"... jenže jsem si řekl, že je to povolání, které bude v každém případě něco cítit, tedy jsem tam hodil tu Nenávist.
Jinak ano, vše k sobě může mít blízko a já jsem všechny doprovodné texty k Emočním cestám napsal tak, aby všechno ukazovalo své světlé stránky, i ty stinné stránky (ano, má je i Láska, stejně jako Nenávist má i světlou stranu).
Btw tu Lhostejnost jsem tam jakoby přecijen dal, resp. je to součást Emoční Cesty Smutku .) (ten leží naproti Radosti a mezi Soucitem a Nenávistí)

Jinak jsem to řešil jen lehce jinak. V té poLARPovské hospě jsem o tom přemýšlel jako o "dovednostím systému", kde si prostě volíš určité "podemoce" a podle toho na Emoční Cestě podstupuješ.
Nakonec jsem to ale udělal poněkud jednodušší, kdy vlastně "investuješ bodíky" do nějaké z Emoční Cest a podle toho, kolik's toho kam dal, si můžeš z dané Cesty vybrat nějaké "podemoce" (ze kterých pak vyplývají schopnosti, ale to je vedlejší).

apophis - 8. června 2007 12:19
apophis

hater 8. června 2007 11:59
Gran 8. června 2007 11:45
jop, to je vono... akorát já to aplikoval na soubor dětí, které nevěděli, co by chtěli hrát. Tedy s tím, že ten psotup byl takový, jaký jsem zmínil. Nakonec si ještě každé z nich mohlo nějaké ty papírky "zahodit". Tuším, že jsem jim povolil dva/tři. A ze 7 charakterových vlastností už se dá postava stavět. Ano, je to tak trochu donucovací metoda spojená s soutěžením o svou vysvěnou psotavu, ovšem, inteligentní dítě (ony se nezdají) se nesoustředí na The Best of, ale na to, aby byli nad průměrem, protože kdyby si třeba vzali tu nej vlastnost, rázem by pak třeba neměli možnost vzít to, co bylo poblíž, protože by to vzla někdo jiný. Je to takový... zamotaný, já vím. Ale vznikající vztah k oné postavě již při jejím tvoření je tam dost patrný. Navíc teenageři jsou sotěživí v těchhle ohledech.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

hater - 8. června 2007 11:59
hater

Dart 8. června 2007 10:45
vidis to? Kdyby jsi byl profesional, tak jsou hraci jiste ochotni platit. Plati se za film v kine, za dobrou knizku, za divadelni predstaveni, tak proc ne za PJovani? Dokonce firma whitewolf nabizi placene hrani po internetu. Ted si nejsem jist, jestli si to musis zaplatit a nebo ty lidi plati ta firma, aby udelal reklamu svym produktum, ... ale to je celkem fuk. Profesionalove vsak jsou. To ze ty profik nejsi (pravdepodobne :-)) vsak neznamena ze nejsi dobry :-)
Kazdopadne ja si na profi uroven nehraju a klidne priznavam, ze jsem blby jak troky :-) hraju mizerne a pjuju jeste hur. Podle tech tvych tri otazek, prestoze jsou zajimave, si nedokazu predstavit postavu. Neni to deset nejdrulezitejsich otazek pri tvorbe, je to velmi, velmi hruba a abstraktni osnova co by mela obsahovat.

Gran 8. června 2007 11:45
pi cteni zpravy od tebe mne napadlo, ze napriklad laska ma nekdy velice blizko k nenavisti a naopak :-) tento motiv jsem videl uz celkem hodnekrat a ted si nejsem jist, jak by do tveho schema pasoval :-)
ten prechod Laska - radost - skodolibost - nenavist je take docela zajimava myslenka :-) radost a skodolibost k sobe maji take velice blizko :-)) hmmm, no je to celkem zajimavy model :-) proc jsi to potom resil jinak?

Gran - 8. června 2007 11:45
Gran

To, co apophis zmiňuje, nebyla vyloženě tvorba postavy, nýbrž zamýšlení se nad principy jednoho povolání do DrD+, které svou sílu čerpá z Emocí.

Šlo o to, že tam bylo 6 Emočních Cest... nakonec jsem použil jiný systém, ale tehdy to s nimi fungovalo tak, že pod každou Cestu (Láska, Radost, Škodolibost, Nenávist, Smutek, Soucit) spadaly nějaké charakterové vlastnosti. A čím víc se na dané vlastnosti ono povolání soustředilo, tím víc se vydávalo onou cestou... jenže samozřejmě se nedalo "couvat" a některé Cesty jsou v onom diagramu naproti sobě přes onen počátečný střed (např. Láska x Nenávist). V takovém případě tedy bylo nutno střed "obcházet" (Láska -> Radost -> Škodolibost -> Nenávist).

Sice to nebylo plánováno na vyloženě tvorbu jakékoliv postavy, ale dá se to tak samozřejmě použít - pokud si člověk vytvoří "vyvážený diagram".

Ovšem, to, co apophis popisoval, se mi moc nezamlouvá - vypadá to jako soutěžení o nějaké vlastnosti, jenže já, když dělám postavu, tak nechci o nějaké vlastnosti soutěžit a když "nevyhraju", hledat alternativy.
Protože já prostě chci mít nějakou postavu a mám o tom jasnou představu a tak, jak jsem si ji vymyslel, tak ji chci mít a tak ji chci hrát .)

Dart - 8. června 2007 10:45
Dart

hater 8. června 2007 10:25

V takom prípade, než budeme pokračovať, ťa žiadam o uhradenie poplatku ;)

Koľký hráči by so mnou asi hrali, ak by som im povedal, že mi majú mesačne platiť? Zrejme by to zvýšilo ich záujem i aktivitu... ale koľký by boli ochotní?

Ak je len v tom rozdiel, tak ja si od hráčov práve nechávam platiť. Idem im oznámiť tú novinku...
"Sevas hráči, chcel som sa stať profi PJ, takže podľa hatera mi za to musíte platiť.... nú. Dáko sa dohodneme. Stačí mi ak budete pravidelne odohrávať ;)

Btw: Sme mimo tému....

hater - 8. června 2007 10:25
hater

Dart 8. června 2007 10:03
Kdyz je nekdo profesional, necha si za to platit prachy. Vydelava takto na chleba :-) obavam se, ze tady jsou vsichni amateri :-))

Samozrejme je fajn, ze mas neco pro profiky, ... a ty otazky jsou pekne a dobre smerovane. Jak rikam, bohuzel ne vzdy (rekl bych nikdy :-)) budes mit tu cest hrat s profikama

Dart - 8. června 2007 10:03
Dart

hater 8. června 2007 08:37

Na A5, by si získal len jej popis a strašné hrubé charakteristické vlastnosti + základne princípy.

Zo životopisu by tam bola zrejme len kostra... ako táto:

Poznámky ku spracovaniu :)
- rodná osada a jej osud - OK
- potulky – OK
- vkradnutie – OK
- domov – OK
- napadnutie – OK
- hladanie informacii vo velkej kniznici Neapolu – in progress
- odhalenie tajomstva meca (preklad z elfstiny) a tajomstvo drakov (legendy)
- navrat do mesta (vymysliet meno)
- vendeta

Ty si sa pýtal na naše otázky. Nekonkretizoval si kategóriu. Ja ich mám pre profi, nie pre začiatočníkov.

apophis - 8. června 2007 08:48
apophis

hater 8. června 2007 08:37
bohužel diagram nikde nemám, což mě právě teď setsakramentsky mrzí, ale s tímhletím by ti mohl pomoci Gran, tuším, že jednou něco podobného vyprávěl na jednom poLARPím sezení, šlo o psychické vnímání a tvorbu postavy. Tuším.

GRANEEE????
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

hater - 8. června 2007 08:37
hater

apophis 7. června 2007 23:55
to zni velice zajimave, mas nekde ten diagram? Pripadne, muzes to ukazat na nejakem prikladu? :-)

Dart 7. června 2007 12:03
mne prave zajima dobra postava sepsana na A5 .-))

kazdy umi, ... nebo ... je snadne vyjmenovat padesat vlastnosti, ktere postava muze mit, staci si precist kteroukoli prirucku pravidel pro hru na hrdiny. Ovsem neco jine je vybrat opravdu ty zajimave. Ten tvuj navod neni urcite spatny a urcite jej umis pouzit a vysvetlit. Ovsem kdyz to napises tak jak jsi to napsal, tak je to dost mnohoznacne a pochybuju, ze by podle tohohle byl schopny vytvorit zajimavou postavu rekneme 13 lety prumerne nadany kluk :-))

co treba ja ve vsech zde uvedenych navodech postradam je, jak postava vlastne vypada, jak pusobi na lidi, jak mluvi, jaky udela prvni dojem?

a pritom to je docela dulezite, jak chces hrat postavu o ktere nevis jak mluvi? Jestli treba nerackuje :-) Ja osobne bych pravdepodobne mluvil uplne normalne jako ja. Kterych je to teda tech deset nejdulezitejsich veci, ktere bych si mel obnovit tesne pred hrou, abych umel danou postavu zahrat ? :-)

Teda tahle moje posledni otazka uz neni uplne o tom, o cem pojednava clanecek, protoze uz to neni tvorba postavy, ale myslim, ze je to urcite take zajimave :-)

apophis - 7. června 2007 23:55
apophis

Jedna metoda, kterou jsem zkoušel aplikovat na menším sezení s děckama (10-15 let) a já v 19 letech (před 2 roky):

dal jsem jim každému 10 kusů papírků, aby napsali nějaké charakterové vlastnosti postavy. Jaké mohou být, jak se chovají k ostatním, jak se tváří když se stane to či ono, jak reagují na stres?

Těchhle pár otázek bylo napsáno na velkém papíře, aby na ně každý viděl. Skupinka asi 10 teenagerů, akždý si psal svoje. Každý psal to, co ho napadlo. Nakonec jsem měl 100 různých papírků, s někdy se opakujícími se slovy/vlastnostmi, jindy s unikátními. Netušili byste, na co jsou mladé mozečky schopné přijít.

Nakonec: sepsal jsem ty papírky celkově, ukázal jim statistiky a každý si "musel" vybrat 10 vlastností, které pro svou postavu chce. Postupně, po jedné přidávali.

Metodou spojování pomocí čar. Na jedné straně tabule byli jedny, na druhé straně další. Každý si vytvořil jistý obrazec. Desetiúhelník, řečeno jinak. Čáry měly svá pravidla, nesmělo se třeba přímo přes střed (spojit dobré a zlé, ale muselo se objevit i něco mezi tím).

Každý postupně přišel na to, že svou postavu zvládl, protože už při jejím vytváření museli přemýšlet dopředu. Hodně hodně dopředu. První pokus dopadl vcelku prapodivně, ale druhý, když už věděli, co se bude dít na konci, začali OPRAVDOVé orgie o vlastnosti, opravdové soutěžení, každý chtěl mít tu ONU vlastnost, tu jednu. Když to nevyšlo, hledal hned nějakou další, která by se mu hodila.

hle, každý měl jasnou představu o své postavě. Charakterovou tedy. Co si myslíte o tomhle?
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Dart - 7. června 2007 12:03
Dart

hater 7. června 2007 11:10

Záleží na tom, ako moc prepracovanú postavu pre daný príbeh chceš. Určite nepošlem 6 stránkoví životopis neznámemu PJ-ovi a naopak. Nepošlem A5 formát niekomu ako si ty....

Tak či onak. Ak si budeš tieto tri otázky opakovať, dosiahneš jasnú predstavu o svojej postave. Nie je nutné okamžite písať životopis, a potom hľadať spôsob ako jednotlivé diely spojiť.

Ako prvé odporúčam vykresliť kostru postavy. Tá sama o sebe bude vyvolávať pod otázky.

hater - 7. června 2007 11:10
hater

Dart 6. června 2007 13:21

tri otazky jsou jeste lepsi nez deset :-) ovsem ty tvoje jsou obecne a velmi abstraktni. Na otazku kdo jsi je mozne odpovedet mnoha zpusoby a tezko rict, co uz je dostatecne uspokojive. Tva otazka cislo jedna zahrnuje cely zivotopis postavy :-) a vlastne celou postavu. Otazka cislo jedna je to co se tu vlastne resi :-) snazime se popsat postavu :-))
ano, souhlasim, je mozne to shrnout i do jedine otazky, ale ma to pak vubec cele smysl?

otazka cislo dve je stejne obecna a abstraktni. Rekl bych, ze je velmi tezke na zacatku tvorby postavy odpovedet na neco takove.

Trojka je pak typ otazky kterou obvykle davam i ja :-)

Gran 6. června 2007 14:15
tohle uz mi prijde konkretnejsi :-) a hezci. Otazka cislo jedna je urcite velice zajimava, protoze prostredi ve kterem postava vyrustala je pro jeji charakter jiste smerodatne. Je vsak jiste mozne udelat postavu bez minulosti, takze se nabizi otazka jestli je to opravdu nutne. Co treba docela caste postavy se ztratou pameti? :-)

Kdyz nad tim tak premyslim, co nekdy zahrat sepcialni hru, kde vsechny postavy trpi ztratou pameti a cilem hry je vymyslet jim zajimavou a aspon trochu spolecnou minulost? :-)

ty ostatni jsou celkem zajimave a misty dost podobne puvodnimu clanecku.

Mne osobne se na tech deseti otazkach od Lucifera libi, ze nejen nabizi otazku, ale rika i proc se pta a jakou ocekava odpoved.

Treba hned ta prvni otazka, ... co je na vasi postave zajimave implikuje otazku, proc chces vlastne hrat. Tim dostane PJ zpravu, ze kdyz chce, aby si hru hrac uzil, tak mu ma pripravit scenu, ve ktere bude hrat tuhletu zajimavou vlastnost postavy :-)

a s tim hned souvisi i dalsi otazka. Libi se mi, ze vsechny ty otazky jsou stavene timto zpusobem a vpodstate v teto chvili nejsem schopen sam sestavit podobnych deset otazek stejne cilevedome, jako pan Lucifer :-)
Samozrejme tim myslim jen tak z placu :-) sam jsem se pokusil sestavit jiz pred delsi dobou podobny model, tvorby postavy, coz souvisi s tema dvema postavama, ktere jsem nedavno zverejnil. Ovsem to je spise zamereno trochu jinak a na tom clanku mne prave zaujal pristup, smer, ... kterym se jeho autor vydava.

Gran 6. června 2007 14:18

odpoved na osm a devet nemusi byt vubec stejna a muze byt odlisna opravdu hodne :-) ale take muze byt uplne stejna, ... rekl bych, ze u nekoho si zaslouzi samostatne misto, ale nekoho to treba nezajima :-) u tohohle bych take pochyboval o tom, zda tomu venovat dve otazky a nebo jednu :-)

predstava o svete je vec zajimava a rozhodne ji ma kazda postava. Hodne to souvisi s logikou chovani :-) viz odpoved pro darta.

Kazdopadne mi to prijde jako dost zajimave tema o kterem se da dlouze teoretizovat :-)

Gran - 6. června 2007 14:18
Gran

I když, možnáí bych osmičku a devítku hodil do jedné otázky (Co uděláš, když toho dosáhneš? A co uděláš, když ne?) a volné místo vyplnil otázkou ve stylu "Co si myslíš o světě?".

A čtyřku s pětkou upravit na "Pro co jsi ochoten obětovat sebe" a "Pro co jsi ochoten obětovat jiné" .)

Gran - 6. června 2007 14:15
Gran

1. Kdo jsou tví rodiče, tví předci, ti, co tě vychovali?
2. Jaké jsou tvé ctnosti?
3. Jaké jsou tvé špatné vlastnosti?
4. Pro co jsi ochoten zemřít?
5. Pro co jsi ochoten zradit přítele, ba ho dokonce zabít?
6. Čeho se bojíš?
7. Čeho chceš dosáhnout?
8. Co uděláš, až toho dosáhneš?
9. Co uděláš, když to nedokážeš?
10. Co na tobě učiní hraní s tebou nevšedním zážitkem aneb Co je na tobě cool? ;)

Takhle nějak bych to teď v rychlosti viděl já .)

Vypisuje se 20 z celkem 25 příspěvků1 2


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)