Vampire the Masquerade (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Vampire the Masquerade

Pán Jeskyně:

lone.frostwolf

Systém:

ORP

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

V temném světě který je stejný jako ten náš jen temnější se lidé zabývají jen svými problémy je ve stínech schován ještě jeden svět. Svět kde vládne věčná válka mezi upíry s upíry a také vlkodlaky a kouzelníky. Svět temnoty, temnoty kde se velmi snadno můžete stát jen chodící krevní konzervou nebo být zabit. ti jenš vládnou světu jsou schováni ve stínech. Upíři a jejich klany, které spolu se svými společenstvími vedou vedou válku o získání vlády nad světem. A vy jste se tam bohužel připletly

Klíčová slova:

upíři, vampíři

Jaké hráče:

už mám

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Nástěnka jeskyně je prázdná.
Hráči: (1/1) Netopir

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 1 z celkem 1 příspěvků1

Pán Jeskyně - 24. října 2022 17:48
Pán jeskyně lone.frostwolf

Děj se odehrává v našem století i roku tedy 2022 zrovna jste procitli do neživota a to na vás čeká je jen krev a život v noci. Jen jen na vás kdo vás kousl a kde a kdo to byl.

Do Atributů si rozděl prosím 15 bodů.
kouzla doplním, schopnosti jsou na vás rozumně a zanést kde jste se to naučili.
Do invetáře si mužete vybrat jednu chladnou a jednu ruční zbraň

Atributy (text s odstavci)
Síla - jak silní jste (důležité u kontaktních zbraní)
Obratnost - jak dobře dokážete uhýbat (uhyby a střelba ze zbraní)
Inteligence - ovlivňuje hlavně schopnosti postavy jako je otevírání zámku, hackovani, (skoro vše kde je důležité používat hlavu)
zdraví - kolik toho vydržíš
vůle - jak dlouho jste schopni udržet maškarádu, jak jste schopni se ovládnout při pití krve, odolnost proti psychickým útokům
magie - vše související z magii, a její zásobou jeden bod rovná se 10 many dá se doplnit z krve
Kouzla a schopnosti (text s odstavci) - co vaše postava umí
Životopis (text s odstavci) - jak jste žili před upířím kousnutí a jak a kým jste byli kousnuti
Popis postavy (text s odstavci) - jak vypadá vaše nemrtvá upíři schránka
Inventář (text s odstavci) - co máte v kapsičkách

Představení klanů

Klany Které potkáte běžně

Ventrue - významní aristokrati
Ventrue je klan s bohatou minulostí a tadicí. Jeho členové se vždy vybírali z bohatých a vlivných lidí. Ventrue jsou stvořeni pro vůdcovství a moc. Někteří se však ve své honbě za slávou neštítí ničeho, ani vraždy. Klan nemá příliš dobrou pověst mezi běžnými upíry, ti jsou však ochotni všechny rozkazy Ventrue plnit. Ventrue však nesnášejí krev ze zvířat ani spodiny společnosti. Mají také zvláštní schopnost diplomacie, takže pro ně není problém vyřešit spor jednou jedinou větou.
Ventrue ovládají disciplíny Dominanci, Sílu vůle a Presenci. Samotnou Kamarillu založili a tak jsou jejími vůdci a veliteli. Velmi dobří diplomati si nerozumí s bojem.

Tremere - mystičtí zrádci
Tento klan má na sobě, možná právem, nálepku zrádců. Velmi často totiž využívá svého okolí k jejich účelům. Když byli ještě naživu, většinou se věnovali okultním studiím a teď jako nemrtví si vytvořili vlastní magii krve, Divotvorství. Dovedou si také vytvořit krevní sluhy, zpravidla malá zvířata jako netopýry nebo žáby. Tyto bezduché tvory pak používají ke špehování i v boji. tremerové jsou velmi učení a nikdo jiný se nesmí dovědět jejich tajemství. Jsou také schopni vytvořit si krevní štíty, které je chrání před útoky i sluncem.
Tremerové ovládají mocnou magii Divotvorství, Dominanci a Předzvěst. V Kamarille nejsou příliš oblíbení a proto dostávají spíše podřadné nebo nebezpečné úkoly. Dlouhou dobu pomáhali bránit Maškarádu upíry před inkvizicí.

Toreador - magičtí umělci
Toreadoři jsou bez výmky vinikající umělci. Také nejlépe zapadají mezi lidi a dokonce i mezi upíry. Nepůsobí příliš vychloubačným dojmem jako Ventrue, a proto s nimi všichni udržují přátelské vztahy. Všechno co dělají, dělají celou svou osobností a tak se jim téměř vše daří. někteří Toreadoři jsou ale až příliš oblíbení a jeich upíří tajemství se pak prozradí. Jisté je že spolu s Ventrue tvoří upíří smetánku.
Tento klan ovládá disciplíny Předzvěst, Prudkost a Prezenci. V Kamarille jsou to většinou poslové nebo velitelé.

Nosferatu - ohyzdná síla
Všichni členové tohoto klanu jsou při Uchvácení zasaženi klanovou kletbou, která je více či méně promění v ohyzdné nestvůry. Pohyb mezi lidmi jim je zakázán, díky tomu se však naučili vyuřívat všech temných zákoutí a katakomb města. Nikdo jiný nemá tak rozsáhlé znalosti o skrývání se jako Nosferatu. Mezi ostatními upíry nejsou příliš oblíbení, hlavně Ventrue je však využívají pro špinavou práci.
Klan Nosferatu dovedl k dokonalosti disciplínu Mizení a také Zvířeckost a Potenci. V Kamarille plní úkol vrahů a zvědů.

Malkavian - tajemní šílenci
Klan Malkavian má neuvěřitelnou schopnost slyšet vnitřní hlasy. Díky tomu nebo snad díky jejich prokleté krvi jsou všichni Malkaviani šílení. Neuznávají žádný řád, Maškarádu ani svou hierarchii a proto byli Kamarillou vyděděni pryč z obydlených oblastí. Klan Malkavian v sobě združuje "lidi" všech barev i vyznání. Jeho členové jsou obstojní bojovníci i disciplíni, jejich vyjednávací schopnosti jsou však téměř nulové.
Klan Malkavian využívá disciplíny Dementace, Mizení a Předzvěst. Záležitosti Kamarilly se jich příliš netýkají, přesto někteří plní funkci ochránců vyšších upírů.

Gangrel - přírodní samotáři
Klan Gangrel je nejvíce spřízněn s Bestií ve své duši. Díky ní si mohou jeho členové propůjčit podobu a vlastnosti zvířat. Preferují život v přírodě nebo na odlehlých místech. Dokáží vidět a přivolávat duchy přírody a navíc se dokáží jako zvířata pohybovat velmi rychle. Jsou skvělí lovci i obstojní bojovníci. Jejich síla však nepochází jako u Brujahů z protestantských myšlenek, ale z přírody.
Klan Gangrel dokáže používat disciplíny Zvířeckost, Sílu vůle a Morfismus. V Kamarile zastávají funkci pomocníků a lovců.

Brujah - nebezpeční Anarchové
Brujah je klan bojovníků a Anarchistů. Povětšinou se zdržují mimo Kamarillu, ke které oficiálně patří. Jsou známí jako výbušní, brutální, nebezpeční a a protestantští. Založili vlastní spolek Anarch, do kterého sdružují všechny, kteří nesouhlasí s názory ani Kamarilly, ani Sabbatu. Jsou však také čestní a v boji téměř nepřekonatelní.
Klan Brujah ovládá disciplíny Prudkost, Prezenci a Potenci. Jsou hlavním bojovým klanem Kamarilly.

Sabat

Tzimisce - nebezpečí tisíce tváří
Klan Tzimisce velmi ovlivnil Sabbat a naopak. Tito mistři tvarování těl jsou schopni zohyzdnit nepřítele i zkrášlit sama sebe. Jako klan už jsou velmi vzácní, proto si vytváří mnoho ghůlů. Ti se pak stávají údernými jednotkami Sabbatu. Dokáží také vidět aury všeho živého. Lasombrové si jich cení pro jejich naprostou oddanost Sabbatu. Také jako jediný klan jsou stále ve spojení se svým Antedelluvianem.
Klan Tzimisce se naučil disciplíny Tesání těla, Předzvěst a Zvířeckost. V Sabbatu jsou uznávanými vojevůdci a hlavními disciplíny.

Lasombra - padlí šlechtici
To, co pro Kamarillu znemená Ventrue, to pro Sabbat znamená Lasombra. Krutí a násilní, Lasombrové jsou mistry stínu. Elegantní, černovlasí a v klanovém obleku, tak se pohybují mezi lidmi. Jejich klan je obestřen tajemstvím. Jako jediní zničili svého Antedelluviana a tak se odpoutali od minulosti. Vytváří kolem sebe pavučiny intrik a spiknutí proti Kamarille. Povětšinou se skrývají a na důležité akce vysílají své ghůly.
Klan Lasobra ovládá disciplíny Mistrovství stínů, Potence a Dominance. V Sabbatu plní funkci vůdců, velitelů a také zvědů.

Neutrální málo se vyskytující

Giovanni - smrtelný spolek
Giovanni je klan upířích nekromancerů. Vyvinul si vlastní disciplínu nekromancii a nyní se uzavřel před všemi ostatními. Antedeluvian tohoto klanu zdiablerizoval Antributu klanu Cappadocian a tak tento klan přijal do sebe. Díky neobvyklé schopnosti klanu vyvolávat duchy, kostlivce, zombie a spektry se ostatní klany, které o tomto klanu ví, děsí jen jediného pohledu na Giovanniho.
Giovanniové ovládají Nekromancii, Dominanci a Potenci. Uznávaní a obávaní necromanceři se skrývají před světem upírů.

Setite - hadí tajemství
Setite je tajemný klan tvořený naprosto oddanými fanatickými stoupenci Seta, egyptského upířího boha. Podle pověsti se během 2. Gehenny Set probudil z torporu a většinu svého klanu zdiablerizoval. Přes tyto pověsti jsou mu i nadále Setité oddáni a neustále se snaží vymyslet rituál k oživení jejich Antedeluviana. Pro většinu ostatních upírů jsou Setité velkou neznámou. Dokáží svou podobu více či méně měnit v hady.
Setité využívají disciplín Serpentinismus, Mizení a Prezenci. Někteří upíři na ně pohlíží jako na šílence, jiní jako na mystické kultisty. Jisté je jen to, že podobně jako tremere mají svou základnu ve většině měst a z zé nevycházejí.

Ravnos - cikánští kočovníci
Tento klan je velmi blízký klanu Assamite. Patří sem povětšinou kočovní zlodějíčci a handléři. Jejich neobvyklou vlastností je však schopnost vytvářet iluze jakéhokoli tvaru i podoby. Největší mistři těchto iluzí jsou chopni vytvořit iluze tak důvěryhodné, že jejich iluziorní zeď prostě protivníka zastaví a iluziorní šíp nepřítele zraní nebo znehybní. Obecně je však tato disciplína nejdražší na krev.
Ravnosští kočovníci ovládají Iluzionismus, Sílu vůle a Zvířeckost. Pro ostatní upíry to jsou špinaví zlodějíčkové, se kterými nemá cenu vůbec mluvit. Jejich klan však ukrývá pradávné tajemství.

Assamite - východní hrozba
Klan Assamite pochází z Blízkého Východu. Je to klan nájemných vrahů, lapků, zlodějů a intrikářů. Velmi často používají upíří scimitar, tajemnou zbraň tohoto klanu. Ta je schopna z nepřítele vyvést krev přímo k upírovi. Jsou mistry otrávených zbraní a vůbec jedů. Nenávidí Sabbat, ke kterému kdysi patřil. Jejich zvláštností jsou krvavě rudé oči, kterými může vidět ve tmě. Podle staré tradice Assamite nesají krev lidem, ale diablerizují.
Členové klanu Assamite ovládají disciplíny Ticho, Prudkost a Mizení. Nejsou příliš oblíbeným klanem, přesto si je však najímají vrcholní představitelé jak Sabbatu, tak Kamarilly.

Vypisuje se 1 z celkem 1 příspěvků1


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)