VtM: Second Inquisition (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

VtM: Second Inquisition

Pán Jeskyně:

Sharkozis

Systém:

ORP

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Pro našince nastaly těžké časy. Kamarilla dlouhodobě hlásající a vynucující dodržování "maškarády" měla pro jednou pravdu. Na blízkém východě došlo k sérii událostí, které téměř prozradily existenci nadpřirozených sil. Nyní se na scéně objevila tzv. Druhá Inkvizice, tajná vládní organizace, zabývající se paranormálními jevy. A mezi nimi i upíry.
Jak se pro Cainity změní svět, pokud jídlo začne lovit lovce?

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

Hráče znalé gramatiky a přiměřeně aktivní. Když je hráč aktivní, bývám i já, když ne, tak ne.
Znalost světa je vítána, ale ne nutná.
Hra bude probíhat 1v1, pokud se nedomluvíte mezi sebou, že cíleně chcete hrát ve skupině.
Hrát se bude za upíry z klanů dle VtM 5. edice. Kdo se neorientuje, ale má stále zájem, stačí napsat poštolku a můžeme postavu projít spolu.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Klany a disciplíny: Brujah Disciplíny: Potence, Celerita, Presence Bane: Snadno se naštvou a když se tak stane, jsou velmi agresivní a násilní. Také snáze podléhají Bestii a jsou náchylnější k běsnění. Gangrel Disciplíny: Animalismus, Fortituda, Prothean Bane: Pokaždé, kdy propadnou běsnění, kvůli mnohem bližšímu vztahu ke své bestii, mění se jim tělo a získají během něj nějaký zvířecí rys. Tento rys na nich setrává jeden nebo více následných dní. Může jít např. o rozeklaný jazyk, srst, zvířecí pach, drápy, apod. Hecata Disciplíny: Auspex, Fortituda, Oblivion (Nekromancie) Bane: Na rozdíl od ostatních klanů, jejichž krmení má na smrtelníky někdy až extatické účinky, jejich krmení způsobuje nesnesitelnou bolest. V krajních případech, smrtelník může po krmení zemřít i v případě, kdy by krmení jiných klanů přežil. Lasombra: Disciplíny: Dominate, Oblivion (ovládání stínů), Potence Bane: Veškerá elektronika je nesnáší. Přístroje mají poruchy. Hovory telefonem s Lasombrou mají tendenci chrčet, vypadávat apod. Navíc každé jejich odrazy v lesklých plochách odhalují, že tato osoba není úplně přirozená. Konkrétní vzezření se liší osoba od osoby ale vždy vzbuzuje obavy a dokonce jsou i potenciálně nebezpečné pro udržování maškarády. Malkavian Disciplíny: Auspex, Dominate, Obfuscate Bane: Každý malkavian trpí alespoň jednou mentální poruchou. Nosferatu Disciplíny: Animalismus, Obfuscate, Potence Bane: Jejich odpudivý vzhled je jejich slabina, přestože jejich vzezření většinou (ne vždy) není nebezpečí pro maškarádu, lidé se jich budou stranit, bát nebo jim budou připadat groteskní a divní. Toreador Disciplíny: Auspex, Celerita, Presence Bane: V nehezkém prostředí se jim obtížně funguje a jsou nesví a nemohou se soustředit. Může se ale také stát, že se stanou naprosto ohromeni „něčím krásným“ a nemohou od dané věci nebo jevu odtrhnout zrak. Nejeden toreador už uhořel, když byl naprosto fascinován krásou východu slunce. Tremere Disciplíny: Auspex, Thaumaturgy, Dominate Bane: Jejich tisíciletá tradice ve vytváření silných krevních pout mladších jedinců vůči starším se projevil znatelným oslabením krevního pouta. Tremere nemůže svojí krví vytvořit krevní pouto s jiným upírem a i krevní pouto se smrtelníky a ghuly je nutné udržovat častěji a trvá delší dobu než se ustaví. Tzimisce Disciplíny: Animalismus, Dominate, Prothean (Vicissitude) Bane: Každý jedinec si vybere určitou věc (může jít o místo, osobu nebo skupinu osob, věc nebo i něco esoterického, ale jasně definovatelného a omezeného) a denní spánek musí trávit obklopen danou věcí, jinak bude další noc oslaben, dokud nestráví den „ve svém“. Navíc, je možné, že (při hře) se citově upoutá k nějaké další věci, člověku, události apod. a ta se stane dalším objektem, který je k jeho klidnému spánku nutný. Může jít o věc, člověka nebo třeba fyzický suvenýr související s danou událostí. Ventrue Disciplíny: Dominate, Fortituda, Presence Bane: Každý ventrue, si vybere úzkou skupinu smrtelníků, ze kterých může pít krev. Pakliže se napije ze smrtelníka, který do této skupiny nepatří, je velká šance, že tuto krev vyzvrací a s ní pravděpodobně i další. Thinblood Disciplíny: Nic Bane: Jejich krev je tak slabá, že nevládnou žádnými disciplínami. Na druhou stranu, disciplíny dočasně získávají z krve svých obětí na základě nejsilnějších emocí, které ve smrtelníkovi převládá. Disciplíny: Celerita: Úroveň 1) Cats Grace: Uživatel je schopný bez sebemenších problémů balancovat chodit i běžet na těch nejtenčích hranách aniž by se musel obávat, že spadne Rapid Reflexes: Uživatel je schopný zaregistrovat blížící se projektily (včetně střelby) a pokusit se jim vyhnout Úroveň 2) Fleetness: Uživatel může reagovat a pohybovat se neuvěřitelnou rychlostí. Potence: Úroveň 1) Lethal body: Uživatel nemá problém vyvinout sílu, kterou může trhat kůži a lámat kosti holýma rukama Soaring Leap: Uživatel je skopný z místa skákat několik metrů vysoko a i do dálky. Presence Úroveň 1) Awe: každý v okolí uživatele má tendenci být okouzlen slovy uživatele natolik, že s nimi bude souhlasit a sympatizovat, i kdyby zastával zcela opačný názor. Daunt: Uživatel kolem sebe rozloží hrozivou auru, která vzbuzuje v okolí hrůzu. Úroveň 2) Lingering kiss: Téměř každé kousnutí upíra vyvolává v oběti příjemné a vzrušivé pocity. Při použití této schopnosti se ale rozsah prožitku oběti naprosto vymyká všemu. Prožitek je natolik silný, že oběť bude mít po svém probuzení po několik dní spalující touhu nalézt daného upíra a žadonit u něj o nášup. Oběť si během této doby opravdu velice pečlivě rozmyslí, jestli se jakkoliv protivil danému upírovi
Hráči: (1/3) Lego

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

V jeskyni nejsou žádné (pro vás viditelné) příspěvky.


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)