Aragorn vývoj (1 strana zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Aragorn vývoj

Správci:Buri the Great, Amunak, ixiik
Popis:Chybí vám něco na Aragornu? Máte dobrý nápad? Sem s tím, ať víme co byste si přáli.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Další změny na Aragornu by značně usnadnilo osekání mrtvých sekcí Galerie a Články, přijde vám to jako hodně šílený nápad?
Sekce smazat! Nikdo tam nechodí a stará díla nikoho nezajímají. Všechno úsilí nechť se věnuje novému vývoji!2
Archivovat (tak aby k dílům stále byl přístup)! Možná tam teď nikdo nepřispívá, ale to neznamená že by stará díla neměla hodnotu.19
Ponechat a nedotýkat se! Co si to dovolujete, šahat na pradávné texty a malby?!1
22 celkem
Nástěnka:
Nepište sem blbosti. Když si myslíte, že máte dobrý nápad, zeptejte se i jiných, zda jim to příjde jako vychytávka a pak to teprve pište sem.

Nápady budu dávat na nástěnku. V "Nápady k diskuzi" budou věci o kterých si nejsme jisti, zda jsou až tak in, ale můžete je obhájit, vyjádřit se zda ano, nebo ne, zda je chcete, nebo ne.

Nápady, které budou zapracovány:


- Jiné (větší) rozměry / datové omezení ikonek (avatarů) + větší komfort při nastavení

Nápady k diskuzi:


- Galerii a články nějak zaarchivovat (možná i mimo hlavní web Aragornu) a sekcí se zbavit (usnadnilo by to další úpravy Aragornu) - hlasujte v anketě!

Zamítnuté nápady:

(archiv)

Zapracované nápady:

(archiv)
- Smajlíci v diskuzích (implementováno díky podpoře emoji 😊)
- Korektně implementované odesílání mailů + pěkné šablony
- Lepší zapamatování přihlášení (dlouhodobé s možností odhlášení "na dálku")

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

|⇐ 1 2 3 4 5 ... 218 ⇒|

Gran - 24. října 2019 10:17
Gran

FindPlayaz by byla cool appka!
A s gamebooky taky dobrý nápad - takhle jsem chtěl kdysi skloubit gamebooky a tamagotchi (Aragotchi ;D), ale samozřejmě taktéž coby samostatnou appku.

Každopádně je to asi myšleno spíš jakože ke zvážení, zda vůbec vymýšlet nějaký další vývoj současného Aragorn.cz - zjevně jsou i jiná zajímavá místa, kam soustředit síly. To ovšem neznamená vypnutí stávajícího webu. Prostě by "nějak" jel, dokud by jel, a dokud by aspoň štamgasti docházeli. ;)

S tím že si ale umím představit i "novou verzi" - koneckonců, už draftová A0 byla ve stylu "hmm, všude samá fantasy fóra a chaty, ale k RPG tomu něco chybí". Dnes je holt konkurence jiná - ale zároveň toho člověk musí pořád skládat dost dohromady, aby mohl vést hru jak si ji představuje. Takže vidím cestu i tady - jen by bylo třeba fakt mít i věci jako voice chat, skupinové real-time kreslící prkno, a další blbinky. (a samozřejmě zahodit Galerii a Články, ty měly smysl když vznikly, dnes už fakt ne a nemají takovou souvislost s hraním, aby mělo smysl snažit se konkurovat např. Instagramu)

Spousta práce jednoznačně, ale tak stávající Aragorn by mohl jet nezávisle na vývoji nové verze, že, tak teď jen ty lidi a čas. .)

Amunak - 14. října 2019 22:20
Amunak

😊
🐺

hater - 14. října 2019 21:50
hater

+1 za PHP7 :-)

Amunak - 4. října 2019 10:21
Amunak

Sjednocení kódu ikonek a práce s user assety celkově.
🐺

Thamior z Ga - 3. října 2019 19:41
Thamior z Ga

Python 20. května 2019 02:12
To, že jsou ve dvě ráno 3 lidi v chatu není zájem.

Pokud by měl Aragorn vyspělejší funkce, tak mu to slávu a více lidí automaticky nepřidá, ale udělá ho to zajímavějším a dá se s tím pracovat a přilákat třeba nové duše.

Hlavním problémem je ale to, že o DnD už není takový zájem, všechno se mění, komunita stárne, mladí hrají raději Fortnite nebo jiné hry, které je vtáhnou jednoduše do děje a nemusí zapojovat hlavu ;)

Otázkou vývoje je spíše to, jestli tady existuje dlouhodobý plán co dělat a kam mířit. Hned v závěsu je, jestli tady jsou lidi, kteří to jsou schopni (a ochotni) dělat jako komunitní projekt (tzn. zadarmo) anebo jestli je možno tyto lidi nějak zaplatit.
"Světe div se, stále žiju."

Amunak - 2. října 2019 13:43
Amunak

PHP7? 🤔🤔🤔🤔
🐺

Python - 20. května 2019 02:12
Python

Mapafius 19. května 2019 21:58
Základní pravidlo marketingu. Pokud o něco je zájem, znamená to, že to funguje. Teď jsou dvě ráno a na aragornu jsou nejméně tři online lidi. Takže zájem je. Nemyslím, že pokud by tady byl responzivní design, hezčí outfit a pokročilé java funkce, že by tady touhle dobou bylo lidí víc.

Když se snažíš opravit něco, co funguje, můžeš to snadno rozbít.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

Mapafius - 19. května 2019 21:58
Mapafius

Python:
Potřebujou vůbec aragorňané něco víc, než aragorn právě teď nabízí? Asi ne, jinak by sem nechodili.
To je hrozná tautologie. :D což ale neznamená, že to není dobrý přístup.

Python - 9. května 2019 11:33
Python

Amunak 8. května 2019 20:56
Strašné je věc zvyku, řekl bych.
Nebezpečné, v tom se nevyznám. Ale protože ze serveru málo kdy odesílám nějaké platby, nemám o svoje údaje zase takový strach. Jen bych prostě rád, aby aragorn běžel a nepadal. Jsem jen běžný uživatel :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

Amunak - 8. května 2019 20:56
Amunak

Python 7. května 2019 23:06
Ano, to je taky správný pohled na věc. Bohužel některé věci v kódu Aragornu jsou fakt strašné až nebezpečné.
🐺

Python - 7. května 2019 23:06
Python

Potřebujou vůbec aragorňané něco víc, než aragorn právě teď nabízí? Asi ne, jinak by sem nechodili. A dokoce jsou aktivní, v mezích.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

Amunak - 7. května 2019 18:43
Amunak

MegaEdwin 7. května 2019 18:11
Ano, vy jste se na tom učili, a proto se to povedlo přivést na svět. Já se v té době učil na jiných věcech, a taky jsem je dotáhl do konce. Napsat Aragorn nebo nějakou alternativu znovu by dalo zhruba stejně práce jako tehdy, a i když by výsledek byl moderní, tak buď potřebuješ někoho kdo to už umí (a zdarma takoví lidé moc neexistují) nebo to bude někdo kdo se to bude taky učit, a bude to stejně tak zabité jako je to aktuální Aragorní PHP+HTML. Ne-li ještě horší, protože moderní web není ani zdaleka tak promíjivý co se týče dělání chyb při návrhu. Je sice těžší udělat kardinální chyby, ale je jednoduché dostat se do stavu kdy něco nejde dál rozumně upravovat.

Rozvoj aragu mi prijde jako waste of time. Bylo by to jako renovovat prochcanou poblitou putyku na rohu, do ktery uz desitky let chodej ty samy stamgasti. Ta uz dnesni hipstery neprilaka, ani kdyby v ni misto beerka tocili smoothie a poradali souteze o nejnapimpovanejsi selficka.

To je hezké přirovnání a je na něm něco pravdy. Aragorn ale má něco okolo stovky až dvou set "štamgastů" a nemůže si dovolit kompletně se změnit/překopat tak, že všichni odejdou. Především proto, že nic negarantuje, že i s dokonale vytuněným webem pro hipstery se povede nějaké nové lidi přitáhnout. Zvlášť právě kvůli konkurenci sociálních sítí a podobně.

A cesta jen nějakým "malým webískem" s appkou na hledání hráčů podle mě nikam nevede. Tedy ne že by to nemohlo mít úspěch, ale k čemu by to bylo? Aragorn by zanikl a vzniklo by něco, co není Aragorn. Něco, kde už není žádná komunita.

Co by podle mě mělo smysl by byl portál ve stylu DnDBeyond, akorát s podporou (i) českého DRD. Něco co umožní hráčům snadno spravovat dobrodružství, postavy, ... a zároveň i hrát. Ale to je bohužel ještě komplikovanější než přepsat celý Aragorn tak jak existuje teď.

Proto ve výsledku soustředím svoje snažení spíš na kritické díry v Aragornu, bezpečnost atp., druhotně pak drobná vylepšení pokud jdou udělat snadno a rychle, a dlouhodobě mám v plánu udělat nějaké responzivní šablony nebo něco, ale je to docela komplikované.
🐺

MegaEdwin - 7. května 2019 18:11
MegaEdwin

Poskladat moderni responzivni web je dneska vicemene stejne slozity, jako bylo za nasich dob splacat php + html dohromady. Vsak na aragu jsme se ucili, to neni zadnej profi webisek. A bezi uz druhou dekadu na dnes totalne obstaroznich technologiich.

Tim, jak poklesl zajem o tyhle online herny, se samozrejme snizuje i sance, ze se najde nekdo ochotnej a zazranej, jako jsme tenkrat byli ja s apophisem.

Rozvoj aragu mi prijde jako waste of time. Bylo by to jako renovovat prochcanou poblitou putyku na rohu, do ktery uz desitky let chodej ty samy stamgasti. Ta uz dnesni hipstery neprilaka, ani kdyby v ni misto beerka tocili smoothie a poradali souteze o nejnapimpovanejsi selficka.

Amunak - 7. května 2019 17:51
Amunak

Python 7. května 2019 17:22
Jop, kombinace schopný, ochotný a zdarma prostě neexistuje. Najdeš lidi co splňují tak dva z těch požadavků (pokud vůbec).

Navíc u větších projektů i lidem co to třeba na první pohled splňují často dojde elán. Nebo je dostihne život nebo tak něco, a pochopitelně první na co se vykašlou je projekt co si dělají "pro radost" ale zadarmo, a navíc je skoro jako druhá práce. Proto ostatně selhaly jakékoliv pokusy o předělání Aragornu kompletně.
🐺

Python - 7. května 2019 17:46
Python

Domov nás volá.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

Todrias Falco - 7. května 2019 17:44
Todrias Falco

Lebo som si tu všimol dosť veľa starých ľudí, čo tu bývali kedysi. Neviem prečo, ale aj ja som sa sem po sto rokoch prihlásil.
What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?

Python - 7. května 2019 17:22
Python

Škrtni schopný, napiš ochotný. Programátorů, co by to zvládli, jsou mraky, ale najdi někoho, kdo to udělá rád+zadarmo+dobře. Já bych nechal aragorn, jak je. Aktivita je tady na dead server docela slušná.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

Todrias Falco - 7. května 2019 17:12
Todrias Falco

+1 Ed. Je ale toho nejaký programátor schopný?
What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?

MegaEdwin - 7. května 2019 16:09
MegaEdwin

Hey pokud to tu chcete trochu naboostovat, tak imo cesta vede primo opacnym smerem. Opustit online hrani a postavit malej webisek + mobilni appku ve stylu "Find nearby playaz". Konkurovat aktualnimu trhu je pro par nadsenych vyvojaru unreal. Vzhledem k izolaci lidi na soc sitich je tohle jedinej pristup, kterej mi dava smysl.

Just sayin y'all.

apophis - 25. února 2019 19:25
apophis

Držím palce... ať se podaří aspoň nějaký malý vývoj, protože i ten bude vidět a nakonec si najde své příznivce.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

|⇐ 1 2 3 4 5 ... 218 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)