Ankety | Aragorn vývoj | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Aragorn vývoj

Žádné starší ankety

Zavřít Ankety

Správci:Buri the Great, Amunak, ixiik
Popis:Chybí vám něco na Aragornu? Máte dobrý nápad? Sem s tím, ať víme co byste si přáli.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Další změny na Aragornu by značně usnadnilo osekání mrtvých sekcí Galerie a Články, přijde vám to jako hodně šílený nápad?
Sekce smazat! Nikdo tam nechodí a stará díla nikoho nezajímají. Všechno úsilí nechť se věnuje novému vývoji!2
Archivovat (tak aby k dílům stále byl přístup)! Možná tam teď nikdo nepřispívá, ale to neznamená že by stará díla neměla hodnotu.15
Ponechat a nedotýkat se! Co si to dovolujete, šahat na pradávné texty a malby?!1
18 celkem
Nástěnka:
Nepište sem blbosti. Když si myslíte, že máte dobrý nápad, zeptejte se i jiných, zda jim to příjde jako vychytávka a pak to teprve pište sem.

Nápady budu dávat na nástěnku. V "Nápady k diskuzi" budou věci o kterých si nejsme jisti, zda jsou až tak in, ale můžete je obhájit, vyjádřit se zda ano, nebo ne, zda je chcete, nebo ne.

Nápady, které budou zapracovány:


- Jiné (větší) rozměry / datové omezení ikonek (avatarů) + větší komfort při nastavení

Nápady k diskuzi:


- Galerii a články nějak zaarchivovat (možná i mimo hlavní web Aragornu) a sekcí se zbavit (usnadnilo by to další úpravy Aragornu) - hlasujte v anketě!

Zamítnuté nápady:

(archiv)

Zapracované nápady:

(archiv)
- Smajlíci v diskuzích (implementováno díky podpoře emoji 😊)
- Korektně implementované odesílání mailů + pěkné šablony
- Lepší zapamatování přihlášení (dlouhodobé s možností odhlášení "na dálku")

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

1 2 3 4 ... 216 ⇒|

Python - 20. května 2019 02:12
Python

Mapafius 19. května 2019 21:58
Základní pravidlo marketingu. Pokud o něco je zájem, znamená to, že to funguje. Teď jsou dvě ráno a na aragornu jsou nejméně tři online lidi. Takže zájem je. Nemyslím, že pokud by tady byl responzivní design, hezčí outfit a pokročilé java funkce, že by tady touhle dobou bylo lidí víc.

Když se snažíš opravit něco, co funguje, můžeš to snadno rozbít.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

Mapafius - 19. května 2019 21:58
Mapafius

Python:
Potřebujou vůbec aragorňané něco víc, než aragorn právě teď nabízí? Asi ne, jinak by sem nechodili.
To je hrozná tautologie. :D což ale neznamená, že to není dobrý přístup.

Python - 9. května 2019 11:33
Python

Amunak 8. května 2019 20:56
Strašné je věc zvyku, řekl bych.
Nebezpečné, v tom se nevyznám. Ale protože ze serveru málo kdy odesílám nějaké platby, nemám o svoje údaje zase takový strach. Jen bych prostě rád, aby aragorn běžel a nepadal. Jsem jen běžný uživatel :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

Amunak - 8. května 2019 20:56
Amunak

Python 7. května 2019 23:06
Ano, to je taky správný pohled na věc. Bohužel některé věci v kódu Aragornu jsou fakt strašné až nebezpečné.

Python - 7. května 2019 23:06
Python

Potřebujou vůbec aragorňané něco víc, než aragorn právě teď nabízí? Asi ne, jinak by sem nechodili. A dokoce jsou aktivní, v mezích.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

Amunak - 7. května 2019 18:43
Amunak

MegaEdwin 7. května 2019 18:11
Ano, vy jste se na tom učili, a proto se to povedlo přivést na svět. Já se v té době učil na jiných věcech, a taky jsem je dotáhl do konce. Napsat Aragorn nebo nějakou alternativu znovu by dalo zhruba stejně práce jako tehdy, a i když by výsledek byl moderní, tak buď potřebuješ někoho kdo to už umí (a zdarma takoví lidé moc neexistují) nebo to bude někdo kdo se to bude taky učit, a bude to stejně tak zabité jako je to aktuální Aragorní PHP+HTML. Ne-li ještě horší, protože moderní web není ani zdaleka tak promíjivý co se týče dělání chyb při návrhu. Je sice těžší udělat kardinální chyby, ale je jednoduché dostat se do stavu kdy něco nejde dál rozumně upravovat.

Rozvoj aragu mi prijde jako waste of time. Bylo by to jako renovovat prochcanou poblitou putyku na rohu, do ktery uz desitky let chodej ty samy stamgasti. Ta uz dnesni hipstery neprilaka, ani kdyby v ni misto beerka tocili smoothie a poradali souteze o nejnapimpovanejsi selficka.

To je hezké přirovnání a je na něm něco pravdy. Aragorn ale má něco okolo stovky až dvou set "štamgastů" a nemůže si dovolit kompletně se změnit/překopat tak, že všichni odejdou. Především proto, že nic negarantuje, že i s dokonale vytuněným webem pro hipstery se povede nějaké nové lidi přitáhnout. Zvlášť právě kvůli konkurenci sociálních sítí a podobně.

A cesta jen nějakým "malým webískem" s appkou na hledání hráčů podle mě nikam nevede. Tedy ne že by to nemohlo mít úspěch, ale k čemu by to bylo? Aragorn by zanikl a vzniklo by něco, co není Aragorn. Něco, kde už není žádná komunita.

Co by podle mě mělo smysl by byl portál ve stylu DnDBeyond, akorát s podporou (i) českého DRD. Něco co umožní hráčům snadno spravovat dobrodružství, postavy, ... a zároveň i hrát. Ale to je bohužel ještě komplikovanější než přepsat celý Aragorn tak jak existuje teď.

Proto ve výsledku soustředím svoje snažení spíš na kritické díry v Aragornu, bezpečnost atp., druhotně pak drobná vylepšení pokud jdou udělat snadno a rychle, a dlouhodobě mám v plánu udělat nějaké responzivní šablony nebo něco, ale je to docela komplikované.

MegaEdwin - 7. května 2019 18:11
MegaEdwin

Poskladat moderni responzivni web je dneska vicemene stejne slozity, jako bylo za nasich dob splacat php + html dohromady. Vsak na aragu jsme se ucili, to neni zadnej profi webisek. A bezi uz druhou dekadu na dnes totalne obstaroznich technologiich.

Tim, jak poklesl zajem o tyhle online herny, se samozrejme snizuje i sance, ze se najde nekdo ochotnej a zazranej, jako jsme tenkrat byli ja s apophisem.

Rozvoj aragu mi prijde jako waste of time. Bylo by to jako renovovat prochcanou poblitou putyku na rohu, do ktery uz desitky let chodej ty samy stamgasti. Ta uz dnesni hipstery neprilaka, ani kdyby v ni misto beerka tocili smoothie a poradali souteze o nejnapimpovanejsi selficka.

Amunak - 7. května 2019 17:51
Amunak

Python 7. května 2019 17:22
Jop, kombinace schopný, ochotný a zdarma prostě neexistuje. Najdeš lidi co splňují tak dva z těch požadavků (pokud vůbec).

Navíc u větších projektů i lidem co to třeba na první pohled splňují často dojde elán. Nebo je dostihne život nebo tak něco, a pochopitelně první na co se vykašlou je projekt co si dělají "pro radost" ale zadarmo, a navíc je skoro jako druhá práce. Proto ostatně selhaly jakékoliv pokusy o předělání Aragornu kompletně.

Python - 7. května 2019 17:46
Python

Domov nás volá.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

Todrias Falco - 7. května 2019 17:44
Todrias Falco

Lebo som si tu všimol dosť veľa starých ľudí, čo tu bývali kedysi. Neviem prečo, ale aj ja som sa sem po sto rokoch prihlásil.
What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?

Python - 7. května 2019 17:22
Python

Škrtni schopný, napiš ochotný. Programátorů, co by to zvládli, jsou mraky, ale najdi někoho, kdo to udělá rád+zadarmo+dobře. Já bych nechal aragorn, jak je. Aktivita je tady na dead server docela slušná.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

Todrias Falco - 7. května 2019 17:12
Todrias Falco

+1 Ed. Je ale toho nejaký programátor schopný?
What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?

MegaEdwin - 7. května 2019 16:09
MegaEdwin

Hey pokud to tu chcete trochu naboostovat, tak imo cesta vede primo opacnym smerem. Opustit online hrani a postavit malej webisek + mobilni appku ve stylu "Find nearby playaz". Konkurovat aktualnimu trhu je pro par nadsenych vyvojaru unreal. Vzhledem k izolaci lidi na soc sitich je tohle jedinej pristup, kterej mi dava smysl.

Just sayin y'all.

apophis - 25. února 2019 19:25
apophis

Držím palce... ať se podaří aspoň nějaký malý vývoj, protože i ten bude vidět a nakonec si najde své příznivce.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Python - 14. února 2019 17:46
Python

Hezké :D Ale takové příběhově ploché. Trochu mi to připomíná gwent.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

Snaga - 14. února 2019 09:38
Snaga

Něco jako http://www.jadropudla.cz/hitstick/ by možná šlo, ale obávám se, že v blízké budoucnosti to nebude.
Skřet Řehoř příkře řvouc vpřed zří při hře tříšť z tří řeřich.

Mapafius - 13. února 2019 20:34
Mapafius

Tak je možné že se mýlím. Soudil jsem jenom podle sebe. Když jsem kdysi na aragornu začínal ještě s jiným profilem, tak jsem už tehdy nenarazil na nikoho hrajícího podle situací, sám jsem to tehdy jako nováček zkoušel a nějak mi přišlo že to nefunguje. Když jsem pak hrál s lidmi, situace jsme vždycky ignorovali. Pak jsem tu dlouho nebyl a potom, co jsem se vrátil vidím, že už jsou situace na fantasy rozcestí vypnuté, tak jsem usoudil, že se nechytili. Ale jestli někdy fungovali, je to možné, jenom jsem si doposavaď nepředstavil jak a samozřejmě je zajímavé to slyšet. Tak umělá inteligence korigující situace mě taky napadla ale to je přece jenom trochu z oboru scifi. Teda v poměru vůči možnostem a zdrojům Aragornu a komunity. :) Ale proč ne, jenom aby z toho nebyl skynet a nepřebral celý Aragorn

Python - 13. února 2019 17:42
Python

Mapafius 13. února 2019 13:01

Jo, nějaký improve by samozřejmě byl fajn, na druhou stranu, s těmi situacemi se mýlíš. Sice už to je nějaký čas, ale situace se běžně používaly a hrálo se podle nich. Taky ne vždy a sem tam byly zdrojem značně komických situací. Ale rozhodně se používaly. Pokud vím, dají se vypnout, ale situací na fantasy bylo docela dost. Je tady dokonce diskuze Rozcestí, kde je (nefunkční) odkaz na kompletní seznam situací. Takže říct, že jsou neužitečné by nebylo korektní.

Je pravda, že z rozcestí se časem začaly stávat značně konverzační dramata, takže situace, která skupinu vede z lokace do lokace nebyla to pravé. Ovšem Pokud by se situace mírně přepsaly, umožnilo se jejich stručné nastavení a hry by vznikaly formou krátkodobě založených místností, při současném množství zájemců o hru by to nebyl takový nápor. V podstatě systém z herny, akorát že jeskyně by byly krátkodobé, po hodině bez aktivity by se smazaly. V nastavení by se zvolilo prostředí, situace a její chování a třeba ve stylu gamebooku i nějaký vložený úkol nebo podobná ptákovina. Systém by pak podle toho zvolil typ situace a zvoleným stylem by aplikoval příspěvky.

A celé to bude řídit umělá inteligence schopná učení se. Palec hore.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. Nevěřte bláznům, říkají pravdu. I´ll Chuck you!

Mapafius - 13. února 2019 13:01
Mapafius

No s těmi situacemi je to vtip ne? Když se vlastně podívám tak u fantasy rozcestí žádné situace nejsou, jsou jen u scifi. Jak psal snaga, gamebook je kniha, u které si čtenář volí děj. Přečteš si stránku a na konci se tě zeptají zda chceš dělat to či ono. Tvoje volby jsou limitované tím, co ti nabízí kniha, odměnou za to však je, že kniha na tvé volby reaguje. Vybereš si určit akci a kniha tě odkáže na příslušnou stranu, tu si přečteš a dá ti opět na výběr z několika akcí. Takhle gamebook nabízí několik příběhů, které si můžeš zahrát. Problém samozřejmě je, že gamebook hraje člověk sám, ještě jsem neslyšel o gamebooku, který by měl více hráčů. Na druhou stranu situace v rozcestí jsem nikdy nepochopil. Je to série generovaných událostí v určitém prostředí a nikdy jsem neviděl že by podle toho někdo hrál, protože samozřejmě vůbec nereaguje na hráče. Když spolu hraje několik hráčů tak už vůbec ty situace postrádají smysl neboť hráče rozjíždí vlastní interakci a doto jim tam prostě padají nesouvislé a těžce předvídatelné události v dané situaci. Jediné jejich využití je na začátku hry, když hráči nechtějí vymýšlet prostředí. Ten první příspěvek jim ho může dát, pak už ale hráče stejně hrají samostatně nehledě na situace. Myslím, že by šlo nějak ten aspekt situací skloubit s aspektem gamebooku, aby byli jak interaktivní tak nabízeli prostor společné hře více hráčů. Takže by se na začátku nastínilo pouze určité prostředí, pak by si hráči hráli a když by chtěli, mohli by odkliknout nějaké možnosti nabízené tou situací a ta by pak dávala další příspěvky, pokud by však hráčí nechtěli, tak by na situaci nereagovali, nevolili žádnou možnost a v tom případě už by situace další příspěvky nepřídávala. Reagovala by jedině tehdy, když by hráči chtěli interagovat s ní. Nevím jestli by něco takového dávalo smysl, ale dá se to promyslet. Otázkou samozřejmě je, jestli by na situaci mohli hráči reagovat samostatně nebo jenom nějak v celé skupině, která je na rozcestí, případně jestli by situace mohla hráči, který s ní reaguje šeptat.

Snaga - 13. února 2019 07:11
Snaga

Python 12. února 2019 22:20
Gamebook je knížka, kde se podle volby čtenáře větví další děj. :)
Skřet Řehoř příkře řvouc vpřed zří při hře tříšť z tří řeřich.

1 2 3 4 ... 216 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)