Warhammer 40k- Temná planeta (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Warhammer 40k- Temná planeta

Pán Jeskyně:

Hayate

Systém:

ORP

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Pro úvod a pro fanoušky. Dění v dané oblasti se vymyká standartům. Pravidla a vše zůstává.
Děj se odehrává na potulné, temné planetě, která je naprosto mimo dozor všech. Putuje vesmírem bez slunce a tak na ní vládne věčná temnota. Tím, že je pryč od Imperia již několik století se zde naprosto změnila ideologie a vedení. Dalo by se říci, že zde vládnou Adaptus Astartes společně s Adaptus mechanicus. Dějí se zde věci, co by v Imperiálním prostoru bylo považováno za kacířství a kdyby jen inkvizice viděla tuto planetu, ihned by ji nechala zničit. O to zvláštnější to zde však je. Vy se vžijete do rektůtů daných frakcí. Projdete si začátkem, šikanou a tvrdým tréninkem, kde budete mnohdy na úplném prahu smrti, ale budete odměněni důvěrou, ctí a nekonečnou službou.

Klíčová slova:

Warhammer 4

Jaké hráče:

Hledám hráče, co mají aspoŇ základní znalosti WH universa, ale není podmínkou. Nehledám tu skalní fanoušky, kteří by nebyli schopni překousnout "vymyšlenou" frakci a změny, které zde dělají. Aktivita stčí 1-2 týdně

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Nástěnka jeskyně je prázdná.
Hráči: (0/6)

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 4 z celkem 4 příspěvků1

Pán Jeskyně - 29. srpna 2023 17:23
Pán jeskyně Hayate

Dodatek k přijímání Adeptus Astartes

Jak je známo, Adepti na Adeptus Astartes jsou přísně vybírání. Každá kapitulo má své podmínky, své zkoušky, své způsoby. Jinak tomu není ani u Bright Wraiths. Aby se člověk mohl vůbec stát Aspirantem, tedy někým, kdo prošel prvotními zkouškami a je na něm zahájena genetická proměna, musí splnit několik podmínek. Jednou z prvních je, že dotyčný nesmí být starší 14 let. Druhou podmínkou je, že musí být muž a třetí, samozřejmě kompatibilita s genetickým vštěpem, což se zjišťuje až nakonec.

Nyní ke zkouškám k cestě Aspiranta. Bylo již řečeno, že zde jsou 4 sféry, která kryjí města. Je zde však ještě jedna oblast. Pevnost, kde sídlí Nejvyšší velitel kapituli, apatykáři a většina Adeptus Astartes. Bright Fortress je budova nezakrytá sférou a najít ji dokáži jen ti, co znají její polohu nebo jsou předurčeni k velkým věcem.

Uchazeči- hratelná část
První zkouškou k tomu, jak se stát Aspirantem je najít tuto pevnost. Uchazečem může být naprosto kdokoliv, pokud splňuje 2 hlavní podmínky. Podmínkou cesty je, žádné technologie, tedy žádné noční vidění, ani kompas, ani elektronické mapy. Nejsou povoleny ani žádné druhy skafandru či dýchacích přístrojů. Uchazeči se na vlastní pěst vydají chladnou a temnou pustinou, kde si nevidíte ani na nos a někteří říkají, že se v temnotě a chladu ztrácí i vaše myšlenky a mnozí se dříve zblázní, než umrznou. Jediné, co uchazeči vědí, je přibližný směr. To, zda půjdou den, dva nebo týden, už neví. Někdy vychází sami jako jednotlivci, někdy po skupinách. Vždy náboráři ve sférách vyhlásí veřejné datum, kdy se ze sfér má vycházet a nejzažší čas, kdy musí uchazeči dorazit.

Ti, kteří dorazí do pevnosti jsou přivítání Prvním seržantem, který jim nabídne vodu a pití. Zde je první zkouška a Seržant sleduje, kdo jak přijímá či odmítá. Poté, co vyprší čas se brány pevnosti uzavřou a ti, jež nestihli najít cestu dovnitř čas musí najít buď cestu zpět do sféry nebo umřít v chladné temnotě.

Ti, co dorazí jako první mají výhodu. Mohou déle odpočívat, protože v momentě, co vyprší lhůta, začínají Hry. Všichni se sejdou a soutěží mezi sebou. První je fyzická část, kde se protřídí nejslabší. Jsou zde neustále se opakující závody sprintu, vytrvalostního běhu, zvedání, házení, skoku, překážkové dráhy. Sleduje se počáteční výsledky, ale i výsledky v pozdějších fázích, kdy se zjišťuje, kdo má vlastně jakou výdrž.

Ti, co po několika dnech zůstanou a obstojí postupují do dalšího kola, kde všichni bojují mezi sebou. Pravidla zde nejsou. Vyhrává ten, jehož protivník se vzdá, není schopen dále bojovat nebo umře. Samozřejmě se zde hledí na styl boje, zda uchazeč bojuje čestně či ne, jak je agresivní. Každý pohyb, každý záchvěv je sledován.

Další částí zkoušky je týmová hra. Ti, jež zůstali jsou rozděleni do 3 týmů. Úkolem je dostat se do pevnosti dvou protějších týmů a aktivovat maják, kterým daný tým vyřadí a přitom bránit ten svůj. Sleduje se zde schopnost spolupráce, taktiky a bojovnosti. Prohra týmu nutně nemusí znamenat vyřazení uchazeče. Velmi často se tává, že i ti, jež jsou v prvním vyřazeném týmu se dostanou dále.

Po splnění všech těchto zkoušet musí obstát v poslední a tím je test na kompatibilitu s genetickým vštěpem. Pokud nejsou hodni, vše, čím si prošli bylo zbytečné a jsou okamžitě vykázání z pevnosti a ponechání na pospas chladné temnotě.

Aspiranti
Zde se z uchazečů již stávají aspiranti a začínají další testy a především hlavní proměna a transpantace orgánů. Aspiranti jsou vystavování neustálemu stresu, jak fyzickému, tak psychickému. Mají málo spánku, hodně námahy, spousty výuky a jsou sledování. Sebemenší pochybnosti o jejich cíli a o cíli kapituli jsou trestány vyloučení či smrtí. Toto období může trvat i několik let, protože si tělo musí zvykat na změny. V momentě, co jsou připraveni jak fyzicky, tak duševně i psychicky jim je implantován černý krunýř, což je poslední nutnost a v této chvíli se z nich stávají Neophyté.

Neophyté
Po několika letech implantací a tvrdé přípravy se z Aspirantů stávají Neophyté. Jejich prvním úkolem je přizpůsobit si vlastní zbroj a zbraň a především si vyrobit svojí první chladnou zbraň. Každý si ji personalizuje a tak zde můžete vidět Vesmírné mariňáky, co mají sekeru, kladivo, kopí, ale klidně i bič či jen dýku.

Poté, co si zvládnou zbroj přizpůsobit jsou dle druhu zbraně, který je i charakterizuje, přiřazeni k jednotce. Někdy jsou přiřazeni k průzkumné jednotce, někdy ke špionům. Nadále několik let jsou vzdělávání jak v taktice,tak i ve způsobech kapituly.

Vesmírný Mariňák
Po několika desetiletích a zásluhách se z Neophytů stávají již opravdoví a plnohodnotní členové a z průzkumných jednotek bývají přeřazeni k úderným týmům, strážcům či jiným jednotkám podle toho, jak se za desetiletí osvědčili.

Pán Jeskyně - 27. srpna 2023 13:59
Pán jeskyně Hayate

Přihláška

Jméno: tady to nechám čistě na vás. Aby to ale nějak sedělo do WH univers,a takže Honza Nejedlý prosím ne.

Frakce: tu si čistě vyberte, ke komu chcete patřit. Nic víc asi nen ítřeba vysvětlovat

Atributy: klasika. Nějáké charakteristiky vaší postavy. Oddaný, rád studuje starodávné texty, má rád dobré jídlo, naštve ho, když někdo zpochybní kodex či naopak nesouzní s kodexem atd...

Kouzla a schopnosti: zde naopak co vaše psotava zvládá- expert na výbušniny, skvělý střelec, dobrý technik a zvládá opravit zbraně i v poli atd atd... bude to mít stupně, budete kadeti ,tak nemůžete čekat, že hendka budete ve všem skvělí.

Popis: zde samozřejmě bude záležet na tom, ke komu patříte. Popis vašich vylepšení, nějáká ta barva očí, popřípadě vlasy. Zbroj či zbrAň zatím vynechte, jste kadeti ,takže máte buď bederní roušku nebo koženou kombinezu.

Životopis: Ve zkratce co jste dělali a jak a proč jste se rozhodli přidat k armádě ať už té či oné. Něco málo o vašem životě až do chvíle příjetí

Pán Jeskyně - 26. srpna 2023 14:08
Pán jeskyně Hayate

Politické zřízení

NEdalo by se říci, že by zdejší obyvatelstvo bylo či nebylo vyloženě nakloněno k Imperiu a císaři samotnému. NEjsou však tak fanatičtí, jako někteří obyvatelé imperia, jsou více shovívaví. Jediné, co se u nich dá považovat za fanatismus je nutnost udržet v tajnosti polohu jejich planety. Prozrazení polohy či jen naznačení někomu z venčí se považuje za nejvyšší trest a velmi často se trestá smrtí.

Na planetě jsou celkem 4 obrovské kopule, které jsou kolem původních zón přistání. Kopule udržují teplo a především poskytují světlo. Za staletí se již frakce pomíchaly, takže obyvatelstvo již není čistě tvořeno z Adaptus mechanicus nebo Astartes či pouze běžnámi lidmi. Každá sféra má své zástupce z každé frakce a tito zástupci následně tvoří velkou radu. Do velké rady se můžete dostat pouze po zásluhách pro společnost.

Celkově jsou zde 4 různé frakce. MEzi těmi si ubdeme moci i vybrat.

Adeptus Astartes: Geneticky upravení super lidé. Vyšší, rychlejší, silnější, odolnější. Elitní úderná síla. Na stáří prakticky neumírají a vybírají se z nejlepších mladíků. Bohužel tuto proměnu přežije pouze malá hrstka z nich. Ti, co přežijí však následně prochází drsným, nelítostným a brutálním výcvikem jak fyzickým, psychickým, tak i duševním. Dlouhá léta jsou vzdělávání, cvičení, ale především šikanování svými bratry. Musí pít krev z lebek, nemají příbor, často jim je bráno oblečení, aby jim byla zima. Jeto spíše způsob výcviku, aby dokázali přežít drsné prostředí. Když zvládnou tuto "šikanu" a především závěrečnou zkoušku, musí vyrobit určité části zbroje a zbraně a tím si ji zpersonalizovat. Jakmile mají zbroj a zbraň, jsou přiřazeni ke svému družstvu a mohou začít plnit jednoduché mise jako průzkum oblasti, získánáí informací či menší přepady.

Adeptus Mechanicus: Jedinci, kteří svojí živou tkáň nahrazují různými mechanickými vylepšeními. Robotické ruce navíc a velký zájem a znalosti o technologie. Jsou to i zdatní bojovníci, avšak více vynikají v budování, vylepšování a vynalézání.

Astra Militarum: Obyčejní lidé,k teří jsou však neobyčejně cvičeni. Jejich jedinou silou je soudržnost a spolupráce, ale především oddhodlanosta odvaha. Výcvik armády na této planetě probíhá dvojím způsobem. První je ve sférách, kde se učí všemu potřebnému a následně mimo sféry, kde se učí orientovat v naprosté tmě a chladu. Speializují se na výzvědné a špinážní mise a jejich vybavení je mnohdy lepší, jak u většiny imperiální gardy a jejich úroveň výcviku také. Velmi často používají speciální vibromeče na boj z blízka.

Adeptus Astarte-mechanicus: Menší část Adeptus astartes, kteří jsou z části jako mechanicus. Vlastně by se dali přirovnat k Iron Fists. Nahrazují své části těla, vylepšují se a jsou všestranní. Jak na boj, tak na budování obranných či útočných pozic. Mají větší zbroj, silnější a díky mechanickým ramenům často nesou i těžké zbraně. Dokáži skvěle držet linie.

Pán Jeskyně - 26. srpna 2023 10:25
Pán jeskyně Hayate

Příběh temné planety

Příběh této temné, zbloudilé planety začíná 700 let nazpět. Flotila několika lodí, ve které byly jak lodě Adaptus Mechanicus, tak Adaptus astertes, ale i Astra Militarum, cestovali na okraj imperia, aby posílili linie napadených planet. Cestou se však narazili na bitvu mezi eldary a posluhovači chaosu a rozhodli se využít situace. Ze začátku byly misky vah nakloněny na stranu imperiální flotily, ale z warpu začalo přicházet stále více a více lodí chaosu. Nakonec se velitel flotily rozhodl stáhnout, protože museli splnit svůj původní úkol a posílit řady svých druhů a pokud by zde prohráli, prohráli by i na jiných místech.

Vstoupili tedy do Warpu, aby unikli, ale něco bylo špatně. Cesta Warpem byla náronější, než kdy jindy. Lodě se začaly rozpadat a byly nuceny vystoupit z warpu na nečekaném místě. Lodě byly těžce poškozeny a vypadalo to ,že všichni zahynou v prázdnotě vesmíru. Warp nemohl být aktivován, podsvětelné motory sotva fungovaly a lodě se rozpadaly. Na senzorech vlajkové lodi se objevilo cosi zvláštního- planeta. Problémem však bylo, že v okolí nebylo žádné slunce. Byla to zbloudilá planeta, putovala vesmírem, bez svého slunce. Přistát na ní by byla sebevražda, lodě by už nemohly vzlétnout a vlastně by v nich byli uvězněni skrz nemožnost pohybu po povrchu.

Senzory následně ale odhalili zvláštnosti. V určitých oblastech zachytili jak faunu, tak floru. Sdružovali se kolem horkých pramenů a sopečných výpustí, kde byly jediná místa s teplem. Po dlouhém rozhodování a přemýšlení velitel rozkázal přistát všem lodím. Bylo už jen 5 lodí- Astra Adaptus, Astra mechanicus, 2 lodě Astra Militarum a jedna zásobovací, jak s potravinami, zdravotnickým materiálem ,tak i zbraněmi a materiálem na stavbu.

Každá z lodí měla přistát u jednoho zdroje tepla, kde dostali za úkol zajistit oblast a následně se spojit s ostatními. Začali tedy sestupovat. Průlet atmosférou byl drsný a nakonec to jedna z lodí Astra Militarum nezvladla. Roztříštila se po obloze a rozzářila temnou planetu. Ostatním se podařilo přistát, ačkoliv velmi tvrdě. Pokusili se opravit aspoŇ jednu loď ze zbytků těch ostatních, ale nebylo možné vzlétnout. Museli vybudovat úplně novou, ale na to bylo potřeba více materiálu, i času. Rozhodli se rozebrat lodě, udělat z nich infrastrukturu a vybudovat doly. Museli se stát naprosto soběstační. Z prvu měli vše ve vedení Adaptus Astartes, ale postupem dalších století zde vznikla něco jako rada, kde měl každý svého zástupce. Trvalo několik desetiletí, než se jim podařilo vše vybudovat a další staletí, než postavili funkční loď. Planeta nebyla zrovna bohatá na potřebné materiály. MEzi touto dobou se však něco změnilo. Jakási náklonost k Imperiu začala u určitých jedinců opadat. Začali zde spory o to, dza se vůbec k imperiu vracet. Žili zde více jak 100 let v míru. nikdo až na faunu je nenapadl, nemuseli bojovat každý den o přežití a dalo by se říci, že prosperovali.

při vybudování první, nové lodě se rozhodovalo, co nyní. Let se zdržel o několik let, než se nakonec rozhodlo, že Imperium se nebude kontaktovat. Naopak v rámci svého přežití navrhli někteří členové Adaptus Mechanicus možnost pokusit se okrádat okolní planety o technologie a znalosti. Tento návrh nebyl z prvu přijat velmi dobře, ale při možnostech, které měli nakonec usoudili, že není jiná cesta. Trvalo nejméně dalších 400 let, než se společnost ustálila v dané myšlence. Byly zde pokusy o návrat k imperium či odtrhnutí se a vytvořit si vlastní loď, ale nakonec se vždy vrátili k předchozí spolčnosti.

Postupně začali cestovat do blízkého okolí a krást technologie. Stali se z nich výborní infiltrátoři a špioni, ale také válečníci. Postuppně se měnila zbroj. Nakonec kradli technologie jak od Eldarů, Imperia, tak i třeba Tau. P5ed méně, než 10 lety se jim podařilo ukořistit to nejcennější. Potřebné geny pro tvorbu nových Adaptus Astartes. Původní frakce Adaptus Astartes tímhle nebyla přímo nadšena, ale mohli aspoŇ rozšířit konečně své již tak prořídlé řady.

Co však bylo zvláštností, tak se někteří Astartes začali vylepšovat prvky od Mechanicus. Více rukou, robotické vylepšení, spojené s různými technologiemi. Začaly se tvořit různé frakce na různé úkoly. Přiřadili si jméno Bright Wraiths. Změnili zbroje na černé se zelenými prvky a upravili si Boltery na nový druh elektromagentických zbraní, které stříleli jak malé, 9 mm jehly obrovskou kadencí, tak i klasické, .75 náboje. OBleky byly vybaveny vylepšením, kdy umožňovali nositeli rychlejší pohyb nebo zvedaní těžších těles. Odlehčené verze dostali i Astra Militarum.

Nyní nastavá nová éra, kdy se chystá naprosto čerstvá várka Adaptus Astartes, kteří budou již čistokrevní a právoplatní Bright Wraiths.

Vypisuje se 4 z celkem 4 příspěvků1


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)