Fallout Miami (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Fallout Miami

Pán Jeskyně:

Hayate

Systém:

ORP

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Při Velké válce Miami dopadly dvě bomby. Prví do moře, čímž způsobila masivní tsunami a následně druhá o několik kilometrů dál, která dorazila všechny a všechno co přežilo. Postupem časů začali lidé vylézat z nor, začalo to tu opět "žít" Problém však byla velká radiace. A tak i když se jinde osidlovala zem již několik desítek let po Velké válce, tak zde se život začal šířit až téměř 200 let po dopadu bomb. Do té doby se zde pohybovala jen zmutovaná zvěř a spoustu, spoustu ghůlů a především... Supermutanti. Nyní je to 206 let po dopadu bomb a oblast začínají opět obývat lidé... Vy jste jedním z těchto obyvatelů a je jen na vás, zda tu zvládnete přežít v radioaktivní betonové jungli, zda ji ovládnete či zda se pouze přizpůsobíte.

Klíčová slova:

Fallout

Jaké hráče:

Aktivní, znalé češtiny, rozumné... znalost Falloutu by se také hodila

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Nástěnka jeskyně je prázdná.
Hráči: (2/8) Crimus, VonHoleczek

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 3 z celkem 3 příspěvků1

Pán Jeskyně - 30. června 2021 09:34
Pán jeskyně Hayate

Doplněk

Chlapi. Přidal jsem vám do kolonky Náhradní pár statů. Jsou to věci spíše pro mě. Máte tam životy, zbro ja odolnost. Budete tam mít i zdravotní stav potom. Zatím jste všichni zdraví. Později tam může přibýt i nějáká nemoc z radiace, tasemnice a další kraviny :) nebo účinky drog.

Abych to vysvětlil
životy: to snad nemusím tolik vysvětlovat. Klesne li na 0, jste mrtví, konec, finýto... kaput. Má vliv % životů. Vždy po 25 % se vám zhorší zdravotní stav. nad 75 % jste zdraví. 75 - 50 jste domlácení, ale furt v pohodě, 50 - 25 jste na tom vcelku bídně, ale furt dokážete chodit, běhat, ale máte už nějáká omezení. 25-1 ... jste na tom hodně špatně, sotva chodíte, musíte často odpočívat.

Zbroj a poškození
Do kolonky jsme vám dal zbroj. Je to jednoduché. čím víc, tím líp. Když někdo bude mít zbraň co má 15 poškození a někdo bude mít 10 zbroj a druhý po něm bude střílet se zbraní co má 15 poškození, dá mu jen 5. Samozřejmě jsou zde šance na kritický zásah, což je právě mimo zbroj nebo jen šťastný zásah mimo, což může dát plné poškození či dokonce větší. Vše je ale zse orientační. Budou zde průrazné munice atd.

Odolnost:
tento stat vám zase ovlivňuje to, jak vás na vás působí okolí. Pokud půjdete do oblasti, kde bude na vás působit 20 radiace za jednotku času a vy budete mít 10 odolnosti, tak na vás bude působit jen 10 radiace za jednotku času. Můžete mít odolnost pri kinetickým účinkům, proti energii, proti výbuchům atd... elektřina, mráz, oheň.

Snad jsme napsal vše. Kdyby byly otázky, dejte vědět

Pán Jeskyně - 25. června 2021 17:46
Pán jeskyně Hayate

Něco málo k příběhu

Jak již bylo zmíněno, v oblasti Miami dopadly dvě bomby. Prví do moře, čímž způsobila masivní tsunami a následně druhá o několik kilometrů dál, která dorazila všechny a všechno co přežilo. Postupem časů začali lidé vylézat z nor, začalo to tu opět "žít" Problém však byla velká radiace. A tak i když se jinde osidlovala zem již několik desítek let po Velké válce, tak zde se život začal šířit až téměř 200 let po dopadu bomb. Do té doby se zde pohybovala jen zmutovaná zvěř a spoustu, spoustu ghůlů a především... Supermutanti. Supermutanti by se dalo říct, že ovládli tuto oblast. Problém však byli lidé. Nebyli žádní v okolí, takže nemohli žádné unášet a nemohli je následně přetvářet. Proto zde často byly války spíše jen mezi Supermutanty a Hordami Ghůlů.

Někdo by snad i řekl, že se Supermutanti ještě "vyvinuli" a z moudřeli. Nejsou zde tak agresivní jako na jiných místech a dokonce, když potkají jiné lidi, tak jsou schopni se s nimi dohodnout. Toto chování je nejspíše následkem dlouhé izolace. Dokonce zde Supermutanti mají i vědce. Celá jejich komunita je soustředěna v oblasti bývalé University of Miami a Miamské Jackson Memorial nemocnice. Někdo by dokonce řekl ,že mají i určitý druh kultůry. Chodívají na rituální lov Ghůlů. To vše však fungovalo, než se zde začali oběvovat první lidé.

Pochopitelně se jich lidé báli, protože slyšeli, co za zvěrstva Supermutanti dělají jinde. Začaly následně lokální války, kdy se lidé rozdělili na několik skupin. Samozřejmě jedna z nich byli nájezdníci, kteří útočili na vše, co by u sebe něco mohlo mít. Další skupinou byli tkv. Villigers. Osídlili bývalou obytnou oblast těsně vedle Miamského letiště v domnění, že budou dost daleko od Supermutantů a všeho zla. Snažili se Supermutantům vyhýbat, ale když už, tak s nimi tuze válčili. Další skupinka byla velmi podobná Institutu, tedy aspoŇ v zaměření pro vědu. Usídlili se v bývalém Museum of Science, která byla poměrně blízko od Jackson Memorial. Ze začátku zde byly problémy a vypadalo to, že komunita vědců zde nepřežije. Byli v oblasti, kde bylo plno Ghůlů, nájezdníků a supermutantů. Stalo se však něco neočekávaného. Když již Horda Ghůlů pomalu prolomila barikády, které bránili vstupu do Museum of Science, objevila se skupinka Supermutantů a začali Ghůly vybíjet. Bitva trvala téměř dva a spoustu lidí to nezvládlo, stejně jako několik Supermutantů. Když bylo po všem, Vůdce vědců- Jonathan Klew byl mrtev. Chránil ústup ostatních a rozervala ho poslední skupinka Ghůlů. Zachránil tímto však zbylých 36 lidí a novým vůdcem se stal Charles Cleansy. Muž, který se snažil Klewa přesvědčit k vyjednávání se supermutanty... a nyní přišla jeho chvíle. Jako jediný sešel dolů ze střechy Musea a šel vstříc skupince zbylých supermutantů, kteří odpočívali vyčerpaně na zemi. Přišel k ním, odhodil zbraň a podal jim ruce v doufání, že mu ji neurvou. K překvapení všech se Jeden Supermutant zvedl a rukou potřást se slovy
,, Sharper pomáhá rád. Nechceme potíže. Chceme pomoct."
A tímto začalo přátelství mezi Skupinou zvanými Frosters ( podle Phillipa a Patricie Frost, podle kterých bylo museum pojmenováno) a Supermutanty. Tato akce se nazývá od té doby Connecting Defensive.

Toto spojenectví však brzy vyústilo v něco pro někoho nepřijatelného. Supermutanti chtěli růst a teď, když v okolí byli lidé, tak měli možnost, avšak jejich vůdce, Sharper byl zvláštní. Nechtěl lidi napadat. Nechtěl vyvolat válku, i když věděl, že by bez problémů vyhrál. Věděl, že lidé a Supermutanti si můžou být prospěšní. Pomáhali si. Supermutanti pomáhali s manuálními pracemi jako je stavba či jiné náročné věci a lidé zase supermutantům pomáhali s výzkumem a technologií. Stále se však nechtěli spojit. Supermutanti chtěli lidi napadnout a unést je, ale Sharper měl lepší nápad. Dát jim nabídku, že pokud je někdo napadne, pokusí se jej zajmout a následně ho vydají právě Sharperovi a oni z něj udělají supermutanta. Cleansy samozřejmě souhlasil, protože věděl ,že si tím zajistí i ochranu a jeho lidé budou v bezpečí. Vydal však ještě jedno prohlášení. Kdokoliv, kdo se proviní nějákým vážným zločinem bude vydán Sharperovi. Nebude zde věznice, bude jen přetvoření, což pro některé bylo horší jak smrt. Tím si zajistil naprostou poslušnost. Občas se stane, že Supermutantům vydají i cizince, kteří se jim nezdají.

Toto však začal být problém, protože se na Miamském letišti objevilo Bratrstvo Oceli. To neprodleně začalo čistit město. Ghůlů ubývalo a Střetů se Supermutantů přibývalo. Když se dozvěděli, že lidé takto spolupracují s ohavnostmi jako jsou supermutanti, okamžitě se Frosters stali nežádoucími.

Váš děj začíná přibližně 2 týdny po příjezdu Bratrstva oceli. To, ke komu budete patřit je jen na vás. Můžete být u BoS nebo třeba supermutant či ghoul ( ještě ten, co je při smyslech) a nebo třeba i Vault Dweller. Prvně mi prosím ale napište a domluvíme se. Jinak na všech pozicích budete začínat spíše jako zasvěcenci, aby byl více vidět váš postup.

Pán Jeskyně - 25. června 2021 17:45
Pán jeskyně Hayate

Přihláška

Jméno: Nejspíš nechám čistě na vás. Prosím, v normální míře

Perky: Zde budou všechny vaše speciální schopnosti, které vám budou zlepšovat ty stálé. SEznam perků sem nahodím, ale asi to budou Perky z Falloutu 4, které jsou krásně přehledné + k tomu dodám některé své, popřípadě některé pozměním. Můžete tu mít třeba perk Popelář, kdy budete při prohledávání popelnic, kontejnerů a podobného smetí mít větší šanci na nalezení něčeho lepšího.

Zatím zde nic mít nebudete, popřípadě se dohodnem.

Rasa: Být jen obyčejným člověkem je nuda. Můžete být Super mutant, Ghoul nebo i Nájezdník a takový… Do ras se počítá i nějáká ta základní frakce či původ. Každá rasa bude mít své výhody a nevýhody.
Lidé-
Vault Dweller- máte pipboye, který vám celkově pomáhá v orientaci, v boji a ve všem. Pip-boy sám o sobě je obrovská výhoda.
20 % k míření v souboji

Poustevník- jste zvyklí chodit a toulat se. Máte výdrž a i nějáké to štěstí. Ale vypadá hrozně a taky smrdíte
1 vytrvalost, + 1 štěstí, + 1 vnímání
1 charisma

Nájezdník- začínáte ve skupině raubířů, zlodějů a vrahounů. Máte od začátku nějáké to vybavení, ale každý se vás snaží zabít, jen aby měl víc pro sebe.
zbraň a zbroj, + 1 vnímání, + 1 obratnost
1 charisma, - 1 inteligence

Zasvěcenec BoS- Jste nosiči nábojů, podavači propisek a uklízeči. Nemáte víceméně žádné pravomoce a každá možnost dostat se do boje je pro vás požehnáním. Neustále se vás buzerují s pravidly a rozkazy, ale časem se můžete vypracovat až na Rytíře nebo i Paladina.
1 vnímání, začínáte se zbrojí a laserovou pistolí a máte základní znalosti výroby a úpravy zbraní a zbrojí.
3 charisma u cizích ras

Ghoul: Vypadá hrozně, ale žijete. Radiace vám nedělá problém a když je moc velký hlad, tak i to maso z ghoula či člověka vás zasytí a dodá sílu.
1 vytrvalost, naprostá odolnost proti radiaci, nemusíte jíst, pít a spat, ale když to uděláte, budete mít bonusy
2 charisma

Super Mutant: Jste velcí, jste zelení a jste… hloupí. Velké ruce vám nedovolují moc dobrou jemnou motoriku, ale jste silní a odolní.
2 vytrvalost, + 3 síla, odolnost proti radiaci
2 charisma, - 3 inteligence, špatná jemná motorika, takže jakýkoliv crafting je snížen o 50 % a musíte se o to víc snažit.

Samozřejmě každá nevýhoda se dá dohnat a udělat z ní časem i výhodu, ale základ RPG je základ RPG

S.P.E.C.I.A.L. : Kdo zná Fallout, tak snad nemusím nic dodávat. Vaše hlavní vlastnosti. Síla, Vnímání, Odolnost/Vytrvalost, Charisma, Inteligence, Obratnost a Štěstí! Co která vlastnost dělá napíšu na nástěnku. Rád bych, aby tato kolonka vypadala následovně:
Síla:
Vnímání:
Vytrvalost:
Charisma:
Inteligence:
Obratnost:
Štěstí:

a pak samozřejmě doplníte body. Každý máte ze základu 1 bod v každém. Budete mít 10 bodů na rozdělení. Jedna úroveň stojí jeden bod, takže pokud chcete mít Inteligenci na 6 úrovni, musíte investovat 5 bodů. Samozřejmě na některé perky musíte mít určitou úroveň SPECIAL

Reputace/karma: Velmi důležitá věc. Dle tohoto na vás budou NPC reagovat. Bude zde několik hodnot. Reputací můžete mtí víc- Rváč, Podvodník, Pistolník atd... to bude určovat jak jste známý a taky vám dávat výhody či nevýhody. Třeba pokud budete mít vysokou úroveŇ reputace pistolníka, tak je šance, že protivník vycouvá, protože ví, že by proti vám neměl šanci.
Karma je jiná věc. Může být kladná či záporná. To bude zase jak na vás budou pohlížet celkově a taky jak vám samotná karma pomůže či nepomůže. Zase vše bude mít své výhody a nevýhody. Další věc tu bude Respect a Faktor strachu.. To snad nemusím vysvětlovat.
Rád bych aby to vypadalo následovně:
Reputace:
Karma: + / -
Faktor strachu:
Respekt:

Okolí: Zde budou zaznamenání vaši společníci, vaše osady popřípadě frakce, ke kterým budete patřit či jejich vztah s vámi.

Náhradní: Nevěděl jsem zda mě ještě něco nenapadne, takže sem se bude zatím psát... asi nic. To prostě protečkujte, popřípadě si to můžete dát jako váš zápisníček

Atributy: Zde bych rád tak nějak chování vaší postavy, vaše fobie, slabiny, silné stránky atd... třeba slabina může být Ženy... jakmile je vidíte, váš mozek měkne a něco jiného tvrdne. Silná stránka může být třeba.. špenát. Dáte si ho a najednou z vás je RAMBO! I bych rád co máte rádi a čeho se bojíte či co nemáte rádi. Vše se bude pak dát použít do děje

Kouzla a schopnosti: Zde si spíše vypíšete co zvládáte. Prosím i čtení, psaní a počítání vyjímečně. Budete zde mít třeba znalost bylinek, na různých úrovních a následně vám to může nějak vylepšovat či pozměňovat perk.

Inventář: zde bude vaše vybavení. Víceméně to můžeme brát jako Pip-Boye... pokud budete mít ;)

Popis: poprosím aspoŇ nějak váš obličej ( pokud jej nebudete mít pernamentně zakrytý), aspoŇ na pár řádků a pak nějak aspoŇ vaší postavu. Rád bych přibližnou velikost, stavbu těla, barvu očí, tvar hlavy, délka vlasů, nos, brada, ústa, čelo... prostě xicht a jak vypadáte mno.

Životopis: Velmi důležitá věc. Zde bych rád, aby jste napsali co jste vlastně zač. Poprosil bych pokud možnost aspoŇ ze začátku člen nějáké osady, Vault Dweler atd... pokud chcete být Padouch, staŇte se jim až v průběhu. Pokud vás bude dost, tak možná někomu dovolím hned od začátku být raider nebo Super mutant ;) Jinak První dva můžou být Z Vaultu, těm napíšu co se v těch vaultech dělo a budou si moct vybrat ze kterého budou.

Poprosil bych spíše prvně domluvu do poštolky

Vypisuje se 3 z celkem 3 příspěvků1


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)