Fallout (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Fallout

Pán Jeskyně:

Hayate

Systém:

ORP

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Tato jeskyně se bude držet stejnojmenné série. Děj se bude odehrávat v roce 2292 na Floridě, v městě Miami. Zde dopadla bomba do blízkého moře a tak město bylo smeteno převážně obrovskou vlnou. Naneštěstí o 10 kilometrů dále dopadla další bomba, která dorazila vše, co zbylo po tsunami. V oblasti byly dva Vaulty, do kterých se stihlo ukrýt jen pár obyvatel. Nikdo neví, co se s nimi dále dělo.
Děj bude začínat na jaře 2292 a vaše postavy se budou snažit přežít v tomto radiací, ghůly a bandity zamořeném světě! Krásné místo... ve špatný čas.

Klíčová slova:

Fallout, Miami

Jaké hráče:

Hledám aktivní... Arag umírá a tak tu nechci jen další chcípliny, co nebudou aktivní. AspoŇ trošku znalé češtiny a schopni napsat pár řádků. Info o postavách napíšu následně na Forum.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Nástěnka jeskyně je prázdná.
Hráči: (0/6)

Fórum ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

1

Pán Jeskyně - 25. května 2018 10:42
Pán jeskyně Hayate

Něco málo k příběhu

Jak již bylo zmíněno, v oblasti Miami dopadly dvě bomby. Prví do moře, čímž způsobila masivní tsunami a následně druhá o několik kilometrů dál, která dorazila všechny a všchno co přežilo. Postupem časů začali lidé vylézat z nor, začalo to tu opět "žít" Problém však byla velká radiace. A tak i když se jinde osidlovala zem již několik desítek let po Velké válce, tak zde se život začal šířit až téměř 200 let po dopadu bomb. Do té doby se zde pohybovala jen zmutovaná zvěř a spoustu, spoustu ghůlů a především... Supermutanti. Supermutanti by se dalo říct, že ovládli tuto oblast. Problém však byli lidé. Nebyli žádní v okolí, takže nemohli žádné unášet a nemohli je následně přetvářet. Proto zde často byly války spíše jen mezi Supermutanty a Hordami Ghůlů.

Někdo by snad i řekl, že se Supermutanti ještě "vyvinuli" a z moudřeli. Nejsou zde tak agresivní jako na jiných místech a dokonce, když potkají jiné lidi, tak jsou schopni se s nimi dohodnout. Toto chování je nejspíše následkem dlouhé izolace. Dokonce zde Supermutanti mají i vědce. Celá jejich komunita je soustředěna v oblasti bývalé University of Miami a Miamské Jackson Memorial nemocnice. Někdo by dokonce řekl ,že mají i určitý druh kultůry. Chodívají na rituální lov Ghůlů. To vše však fungovalo, než se zde začali oběvovat první lidé.

Pochopitelně se jich lidé báli, protože slyšeli, co za zvěrstva Supermutanti dělají jinde. Začaly následně kolální války, kdy se lidé rozdělili na několik skupin. Samozřejmě jedna z nich byli nájezdníci, kteří útočili na vše, co by u sebe něco mohlo mít. Další skupinou byli tkv. Villigers. Osídilili bývalou obydnou oblast těsně vedle Miamského letiště v domnění, že budou dost daleko od Supermutantů a všeho zla. Snažili se Supermutantům vyhýbat, ale když už, tak s nimi tuze válčili. Další skupinka byla velmi podobná Institutu, tedy aspoŇ v zaměření pr ovědu. Usídlili se v bývalém Museum of Science, která byla poměrně blízko od Jackson Memorial. Ze začátku zde byly problémy a vypadalo to, že komunita vědců zde nepřežije. Byli v oblasti, kde bylo plno Ghůlů, nájezdníků a supermutantů. Stal ose však něco neočekávaného. Když již Horda Ghůlů pomalu prolomila barikády, které bránili vstupu do Museum of Science, objevila se skupinka Supermutantů a začali Ghůly vybíjet. Bitva trvala téměř dva další dny a spoustu lidí to nezvládlo, stejně jako několik Supermutantů. Když bylo po všem, Vůdce vědců- Jonathan Klew byl mrtev. Chránil ústup ostatních a rozervala ho poslední skupinka Ghůlů. Zachránil tímt ovšak zbylých 36 lidí a novým vůdcem se stal Charles Cleansy. Muž, který se snažil Klewa přesvědčit k vyjednávání se supermutanty... a nyní přišlajeho chvíle. Jako jediný sešel dolů ze střechy Musea a šel vstříc skupince zbylých supermutantů, kteří odpočívali vyčerpaně na zemi. Přišel k ním, odhodil zbraň a podal jim ruce v doufání, že mu ji neurvou. K překvapení všech se Jeden Supermutant zvedl a rukou potřást se slovy
,, Sharper pomáhá rád. Nechceme potíže. Chceme pomoct."
A tímto začalo přátelství mezi Skupinou zvanými Frosters ( podle Phillipa a PAtrici Frost, podle kterých bylo museum pojmenováno) a Supermutanty. Tato akce se nazývá od té doby Connecting Defensive.

Toto spojenectví však brzy vyústilo v něco pro někoho nepřijatelného. Supermutanti chtěli růst a teď, když v okolí byli lidé, tak měli možnost, avšak jejich vůdce, Sharper byl zvláštní. Nechtěl lidi napadat. Nechtěl vyvolat válku, i když věděl, že by bez problémů vyhrál. Věděl, že lidé a Supermutanti si můžou být prospěšní. Pomáhali si. Supermutanti pomáhali s manuálními prácemi jako je stavba či jiné náročné věci a lidé zase supermutantům pomáhali s výzkumem a technologií. Stále se však nechtěli spojit. Supermutanti chtěli lidi napadnout a unést je, ale Sharper měl lepší nápad. Dát jim nabídku, že pokud je někdo napadne, pokusí se jej zajmout a následně ho vydají právě Sharperovi a oni z něj udělají supermutanta. Cleansy samozřejmě souhlasil, protože věděl ,že si tím zajistí i ochranu a jeho lidé budou v bezpečí. Vydal však ještě jedno prohlášení. Kdokoliv, kdo se proviní nějákým vážným zločinem bude ydán Sharperovi. Nebude zde věznice, bude jen přetvoření, což pro některé bylo horší jak smrt. Tím si zajistil naprostou poslušnost. Občas se stane, že Supermutantům vydají i cizince, kteří se jim nezdají.

Toto však začal být problém, protože se na Miamském letišti objevilo Bratrstvo Oceli. To neprobleně začalo čisti město. Ghůlů ubývalo a Střetů se Supermutantů přibývalo. KDyž se dozvěděli, že lidé takto spolupracují s ohavnostmi jako jsou supermutanti, okamžitě se Frosters stali nežádoucími.

Váš děj začíná přibližně 2 týdny po příjezdu Bratrstva oceli. To, ke komu budete patřit je jen na vás. Můžete patřik K Frosters, můžete patřit k BoS, můžete být Villiger a nebo třeba i Vault Dweller. Prvně mi prosím ale napište a domluvíme se. Jinak na všech pozicích budete začínat spíše jako zasvěcenci, aby byl více vidět váš postup

Pán Jeskyně - 24. května 2018 19:59
Pán jeskyně Hayate

Přihláška

Jméno: Nejspíš nechám čistě na vás. Prosím, v normální míře

Perky: Zde budou všechny vaše speciální schopnosti, které vám budou zlepšovat ty stálé. SEznam perků sem nahodím, ale asi to budou Perky z Falloutu 4, které jsou krásně přehledné + k tomu dodám některé své, popřípadě některé pozměním. Můžete tu mít třeba perk Popelář, kdy budete při prohledávání popelnic, kontejnerů a pdoobného smětí mít větší šanci na nalezení něčeho lepšího.

Zatím zde nic mít nebudete, popřípadě se dohodnem.

S.P.E.C.I.A.L. : Kdo zná Fallout, tak snad nemusím nic dodávat. Vaše hlavní vlastnosti. Síla, Vnímání, Odolnost/Vytrvalost, Charisma, Inteligence, Obratnost a Štěstí! Co která vlastnost dělá napíšu na nástěnku. Rád bych, aby tato kolonka vypadala následovně:
Síla:
Vnímání:
Vytrvalost:
Charisma:
Inteligence:
Obratnost:
Štěstí:

a pak samozřejmě doplníte body. Každý máte ze základu 1 bod v každém. Budete mít 10 bodů na rozdělení. Jedna úroveň stojí jeden bod, takže pokud chcete mít Inteligenci na 6 úrovni, musíte investovat 5 bodů. Samozřejmě na některé perky musíte mít určitou úroveň SPECIAL

Reputace/karma: Velmi důležitá věc. Dle tohoto na vás budou NPC reagovat. Bude zde několik hodnot. Reputací můžete mtí víc- Rváč, Podvodník, Pistolník atd... to bude určovat jak jste známý a taky vám dávat výhody či nevýhody. Třeba pokud budete mít vysokou úroveŇ reputace pistolníka, tak je šance, že protivník vycouvá, protože ví, že by proti vám neměl šanci.
Karma je jiná věc. Může být kladná či záporná. To bude zase jak na vás budou pohlížet celkově a taky jak vám samotná karma pomůže či nepomůže. Zase vše bude mít své výhody a nevýhody. Další věc t ubude Respect a Faktor strachu.. To snad nemusím vysvětlovat.
Rád bych aby to vypadalo následovně:
Reputace:
Karma: + / -
Faktor strachu
Respekt:

Okolí: Zde budou zaznamenání vaši společníci, vaše osady popřípadě frakce, ke kterým budete patřit či jejich vztah s vámi.

Náhradní: Nevěděl jsem zda mě ještě něco nenapadne, takže sem se bude zatím psát... asi nic. To prostě protečkujte, popřípadě si to můžete dát jak ováš zápisníček

Atributy: Zde bych rád tak nějak chování vaší postavy, vaše fobie, slabiny, silné stránky atd... třeba slabina může být Ženy... jakmile je vidíte, váš mozek měkne a něco jiného tvrdne. Silná stránka může být třeba.. špenát. Dáte si ho a najednou z vás je RAMBO! I bych rád co máte rádi a čeho se bojíte či co nemáte rádi. Vše se bude pak dát použít do děje

Kouzla a schopnosti: Zde si spíše vypíšete co zvládáte. Prosím i čtení, psaní a počítání vyjímečně. Budete zde mít třeba znalost bylinek, na různých úrovních a následně vám to může nějak vylepšovat či pozměňovat perk.

Inventář: zde bude vaše vybavení. Víceméně to můžeme brát jako Pip-Boye... pokud budete mít ;)

Popis: poprosím aspoŇ nějak váš obličej ( pokud jej nebudete mít pernamentně zakrytý), aspoŇ na pár řádků a pak nějak aspoŇ vaší postavu. Rád bych přibližnou velikost, stavbu těla, barvu očí, tvar hlavy, délka vlasů, nos, brada, ústa, čelo... prostě xicht a jak vypadáte mno.

Životopis: Velmi důležitá věc. Zde bych rád, aby jste napsali co jste vlastně zač. Poprosil bych pokud možnost aspoŇ ze začátku člen nějáké osady, Vault Dweler atd... pokdu chcete být Padouch, staŇte se jim až v průběhu. Pokdu vás bude dost, tak možná někomu dovolím hned od začátku být raider nebo Super mutant ;) Jinak První dva můžou být Z Vaultu, těm napíšu co se v těch vaultech dělo a budou si moct vybrat ze kterého budou.

Poprosil bych spíše prvně domluvu do poštolky

1


↑ navigace

Záložková navigace