Hvězdná brána Fantasy (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Hvězdná brána Fantasy

Pán Jeskyně:

Hayate

Systém:

ORP

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Jak z názvu vyplývá, tak jeskyně bude ve fantasy stylu s rasami z hvězdné brány. Wraith, Goa'uld, lidé, antici. Technologie někdy v období středověku/pozdního středověku.
Svět již celé generace je v temnotě. Nejprve mezi sebou bojovali lidé a po velké zradě Antika Melforta, který chtěl ozvládnout svět a vytvořil svá monstra, musí lidé čelit větším hrůzám, než jsou oni sami.
Velmistr Melfort byl uznávaný učenec, rádce a taktik, avšak zachtělo se mu větší moci. Když mu nestačily lidské armády, tak se rozhodl experimentovat. Podařilo se mu vytvořit 2 nové bytosti. Z říčních hadů nechal vytvořit armády s nadlidskou silou a z pavoučích brouků sající život zase stvořil Přízraky, kteří z vás vysají život a vydají za 1000 vojáků.
Melfort byl nakonec poražen a jeho monstra zahnány, avšak již uběhlo několik generací a tyto stvůry si tvoří ve vzdálených zemích vlastní národy. Temnota se začíná opět šířit a nikdo neví, komu věřit. Staré legendy o kouzelných předmětech ožívají a taktéž i legendy o starých vále...

Klíčová slova:

Hvězdná brána, Fantasy

Jaké hráče:

Jakékoliv relativně aktivní. Stačí i jednou týdně, protože sám nemohu psát akždý den, ale ideálka by byla apsoŇ jednou za tři dny. A samozřejmě aby zvládali nějak psát

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Nástěnka jeskyně je prázdná.
Hráči: (2/6) Elohir, Kelzat

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 8 z celkem 8 příspěvků1

Eria - 29. července 2023 23:59
Eria

//tak s tím neměl arag asi nic společného. Tam to nešlo jen ten den, kdy vypršel certifikát.

Pán Jeskyně - 29. července 2023 22:53
Pán jeskyně Hayate

// Aha... já to měl několik dní :D

Eria - 28. července 2023 18:04
Eria

//nešlo to nikomu celý den. Nahrával se nový certifikát a došlo tam k chybě. Šlo to komplikovaně obejít, ale už je vše v pohodě :)

Pán Jeskyně - 28. července 2023 15:55
Pán jeskyně Hayate

// omlouvám sez a zdržení, ale blbnulo mi to nějak, že když jsme se chtěl přihlásit, tak mi to psalo ,že mé připojení není soukromé a nešlo se mi prostě napojit... a z mobilu se mi psát nechtělo. Zkusím co nejdříve napsat

Eria - 1. července 2023 08:42
Eria

"Tak na to jsem ideální adept. Bez praxe v řezání do lidí a sama nikoho neutáhnu" dodá ironicky a ušklíbne se. Jeho chování ignorovala a s klidem doprovodila větou.
"Kdyby byla snaha a ochota, tak by se diplomatické řešení našlo" utrousila a šla si raději po svých a hledat tedy ten správný stan.

Chvíli hledala stan, snažila se vyhnout blàtu a přemýšlela, jak je možné, že tohle někdo dopustí. Považovala za selhání jejich vedoucích, že nedokáží ukončit válku. Když našla velké bílé stany, tak zamířila do největšího a rozhlížela se.
"Ano, jsem. A opravdu vám děkuji, že jsem tu zjevně vašim přičiněním" dodala dost chladně a bylo zjevné, že z toho nemá radost.
"Ne, nemám. A neplánuji je ani získat. Jednou jsem složila slib a bránit se budu maximálně v sebeobraně" odtuší klidně a pokrčí rameny. Bylo očividné, že se odmítá učit se zbraní a jakkoliv se účastnit boje.
Pak s ním mlčky procházela stan a jen sledovala, kde co je, co se řeší a tak podobně. Už cestou dala emoce stranou a nedělala si přátele aby se ochránila. Pokračovala v tom i zde.
"Chápu, všichni dělají vše a nikdo nic pořádně" shrnula ten chaos, který kolem panoval a nedával ji smysl. V místě kde dělali léky se dívala, co zrovna vyrábí. Jeho další slova raději ignorovala. Stany nebyly ani nijak zajímavé a lepší. Vlastně byly hrozné nezajímavé a přišlo jí lepší i spaní pod širou oblohou. Poslouchala však jeho výčet trpělivě až do konce.
"Ne, nemám magické dovednosti. A praxi jsem nedělala v řeznictví, ale lazaretu" oznámila mu prakticky a dál to neřešila.

Mlčky se na něj otočila a zcela bez emocí se jen optala na prostou věc.
"Kdy a kde se mám hlásit?" zeptala se ještě pro jistotu, aby věděla. Nebyla si jistá, kdy že očekávají její zapojení.

Poté se podívala na postele a přemýšlela. Samozřejmě by si nejraději vzala postel u vstupu, ale pak usoudila, že lepší bude to nedělat. Protože ten u vstupu bude se vším na ráně.

Pán Jeskyně - 29. května 2023 16:29
Pán jeskyně Hayate

K tvorbě postavy:

Jméno je asi jedno. Můžete mít nějáké jméno běžné jako Honza nebo Bjorn, můžete mít nějáká fantasy jméno, to nechám na vás.

Atributy. Zde si hodíte:
Síla:
Obratnost:
Všímavost:
Vytrvalost:
Odolnost:
Vůle:
Inteligence:
Charisma:

a máte 15 bodů na rozdělení. Rozdělujte moudře.

Pak si sem hodíte i podstaty:
Poškození z blízka
Poškození z dálky
Kritické poškození
Rychlost
Přesnost
Obrana
Průraznost
Magie
Respekt
Faktor strachu

tady to necháte prázdné, to vám vyplním.

Kouzla a schopnosti- Zde si vyplníte co vaše postava umí. Rozdělujte prosím Fyzické schpnosti jako třeba boj s mečem, střelba z luku, Mentální schopnosti jako znalost alchymie, znalost anatomie a léčení a pak magické schopnosti jako ohnivá střela, blesk atd… Takže tu bude:

Fyzické dovednosti

Mentální dovednosti

Magické dovednosti

Popis: co dodat. Nějáký stručný popis. Oči, vlasy, tvář, co máte většinou na sobě, jak vypadá vaše postava a tak.

životopis: Tam nějak sepište, jak se vaše postava dostala do nynějšího bodu. Něco na sebe prozraĎte, ať mám pak i třeba z čeho tvořit v budoucnu

Inventář: Na tom se se mnou pak můžete domluvit.

Atributy:
Síla- určuje kolik unesete a jak silnou zvládnete dát ránu. KAždý bod do síly přidává 10 kilo nosnosti a + 2 poškození zblízka. Každý bod přidává +1 k těžkým zbraním

Obratnost: určuje jak jste ohební, jak jste rychlí. každý bod vám přidává +1 rychlosti a +1 k útokům na blízko. Také přidává +1 k lehkým zbraním

Všímavost: Tato vlastnost zajišťuje, že si dokážete všímat více věcí. Lépe vidíte, více si všímáte. Pokud něco hledáte, všimnete si že předmět je schovaný pod papírem nebo v dálce zahlédnete matný pohyb v křoví, takže vás jen tak něco nepřekvapí. Každý bod vám přidává +2 k přesnosti.

Vytrvalost: Určuje kolik toho vydržíte v rámci dechu a fyzičky. Kolik zvládnete uběhnout, než vyplivnete plíce, kolik dokážete dát úderu, než vám odpadnou ruce. Každý bod přidává 10 staminy a +5 k HP

Odolnost:Určuje, jak jste houževnatí a kolik zvládnete. Čím více vydržíte úderů, mučení a všeho podobného. Každý bod přidává +2 k obraně a +5 k HP

Vůle: Vůle je taková mentální odolnost a to, jak zvládáte pracovat se svou myslí. Díky ní se vám jen tak někdo nedostane do hlavy, ale také určuje jak náročná kouzla jste schopni vytvořit či naopak snést jejich následky. Každý bod přidává +10 magii

Inteligence: Stat určující vaší chápavost věcí a rychlost učení se věcí, paměť a podobně. Pochopitelně čím vyšší inteligence, tím více kouzel se můžete naučit či tím složitější. KAždý bod přidává +1 k paměti.

Charisma:Co dodat. Pokud ho nemáte, tak i kupování chleba pro vás problém, pokud ho máte, tak vám i král dá svojí korunu

Podstaty-
Poškození zblízka: určuje kolik zvládnete dát poškození průměrné poškození na blízko

Poškození z dálky: určuje, kolik dokážete dát poškození na dálku

Kritické poškození: Určuje vaší šanci na kritický úder, pokud jej budete chtít provést a násobek následného poškození

Rychlost: Určuje jak jste rychlý. Jak rychle se dokážete přesunout, udělat nějáký úkon či kolik zvládnete dát úderů, než dokáže protivník zareagovat

Přesnost: Určuje přesnost jak se zbraněmi na blízko, tak na dálku. Můžete mít sílu, ale pokud se nedokážete trefit kladivem na hlavičku hřebíku, je vám to k ničemu.

Obrana: Hodnota jež snižuje poškození,k teré utrpíte. Každý bod snižuje poškození o 1

Průraznost: Každý bod ignoruje jeden bod obrany

Magie: Hodnota jež určuje, kolik zvládnete využít své životní energie, než vám to začne ubližovat.

Paměť: Určuje kolik si toho dokážete zapamatovat, primárně se používá pro kouzla

Respekt: Určuje, jak si vás lidé váží a jak se k vám chovají. Zvyšuje loajalitu k vám a snižuje šanci na zradu u určitých osob

Faktor strachu: Určuje jak se vás lidé bojí. Může působit v boji, kdy před váma slabší jedinci radši utečou. U někoho zvyšuje loajalitu a snižuje šanci na zradu, u někoho naopak.

Výběr rasy

Lidé- Všestranná rasa, které nic nedělá problém. Těla a mysl mají poměrně křehké.
+1 k síle, obratnosti, všímavosti, vytrvalosti a charisma.

Antikové- Jsou velmi inteligentní a dokáží lépe chápat běh vesmíru a věcí. Dalo by se říci, že to jsou lidé, ale s větší inteligencí. +3 k všímavosti, vůli a inteligenci

Wraith- Stvoření schopné krmit se na živých tvorech a sát z nich životní sílu. Velmi odolní, chytří, ale ne příliš pohlední. +2 síly, obratnosti a vytrvalosti, +3 odolnost a vůle, +1 inteligence, -3 charisma

Goa’uld- tvor, který se může zhostit téměř jakéhokoliv tvora a získá tím jeho vzpomínky i schopnosti, které ještě umocní. +2 síly, obratnosti, všímavosti, inteligence a vůle. +1 charisma

Pán Jeskyně - 29. května 2023 16:25
Pán jeskyně Hayate

Svět jako takový

Dalo by se říci, že není zaznamenán celý svět. Jsou dne velká moře, přes které se zatím žádný odvážlivec nedostal, jsou zde hory, kam se žádný dobrodruh nevydal, avšak co je známo, tak jeden obrovský kontinent, kde žijí největší království a impéria tohoto světa. Na severu jsou rozsáhlé pouště a život je zde velmi nehostinný. Přežijí zde jen ti nejodolnější tvorové a také se říká, že zde našli útočiště Přízraci. Nepotřebují tolik vody a jednou za čas vyrazí na lov jak zvěře, tak lidí. Zdejší oblasti se říká Zapomenuté písky. Rozléhá se několik desítek, až stovek kilometrů čtverečníh a jen přejít z jednoho konce na druhý či pouze jít podél hranic této pouště by zabralo týdny. Najdou se zde národy, které přežívají, ale velmi složitě bojují o přežití jak s vedrem, nedostatkem vody, tak i s Přízraky.

Na druhou stranu na jihu je chladná a drsná tundra. Zde žijí národy, kterým se říká ledový obři. Jsou to vlastně lidé, ale staletí života v těchto podmínkách je pozměnila. Jsou větší, silnější, odolnější. Dokáží přežít v chladu, jsou velmi dobrými lovci, ale i zkušení bojovníci, ale především horníci. Hory jsou bohaté na různé kovy a jiné nerostná bohatství.

Hory se najdou také ve středu tohoto kontinentu. Říká se jim Srdce země. Jsou zde aktivní vulkány, ale ve výškách je i chlad. Co se zde však najde, tak úrodná půda, takže se to zde hemží horalskými farmáři. Jsou velmi dobří obchodníci, protože mají hodně jídla a tak se s okolními národy mohou dělit o jídlo naoplátku za jiné suroviny. Také, stejně jako severští obři umí velmi dobře kutat v horách. Jako národ se nazývají Kalderané a jejich země je Vulkánia. Na počest boha vulkánů, kolem kterých žijí a který jim dovoluje zde přežívat. Díky vulkanické činnosti zde vznikají různé směsi kovů, minerálů a hornin. Některé jsou na okrasu, jiné se velmi hodí na stavbu.

Další národy jsou rozesety různě po světě. Západ si horko těžko rozděluje království Grotské království a Ravonská říše. Grotské království sousedí s mořem a tak jsou velmi zkušení mořeplavci a právě Ravonská říše chce mít přístup k moři také, avšak hranice jim to nedovolí. V minulosti se jim podařilo kus pobřeží přivlastnit, ale Grotské námořnictvo je od tama velmi rychle vyhnalo. Panuje zde napětí a jen přejít hranice je téměř nadlidský výkon. Na každé straně jsou trvalé hraniční hlídky, různé pasti a další nebezpečí. Pokud už projdete, tak vás čekají bandité, kteří si vyžadují poplatek za vstup do země nebo naopak za opuštění země. Někteří vás i za další poplatek mírumilovně převedou přes hranice, avšak hrozí vám, že budete spíše okradeni nebo zabiti. Je zde pár hraničních městéček, ale bývají to spíše pevnosti a různé vojenské posádky s rodinami. Část hranic je také vykácena. Grotské království se tak rozhodlo udělat na většině svých hranic, aby se skrze lesy či kopce nemohly nenápadně přesouvat Ravonská vojska. Ravonská říše sahá až k národům u Srdce země, kde také vede neutuchající válku. Tam chtějí zase naopak nerostné bohatství a úrodnou půdu na nakrmení svých armád. Také se snaží prorazit na území Obrů, protože jejich hory jsou plné trinia, avšak obři, kteří mají právě zbraně z tohoto kovu a znají lépe hory se dokáží ubránit i obrovským přesilám. Corvuských zemích, se kterými sousedí jen několikakilometrová hranice si kupodivu Ravonská říše nevšímá.

Na východě jsou Corvuské země, které se spíše je ntak vezou. S nikým neválčí, mají jen pár pevnosti na malých hranicích s Ravonskou říší. Údajně se zde vyskytují Goa’uldi, ale strachu z ostatních národů se to tají. Není tu jednotný vládce. Je zde rada, která se prý skládá z Goa’uldů a dokonce i přízraků! Jsou to však takové babské povídačky. Corvuské země jsou poněkud uzavřené před okolním světem a jen dohodnout s nimi obchodní podmínky pro cokoliv je běh na dlouhou trať.

Bližší informace o daných národech.

Zapomenuté písky- V pouštích žijí nomádi, kteří se dělí na různé kmeny. Jsou zde sice stále osady kolem oáz či potůčků, ale z důvodu zachování dostatečného množství vody se příliš nerozšiřují. Nomádi jsou velmi dobří v hledání vody a především výborní obchodníci, ačkoliv na poměry západních či středozemních obchodníku jsou až příliš agresivní a průrazní. Často se musí velmi rázně smlouvat a není zde jednotná měna. Některé osady jsou zde wraithské. Jejich postoje k nomádům a lidem jsou různé. Někteří je vyloženě loví, jiní s nimi mají smlouvy, jiní je naopak brání a krmí se na jiných Wraithech. Každopádně se jim podle života zde neříká již přízraci, ale Hareňané, což v překladu znamená píseční lidé.

Grotské království- V této zemi vládne královská rodina již několik generací. Jsou zde různé provincie a samozřejmě různé mocenské boje, kdy se jeden baron snaží provdat za princeznu, aby z něj byl král a tak dále a tak dále. Co je zde však ještě zvláštností, tak vysoká rada Antiků, která nemá právo vládnout, ale spíše dohlíží na čistokrevnost rodové línie. Král musí být vždy totiž Antik nebo s nimi nějak spřízněný. Existují různé testy, kterým rozumí především sami Antikové, ale pokud dotyčný nemá Antickou krev, může být sebelepším baronem, ale králem se nestane. Země je poměrně dosti vědecky založená. Na každém rohu je zde alchymistická akademie, inženýrské dílny plné učňů, obrovské lazarety studujících lékařů, ale i škody magie. Ačkoliv Grotské království nemá nejpočetnější armádu, tak to vynahrazují technologickou vybaveností a tkz. válečnými mágy či bojovými léčiteli, což jsou mágové, jež dokáží léčit pomocí magie. Také to jsou velmi schopní námořníci a půlka království žije jen z rybolovu.

Ravonská říše- Této říši vládne císař společně s jeho rádci, kteří tvoří jakýsi senátní konzul složený právě z konzulů různých provincií. Císařský titul se předává buď po rodové línii z otce na syna a nebo pokud není nástupce, tak se volí právě z řad konzulů, což už ne jednou vyústilo v občanskou válku. Říše je silně vojensky založená a děti tu už ve věku 10 let jsou odváděni na povinnou 5 letý vojenský výcvik, kdy tvrdě trénují. Po těchto 5 letech se někteří mohou vrátit do běžného života, ale někteří jsou poslání přímo do armády, kde chodí na frontu. Smrt v boji je zde největší poctou, kor pokud padnete hrdinně jako slavný hrdina Nigmar Vulfus.

Jeho příběh zná každé mále dítě. Hrozní Grotští barvaři vedení Goa’uldy a Wraithi zaútočili na pohraniční městéčko Borfini, kde masakrovali ženy i děti. Nigmar se svojí posádkou, ačkoliv byl nepřítel v přesile 100:1 se rozhodl bránit vesnici. Pouhých 70 válečníků ze svých těl vytvořilo hranici, aby barbarští démoni nemohli vraždit nevinné. Zvládli se bránit několik hodin a umožnili tak uniknout všem 2000 vesničanům. Prý našli Nigmara, jak klečí prošpikován desítkami šípů a několika meči a kopími, když stále držel svůj slavný, obouruční meč Sealind(bílé srdce) a kolem něj byly desítky, ne-li stovky rozsekaných nepřátel bez hlav a končetin. Barbarští zbabělci nemohli Nigmara přemoci muž proti muži an iv přesile a tak jej museli porazit z dálky šípy. Snad v každém městě najdete sochu a památník všem padlým.

To, zda je tato legenda pravdivá je už druhá věc, ale děti ji zbožňují. Ravonská říše také má malé naleziště Trinia, avšak je ho tak málo, že zbroj a zbraně mohou nosit pouze Císařští gardisté nebo ti nejschopnější vojáci a velitelé. To je i jeden z důvodů, proč se snaží dobít aspoŇ část územních hor obrů, které jsou bohaté na Trinium.

Země obrů- Obrovské, rozsáhlé a hlavně chladné hory. Někdo by řekl ,že pro život nehostinné, ale Obři zde velmi prosperují. Naučili se žít s chladem a horami. Často si tvoří úkryty v jich vykopaných a zpevněných důlních šachtách, kde se již dávno netěží. Hora jim poskytuje částečně teplo, ale hlavně ochranu před drsným větrem. Někdo by řekl, že obři budou trpět v malých důlních šachtách, ale opak je pravdou. Jejich šachty a následné síně jsou obrovské. Traduje se i, že používají magii k rozmluvě s horou a při těžbě a tvorbě trinia a někdy i samotného naquadahu. Také prý dokáží ovládat vítr, protože jejich šípy a oštěpy jsou přesné a dokáží doletět i několik stovek metrů. Vládne zde nejvyšší náčelník, který je prostředníkem mezi různými rody v různých horách a síních. Některé rody žijí společně, jiní odděleně. Je to takový vlastní svět.

Srdce země, Vulkánia a Kalderané- Tato země nemá přímo jednotnou vládu. JE to spíše uskupení různých vůdců osad a měst, kteří se vzájemně mezi sebou domlouvají na sdílení surovin. Jedna vesnice poskytuje jídlo pro dalších 10 vesnice, naoplátku jim jiná vesnice dodá materiál, další jim zase vyrobí nástroje atd atd… Platidlo je zde práce. Pokud něco chcete, musíte si to odpracovat. Chcete chleba? Dobrá, pomožte ráno pekaři s pecí či večer uklidit, chcete postavit barák? Budiž, pomožte zpracovat materiál, naložit jej či následně řemeslníkům pomůžete vy. Na první pohled je to zvláštní a složitý systém, může se zdát i neférový, ale funguje. Tato země má velmi úrodnou půdu a mnohá nerostná bohatství. Vyskytuje se zde i Naquadah či jiné krystaly, drahokami či nerosty. Většinu země obklopuje široká řeka a tak obrana hranic před Ravonskými není tak náročná. Mají i některé menší obchodní smlouvy s nomády nebo s Corvuskými zeměmi.

Corvuské země- záhada sama o sobě. Velmi uzavřený národ, kde příliš lidí necestuje tam ani ven. Traduje se, že zde vládnout společně Antikové, Goa’uldi a Wraithi, avšak není kdo by to potvrdil. Údájně zde vládne nejvyšší rada složená ze všech národů a rozhodli se uzavřít před světem, aby je nikdo nepřišel vyhladit kvůli jejich způsobu života či způsobu soužití. Hranice jsou přísně střeženy, dle vyprávění zahalenými postavami, které jsou i snad 2x rychlejší, než nejrychlejší běžec. Jeden zahalený dokáže porazit i 10 bojovníků najednou. Zda jsou to jen babské povídačky na strašení nebo pravda, to nikdo neví.

Pán Jeskyně - 29. května 2023 16:17
Pán jeskyně Hayate

Historie Světa a vznik ras

Svět je inspirován Hvězdnou bránou, avšak zasazen do fantasy světa, tudíš žádné tyčové zbraně, žádné omračovací zbraně, vesmírné lodě. Avšak šílené to bude i tak. Je zde magie, je zde fantasy technologie( různé rychlopalné kuše, alchymisté co vyrábí výbušniny atd…). Jsou zde wraithi, Goa’uldi, antikové, lidé. toto jsou 4 základní rasy, které se zde vyskytují. Nyní něco málo o světě, kde budeme přežívat.

Kdysi dávno byl tento svět obýván jen lidmi. Nebyl to ale mírumilovný svět. Vedli se zde války o moc, území, o uznání. Po čase se jedna skupina lidí začala odlišovat. Dokázali pohybovat s předměty pouhými myšlenkami, číst myšlenky metat blesky či ohnivé koule. Jejich intelekt značně převyšoval průměrné lidi a začali se nich stávat rádcové králů, generálové, učenci. Těmto odlišným se říkalo Antikové. Dokázali ovládat životní energii a manipulovat jí ve formě, která již byla zmíněna.

Jeden z Antiků však převyšoval všechny ostatní. Vyhrával každou bitvu díky svým strategickým schopnostem, v souboji magií dokázal rozmetat každého protivníka, měl zástupy posluhovačů. Avšak ani jedno z tohoto mu nedokázalo získat převahu. Omezovaly ho počty jeho armád a jejich síla. Aby vyhrál skutečně každou bitvu, musel svým armádám velet, čehož využívali protivníci a porážely armády na druhém konci impéria. To se mu nakonec stalo osudným a jeho nepřátelé se spojili a nakonec porazili Melforda. Jeho město a hrad padli popelema jeho tělo se nikdy nenašlo.

Melford byl těžce raněn a tak tak vyvázl. Nehodlal to nechat jen tak a nehodlal se už spoléhat na své lidské armády, které ačkoliv byly dobře cvičené, nedokázaly čelit ohromným přesilám. Několik let putoval a hledal tajnou sílu. Nakonec našel, co hledal. 2 živočichové, kteří jej zaujali natolik, že se rozhodl jim zasvětit svůj zbytek života. Jedním z nich byl říční had, který napadl svojí oběť, pokud se pokusila napít, navrtal se jí do zad a tak už zůstal. Časem zjistil, že daný had oběť jaksi ovládá. Druhý tvor byl brouk, podobný pavouku. Pletl jemné sítě, na kterých vyčkával a v momentě, co se do sítě zapletl živočich, tent otvor se na něj přisál a začal jej vysávat dokud živočich nepošel. Zpozoroval, za svého dlouhého života, že tito tvorové mění své “hostitele” na kterých parazitují. Říční had prodlužoval život živočicha několikanásobně, dokonce se zdálo, že oběť i lehce omlazuje. Naopak pavoučí brouk dokázal žít dlouhá léta, pokud se úspěšně živil na ostatních.

Po několika desetiletích, kdy Melford už prahnul po pomstě a cítil, že se blíží smrt se rozhodl. Začal unášet lidi a dělal na nich pokusy. Hadi byli schopni skrz oběť mluvit a plně ji ovládaly. Měly vyšší fyzickou sílu a inteligenci. Nevěděl však co s brouky, když mu po to čase došlo. Skrze nechutnou temnou magii a temnou vědu se rozhodl brouka a člověka spojit v jedno. Vzniklo nespočet ohavností a umřelo spoustu lidí, než se zrodil první broučí člověk. Vypadal však jinak, než ostatní lidé. Bledá pleť, bílé vlasy a na ruce měl otvor, kterým se krmil na svých obětích. Sílou a inteligencí se dokázal vyrovnat i hadím hostitelům. Uspěl! Bohužel ale úspěšnost na lidech byla až žalostně nízká. Přežil snad jen každý 100. Lidské tělo bylo slabé na takovou změnu. Pokusil se využít posilněné tělo říčním hadem, ale to se také nedařilo.Byl tak blízko! Tak blízko! Pak ho napadlo, že lidé jsou slabí, ale Antikové, Antikové jsou silnější, odolnější a mají blíže k magii. Začal unášet Antiky a konečně se dařilo. téměř každý se proměnil. Nakonec se mezi sebou dokázali i množit. Samice nakladla po oplodnění vajíčka a z těch se vylíhli brouci, kteří se postupně měnili na lidi. Po čase přišel na to, že tito broučí lidé mají i silné mentální schopnosti. Čtení myšlenek, ovládání myšlenek, komunikace v mysli. Dokonce dokázali i vytvářet různé optické iluze. Začal jim říkat Přízraci. Naopak lidem s hadem v těle říkal démoni, protože jim žhnuly oči. Pokusil se spojit hady s přízraky, ale vždy přežil pouze jeden. Buď přežil had, ale hostitel umřel a nebo had zemřel a přežil wraith.

Začala se tvořit obří armáda Přízraků, kteří unášeli a lovili lidi. Nakonec Melford vytáhl do boje proti lidem a Antikům. Jeden Přízrak vydal za 100 mužů. Dokázali se léčit uprostřed bitvy, ale nebyli organizovaní. Po čase byl Melford poražen nadobro. Jeho tělo bylo vystaveno v hlavním městě. Čeho však Melford dosáhl bylo dočasným spojením všem lidí. Jeho odkazem však byli Přízraci a hadi v tělech lidí, kteří si po čase začali říkat Goa’uldi.

Nyní uběhlo několik generací a svět žije dál. Války mezi lidmi neutuchají, avšak občas se spojí proti národům Wraithů či Goa’uldů. Goa’uldi se občas ukryjí mezi lidmi, ale časem se na ně příjde a proto žijí odděleně jako otrokáři. Přízraci se schovávají kde mohou. Jsou však místa, kde světě div se, žijí lidé Goa’uldi i přízraci relativně v míru. Jinde se zase nemají sice v lásce, ale dokud jedna strana něco neprovede, snaží se tolerovat. A pak tu jsou části světa, kdy stačí, aby jste byl jen lehce chytřejší či silnější a už vás upalují jako Goa’ulda.

Vypisuje se 8 z celkem 8 příspěvků1


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)