Kayla Ma'ir | VtM: Second Inquisition (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

VtM: Second Inquisition

Vlastník :

Lego

Jméno :

Kayla Ma'ir
 

Popis :

Vzhledem působí chladně a odtažitě. Ale to je z části pouze klam. Má vlasy jako havraní peří. Čelo má mírně protáhlé ale zvláštní je že i když se naštve, nemá vrásky. Obočí má jemné a také černé a je stočené dovnitř, dodává jí to na zlém vzhledu. Oči má liskově oříškovo-modré, je to zvláštní kombinace. Nos má větší a širší. Rty má bílé stejně jako pleť. Je štíhlá, vyvynuté postavy. Na pravé ruce má vytetované dvě lvice co se k sobě tisknou a celé je to v barevné mlze. Na levém ramen má vyřezaného vlka a pod ním je vyřezaná kočka.

https://cdn.myshoptet.com/usr/www.lanigaart.cz/user/shop/big/13040_tricko-damske-queer-lvice---.jpg?602bf29c


https://pin.it/23ilbHi
Pán Jeskyně:

Sharkozis

Systém:

ORP

Nové příhlášky:

Nepřijímáme

Popis jeskyně:

Pro Rodné nastaly těžké časy. Kamarilla dlouhodobě hlásající a vynucující dodržování "maškarády" měla pro jednou pravdu. Na blízkém východě došlo k sérii událostí, které téměř prozradily existenci nadpřirozených sil. Nyní se na scéně objevila tzv. Druhá Inkvizice, tajná vládní organizace, zabývající se paranormálními jevy. A mezi nimi i upíry.
Jak se pro Cainity změní svět, pokud jídlo začne lovit lovce?

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

Hráče znalé gramatiky a přiměřeně aktivní. Když je hráč aktivní, bývám i já, když ne, tak ne.
Znalost světa je vítána, ale ne nutná.
Hra bude probíhat 1v1, pokud se nedomluvíte mezi sebou, že cíleně chcete hrát ve skupině.
Hrát se bude za upíry z klanů dle VtM 5. edice. Kdo se neorientuje, ale má stále zájem, stačí napsat poštolku a můžeme postavu projít spolu.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Klany: Brujah
Disciplíny: Potence, Celerita, Presence Bane: Snadno se naštvou a když se tak stane, jsou velmi agresivní a násilní. Také snáze podléhají Bestii a jsou náchylnější k běsnění.
Gangrel
Disciplíny: Animalismus, Fortituda, Prothean Bane: Pokaždé, kdy propadnou běsnění, kvůli mnohem bližšímu vztahu ke své bestii, mění se jim tělo a získají během něj nějaký zvířecí rys. Tento rys na nich setrává jeden nebo více následných dní. Může jít např. o rozeklaný jazyk, srst, zvířecí pach, drápy, apod.
Hecata
Disciplíny: Auspex, Fortituda, Oblivion (Nekromancy) Bane: Na rozdíl od ostatních klanů, jejichž krmení má na smrtelníky někdy až extatické účinky, jejich krmení způsobuje nesnesitelnou bolest. V krajních případech, smrtelník může po krmení zemřít i v případě, kdy by krmení jiných klanů přežil.
Lasombra
Disciplíny: Dominate, Oblivion (Shadows), Potence Bane: Veškerá elektronika je nesnáší. Přístroje mají poruchy. Hovory telefonem s Lasombrou mají tendenci chrčet, vypadávat apod. Navíc každé jejich odrazy v lesklých plochách odhalují, že tato osoba není úplně přirozená. Konkrétní vzezření se liší osoba od osoby ale vždy vzbuzuje obavy a dokonce jsou i potenciálně nebezpečné pro udržování maškarády.
Malkavian
Disciplíny: Auspex, Dominate, Obfuscate Bane: Každý malkavian trpí alespoň jednou mentální poruchou.
Nosferatu
Disciplíny: Animalismus, Obfuscate, Potence Bane: Jejich odpudivý vzhled je jejich slabina, přestože jejich vzezření většinou (ne vždy) není nebezpečí pro maškarádu, lidé se jich budou stranit, bát nebo jim budou připadat groteskní a divní.
Toreador
Disciplíny: Auspex, Celerita, Presence Bane: V nehezkém prostředí se jim obtížně funguje a jsou nesví a nemohou se soustředit. Může se ale také stát, že se stanou naprosto ohromeni „něčím krásným“ a nemohou od dané věci nebo jevu odtrhnout zrak. Nejeden toreador už uhořel, když byl naprosto fascinován krásou východu slunce.
Tremere
Disciplíny: Auspex, Thaumaturgy, Dominate Bane: Jejich tisíciletá tradice ve vytváření silných krevních pout mladších jedinců vůči starším se projevil znatelným oslabením krevního pouta. Tremere nemůže svojí krví vytvořit krevní pouto s jiným upírem a i krevní pouto se smrtelníky a ghuly je nutné udržovat častěji a trvá delší dobu než se ustaví.
Tzimisce
Disciplíny: Animalismus, Dominate, Prothean (Vicissitude) Bane: Každý jedinec si vybere určitou věc (může jít o místo, osobu nebo skupinu osob, věc nebo i něco esoterického, ale jasně definovatelného a omezeného) a denní spánek musí trávit obklopen danou věcí, jinak bude další noc oslaben, dokud nestráví den „ve svém“. Navíc, je možné, že (při hře) se citově upoutá k nějaké další věci, člověku, události apod. a ta se stane dalším objektem, který je k jeho klidnému spánku nutný. Může jít o věc, člověka nebo třeba fyzický suvenýr související s danou událostí.
Ventrue
Disciplíny: Dominate, Fortituda, Presence Bane: Každý ventrue, si vybere úzkou skupinu smrtelníků, ze kterých může pít krev. Pakliže se napije ze smrtelníka, který do této skupiny nepatří, je velká šance, že tuto krev vyzvrací a s ní pravděpodobně i další.
Thinblood
Disciplíny: Nic Bane: Jejich krev je tak slabá, že nevládnou žádnými disciplínami. Na druhou stranu, disciplíny dočasně získávají z krve svých obětí na základě nejsilnějších emocí, které ve smrtelníkovi převládá.
Disciplíny: Animalismus
Úroveň 1) Bond Famulus: Vytvoří mentální spojení mezi uživatelem a zvířetem, které je k němu připoutáno krevním poutem. Umožní snazší použití disciplíny na toto zvíře. Uživatel může dávat jednoduché pokyny. V boji se zvíře bude bránit a bude bránit uživatele, ale jinak není možné mu přikázat útočit na něco, na co by normálně neútočilo. Sense the Beast: Uživatel může vycítit bestii ve smrtelnících nadpřirozených bytostech a vycítit, co jsou zač, jejich hlad i stupeň nepřátelství. Úroveň 2) Feral Whisper: Uživatel může obousměrně komunikovat se zvířaty, nicméně informace, které z nich jde získat odpovídají druhu zvířete. Může je také přesvědčit ke službě. Schopnost lze použít i k přivolání určitého druhu zvířat z okolí. Úroveň 3) Animal Succulence: Krmení na zvířatech poskytuje větší množství vitae než by normálně poskytlo. Vysátí Famulus může doplnit celý Vitae pool až do úrovně 4 a umožní uživateli převzít některou z vlastností kterou oplývá dané zvíře. Quell the Beast: Zachycení pohledu cíle může uživatel potlačit bestii oběti. Smrtelníci se stanou apatičtí, upíra dočasně zbaví vlivu bestie. Může ukončit běsnění. Unliving Hive (Prerekvizita Obfuscate 2): Uživatel může rozšířit vliv na roje hmyzu, roj se může chovat jako fámulus a umožní použití jeho dalších disciplín na roj. Úroveň 4) Subsume the Spirit: Uživatel se může vtělit do zvířete a to i během dne a zůstat tak „vzhůru“. Během použití této schopnosti je uživatel nehybný jakoby byl v torporu. Úroveň 5) Animal Dominion: Uživatel může kompletně ovládat celé skupiny zvířat naráz, jakoby byly součástí jeho samého. Darwing out the Beast: Uživatel může přenést běsnění ze sebe na libovolnou jinou živou věc nebo na jiného upíra.
Auspex
Úroveň 1) Heightened Senses: Uživatel si zostří smysly. Může vidět v temnotě, slyší ultrazvukové frekvence a dokonce umí stopovat své oběti pomocí cítění strachu Sense of Unseen: Uživatel může vycítit přítomnost jiných osob a předmětů a to i takové, které jsou skryty například pomocí Obfuscate. Odhaluje i další schopností z Auspex, některé schopnosti Thaumaturgy i přítomnost důchů. Úroveň 2) Premonition: Uživatel prožije krátkou vizi, dostane náhlou inspiraci nebo záblesky porozumění, díky kterým může odhalit blízké nebezpečí nebo objevit dosud přehlížené okolnosti. Úroveň 3) Scry the soul: Uživatel může sledovat psychické rozpoložení oběti díky auře z ní vyzařující. Může tak odhalovat emoční rozpoložení, krevní resonanci nebo nadpřirozené prvky. Může také soustředěním se na daný emoční stav z davu vyhledat osoby, které se v něm nachází. Share the Senses: Uživatel se může přenést do oběti a vidět, slyšet a cítit totéž, co ona. Stále si je ale plně vědom svého vlastního okolí. Uživatel může tuto schopnost použít na kohokoliv na koho vidí a nebo kohokoliv, kdo v sobě má jeho krev. Úroveň 4) Spirit Touch: Dotek nějaké věci nebo podlahy v daném prostoru umožní uživateli odhalit emoční residuum člověka, který danou věc použil nebo danou oblast navštívil. Uživatel může i zjistit, co se s daným předmětem nebo v dané místnosti stalo a v jakých souvislostech. Úroveň 5) Clairvoyance: Zavřením očí uživatel vstoupí do lehkého tranzu a během několika minut může získat informace z velké oblasti okolo sebe, jejichž zjišťování by běžným hledáním mohlo trvat hodiny nebo i dny. Zjistí také všechny neobyčejné události, které se v dané oblasti dějí. Possession (Prerekvizita Dominate 3): Uživatel může kompletně posednout smrtelnou oběť. Telepathy: Uživatel může číst myšlenky nebo promítat ty své do myslí svých obětí. Použití na smrtelníky je jednodušší než na nadpřirozené osoby.
Celerita
Úroveň 1) Cats Grace: Uživatel je schopný bez sebemenších problémů balancovat chodit i běžet na těch nejtenčích hranách aniž by se musel obávat, že spadne Rapid Reflexes: Uživatel je schopný zaregistrovat blížící se projektily (včetně střelby) a pokusit se jim vyhnout Úroveň 2) Fleetness: Uživatel může reagovat a pohybovat se neuvěřitelnou rychlostí. Úroveň 3) Blink: Během mrknutí oka může uživatel překonat vzdálenost až 50m Traversal: Uživatel může nadpřirozenou rychlostí běhat a dokonce lézt po vertikálních plochách. Dokonce může krátkou vzdálenost běžet i po hladině vody Úroveň 4) Draught Elegance: Uživatel může pomocí své krve přenést část svých schopností na někoho jiného, poté, co ho nechá se napít. Unerring Aim (Prerekvizita Auspex 2): Uživatel může mnohem lépe mířit svými zbraněmi nebo vrhat věci. Je to pro něj, jakoby se jeho cíl nehýbal Úroveň 5) Lightning strike: Uživatel provede útok, na který oběť nemůže zareagovat, pokud nemá též celeritu 5 Split second: Uživatel dokáže předvídat, co se stane v další vteřině. Je schopný všimnout si přepadu ještě než útočník vyběhne z úkrytu a uživatel už může být dávno v jeho zádech. Může se vyhnout výbuchům. Může zareagovat na jakoukoliv akci ve svém okolí ještě předtím, než samotná akce proběhne
Dominate
Úroveň 1) Cloud memory: Vymaže vzpomínky z až 5 posledních minut oběti. Nejde vybírat, které zmizí. Oběti zmizí všechno, co se událo v daném časovém rozsahu. Compel: Uživatel může dát oběti jednoslovné příkazy, které oběť okamžitě splní. Úroveň 2) Mesmerize: Uživatel může dát oběti komplexní příkazy, které musí být splněny okamžitě a nesmí obsahovat podmínky. Dementace: (Prerekvizita Obfuscate 2): Uživatel může v oběti vyvolat určitou emoci nebo duševní poruchu. Na rozdíl od většiny ostatních schopností dominate, není třeba oční kontakt, ale oběť musí být s uživatelem v konverzaci. Úroveň 3) The Forgetful Mind: Uživatel může vymazat nebo přepsat celé bloky paměti své oběti a může vybírat které přesně. Submerged Directive: Mesmerize může zadávat podmínky pro aktivaci příkazu. Úroveň 4) Rationalize: Oběti si při nátlaku (například důkladné výslechy apod.) může uvědomit, že v jejích vzpomínkách něco nesedí nebo nechápe proč vlastně udělal to, co udělal, což v některých případech může způsobit problémy. Tato schopnost způsobí, že si oběť své činy vnitřně ospravedlní a bude si za nimi stát, jakkoliv absurdní byly. Úroveň 5) Mass Manipulation: Schopnosti dominate lze používat na celé skupiny obětí, pokud obětí vidí oči uživatele Terminal Decree: Lze zadávat příkazy, které přímo vedou ke zranění nebo smrti oběti, jako „Podřízni se!“ „Skoč z mostu!“ apod.
Fortituda
Úroveň 1) Resilience: Uživatel díky fortidudě zvládne vydržet mnohem těžší zranění než by jeho tělesná stavba dovolila Unswayable Mind: Uživatel může bez problémů odolávat nejrůznějším druhům nátlaků. Schopnost se může projevovat jako „zenový“ klid nebo až nadpřirozenou tvrdohlavost Úroveň 2) Toughness: Uživatel snižuje zranění, které je mu působeno a vydrží tak mnohem brutálnější zacházení. (Nevztahuje se na ochranu před nadpřirozenými útoky, ohněm nebo sluncem) Enduring Beasts (Prerekvizita Animalismus 1): Schopnosti Fortitudy lze dočasně přenést na zvířata ovládané přes animalismus Úroveň 3) Defy Bane: Uživatel se může krátkodobě obrnit proti těžkým zraněním způsobeným sluncem, ohněm apod. Fortify the Inner Facade: Obrní svoji mysl před schopnostmi, které by z ní mohly získat nějaké informace (auspex) Úroveň 4) Draught of Endurance: Uživatel může skrze svoji krev propůjčit některé své schopnosti fortitudy tomu, kdo ji vypije. Úroveň 5) Flesh of Marble: Uživatel si zpevní kůži a stane se téměř imunní vůči fyzickému zranění včetně zranění ohněm (ale ne sluncem) Prowess from Pain: Uživatel si může zvýšit své fyzické vlastnosti jako sílu nebo rychlost v závislosti, jak moc je jeho tělo zraněné. Čím těžší zranění utrpí, tím silnějším se stává.
Oblivion (Shadows)
Úroveň 1) Shadow Cloak: Uživatel přetvaruje stíny a skryje se do nich. Současně pak pro smrtelníky vypadá děsivěji Oblivion’s Sight: Uživateli zčernají zornice. Uživatel vidí i v absolutní tmě i v nadpřirozené tmě. Může vidět duchy. Úroveň 2) Shadow Cast: Uživatel vyvolá nadpřirozený stín, který může kontrolovat. Jediný způsob jak tento stín zničit, je sluneční světlo. Může pomocí něj z něj vyvolávat jiné stíny z této disciplíny Arms of Ahriman: Uživatel vyvolá dvourozměrné stínové chapadlo(a), které může oběť při kontaktu s jejím stínem chytit a spoutat Úroveň 3) Shadow Perspective: Uživatel může vidět, slyšet a cítit skrze stín na který vidí. Tato schopnost může být odhalena jen pomocí nadpřirozených schopností (Auspex) Touch of Oblivion: Uživatel svým dotekem způsobí těžké zranění a může působit mrzačení jako slepotu, hluchotu, rozdrcení končetin, apod. Úroveň 4) Stygian Shout: Uživatel rozprostře dusivou temnotu v široké oblasti okolo sebe, stín pohlcuje zvuk i světlo a potlačuje všechny ostatní smysly. Smrtelníci se začnou dusit Umbrous Clutch: Uživatel nechá oběť propadnout svým vlastním stínem přímo do svého objetí. Úroveň 5) Shadow step: Uživatel vstoupí do stínu a zmizí, aby se objevil v kterémkoliv jiném stínu, na který má vizuální kontakt Tenebrous Avatar: Uživatel se stane temnotou. Stane se imuní vůči všemu kromě ohně a slunce, může prcházet čímkoliv, co není hermeticky uzavřené a může se krmit na obětech bez nutnosti porušení kůže. Smrtelník obalený stíny této schopnosti trpí stejnými efekty jako u Stygian Shout
Oblivion (Necromancy)
Úroveň 1) Ashes to Ashes: Uživatel může rozložit pomocí své krve jakékoliv neupíří mrtvé tělo včetně těl oživených pomocí Oblivion disciplíny. The Binding Fetter: Pomocí čtení aury může uživatel identifikovat objekty nebo lokace důležité pro duchy Úroveň 2) Fatal Precognition (prerekvizita Auspex 2): Uživateli zčernají oči a přestanou se hýbat. Před nimi se mu promítá vize ukazující smrt neupířího těla. Může i odhalit pokusy o zakrytí skutečného průběhu smrti. Where the Shroud Thins: Může nahlédnout na závoj dělící svět živých a mrtvých a odhalit případné poruchy. Lze to použít například pro vyhledávání místa, kde může být snazší použití Oblivion nebo může být silnější efekt Ceremonií. Úroveň 3) Aura of Decay: Uživatelovo spojení se záhrobím se projeví jako aura, okolo které vše umírá, otráví vodu, zkazí jídlo a dokonce může přivodit i smrt živých bytostí. Passion Feast: Uživatel se naučil konzumovat emoce přízraků, aby si dočasně zvýšil množství vitae. To má za následek zničení daného ducha Úroveň 4) Necrotic Plague: Pouhým dotekem může uživatel otrávit krev smrtelníka. Tato nákaza těžce zraňuje tělo oběti a je nakažlivá. Úroveň 5) Skuld Fulfilled: Uživatel pokryje své ruce a tvář krví a změní si svou tvář na tvář oběti a začne v oběti vyvolávat všechny staré již vyléčené nemoci. Při použití na ghula inaktivuje vitae uvnitř něj a jeho tělo začne rychle stárnout a pravděpodobně nakonec zemře. Withering Spirit: Uživatel pokryje své ruce krví. Při doteku oběti na něj přenese nemoc, která způsobuje těžké zranění tělu i duši. Pokud oběť umře vlivem této schopnosti, znemožní ji vrátit se jako přízrak a jeho duch úplně zmizí. Obřady: Úroveň 1) The Gift of False Life: Uživatel může oživit mrvolu nebo skupinu mrtvol aby pro něj plnily jednoduché úkoly- Summon Spirit: Tento obřad umožni uživateli vyvolat ducha z podsvětí. Traveller's Call: Obřad umožní vyslat vlnu skrz oblivion, kterou může zachytit jiný uživatel stejné schopnosti a upozornit ho, že se s ním chce uživatel spojit a kde. The Knowing Stone: Obřad umožní lokalizovat ducha a určit jeho typ. Úroveň 2) Awaken the Homuncular Servant: Uživatel díky obřadu vytvoří špehy nebo stalkery z částí těl, jako ruce, hlavy nebo třeba z malých mrtvých zvířat. Compel Spirit: Obřad umožní uživateli podmanit si přízrak své vůli Úroveň 3) Host Spirit: Obřad umožní uživateli otevřít své tělo pro posednutí duchem Shambling Hordes: Uživael zvedne skupinu mrtvých kteří jsou použitelní i k boji. Name of the Father: Uživatel zahali mysl své oběti ve stínu, paralyzuje jej a zahalí všechny jeho smysly kromě hmatu. Fortezza Sindonica: Umožní vytvořit pečeť, která zamezí přízrakům ve vstupu do lokace nebo jim ji zabrání opustit a zraní je při pokusu o překročení. Současně budou díky ní náchylnější k jiným obřadům. Knit the Veil: Uživatel může opravit trhliny v Závoji pomocí obřadní svíce. Závoj se stane neprostupný po dobu hoření svíce. Úroveň 4) Bind the Spirit: Uživatel získá schopnost připoutat přízrak k určité lokaci nebo člověku. Split the Shroud: Obřad umožní uživateli vytvořit trhlinu v Závoji, kudy mohou projít přízraky i uživatel může použitím správného dalšího obřadu fyzicky vstoupit do stínového světa. Death Rattle: Uživatel donutí oběť prožít poslední okamžiky života přízraku. Způsobí trauma a může odhalit skryté okolnosti smrti. Úroveň 5) Ex Nihilo: Uživatel může vstoupit skrze trhlinu v závoji do stínového světa. Lazarene Blessing: Obřad umožní uživateli přivést čerstvě mrtvé tělo zpět k životu. Ovšem oživený se již nebude chovat jako jej znají jeho blízcí a přátelé. Pit of Contemplation: Uživatel uvrhne oběť do samotného Oblivionu. Smrtelníci téměř okamžitě a trvale zmizí. Upíři jsou uvězněni ve věčné prázdnotě, dokud se někdo se stejnou schopností nerozhodne jej osvobodit.
Obfuscate
Úroveň 1) Cloak of Shadows: Uživatel může být neviditelný, dokud se vůbec nehýbe. Silence of Death: Uživatel potlačí veškeré zvuky, které vydává. Úroveň 2) Unseen Passage: Uživatel může zůstat neviditelný a pohybovat se. Nesmí se ale nikoho dotknout nebo jakkoliv interagovat s objekty. Úroveň 3) Ghost in the Machine: Disciplína Obfuscate nefunguje proti kamerám a jiným elektronickým zařízením. Tato schopnost způsobí, že uživatel může obelstít i tato zařízení. Mask of thousand faces: Uživatel si může změnit tvář a postavu na „nezapamatovatelného“ člověka, kterého si nikdo zpětně nevybaví. Úroveň 4) Conceal (Prerekvizita Auspex 3): Uživatel může skrýt nehybný předmět, jako jsou dveře, okno, stojící auto, malý dům. Vanish: Cloak of Shadows a Unseen Passage lze použít i během toho, co je uživatel sledován. Pro pozorující to pak vypadá, jakoby doslova zmizel před očima. Úroveň 5 Cloak of gathering: Uživatel může skrýt i několik dalších osob, které s tím souhlasí Impostor’s guise: S dostatkem času na přípravu se může uživatel změnit na specifickou osobu nezávisle na její tělesné stavbě nebo pohlaví.
Potence
Úroveň 1) Lethal body: Uživatel nemá problém vyvinout sílu, kterou může trhat kůži a lámat kosti holýma rukama Soaring Leap: Uživatel je skopný z místa skákat několik metrů vysoko a i do dálky. Úroveň 2) Prowess: Uživatel si může dočasně zvednout sílu Úroveň 3) Brutal Feed: Uživatel pomocí neskutečné síly je schopný úplně vysát oběť v časovém rozsahu několika málo vteřit místo minut Spark of Rage (Prerekvizita Presence 3): Uživatel může v oběti nebo skupině obětí vyprovokovat hněv nebo dokonce Běsnění Uncany Grip: Uživatel vylepší své prsty neskutečnou silou, takže je schopný lézt i viset po vertikálních stěnách, po kterých by to normálně nebylo možné Úroveň 4) Draught of Might: Darování své krve může poskytnout cíli, který se jí napije část svých schopností Úroveň 5) Earthshock: Pomocí dupnutí nebo pěstí je schopný vytvořit malé zemětřesení. V některých případech je možné s touto schopností i zbořit dům Fist of Caine: Ruce uživatele se stanou smrtící pro živé i nemrtvé. Holýma rukama je schopný trhat končetiny, probodávat, stínat a dokonce i vytrhávat orgány (jako srdce)
Presence
Úroveň 1) Awe: každý v okolí uživatele má tendenci být okouzlen slovy uživatele natolik, že s nimi bude souhlasit a sympatizovat, i kdyby zastával zcela opačný názor. Daunt: Uživatel kolem sebe rozloží hrozivou auru, která vzbuzuje v okolí hrůzu. Úroveň 2) Lingering kiss: Téměř každé kousnutí upíra vyvolává v oběti příjemné a vzrušivé pocity. Při použití této schopnosti se ale rozsah prožitku oběti naprosto vymyká všemu. Prožitek je natolik silný, že oběť bude mít po svém probuzení po několik dní spalující touhu nalézt daného upíra a žadonit u něj o nášup. Oběť si během této doby opravdu velice pečlivě rozmyslí, jestli se jakkoliv zprotiví danému upírovi Úroveň 3) Dread Gaze: Na okamžik uživatel ukáže svoji přirozenost, což ve smrtelnících vyvolá hrůzu a můžou utéct v panice nebo hrůzou ztuhnout. Jiní upíři mohou být donuceni podvolit se nebo propadnou strachu a utečou. Entrancement: Způsobuje v jedné oběti fascinaci, chování, jakoby se oběť setkala se svým celoživotním idolem. Oběť udělá cokoliv, aby zůstal v uživatelově přízni. Hranice této schopnosti končí fyzickým zraněním oběti nebo jeho blízkých Úroveň 4) Irresistible voice (Prerekvizity: Dominate 1): Uživatel může používat schopnosti disciplíny Dominate bez nutnosti očního kontaktu, postačí hlas Summon: Uživatel může k sobě přivolat každého, na kterého někdy předtím použil Awe, Entrancement nebo Majesty nebo každého, kdo alespoň jednou pil jeho krev. Oběť ví, kdo ho volá a ví, kde se zrovna uživatel nacházi. Trvání po dobu jedné noci. Oběť má touhu vyslyšet volání. Nezrujnuje se kvůli tomu finančně ani si nenechá ublížit (neprodá třeba dům, aby mohla zaplatit letenku apod), ale je ochotná kvůli tomu vynechat den v práci nebo společenské závazky. Úroveň 5) Majesty: Uživatel se jeví každému, kdo jej vidí, jako vrchol dokonalosti, absolutní krásy nebo děsivý, a pro oběti je naprosto nemyslitelné vystoupit jakkoliv proti uživateli. Je to jakoby byli v přítomnosti boha nebo ďábla. Star Magnetism: Uživatel může používat schopnosti presence i přes telefon, rádio nebo televizi ale jen v přímém přenosu. Nahrávky a záznamy nefungují.
Prothean
Úroveň 1) Eye of the Beast: Uživateli zarudnou oči a získá nadpřirozeně citlivý zrak, který dokáže jasně vidět objekty i v absolutní tmě Weight of the Feather: Uživatel sníží svoji hmotnost, že neváží téměř nic. Může tak spadnout z jakékoliv výšky, aniž by utrpěl vážnější zranění. Lze to použít i k redukci zranění jakékoliv fyzické kolize. Díky téměř nulové hmotnosti také nespouští nášlapné zařízení nebo tlakové senzory apod. Úroveň 2) Feral Weapons: Uživatel může zvětšit své přirozené zbraně do obrovských rozměrů. Může se jednat o tvorbu drápů, nárůst tesáků apod. Úroveň 3) Earth Meld: Uživatel může zajet do země a splynout s ní, když se ukládá ke spánku. Následující noc vyleze ven. Lze splynout s libovolným PŘÍRODNÍM materiálem, jako kámen, písek, půda apod. Nelze použít na beton, asfalt apod. Shapechange: Uživatel se může změnit na jeden typ zvířete, obvykle vlk, had apod, které proporčně přibližně odpovídají běžné velikosti. Kromě toho, že se obvykle jedná o hodně nápadného jedince dané rasy, nevzbuzuje žádné pocity že by šlo o něco nadpřirozeného. Úroveň 4) Metamorphosis: Uživatel se může přeměnit ve stejné zvíře jako při Shapechange, ale může měnit i jeho velikost. Úroveň 5) Mist form: Uživatel získá schopnost proměnit se v oblak mlhy, viditelný okem, ale nedotknutelný kromě ohně, slunečního svitu a nadpřirozených zdrojů. Uživatel se jako mlha může dostat kamkoliv, co není hermeticky uzavřeno. Unfettered Heart: Uživatel si dokáže po těle přemisťovat jediný citlivý orgán, který má, srdce. Je tak velice obtížné jej trefit kůlem, když se nemusí nacházet na obvyklém místě. Taktéž, pokud je uživatel paralizován kůlem v srdci, po čase kůl vypudí ven a paralýza zmizí. Pasivní
Prothean (Vicissitude)
Úroveň 1) Prothean Úrovně 1 Úroveň 2) Vicissitude (Prerekvizity: Dominate 2): Uživatel může prakticky libovolně měnit své tělo. Počet změn závisí od úrovně disciplíny Protean. Může si měnit části těla na zbraně, nechat si pod kůží vyrůst kostěné brnění, může si změnit podobu, aby jej nikdo nepoznal. Všechny změny jsou trvalé a lze se jich zbavit spálením 1Vitae za odebrání každé změny. Úroveň 3) Fleshcrafting (Prerekvizity: Dominate 2): Totéž, co Vicissitude, jen na ostatní. Uživatel musí na toto mít klid a dostatek času a oběť s tím musí souhlasit nebo být neschopná se bránit. Oběť se může těchto změn spálením 1Vitae za každou. Smrtelník musí podstoupit chirurgické operace. Úroveň 4) Prothean Úrovně 4 Horid Form (Prerekvizity Dominate 2): Uživatel se promění v děsivé monstrum s drápy a tesáky. Vzhled se liší kus od kusu. Horid Form odráží vnitřní Bestii a může nabývat tvarů pokřivených zvířat, démonických forem. Často se znaky netopýra, moskytů, pijavice, klíšťat zvětšených až do groteskních proporcí Úroveň 5) Prothean Úrovně 5 One with the land (Prerkvizityy Animalismus 2): Uživatel může fyzicky vstoupit do jakéhokoliv povrchu (země, stěna,…) ve svém panství (území). Poskytuje mu to ochranu během denního spánku. Navíc během trvání této schopnosti, může sledovat nebo poslouchat cokoliv, co se v jeho panství děle. (Dosah je oblast v jeho vlastnictví ale max. 1km od místa kde se nachází jeho tělo)
Thaumaturgy
Thaumaturgy
Hráči: (3/3) Chaoss, Davros, Lego

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 30 příspěvků1 2

Kayla Ma'ir - 8. března 2022 22:25
Kayla Ma

Maxmilian Walker 8. března 2022 22:22
Jen kdyby tě slyšela :D prej stařenka. Myslím že tu ale účet mají založení všichni. Že by jsme to vzali rodině?? :D

Maxmilian Walker - 8. března 2022 22:22
Maxmilian Walker

Kayla Ma'ir 8. března 2022 22:19
//No, ještě můžeme přitlačit na stařenku. Ale to už by tady pro PJ byla aragornská vykopávka a reálný aragornský antediluvian :D

Kayla Ma'ir - 8. března 2022 22:19
Kayla Ma

Pán Jeskyně 8. března 2022 22:17
Není :D on je vážně můj brácha. Ještě tu máme jednoho :D ten ale už nehraje tak můžeš být v klidu.

Pán Jeskyně - 8. března 2022 22:17
Pán jeskyně Sharkozis

// Tak to není jen imaginární "ségra"? Ok. Noted.

Kayla Ma'ir - 8. března 2022 22:16
Kayla Ma

Maxmilian Walker 8. března 2022 22:16
To nám neproskočí :D je časově zaneprázdněn :P

Maxmilian Walker - 8. března 2022 22:16
Maxmilian Walker

Kayla Ma'ir 8. března 2022 22:13
//Mohli bychom ho někdy ukecat :D
Pán Jeskyně 8. března 2022 22:14
//Ještě aby ne, když jsme sourozenci :D

Kayla Ma'ir - 8. března 2022 22:15
Kayla Ma

//Jasně znám ho od narození :D

Pán Jeskyně - 8. března 2022 22:14
Pán jeskyně Sharkozis

// Pff. Tak vy se znáte? :D

Kayla Ma'ir - 8. března 2022 22:13
Kayla Ma

Maxmilian Walker 8. března 2022 22:12
//To teda. Ještě nám chybí ale ten třetí do party ;)

Maxmilian Walker - 8. března 2022 22:12
Maxmilian Walker

Kayla Ma'ir 8. března 2022 22:10
//Ahoj ségra :D Tak po letech zase v jedné jeskyni a znovu na téma upírů :D

Maxmilian Walker - 8. března 2022 22:11
Maxmilian Walker

//Ahoj, příjměte můj vděk za přijetí k našincům :D

Kayla Ma'ir - 8. března 2022 22:10
Kayla Ma

//Čus brácha :D

Pán Jeskyně - 8. března 2022 22:08
Pán jeskyně Sharkozis

// Vítejte nové pijavice. :)

Pán Jeskyně - 16. února 2022 10:58
Pán jeskyně Sharkozis

// sorráč, trochu se to protáhlo a teď ještě musím dohánět zameskanou práci, ale nezapomněl jsem na vás.

Pán Jeskyně - 1. února 2022 22:44
Pán jeskyně Sharkozis

// sorry jsem čerstvě nemocný, tak na to teď nemám, ale jak se to trochu usadí, bude to snad ok.

Kayla Ma'ir - 1. ledna 2022 13:21
Kayla Ma

Vyjedu z autem ven. Takhle nemůžu jít do města. Potřebuji se převléknout. Jako první zastávka zní jako satelitní vesnička dobře.
Victorie mi chybi. Moc mi chybí ale když za ti teď pojedu jen jí zbytečně ohrozim. Navíc k ní domů jsem nikdy nejezdila. Kuli manželovi a synovi. Pro teď myšlenky na ní zatlačim zase někam hodně daleko.

Podívám se nejprve kolik je hodin. Podle toho se rozhodnu jestli zvolím centrum nebo vesničku. Nechci někde skejsnout až do rána.

Kayla Ma'ir - 26. prosince 2021 21:20
Kayla Ma

//Zdravím

Pellarhodon - 26. prosince 2021 21:05
Pellarhodon

// Zdravím

Si.moon.a - 26. prosince 2021 21:03
Si.moon.a

// děkuju PJ za přijetí a zdravím Vás ostatní

Pellarhodon - 24. prosince 2021 13:29
Pellarhodon

// přeji příjemné svátky

Vypisuje se 20 z celkem 30 příspěvků1 2


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)