Aragorn vývoj (2 strany zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Aragorn vývoj

Správci:Buri the Great, Amunak, ixiik
Popis:Chybí vám něco na Aragornu? Máte dobrý nápad? Sem s tím, ať víme co byste si přáli.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Další změny na Aragornu by značně usnadnilo osekání mrtvých sekcí Galerie a Články, přijde vám to jako hodně šílený nápad?
Sekce smazat! Nikdo tam nechodí a stará díla nikoho nezajímají. Všechno úsilí nechť se věnuje novému vývoji!2
Archivovat (tak aby k dílům stále byl přístup)! Možná tam teď nikdo nepřispívá, ale to neznamená že by stará díla neměla hodnotu.14
Ponechat a nedotýkat se! Co si to dovolujete, šahat na pradávné texty a malby?!1
17 celkem
Nástěnka:
Nepište sem blbosti. Když si myslíte, že máte dobrý nápad, zeptejte se i jiných, zda jim to příjde jako vychytávka a pak to teprve pište sem.

Nápady budu dávat na nástěnku. V "Nápady k diskuzi" budou věci o kterých si nejsme jisti, zda jsou až tak in, ale můžete je obhájit, vyjádřit se zda ano, nebo ne, zda je chcete, nebo ne.

Nápady, které budou zapracovány:


- Jiné (větší) rozměry / datové omezení ikonek (avatarů) + větší komfort při nastavení

Nápady k diskuzi:


- Galerii a články nějak zaarchivovat (možná i mimo hlavní web Aragornu) a sekcí se zbavit (usnadnilo by to další úpravy Aragornu) - hlasujte v anketě!

Zamítnuté nápady:

(archiv)

Zapracované nápady:

(archiv)
- Smajlíci v diskuzích (implementováno díky podpoře emoji 😊)
- Korektně implementované odesílání mailů + pěkné šablony
- Lepší zapamatování přihlášení (dlouhodobé s možností odhlášení "na dálku")

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

|⇐ 1 2 3 4 5 6 ... 216 ⇒|

Amunak - 8. ledna 2019 19:59
Amunak

Voju 8. ledna 2019 07:42
> Skiny - sorry, ale tvá ar­gu­men­ta­ce je spíš na facku. Ga­lé­ria je gra­fic­ky pře­plá­ca­ná a to se dnes už ne­no­sí. A RE:Size má de­bil­ní ve­lik­sot fontu pro psaná pří­spěv­ku, že můsím zo­o­mo­vat na 125%, abych viděl co píšu. Na Mo­bi­lu ? Ne­mož­né něco kloud­né­ho na­psat. Špat­né po­zi­co­vá­ní prvků, tla­čít­ka na tučné atp. pře­krý­va­jí tex­to­vou plo­chu

Já neříkám že aktuální skiny jsou geniální, ale (očividně) těm několika lidem co sem ještě chodí ... stačí. Jsem pro jejich vylepšování, bylo by to super, ale nemá smysl dělat zcela nový skin - je to náročné a protože jde upravovat jen CSS nějakého výrazně jiného výsledku bys stejně nedosáhl. Pokud ale najdeš způsoby jak stávající skiny vylepšit co se týče problémů s CSS, sem s tím; tady je archiv (snad správných) CSS souborů ze kterých se jednotlivé skiny skládají (override.css se aplikuje nakonec a má globální opravy).

Pokud to myslíš hodně vážně můžeme se třeba i domluvit že se nepoužívané skiny (tedy prakticky všechny kromě gallery, resize a mooožnáá light) vyhodí aby se lépe upravovalo... Ale naštveme těch 30 exotů co používají nějakou z těch jiných zrůdností. Statistika skinů za posledních 90 dní (každý uživatel se tam počítá jen jednou a to s naposledy aktivním skinem):



Bohužel nejde upravovat HTML / "šablony" jako takové, protože by se pak musely upravit všechny skiny, neboť se to HTML sdílí a nemůže se lišit skin od skinu. Mj. proto přepis...

> pře­pis - PROČ? Něco snad ne­fun­gu­je? Nej­dů­le­ži­těj­ším já­drem ser­ve­ru je jeho Da­ta­bá­ze a sys­tém, kte­rým se s ní pra­cu­je - vzhle­dem k množ­ství ob­sa­hu a stálé sviž­nos­ti je da­ta­bá­ze v dob­rém stavu.

Aragorn je svižný. V tom máš pravdu. Tam bohužel "v pořádku" končí. Nic tady nedodržuje základní principy vývoje aplikací:

- Databáze má velmi pochybné schéma bez jediné constrainty, takže neexistují automatické relace a nedá se to pořádně upravovat / rozumně s tím pracovat. To by samo o sobě nebyl tak velký problém, kdyby tu nebyl další bod...
- Aragorn používá zastaralý a nebezpečný způsob připojení na databázi pomocí mysql_* funkcí. To je v dnešní době kardinální zločin. Kdyby někdo chtěl, nedalo by mnoho práce Aragorn hacknout, celou databázi smazat anebo ukrást uživatelská data (naštěstí už alespoň korektně hešujeme hesla a jinak máme jen emaily, tak by to nebylo tak hrozná, ale přece...). Je to sice rychlé ale děsně nepraktické. Navíc...
- Jsme (mj. kvůli těm mysql_* funkcím) zaseklí na starší verzi PHP která už není oficiálně podporovaná, takže kdyby měla bezpečnostní problémy nikdo je neopraví. Kromě toho je nové PHP o dost rychlejší.
- Aragorn nemá klasické "controllery"; téměř neexistuje oddělení kódu co něco dělá a šablon. PHP funkce a změny databáze jsou doslova vyblité mezi HTML šablonami. Proto je potřeba přepisovat a nikoliv upravovat. Kdybych tě například nechal (pro vylepšení vzhledu) upravit i HTML a ne jen CSS, buď bych ti musel dát víceméně plný přístup do kódu (a riskoval že se ti třeba omylem povede něco rozbít), nebo bych musel úpravy udělat sám (a doufat že nic nerozbiju). Pro menší změny je to docela v pohodě, ale větší zásahy jsou dost komplexní.

Celkově je prostě potřeba buď celý stávající Aragorn zahodit a nahradit ho něčím jiným, o co už jsme se mnohokrát pokoušeli a nikdy to nevyšlo... Nebo je potřeba pracovat s tím co máme, ale aniž bychom vyhnali i těch posledních pár lidí co tu je. A to je prostě náročné.

> nemáš čas - OK, chápu. Pak by tu měl být čas a pro­stor pro ně­ko­ho, kdo si čas najde a chce s tím něco dělat ;)

Jo, to už jsem taky několikrát řešil. Bohužel z práce vím že dohlížet nad cizí prací stejně znamená nejméně 20 (u zkušených) až klidně 100 procent času i ode mě na kontrolách, opravách, radách a podobně. Kromě toho tu jsou další problémy: aby dotyčný vydržel a dotáhl alespoň nějakou část práce do konce, a aby se mu dalo věřit; kvůli výše uvedeným problémům by s přístupem (i jen na čtení) do kódu nebyl problém Aragorn třeba hacknout. To je ostatně taky důvod proč kódy nepouštíme do světa jak psal Python. Já na to teda nemám úplně oficiální svolení od původních autorů ale nedokážu si představit že by jim to vadilo; avšak udělat Aragorn ještě snáze poškoditelným než je teď zveřejněním zdrojáků fakt nechci.

---

> Ano, DRD je mrtvé. Ale i v če­chách se najdo uhrá­či WoD, DnD a dal­ších sys­té­mů. Proto se pojďt­me po­ba­vit o tom, že Ara­gorn bude dále pod­po­ro­vat pri­már­ně ORP - na ORP hry se před­při­pra­ví ně­ja­ké ša­b­lo­ny a k nim se hodí ně­ja­ká pod­po­ra. To pro za­čá­tek stačí.

No jasně, a to je právě jeden z těch větších problémů. Aktuálně podporujeme mrtvé DrD a nepříliš specifikované ORP, a to v obou případech ještě dost mizerně. Kdybychom chtěli jen tohle vylepšit nebo dokonce začít podporovat jiný systém, všechny ty problémy co jsem zmiňoval v předchozí sekci by bylo nutné vyřešit jako první - odmítám přidávat další špagetový kód ve stejném stylu jako už máme. To by totiž jakékoliv budoucí úpravy jen víc a víc komplikovalo.

---

K Discordu - to byl jen příklad platformy co se pak používá na komunikaci. A možná ti přijde že nic neumí, ale třeba s takovým DnD botem je hraní jako na Aragornském chatu či diskuzi, jen máš navíc k dispozici i voice chat a když hraješ třeba i PC hry šance je že už to vlastně máš nainstalované...

Na deníky má každý jiný systém; zlatý standard je https://www.dndbeyond.com/. Mají kompletní evidenci hráčských deníků s možností spojit je do kampaně kam pak DM může přidávat i vlastní pravidla (předměty, kouzla apod.), upravovat vlastnosti postav a tak. Zkrátka něco takového jako máme my tady, jen podstatně dokonalejší a uživatelsky přívětivější. Nějak takový mít Aragorn by bylo optimální, ale pak jsme zase u toho že vlastně ani nevíme jaký z herních systémů podporovat...

No a někteří prostě používají třeba jen Google dokumenty. Ono to taky bohatě stačí.

Na přihlášky (resp. hledání hráčů) jsou pak celá dedikovaná fóra na sociálních sítích; reddit, FB, nebo i místnosti na tom Discordu.

> cynik jsi a srší to z tebe na všech­ny stra­ny :D

Ono to tak vypadá, ale ve skutečnosti jsem jen realista :P

---

Tvoje Roadmap se z velké části shoduje i s tím co mám já v plánu; problém je že už ten první bod znamená, jak už jsem psal, dost obtížné změny. Pokud tedy nemyslíš čistě CSS... a s tím se moc nandělat nedá.

Jinak relativně vysoko v "to do" mám možnost editaci příspěvků a celkově trochu překopání/vylepšení editoru zpráv (to je ostatně nejdůležitější komponenta Aragornu), ale taky to není tak jednoduché jak to vypadá.

K účtu a financím na něm aktuálně nemám vůbec přístup, ale platí se z toho doména. Trochu jsme to zkoušeli řešit, ale nakonec to nějak vyšumělo. Každopádně bonusy by teď neměly mít žádné výhody, resp. všichni by měli mít jakoby bonusový účet bez omezení (pokud to tak někde není, jde o chybu). Reklamy ... existují, ale bohužel pokud nejsou extrémně agresivní tak vydělávají řádově koruny měsíčně - obzvlášť na tak málo navštěvovaném webu. Navíc Aragorn myslím nemá za cíl vydělávat nebo tak něco; rozhodně ne takovým způsobem.

Pokud máš cokoliv co bys chtěl publikovat tak za to budu rád; taky tu nerad vidím rok(y) staré články na hlavní stránce. Bohužel mě tak nějak nenapadá co tam vlastně napsat, když se toho mnoho nezměnilo. Možná by šlo napsat o téhle naší diskuzi, ta je zajímavá x)

> jako po­sled­ní a až se ko­mu­ni­ta "na­star­tu­je" - pro­vá­dět vý­raz­něj­ší změny v kódu dle po­ža­dav­ků uži­va­te­lů, od­stra­ně­ní ne­po­u­ží­va­ných částí ara­gor­na, při­dá­ní no­vých částí, úpra­va stá­va­jí­cích

Třeba tohle je takový zajímavý bod. Nerad bych rušil staré sekce (galerii, články), protože jde o pěkný archiv. Je však zcela očividné že jsou totálně mrtvé a podporovat jejich funkcionalitu je jen komplikace. Když by se Aragorn začal nejprve osekávat a až potom měnit, vývoj by to zásadním způsobem zjednodušilo. Bohužel se bojím špatné reakce těch uživatelů co to tu ještě navštěvují. Myslím že kompromis by byl zpublikovat archiv článků a galerie někde stranou staticky a sekcí se úplně zbavit, ale i to ve výsledku je práce na kterou nebude čas minimálně dalšího půl roku.

Taky si myslím že by pomohlo zásadním způsobem osekat diskuzní sekci aby zbyla jen hrstka témat s přehledem na jedné stránce. Šlo by pak zvednout viditelnost jednotlivých nových příspěvků a tím snad zapojit lidi více do komunity.

> Shrnu to takhle - mám ně­ja­ký ten čas i ná­pa­dy, mohu na­bíd­nout pří­pad­ně ser­ver pro Ara­gor­na za­dar­mo a jest­li budou mít ad­mi­ni zájem (pokud se vy­já­d­ří i někdo jiný, než Amu­nak), rád se zů­čast­ním ně­ja­kých změn ;)

Díky za nabídku serveru, s tím by teď neměl být problém. Běží to u mě vedle hromady jiných projektů a Aragorn prakticky nic nežere.

Vzhledem k neaktivitě všech ostatních adminů jsem tu de facto jediný správce; ono tedy ani pro těch pár co sem chodí pravidelně stejně není moc práce :) a přístup do kódu a k vývoji mám aktuálně jen já.

Voju - 8. ledna 2019 18:32
Voju

Voju 8. ledna 2019 18:29
k telefonu : https://photos.google.com/share/AF1QipM28Zj8MyeNCLxIGX60MrCbiy3OLe4olQU9AM6RUaW4rwF4JFkYXoJgIlnO2dYnxQ?key=RTRudU04SWwtc1pZYk16SEg3RVFRYWcxOVpYU21n

klidně nahlásím jako bug, pokud to takto nevidíš u víceřádkového textu. Androiud 8.0 + aktualizovaný Chrome.

Voju - 8. ledna 2019 18:29
Voju

Python 8. ledna 2019 17:19
Používám RE:Size :
- text v diskuzi má velikost cca 4mm. Na 24" FullHD monitoru se vzdáleností 50cm od něj je to na hranici čitelnosti. Bílý text jakžtakž, ale žlutý není na dlouhé čtení.
- text v editoru je ještě menší. Napsané znaky spíš odhaduji dle paměti, než že bych je přečetl. To jestli je to ě nebo é se dá rozlišit jenom velmi obtížně
- do textboxu se mi vejde maximálně 8 řádků. zbytečně málo - vpravo je kus text. editoru ukousnutý a nevyužívá plně šířku designu
- facebook/discord aj. běžně využívají ajax - tady když nemám spozorship account (mimochodem nikde nenabízený), musím manuálně obnovovat stránku, abych zjistil stav záložek
- Opět opakuji - aragorn má potenciálně dobrý funkční kód. Ale nemá optimalizaci designu na telefony a když na to tak koukám, tak ani na dnešní mnohem častěji běžné monitory s více jak 22" velikostí displeje.

- jestli tu chceme nové hráče nebo ne je samozřejmě věc vkusu. Nechtěl bych ale zažít ten čas, až jednoho dne se tu (po třech letech bez úvodníku) napíše "zavíráme krám, nikdo neposílá cash na provoz"
- mrtvé nic není. Mladá generace hraje ORP atp. stejně jako my. Ale za nás byl aragorn IN a super. Dnes sem zabloudí leda přes nějakého známého, který pamatuje ty dávné časy. A pak je tu ten zbytek bez kamarádů na aragornu, co si "musí vystačit" s discordem ;)

Python - 8. ledna 2019 17:19
Python

Já bych jen z pohledu obyčejného člověka podotkl, že skutečně nerozumím tvé averzi vůči Re:Size. Používám ho víc než dekádu, včetně psaní na mobilu (ale mám velké prsty, ale to není věc skinu). Brácha z mobilu píše v kuse a taky používá Re:Size. Takže tuhle averzi jednoduše nechápu. Je to nejčitelnější skin na aragornu.

Problém je, že Amunak má pravdu. Ve všem, co řekl. Aragorn neumírá. Umírají obecně servery jako aragorn. A že neinvestovali do vývoje, ale do jakého vývoje? Herna funguje na sto procent, třebaže by snesla úpravy. To jsi sám uznal. Systémově vše krásně šlape. Co jiného sem chceš přidat? Nenapadá mě nic, co by situaci nějak změnilo, ledaže by to současným hráčům zlepšilo pohodlí (což bych jako PJ ocenil, ale spíš jako příjemný bonus).

Podívej se na internet globálně. Jak vypadal před deseti lety. Fičely úplně jiné trendy. Fičel aragorn a šest jeho konkurentů. Dneska je to všechno komplet mrtvé a nahrazené něčím lepším.

Amunak má pravdu. Aragorn se stal takovou pyramidou ukrytou v horách Nepálu. Ti, kteří sem znají cestu a milují to tady, ti sem příjdou. Ale do toho strmého kopce se nikdo nebude štráchat kvůli tisíc let staré hromadě kamení.

Ale hlavně. Potřebuje aragorn příval nových lidí. Opravdu to potřebuje?

Pamatuju si, kolik tady bývalo problémů. Na chatech vulgární blbečci, kterým jsem musel dávat ban (zlatý časy). Hádky mezi adminy, které nebraly konce a nebyly důstojné jejich postavení. To, jak si zdejší admini házeli klacky pod nohy. Moderátoři chatů se hádali kvůli narychlo ušitým řešením (viz asi šest let stará kauza "reset XP"), a ty řešení se pak anulovaly. A byly další hádky.

Dnes je tady na tom zapomenutém kousku internetu komunita, která sice není početná, ale ti lidi se povětšinou osobně znají. Hrají a používají aragorn k tomu, k čemu byl určen. Ke hraní. Že se už nepostují články a galerie? Ano, protože máme blog.cz a instagram. Tomu konkurovat prostě a jednoduše nemůžeš a můžeš udělat skin hypnotickej, jak jen budeš chtít.

Takže, jako běžný uživatel aragornu zastávám tento názor: Celková reforma aragornu je zbytečná. Nic nepřinese, kromě hromady práce a dalších problémů. Propagace nebude mít cenu, protože tohle už prostě dneska lidi nezajímá. Móda se změnila. Lidé měli papírové knihy, pak je odložili a šli na internet. Ale i tohle přešlo. Kdo chce hrát, najde si jednoduchou možnost. Třeba i zrovna aragorn. Ale aragorn z podstaty své existence a pro svůj účel už není aktuální a to nelze změnit.

Protože v tom případě bys musel aragorn napsat od nuly znovu a dát mu účel, který lidé chtějí dnes. A stavět nový hrám na troskách starého nemá smysl. Jediné, čeho dosáhneš, je, že pod troskami najdeš další trosky. A pod nimi další.

Ano, drobné úpravy v kódu by byly fajn. Zrušení skinů, které se nepoužívají a jejich přepracování, jistě, když si na to někdo vyhradí čas, proč ne. Ale celková renovace nemá smysl, to by se toho musel chytit někdo úplně nový. A já sám ze svojí zkušeností moc dobře chápu a vím, že admini svoje kódy do světa nepustí. Proč by nakonec měli, dali tomu hodiny a dny svého času, který jim nikdy nikdo nijak nezaplatí. Proč by měli dávat víc, když je jasné, že odměna bude ještě menší?

Conclusion: aragorn slouží starým bohům. Ale lidé už mají nové bohy. A s tím se nedá nic dělat, protože noví bohové se možná mýlí, ale mají prostě víc přívrženců. Já budu dál uctívat staré bohy. Částečně ze sentimentu, částečně ze setrvačnosti, částečně z důvodu, že co funguje, nemá smysl měnit.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

Voju - 8. ledna 2019 07:42
Voju

Amunak 8. ledna 2019 01:44
Dovolím si reagovat na tvůj příspěvek:
- Komunitní sítě zanikají. Má to jednoduchý důvod - Andor, Abarin, Aragorn, DarkAge, Edwinovo utržený "aragorn"... - ANI JEDEN server neprovedl vůbec žádnou úpravu designu, obsahu, systému. Prostě neinvestoval do vývoje přes 8 let

---

- Skiny - sorry, ale tvá argumentace je spíš na facku. Galéria je graficky přeplácaná a to se dnes už nenosí. A RE:Size má debilní veliksot fontu pro psaná příspěvku, že můsím zoomovat na 125%, abych viděl co píšu. Na Mobilu ? Nemožné něco kloudného napsat. Špatné pozicování prvků, tlačítka na tučné atp. překrývají textovou plochu

- přepis - PROČ? Něco snad nefunguje? Nejdůležitějším jádrem serveru je jeho Databáze a systém, kterým se s ní pracuje - vzhledem k množství obsahu a stálé svižnosti je databáze v dobrém stavu. Řešil bych tedy jenom kosmetiku a bugfixing (ze začátku)

- nemáš čas - OK, chápu. Pak by tu měl být čas a prostor pro někoho, kdo si čas najde a chce s tím něco dělat ;)

---

- Ano, DRD je mrtvé. Ale i v čechách se najdo uhráči WoD, DnD a dalších systémů. Proto se pojďtme pobavit o tom, že Aragorn bude dále podporovat primárně ORP - na ORP hry se předpřipraví nějaké šablony a k nim se hodí nějaká podpora. To pro začátek stačí.

- discord beru jenom jako zoufalost. Oproti aragornu:
- nemám kam uložit životopis postavy a její popis
- nemůžu mít personifikovanou ikonu pro postavu
- nemá interní systém pro hod kostkou
- nemám jak pohodlně řešit přihlášky jeskyní
- nemám jak vytvořit popisek jeskyně s důležitými informacemi

- cynik jsi a srší to z tebe na všechny strany :D

Můj nápad "roadmapy" :
- vytvořit nový jednotný design - moderní, s decentní grafikou, kompatibilní na dnešní zařízení včetně responzivního chování pro smarpthony
- integrovaný editor ikon - zmenšení, oříznutí
- "knihovna" nahraných ikon, kde bude moci uživatel si ikonu vybrat a ihned použít
- upravit "sponzor" level - v základu převést všechny vychytávky pro všechny uživatele. Přidat ale např. malý reklamní bloček, který se skryje ve chvíli, kdy zaplatím sponzorshipping
- sepsat a dát dohromady SEO a informace o stránce, které absolutně nereflektují na dnešní vyhledávače a jejich algoritmy
- účet s financemi udělat veřejně viditelný, v případě nějakého přebytku schovat finance na další roh hostingu, zbytek zainvestovat do marketingu - krátké reklamy na FB aj.
- psát články na admin zeď - aktuality, novinky ze světa drd, dnd, wod, orp hraní celkově

- jako poslední a až se komunita "nastartuje" - provádět výraznější změny v kódu dle požadavků uživatelů, odstranění nepoužívaných částí aragorna, přidání nových částí, úprava stávajících

-> Shrnu to takhle - mám nějaký ten čas i nápady, mohu nabídnout případně server pro Aragorna zadarmo a jestli budou mít admini zájem (pokud se vyjádří i někdo jiný, než Amunak), rád se zůčastním nějakých změn ;)
Díky

Amunak - 8. ledna 2019 01:44
Amunak

Jak už bylo řečeno, komunitní servery tohohle typu prostě zanikaji. Lidi používají prakticky jen komunitní sítě kterým se konkurovat nedá a těch pár nadšenců do DnD/DrD používá jiné (a daleko lepší) nástroje. Třeba zahraniční DnD komunita (a že se krásně rozrůstá!) hraje primárně na Discordu, a občas někdo používá jako pomůcku třeba "hru" Tabletop Simulator. Tomu se taky blbě konkuruje; text už prostě (z logických důvodů) moc nejede.

-----

Co se týče skinů tak si si nejsem jist jestli má vytváření nového/dalšího nějaký význam. Stávající hráči ho opravdu nepotřebují když tu vydrželi tak dlouho, a noví by potřebovali o dost zásadnější vylepšení než jen nový skin.

Mám (víceméně jen) v hlavě i jakousi roadmap jak z toho celkově ven, a přestože relativně brzkým úkolem by bylo udělat nový vzhled pro potřeby postupného překopávání Aragornu (kompletní přepis jsem vzdal už dávno a nemyslím si že je moudré mu věnovat čas), váže se na to taky postupná implementace funkcionality...

Jo a ten přepis by znamenal fakt začít dělat šablony správně a od začátku; mj. by to znamenalo že by byly max 3 (ale spíše jen 2) skiny; tmavý a světlý.

Moje idea je taková že by se začalo od nejpoužívanějších/nejhorších/nejdůležitějších částí, vždycky se přepsal jen jeden malý kus (controller, jako třeba jedna Sekce, nebo kus Nastavení nebo tak něco) a ten by pak byl "nový" zatímco všechno ostatní by stále fungovalo jako "staré".

Bohužel se bojím že bych akorát vyhnal i ty poslední stávající uživatele, a na přitáhnutí nových by toho musela být předělaná celá řada. A pochopitelně bych na tom strávil hromadu času kterou prozatím nemám.

Takže ano, chtěl bych s tím něco dělat, ale nejsem si jistý jestli by to stav akorát nezhoršilo. Zato si jsem jistý že by to byla hromada práce.

-----

Jo a nezapomínejte že i naše pěkné české DrD je prakticky mrtvé. Altar už ho neprodává, nepodporuje, nedá se koupit PDF... To mě na tom ve výsledku štve asi nejvíc. Máme tu komunitu která vyrostla na něčem co už neexistuje a nedá se sehnat.

Co se s tím vlastně dá dělat? Budeme podporovat jen ORP? Na to stačí jakýkoliv messenger v telefonu, není potřeba Aragorn. Budeme podporovat DrD i nadále? Kdo tu vlastně ještě má pravidla, a komu se chce tahat se sedmi knihami ve kterých ani nejde hledat jako v PDF? Nikdo. Uděláme podporu pro zahraniční DnD? To by mohlo být zajímavé, ale na to už existují naprosto geniální nástroje které schopnosti Aragornu tisíckrát předčí a navíc i dobře vypadají. (DrD2 je úplně jiná hra, je neskutečně primitivní a troufám si tvrdit že až nudné.)

Takže jo, nechci být cynik ale bojím se že tu jsme fakt už jen jako udržovatelé a nakonec to tu umře definitivně. Asi to ještě delší dobu potrvá, ale jestli si chcete zahrát a ovládáte angličtinu najděte si prostě nějakou zahraniční DnD skupinu, ta komunita je naprosto gigantická.

Python - 7. ledna 2019 23:46
Python

Hele, naděje je tady stále. Já, vlk samotář, a mám online čtyři přátele (osobně znám jen jednoho). Takže sem lidi chodí. Takže jsem spokojen, není to masáž srdce mrtvole, spíš fackování někoho v komatu :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

Voju - 7. ledna 2019 17:13
Voju

Python 7. ledna 2019 17:06
Já taky zatím čekám a doufám, že se do diskuze zapojí nekterý z adminů.
Jinak aktuální aragorn je funkčně v pořádku, stačí pár drobností a může se nahodit nový slušivý kabátek, utratit pár kaček za propagaci a uvidí se. Já bych nějakou vizi co do budoucna měl, ale chce to samozřejmě hlavně ty adminy :-)

Python - 7. ledna 2019 17:06
Python

Voju 7. ledna 2019 06:36
Dobře, uznávám, že jsem stará páka. Navíc jsem nikdy nebyl typ, který by hodnotil obal. Ale jako bývalý student designu musím uznat, že jde o trochu zastaralou vizáž, a vizáž je tahoun. Koneckonců, jinak by se neprodalo jediné labmorgini.
Ovšem podívejme se na to racionálně. Bavíme se tady my dva o budoucnosti aragornu. Kde je kdokoli další, koho by to zajímalo? Nechci být cynickej, ale poslední responz tady byl minulý březen a i ten byl můj. Já bych samozřejmě neměl problém si třeba pohrát s designem, napsat nějaké články, rád budu testovat cokoli nového, co se ukáže a já k tomu budu mít přístup. Ale chci vědět, že to má význam. Nechci být ten, kdo dává masáž srdce tělu v rakvi, jestli chápeš, co myslím. A právě tenhle přístup odradí každého, kdo by se do toho chtěl pustit. Takže to řeknu asi tak. Já velmi rád pomůžu jakkoli budu moct. Stačí říct. Ale pokud se do díla nepustí lidi, kteří aragorn dali dohromady, a nebo, pokud to nepřepustí někomu, kdo si s tím chce hrát, tohle vše jsou jen čistě akademické řeči, protože design se dá aplikovat až na naprogramovanou stránku, články lze vkládat, až je hotovej nějaký redakční systém. A lidi lze lákat pouze na hotový produkt. Nikdo nekoupí byt uprostřed staveniště kvůli hezkému plakátu "toto chystáme".
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

Voju - 7. ledna 2019 16:05
Voju

Voju 7. ledna 2019 06:36

...i takhle může Aragorn vypadat ;)

https://www.ccinternet.cz/upload/Vojacek/ar.PNG

Voju - 7. ledna 2019 06:36
Voju

Python 6. ledna 2019 23:50
Stejně jako mě bavili hrdinové (drd, pán prstenů, naruto...) dnes mladší baví Avengers, Hobit a jiné filmy. Odsuzovat celou generaci že nechce číst je stejně nezodpovědné, jako současný vzhled Aragorna označovat za dobrý. Prostě doba je jinde a já si myslím, že Aragorn by měl vyrůst, v mnoha věcech se zjednodušit a přibrat pár nových funkcí, které by mu pomohli se stát specifickou "sociální sítí" pro nadšence do roleplayingu.
Nemusíme hned všichni programovat - hodí se grafikové, pisálkové, aktivní členové komunity. Podle mě je například naprosto nepřijatelné, aby poslední novinka na úvodní stránce byla rok stará...

Python - 6. ledna 2019 23:50
Python

Já nechci bejt morous. A aragorn mám rád, koneckonců tady mám jeskyni. Ale mám tak trochu strach, že komunitní servery, jako je aragorn už prostě nějak nejsou tak cool, jako bývaly před deseti lety (šílené, je to třináct let, co jsem klikl na registrovat...)

Chci říct, máme temné království, kde se stažené obličeje ukládají do knih. Tam se lidi chodí bavit, domlouvají srazy, postujou svoje dílka, a tomu nelze konkurovat.

Ano, herna je v rámci mě známého internetu ojedinělá a dala by se vylepšit, ale to je taky jen malá věc.

To, jak aragorn vypadá podle mě není ten problém. Jako jistě, když sem zavítá nějaký otrhaný chudák, pochopitelně se v době království ze zlata a platiny asi trochu lekne doškové střechy a ve větru děsivě skřípějící cedule, sbité z prken. Ale pokud je to opravdový dobrodruh, půjde dál. Problém je, že na internetu dnes již tento druh dobrodruhů moc není.

Jen můj názor. I já rád pro aragorn něco udělám (i když mě vůbec nenapadá co, v php jsem u lekce pole). Ale opravdu si nemyslím, že by to bylo v odění myšlenky, jako v myšlence samotné.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

Voju - 6. ledna 2019 18:58
Voju

Ahoj,
po několika letech jsem se vrátil a je mi smutno. Třebaže uběhlo několik let, Aragorn vypadá stále stejně, umí stále to samé a ztratil tak nějaký punc pro nové tváře, kterě by nalákal. Kvůli několika skinům nemá sladěné barvy a drobné grafické úpravy - například Galéria je moc hnědá, v RE:size je pak pro změnu skoro nečitelný text v textovém editoru. O verzi pro mobily není bohužel možné ani mluvit - neexistuje.

Vše se zatracuje a připisuje na seznam "Aragorn 4", který ale asi nikdy nenastane. Musím samozřejmě chválit četnou komunitu, která Aragorn drží pohromadě - například Amunak, který dělá průběžné opravy a snaží se o to, aby Aragorn zcela nezanikl.

Věřím tomu, že když se nás najde dostatek, můžeme všichni do Aragornu něčím přispět a nějak ho oživit, udělat ho atraktivnější... :)

Pokud si toto přečtou Admini a ostatní lidé z komunity souhlasí s mým příspěvkem, mohu Sám nabídnout nějaké prostředky, zkušenosti a znalosti a pomoci na vrchol serveru, díky kterému jsem zažil nespočet příjemných večerů a srazů, na které rád vždy vzpomínám...

Díky, Voju :-)

Python - 15. března 2018 11:14
Python

murthags 15. března 2018 09:58
Nekoupím, na osobní stránky stačí doména třetího řádu. S tou šablonou, no, nelíbí se mi to, ale možná, jen možná, máš pravdu. Žijeme v šíleném světě.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

murthags - 15. března 2018 09:58
murthags

Python 1. března 2018 12:08
koupíš si doménu, hosting, nainstaluješ WP šablonu... 1 večer? :D
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

Python - 1. března 2018 12:08
Python

murthags 1. března 2018 11:35
Děláš si srandu? To bych si pak forum pro svoji jeskyni musel napsat sám. Víš, kolik je s tím práce?
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

murthags - 1. března 2018 11:35
murthags

já bych aragorn zakázal, zrušil a vymazal :)
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

Megan - 6. února 2018 09:34
Megan

🧦 🧢 🦓 🦒 🦔 🦕 🦖 🦗 🥥 🥦 🥨 🥩 🥪

Chrome v pohodě. 🍻
Sníst žížalu není důkaz odvahy. To je akorát důkaz, že jsi čuně! 🦐🦕

sashiko - 5. února 2018 23:09
sashiko

Ve firefoxu s win 7 nefunguje půlka, na chrome ani jeden :D
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Amunak - 5. února 2018 16:39
Amunak

Amunak 5. února 2018 16:33
Takhle to má vypadat ve Firefoxu: https://nextcloud.amunak.net/s/APzAv9r0BPcr2ZU

Už teď vidím že třeba v nějakém prohlížeči na Androidu Nougat je toho půlka rozbitá, ale co, to se s časem jen zlepší 😎

|⇐ 1 2 3 4 5 6 ... 216 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)