H - ORP - jeskyně (5 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

H - ORP - jeskyně

Správci:Systém, Dart
Popis:Volný svět? Tak proč si do něj neudělat vlastní jeskyni... a zde ji pak prezentovat.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
toto je systémová (oficiální) diskuze
Nástěnka:


Informácie pre hráčov:


- Systém: žáner (DrD+, WoD, Fidláci, Genesis, iné, upravené pravidlá...) (znalosť pravidiel (ne)vyžadujem)
- Forma: Fórum (chat)
- Tempo: (rýchlosť hry zaručená časovými možnosťami PJ-a)1 príspevok za 48 hodín (5 príspevkov za týždeň....)
- Koho hľadám: čarodejníka/ku, na rase nezáleží (to znamená, že sa dá dohodnúť na všeličom)
- Požiadavky: životopis (aspoň stručný), charakterník, ktorý si môžete stiahnuť tu/(zde) (ten je nutnosťou), tak isto je nutnosťou aj ikonka
- Záujemcovia: pošta (rovno sa prihlasujte v jaskyni - link...)
- Jaskyňa: Link
- Uputávka: Naznačenie deju...

Predpripravený formulár – zobraziť/schovať



Zde pouze nabidky PJu, nic jineho. Spam se tresta banem.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 315 příspěvků|⇐ 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 16 ⇒|

Jezus - 26. června 2012 13:44
Jezus

SYS: ORP, GURPS znalosť nápomocná, ale nie nevyhnutná. Je to z hľadiska hráča ORP.
FOR: Fórum. Cez šepkanie. Hráči nemajú byť oboznámení s postavami druhých. GM riadi svet, hráč riadi postavu a jej akcie podľa toho, aké má danosti schopnosti, nevýhody, povahu. Preto treba rátať aj s kratšími odpoveďami, ak hráč v danej situácii môže zasiahnúť do deja.
TEM: Session nemusí byť veľmi často, ale je potrebné si na ňu vyhradiť nepretržitý dlhší čas. Inak hra nemôže podľa mňa vtiahnúť. Môžeme sa dohodnúť na fixných dňoch. Keď budete interagovať s inými hráčmi, tak sa dohodneme aj s nimi.
KRI: Inteligencia, schopnosť vcítiť sa do postavy, podrobiť sa autorite GM ak je to potrebné, nad 18 rokov, občas silnejší žalúdok (používam občas veľmi naturalistické scenérie).
ZÁU: Píšte prv mne.
JAS: http://www.aragorn.cz/herna/orbis-pictus/
TRA: Vstúp. Vstúp a zaži des... Zaži fascináciu a ohromenie... Kúpaj sa v krvi nevinných, leť na krídlach anjela. Nezáleží na tom. Len po sebe nechaj niečo zmysluplné...

Orbis Pictus. Svet v obrazoch a omnoho viac.

Svet, budúcnosti, kde sa stal počítač bohom, kde je cár mágom, kde je Európa zjednotená v totalitnej atópii pod genetickou šľachtou, kde inkvizícia znova jestvuje v USA, kde sa celá Afrika stala bojiskom a celá Austrália väzením.

Buď kýmkoľvek. Rob čokoľvek. Ale vedz že na konci budeš súdený...
I didnt care that my hands got dirty, played round with the little feather thing... I felt cold and the game got boring, wouldnt carry the feather on with me..

Darth jofry - 18. června 2012 21:28
Darth jofry

Hledám hráče pro jeskyni Dark Angels.

http://www.aragorn.cz/herna/dark-angels/#kom

Systém: ORP
Forma: Forum
Tempo: min. 2-3 příspěvky týdně

Jedná se o jeskyni z prostředí Warhammer 40 000, půjde hlavně o RP, v případě nutnosti maximálně hody k%

Takže hledám spíše zkušenější hráče, znalost warhammeru výhodou. Životopis netřeba psát.

A za co že se bude hrát? Jak již název napovídá, za vesmírné mariňáky kapituly Dark Angels, kteří ve jménu boha císaře putují temným vesmírem a zasahují, kde je třeba.

Zájemci se mohou přímo hlásit.

Připojuji ještě část úvodníku:

Křižník Salvation se s trhnutím vynořil z Warpu nad zelenou planetou a ihned zamířil na její orbitu. Všeobecný ruch na lodi kupodivu utichal, neb nezbytné rozkazy byly vydány a všichni již byli na svých místech. Po chodbách pomalu utichal těžký dusot mechanizovaných zbrojí vojáků, utíkajících po kovových podlážkách k výsadkovým modulům. Poplach II. Třídy utichl, místo něj se lodí ozval mechanický hlas. "Dosáhnutí nízké orbity a souřadnic výsadku za T-5 minut."
Ve výsadkovém modulu bylo těžce dýchatelno. Stísněný prostor stěží vystačil šesti mariňákům s plnou výzbrojí a zásobami, vzduch byl horký. Komandér Fabius počal motivovat své muže, zatím co Křižník z orbity začal povrch planety rozrývat svými těžkými děly. Orkové si vybrali pro svůj vpád špatnou planetu. Anebo ne?
Útočná puška Kalašnikov se skládá ze čtyř částí. Jsou to tyto tři: pažba a hlaveň. Pažba nemusí být vždy přítomna.

hendur - 18. června 2012 18:17
hendur

Potřebujeme nutně doplnit naší jeskyni ze světa Star Wars.

http://www.aragorn.cz/herna/star-wars-alternate/#kom

Systém: ORP
Forma: Forum
Tempo: jak kdy, rád bych alespoň 2 příspěvky týdně

Více v popisu jeskyně, nebo u mě v poštolce. Ti kdo mě znají, ví co zřejmě budu požadovat.
Uvítám skoro každého, mám tři volná místa, protože tři hráči se na jeskyni vykašlali.

Děkuji, těším se.
Hrdina nebo zbabělec, s trochou harkolské omáčky chutnají oba stejně.

Padre557 - 15. června 2012 20:54
Padre557

Prajem vám dobrý večer a aj dobrý den ..:-)
Hladám aspon 3 hráčov do jaskyne "Moria"aj ked ich môže byt viac..
O čo ide?
Osem bojovníkov sa zobudí pred bránou do trpaslíckeho, baníckeho mesta Moria, ktoré je pod zemou. Ich úlohou je pomôct královi Morie Gimlimu; ktorý potrebuje pomoc pred škretmi. Za vašu pomoc vám ponúka veľmi veľlkú odmenu...
Akých hráčov?
Je mi jedno či sa pridajú hráči skúsený alebo aj nováčikovia... Každý by mal dostat šancu si zahrat. Moja jediná požiadavka je, aby ste boli aktívny aspoň 3x do týždna... Gramatika ma až tak moc nezaújma, každý nie je dokonalý...

Takže budem rád ak mi napíšete prihlášku a začneme hrat...ručím za napätie,akciu,adrenalín,zábavu a hlavne vynikajúcu hru ,ktorá bude nezabudnutelná....
Žiadnemu kritikovi ešte nepostavili sochu, práve naopak, kritizovaným stavajú sochy

Pán zla - 10. června 2012 11:49
Pán zla

Jméno:
Probuzení

Systém:
Vlastní pravidla, není potřeba znát.

Tempo:
Nyní v období zkoušek apod. utlumené, ale jinak bych byl rád příspěvek/ 2-3 dny

Požadavky:
Základní znalost gramatiky, chuť hrát a posedlost trpaslíky ;D

Máš zájem?
Klidně okamžitá registrace, popř. poštolka kvůli dotazům

Jeskyně:
http://www.aragorn.cz/herna/probuzeni/#kom

Upoutávka:

Roku 1231 Khelgerova letopočtu obsadila město Lepnik stvoření, kterým nikdo neřekne jinak než Zrůdy. Většina obyvatel města byla pobita. Ti, kteří přežili, s hrůzou popisovali útočníky jako modré humanoidy měřící snad více než dva trpaslíci na sobě, tři páry rudých očí značí jen smrt a utrpení.
Většina přeživších tyto vzpomínky, i přes snahu učenců, neunesla a spáchala sebevraždu. Rada se shromáždila a vynesla rozsudek: „Po 12 stovkách let nastalo znovu Probuzení. Musíme se pokusit udržet nepřítele v Lepniku.“ Bleskovou rychlostí nastala stavba zdi, která již 6 let drží Říši v bezpečí.
Zatím…
Sé onr sverdar sitja hvass! - Ať vaše meče zůstanou ostré!

Lucylle - 8. června 2012 13:30
Lucylle

By se hodilo napsat, jak se jeskyně jmenuje, že? XD Pardon, jsem roztržitá.
Avengers
Link: http://www.aragorn.cz/herna/avengers/#kom
Přicházíme na svět všichni stejně - kopající, křičící a celí od hoven. Až v průběhu života si z nějakýho důvodu vezmeme do hlavy, že je nám souzeno dělat velké věci.

Lucylle - 8. června 2012 13:28
Lucylle

Systém:
ORP

Popis jeskyně:
Vítám vás! Nalézáte se ve světě, který je v něčm podobný našemu, ale v jiném se diametrálně liší. Nacházíte se totiž ve vesmíru Marvelu. Můžete být, kým chcete, jedním z původních Avengers, ikdyž tady požaduji znalost psychiky postavy. Můžete ale být i někým jiným, třeba i celkem novou postavou, mutantem, superčlověkem, či jen obyčejným Joem z kanceláře, který však má velké srdce bojovníka, nebo ambice ovládnout svět. Vy si vyberte.

Jaké hráče:
Tak především alespoň 16+, vynalézavé, gramotné a pružně reagující. Nemusíte psát sáhodlouhé romány, stačí mi, když to bude dávat smysl.
Přicházíme na svět všichni stejně - kopající, křičící a celí od hoven. Až v průběhu života si z nějakýho důvodu vezmeme do hlavy, že je nám souzeno dělat velké věci.

dracik - 7. června 2012 16:55
dracik

systém:Orp
Popis jaskyne
Nieje to ani tak dávno čo američania vyhlásili vojnu všetkým mutantom. Čo ich začali loviť, vypočúvať, študovať a krute zabíjať. Mutanti sa začali búriť bojovať, no keď už nebola nádej na záchranu, začali sa skrývať v Európe. Možno im to pomohlo, možno ne, ale všetkým bolo jasné, že ich nikdy neprestali štvať aj na úkor bežných ludí. Všetky priezkumi ukazovali, že na 5 mutantov pripadá 1 bežný človek. Z vojny medzi mutantmi a ľuďmi sa stala vojna medzi Európou a Amerikou. Nikto nevie kde sa čo pokašlalo nikto nevie prečo si Európa zastala mutantov. Možno len pár mutantov to viem, vaši velitelia. Patríte do organizácie mutantov nazývanej ,,First Line". First line ma zastúpenie po celej Európe, pričom velitelia spolu udržiavajú stály kontakt a musia byť vždy pripravený postaviť sa do prvej línie útoku a obrany.

Požiadavky:
Do prihlášky chcem:
meno- či to bude normálne alebo prezývka je mi
to jedno
atribúty- vnútorný opis osoby, správanie
dojem, myšlienkove pochody...
kúzla a schopnosti- chcem prepracovane schopnosti nie jedným dvoma slovami, žiadny oheň chcem vedieť jeho rozsah jeho silu, rozpätie slabosť všetko
popis- vonkajší opis postavy od tváre cez oblečenie
životopis- každému asi jasné
+ chcem ikonku

Hra
Takže hrať sa bude cez fórum, šeptom tými budú štyri so zložením 1 veliteľ a 2 hráči dej sa bude odohrávať štýlom dva tými na Slovensku a dva v Česku.
Ďalej ak sa obsadia české tými tak budete hrať za slovensko to, že neviete nič o ňom mi nevadí, ale budete aj za slovensko.
Šeptať sa bude štýlom velitelia a pl a potom veliteľ+ jeho skupina+ pj

Jaskyňa
http://www.aragorn.cz/herna/x-men-first-line/
„Pokud vezmeme v potaz, že většina lidí je pohřbena v obleku, pak zombie apokalypsa bude velmi formální záležitostí…“

Fabien - 4. června 2012 10:50
Fabien

Hledám hráče do příběhu!
Koho a co hledám? Hledám jak začátečníky, tak mírně pokročilejší hráče, kteří mají chuť na kratší příběh, vedený jako ORP, což znamená, že nevyžaduji znalost pravidel DrD (ale uvítám).
Co nabízím? ORP příběh, fantasy zpracovaný svět, improvizace, předchozí jak hráčské tak PJ zkušenosti. Hraje se formou fóra. Příběh je v rozsahu zhruba 1-2 měsíců (od začátku do konce) takže se skutečně jedná o kratší příběh. Se začátečníky mohu přípravu postavy konzultovat.
O co nestojím a čeho se u mě nedočkáte?
Nestojím o hráče, kteří napíšou jednou za týden, hráče kteří se budou nevhodně vyjadřovat, napadat ostatní nebo nebudou ochotni spolupracovat. Rozhodně se u mě nedočkáte příběhu postaveném na jednom z anime (Naruto apod), příběh je situován jako klasické fantasy, takže žádný Neo, Mass Effect.
Co požaduji?
Jedno jestli holka nebo kluk, jestli ti je 12 nebo 20, každý kdo dodrží jistá základní pravidla a napíše mi zprávu se může stát dalším dobrodruhem. Důležitá je spolupráce a aktivita.
Co pro nástup můžeš udělat?
Stačí mi napsat zprávu, že by si měl zájem si zahrát. Zprávu beru závazně, jeskyně vytvořená prozatím není (založím ji až ve chvíli, kdy budu mít první minimálně 3 hráče jisté) avšak děj je již dlouho vypracovaný.

O jaký příběh se jedná?
Jen nastíním, že budete putovat od země hobitů, přes trpaslíky až k moři a zpátky. Nikdo neví, co vás může po cestě potkat a zda se opravdu vydáte směrem, který vám nabídnu... Vše je na vás.
Žij si jak chceš, hlavně když se mně pod nohy ne**reš :)

Stroskotanec - 30. května 2012 13:22
Stroskotanec

Dungeon Keeper

Systém: CoC, BRP
Forma: fórum
Tempo: podľa dohody
Koho hľadám: dvoch a viac hráčov čo sa poznajú
Požiadavky: poznat aspoň z časti
http://en.wikipedia.org/wiki/Dungeon_Keeper_2
alebo
http://www.zatrolene-hry.cz/spolecenska-hra/vladci-podzemi-843/
Záujemcovia: napíšte poštu Stroskotancovi
http://www.aragorn.cz/uzivatele/stroskotanec/
Jaskyňa: ak bude záujem, požiadam o vytvorenie jaskyne
Upútavka: Každý z vás má už aspoň aké také skúsenosti so zabíjaním monstier, příšer, nemŕtvych, demihumanoidov a podobne. V tejto hre ale budete stáť na opačnej strane barikády. Vašou úlohou bude stavať a zabezpečovať svoj vlastný dungeon/jaskyňu, osídľovať ju tvormi, umiestňovať pasce a vládnuť jej pevnou rukou.

Hra bude vyzerať tak, že si hráči budú predstavovať práve narodeného démona, ktorý bude postupne získavať schopnosti, možno kúzla. Budú si kresliť jaskyňu, umiestňovať do nej predmety a skúmať okolie. Komandovať svojich impov.

Mladý démoni (hráči) budú postupne zisťovať viac a viac o svojich možnostiach.

Hra nebude vyzerať ako Vladci podzemí, ani ako počítačovy Dungeon Keeper, ale budem z nich čerpať inšpiráciu.

Pein35 - 16. května 2012 15:38
Pein35

Ahojte
Hľadám nových hráčov do mojej jaskyne, viac nižšie.

- Systém: hra v štýle ORP: žiadne príliš upravené, vlastné pravidlá. Základné pravidlá až v samotnej hre.
- Tempo: minimálne 1 príspevok za týždeň (ale najmenej 3 by bolo ideálne, aby ste nebrzdili ostatných hráčov)
- Koho hľadám: Akúkoľvek postavu zo sveta Naruto, Naruto Shippuuden (anime alebo manga), ktorá je bližšie určená v samotnej hre na nástenke
- Požiadavky: IKONKA, AKTIVITA, popis, životopis, vedieť pracovať s vybranou postavou (poznať ju)
- Záujemcovia: Kontaktovať PJ cez správu, poprípade napísať priamo do jaskyne: http://www.aragorn.cz/herna/naruto-reborn-of-darkness/#kom
- Jaskyňa: http://www.aragorn.cz/herna/naruto-reborn-of-darkness/#kom
- Upútavka: Dej sa odohráva rok po skončení štvrtej vojny ninjov. Akatsuki boli porazení a aliancia spojených shinobi rozpustená. Politické konflikty medzi krajinami sa opäť vracajú a hrozba ďalších konfliktov je viac než istá. Vzniká čoraz väčšia priepasť medzi krajinami i Kágmi samotnými. Každá zem rieši vlastné problémy. Konoha na čele s Tsunade ostáva i naďalej v úzkej spolupráci so Sunou na čele s Gaarom a potajme spolupracuje aj s Raikagom a Killer Beem.
Akatsuki boli porazení, ale skutočná hrozba práve povstáva. Mocní ninjovia a organizácie, ktoré túžia po moci, vláde, rozpade krajín, smrti všetkých Kagov a feudálnych pánov povstávajú, aby ukázali svoju moc. Pridajte sa k mocnej organizácií Krvavých alebo bojujte proti obávaným Fanatikom z Dažďovej. Politické diania a korupcie sa stávajú čoraz rozsiahlejšími a ovplyvňujú každodenný život všetkých obyvateľov sveta. To však nie je to najhoršie. Zo zabudnutia povstávajú mocní zabudnutí démoni! Dokážete sa proti takým démonom postaviť? Vstúpte do sveta plnom nepokojov, problémov, moci, tajomstiev a zrady. Rozhodnite o osude svojho hrdinu. Pridáte sa na stranu dobrých ninjov, ktorí sa snažia konflikty ukončiť a opäť ochrániť svet? Alebo sila temnoty prenikne do hĺbky vašej duše a ukážete svetu skutočnú moc? Stanete sa figúrkou v rukách Rady Konohy? Alebo ako nezávislý nukenín rozpútate peklo, ktoré navždy pozmení dianie sveta Shinobi? Voľba je len na vás!

Ďakujem za prečítanie a na nových hráčov sa budem tešiť!

Saia - 14. května 2012 16:36
Saia

Takže, je tu taková... Méně tradiční nabídka. Nehledáme hráče přímo do jeskyně, ale do diskuze založené na podobném principu. Hra tedy bude mít jistá pravidla - co se týče reálií - bude vedena a usměrňována, aby v tom nevznikl úplný chaos, ovšem půjde spíš o takového hybrida mezi jeskyní a rozcestím.
Žánr: Sci-fi
Hráči: 1 - 2, kvalitní, aktivita by taky neškodila.
V případě zájmu mi napište.


http://www.aragorn.cz/diskuze/epitaf-noveho-sveta/#kom
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Stroskotanec - 11. května 2012 10:57
Stroskotanec

Čo chceš party!

Systém: Call Of Cthulhu, BRP, Fudge, Fate, Příběhy Impéria, SOtC alebo ako sa dohodneme. Pravidlá principiálne nie su dôležité.
Forma: Komunikácia formou fóra.
Tempo: Cez týžden by som rád udržal temto denne aspoň 1 príspevok. Víkend je na báze dobrovoľnosti. Dá sa dohodnúť i na 3-4 príspevkoch za týždeň.
Koho hľadám: Hráčov zapálených pre hranie. To znamená čítanie príspevkov, zmysluplné odpovede, zžitie sa s postavičkou.
Požiadavky: 2+ hráči. Najlepšie taký, čo sa už poznajú.
Záujemcovia: Kontaktujte ma poštou.
Jaskyňa: V prípade záujmu požiadam o založenie jaskyne.
Upútavka:

Vážení dobrodruhovia hľadajúci GM/PJ/Sudcu/KoS... mám pre vás jeden návrh. Alebo aspoň pre zopár z vás.

Spravím pre vás quest/dobrodružsvo podľa vášho priania.

Ako si to predstavujem?

Aspoň dvojica dáte hlavy do kopy a napíšete mi poštu. V nej budú odpovede na 3 otázky:

Aký má byť žáner dobrodružstva? ... napríklad - horor, akcia, detektivka...

V akom prostredí sa má dobrodružstvo odohrávať? ... napríklad - mesto/les/jaskyňa/námorná loď/vesmírna loď/hotel fantasy/sci-fi/19. storočie/doba kamenná...

Aký má byť námet dobrodružstva? ... napríklad - hľadanie jedu, vyšetrovanie vraždy, doprava tovaru, vražda niekoho...

Na základe týchto vašich odpovedí sa dohodneme sa na pravidlách a na postavičkách. Potom pre vás spravím quest, požiadam adminov aragornu o schválenie a odohrám ho s vami. Dúfam, že k vašej spokojnosti.

Stroskotanec - 4. května 2012 14:38
Stroskotanec

Posledný

Žáner: Fantasy, Horror
Svet: Územie severne od mesta Laugaricio (Trenčín) po roku 250 n.l.

Systém: Call Of Cthul­hu - pra­vi­dlá nie je nutné po­znať. Zá­klad je vy­svet­le­ný v prvom príspe­vku jas­ky­ne.
Forma: fórum
Tempo: 3-4 príspevky týždenne
Koho hľadám: 2-4 hráčov
Požiadavky: - ocho­ta sle­do­vať dej
- zmys­lu­pl­né príspe­vky
Záujemcovia: kontaktujte Stroskotanca
Jaskyňa: v prípade záujmu požiadam o založenie jaskyne

Upútavka: Tisíc legionárov sa stretlo s nahými pomaľovanými barbarmi. Ich jedinou zbrojou im bola veľká rybacia šupina na hrudi pripevnená k telu povrázkom okolo krku a druhým okolo hrude. Ozbrojení boli bronzovými oštepmi, bronzovými krátkymi mečmi a sekerkami. Proti takejto zberbe malo rímske vojsko dominovať krvavou rukou.

Opak však bol pravdou.

Boj začal za súmraku, keď vojsko zaujalo obranné postavenie na malom kopci uprostred veľkej mýtiny, ktorú vojaci ešte viac rozšírili a opevnili.

Nevidel som, čo sa stalo. Počul som však všetko a bojím sa predstaviť to, čo mohli vidieť vojaci v prvých líniách.

Najprv sa ozvalo hlasné nepozemské vytie tesne za hranicou lesa. I mne, ďaleko na kopci prešla po chrbte ľadová ruka. Potom sa k nej pridal neľudský škrek, ktorý pochádzal z hrdiel barbarov a búchanie zbraní o rybacie šupiny.

Pozrel som sa na slnce. Jeho posledné paprsky dopadli na moju tvár. Barbari sa pohli. Prískokmi ako opoludia, behom po štyroch, kotulmi sa horda vrhla na hradbu štítov a kópií za nízsku obrannou palisádou.

Ľahké rezníčtina.

Ale nie... Legionári začali vyť zúfalstvom, odhadzovali štíty i zbrane, trhali si vlasi, vrážať jeden do druhého a zhadzovať tých, ktorý sa nezbláznili. Niektorý sa začali smiať, iný plakať. Oháňali sa pred neviditeľným hmyzom alebo čo to v skutočnosti videli. Iný v panike utekali do kopca. A boli i taký, ktorý utekali ku blížiacim sa barbarom.

Chvíľu na to barbari dosiahli obrannú palisádu, ktorú už takmer nik nebránil a nastal masaker. Nie však barbarov, ako sme všetci verili ešte pred desiatimi minutami, ale masaker legionárov. Barbari boli ako lavína, ktorá každé telo trhala a požierala s tým, ako postupovala. Žiadne rany z milosti alebo opekanie. Len divošské požieranie živého mäsa. Mýtina sa naplnika nárekom, krikom bolesti, mlaskaním, lámaním kostí...

Len vďaka nediscipline, nenažralosti, barbarskosti sa niekoľkým z nás podarilo útiecť.

Volám sa Lucretius Waldhar Cadeyrn. Som jeden z tých, čo prežili a schovávajú sa na území strašlivého nepriateľa.

Jezus - 1. května 2012 23:15
Jezus

Orbis pictus

Žáner: Sci-fi fantasy
Svet: Mágia čakala a driemala po tisícročia v ľudskom pokolení. Čakala na správnu chvíľu. Keď veda pokročila natoľko, že nadišiel čas apotheózy rozumu, mágia sa zjavila ako had v rieke a zmenila kurz ľudskej histórie.

Svet Orbis Pictus je dotvorený predošlým hraním. Objavte nové USA ovládané nenávisťou voči mágom a novou inkvizíciou. Cestujte po Barónstvach konfederatívneho Ruska, ovládanom mágmi a intrigami. Ponorte sa do Priestoru- počítačového systému, ktorý pozostáva z miliónov ľudí a riadi japonský národ ktorý ho na oplátku udržiava. Pokonverzujte s Konfúciom- absolutistickým superpočítačom riadiacim čínsku spoločnosť, či brázdite rádioaktívne ruiny Indie a prehovárajte s šepkajúci i bohmi. Orbis Pictus je svet brutality a nádhery. Je možné že zomriete, ale ponárajúc sa do veľkého astrálneho oceánu si uvedomíte zmysel svojej existencie.

Systém: ORP s prvkami GURPS (znalosť nepodstatná)
Forma: Podľa dohody- primárne fórum.
Aktivita: Keď sa skupina dohodne. Minimálne 1 hra týždenne. Na session si spravte aspoň hodinu a pol času, inak sa ťažko vcítite do postáv.
Hráči: Skupinka 1 až 4.
Kritériá: Nadpriemerná inteligencia a schopnosť vcítiť sa a dobre písomne formulovať svoje myšlienky. Vytvoriť zaujímavú postavu a Detajlne vykresliť charakter, ktorý ale musíte byť schopní odhrať. Žiadne meta hranie. Uznať autoritu Game mastera, ktorý ale prijma kritické pripomienky. (hovorím o sebe v tretej osobe ^_^) Vek nad 18 rokov a občas silný žalúdok.

Jaskyňu založím po prejavoch záujmu.

Ďakujem za pozornosť.
I didnt care that my hands got dirty, played round with the little feather thing... I felt cold and the game got boring, wouldnt carry the feather on with me..

Stroskotanec - 25. dubna 2012 11:10
Stroskotanec

Systém: Call Of Cthulhu - pravidlá nie je nutné poznať. Základ je vysvetlený v prvom príspevku jaskyne.
Forma: forum
Tempo: aspoň 3-4 príspevky týždenne
Koho hľadám: 1-2 hráčov
Požiadavky: - ochota sledovať dej
- zmysluplné príspevky
Záujemcovia: zašlite prihlášku do jaskyne
Jaskyňa:http://www.aragorn.cz/herna/nepisane-kroniky/#kom
Upútavka: Dobrodružstvo sa odohráva v Československu okolo roku 1933. Hrdinovia príbehu budú príslušníci tajnej organizácie, ktorá vyšetruje záhadné prípady.
Nechcem toho o moc viac prezradiť takže len krátko. Dobrodruhovia sa budú stretať s okultizmom, mágiou, škandálmi... Ich hlavným heslom by mala byť diskrétnosť.

Zarahel - 20. dubna 2012 10:30
Zarahel

Dungeons and Dragons: Origins

Jsou slyšet ve větru, šelestu padajících vloček nebo kapek vody. Padající listí šeptá příběhy těch, kteří kdy kráčeli po zemi. Tohle je vyprávění o mnoha postavách a jejich životních příbězích, o splétání pavučin osudu do jediného klubka, kdy nám pokládá tak základní otázku hrdinství vůbec. Co je to vlastně být hrdinou? A je to vůbec vždy správně?
Obstojíš ve světě, který se s nikým nemazlí a pokud si nedáš pozor pozře tě a poté vyplivne jako bezduchou loutku? Protože přesně takové je království Ornskel. Země zimy, kde i lidé mívají chladná srdce.

Hledám jakéholiv hráče, kterému nebude vadit nepravidelné hraní ( vždy ale oznámím co, kdy, kde a jak ) v systému Dungeons and Dragons 4E. I hráče bez zkušeností s tímto systémem. Setting bude pravděpodobně vlastní nebo hybridní s Forgotten Realms.

Jedno místo.
Kryton: „Ježíši, unesli pana Rimmera!” Kocour: „Tak rychle pryč, nebo nám ho vrátí!”

Lucylle - 4. dubna 2012 10:20
Lucylle

Volných míst ubývá, už jen pro tři hráče...
Přicházíme na svět všichni stejně - kopající, křičící a celí od hoven. Až v průběhu života si z nějakýho důvodu vezmeme do hlavy, že je nám souzeno dělat velké věci.

Lucylle - 3. dubna 2012 12:37
Lucylle

Ecce Homo...?

Systém: ORP

Popis jeskyně:

Svět se na prahu dvaadvadsátého století moc nezměnil. Co jsme očekávali i nastalo. Auta létají kousíček nad zemí, kola jsou přežitkem, lidé se spíš baví, než pracují.
V jisté pokusné laboratoři někde v centru technicky nejvyspělejšího Japonska týmy vědců vytvořili rasu Neko. Až na kočičí uši a špičaté zuby mají převážně lidský vzhled. Dokáží rozumět každému jazyku, kterým se na ně promluví a jejich primárním posláním je být lidskými pomocníky.
Lidé, jak je známo, však často zneužívají moc, kterou nad jinými mají a tak někteří své služebníky trápí a neváží si jejich schopnosti. Proto se vytvořila frakce lidí, která se stará o práva rasy Neko a chce jim pomoci. Vy jste členy této frakce

Jaké hráče:

Hledám pokročilé a kreativní hráče se schopností se hezky vyjádřit. Každý z vás se stane člověkem, který se stará o jednoho Neko. Budete hrát za oba. Číslo, které si vygenerujete, je jeho jménem. Pokud je pod 50 je nezletilý/á, pokud nad, naopak.
Pokud chcete být na opačné straně barikády, budu potřebovat, aby jste mi dali předem vědět poštlkou.
Pokud chcete, abych kvůli vám rozšířila počet hráčů, není to nemožné, ale potřebuju dobrý důvod.

http://www.aragorn.cz/herna/ecce-homo/?ok=15
Přicházíme na svět všichni stejně - kopající, křičící a celí od hoven. Až v průběhu života si z nějakýho důvodu vezmeme do hlavy, že je nám souzeno dělat velké věci.

Lucylle - 2. dubna 2012 18:43
Lucylle

To budu já.
Přicházíme na svět všichni stejně - kopající, křičící a celí od hoven. Až v průběhu života si z nějakýho důvodu vezmeme do hlavy, že je nám souzeno dělat velké věci.

Vypisuje se 20 z celkem 315 příspěvků|⇐ 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 16 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)