Čas lovu (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Čas lovu

Pán Jeskyně:

Netopir

Systém:

ORP

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Před osnácti lety se svět změnil. Přesně 1.1 2000 se vše změnilo a né zrovna k dobrému. Na hřbitovech začali povstávat zombie. V lesích se proháněli vlkodlaci a goblini plenili vesnice. A protože armáda ani policie nemůžou být všude vznikla Gilda lovců. Otázku kterou si nyní musíte položit. Jste lovec nebo kořist.

Klíčová slova:

Magie, lov

Jaké hráče:

Mám domluvého ale rad přiberu další.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Nástěnka jeskyně je prázdná.
Hráči: (1/2) lone.frostwolf

Fórum ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

1

Pán Jeskyně - 22. října 2018 20:17
Pán jeskyně Netopir

Jméno postavy: Jasné
Atributy:

určují bonus k jednotlivým zbraním nebo hodům na úspěch k rozdělení 7 bodů. (neni to konečné později e možné schopnosti vylepšovat)

Síla:
Určuje kolik toho uneseš ale taky schopnost používat zbraně na blízko.

Obratnost:
Šance na uhýbání, plížení, střelbu z tichých zbraní.

Šikovnost:
Určuje schopnost zacházet s výbušninami, nastražení pastí.

Přesnost:
Určuje schopnost na střelbu z palných zbraní.

Kouzla schopnosti:


Co tvá postava umí. Pouze nějáké základní schopnosti.

Popis:
Jasné

Životopis:

Jak a proč jsi se stala lovce a vstoupila jsi do gildy Lovců.

Zbraně:


Na blízko:
Sem se řadí vše od nože po sekeru. Ale taky obušky a jiné hračky. Zbraně na blízku mají tu vyhodu že jim nedojde monice ovšem musíte být ke kořisti opravdu blízko.

Vrhací zbraně:
Vrhací zbaně jsou brány vrhací nože, hvězdice, praky nebo vrhací sekerky. Ty to zbraně se liší od zbraní nablízko jen tím že se dají použít na krátkou a střední vzádlost ale chce to cvik.

Tiché zbraně:
Do tich zbraně se řadí luky, kuše, flusačky. Tyto zbraně nedělají skoro žadný hluk navíc s použitím specialní munice lze napáchat stejné škody jako u pušek.

Palné zbraně: Zde se nachází pistole, prokovnice, samopali, pušky.

Výbušniny: Miny, granáty, raketomety.

K světu


Roku 1.1 2000 se staly noční můry realitou. Na hřbitovech se udili zombie, v lesích začali výt vlkodlaci. A některé vesnice napadli orkové nebo goblini. O rok později bylo jasné že armády nedokáži udržet pořadek ani pořadkové síly. I přes branou povinost v nových zemích se nedali všechny bestie zládnout. Proto vzniká Gilda Lovců mosnter. Která přijmá lovce každého člověka který chce chránit lidstvo nebo si jen vidělat a ukojit touhu zabíjet. A přijmá úkoly od všech měst i jednostlivců.

1


↑ navigace

Záložková navigace